lieske is geen roddelkneus zij roddelt het minst van allemaal.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:53 schreef versabommie het volgende:
chantal roddelt lekker over didooooooooooooo met die roddelkneus lieske en psychoingrid!
quote:
Dat is meer omdat niemand haar haar zinnen laat afmakenquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
lieske is geen roddelkneus zij roddelt het minst van allemaal.
ze roddelt de laatste weken meer dan Menno hehehe en dat is een keiharde feit !!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
lieske is geen roddelkneus zij roddelt het minst van allemaal.
Luister eens wat meer de streams zou ik zeggen. We zitten niet meer in week 2.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is meer omdat niemand haar haar zinnen laat afmaken
HEAR HEAR!quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is meer omdat niemand haar haar zinnen laat afmaken
Precies wat ik ook vindquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:57 schreef danosa het volgende:
Lieske's gelul komt echt niet over. Gek eigenlijk, ik vind dus ook dat ze geen bagage genoeg heeft om iets over een ander te kunnen zeggen
ze is alleen sinds vanmiddag al gewoon drie keer onderbroken en slikte het gewoonquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Luister eens wat meer de streams zou ik zeggen. We zitten niet meer in week 2.
Jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:56 schreef versabommie het volgende:
die chantal is echt ziek in haar kop...eerst menno dat hij loog terwijl dat anders Menno op een nominatie kon komen te staan en nu dido die sigaretten kreeg en die absoluut niet mocht delen ...gaat ze over zeiken dat ze nog geen haaltje heeft gehaald..
is die roddeltyfusfeeks nou zo dom ?
idd alle drie!quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:59 schreef ChantalC het volgende:
Wat een arrogante kutwijfen zijn die 3 zeg... Achterbaks... Blehhhhhhhhhhhhhh!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:58 schreef versabommie het volgende:
ze roddelt de laatste weken meer dan Menno hehehe en dat is een keiharde feit !!!
ze gaat gewoon mee met de flow zullen een hoop blasfemistische lieskecult aanhangers hier zeggen maar roddelen = roddelen ...KLAAR!
OK snap dat je boos bent niemand vind t leuk als iemand zo achterbaks laag is.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:56 schreef versabommie het volgende:
die chantal is echt ziek in haar kop...eerst menno dat hij loog terwijl dat anders Menno op een nominatie kon komen te staan en nu dido die sigaretten kreeg en die absoluut niet mocht delen ...gaat ze over zeiken dat ze nog geen haaltje heeft gehaald..
is die roddeltyfusfeeks nou zo dom ?
Ik zat juist naar de streams te luisteren, daardoor viel het me juist weer opquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Luister eens wat meer de streams zou ik zeggen. We zitten niet meer in week 2.
Laten we hopen dat de anderen dan ook eens de personen erop aanspreken die ze afzeiken.quote:
Zeer logisch lijkt me. Door Dido's gedrag sinds gisteravond zijn ze zeker niet dichter tot elkaar gekomen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:01 schreef Gert het volgende:
Nu Lieske weer: "Ik ga alleen maar sterker achter mijn nominatie staan."
En jij gelooft dit echt?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Doordat zij zo reageert ga ik alleen maar heftiger achter mijn nominatie staan"
nee rob gaat het ff tegen dido zeggend er word over je gepraat weer bonje in het huisquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:01 schreef Giggio het volgende:
Rob staat weer op de plee af te luisteren.... doortrekken!!!!
Die Rob schaamt zich ook werkelijk nergens voorquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:01 schreef Giggio het volgende:
Rob staat weer op de plee af te luisteren.... doortrekken!!!!
Jij denkt dat ze dit om taktische redenen doet?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:54 schreef Giggio het volgende:
De neutraliteit van Dildo heeft niet gewerkt!
Ze moet emoties tonen is het advies van Chantal!
So be it!
Daar kan ik mij er best iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Doordat zij zo reageert ga ik alleen maar heftiger achter mijn nominatie staan"
Eng hè?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:01 schreef Gert het volgende:
Sjezus... wat krijgen we nou?
In de roddelsessie over Dido op de slaapkamer, is Chantal nog de meest integere.
Gadverdamme, het moet niet gekker worden.
We zullen het zien of ze standvastiger zal blijken te zijn dan Dido, die er al 1000x klaar mee is en die de hele dag al over iedereen heeft zitten roddelen en vindt dat ze allemaal aan het gas kunnen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:02 schreef danosa het volgende:
[..]
En jij gelooft dit echt?
Lieske denkt als ik het maar (vaak genoeg) hardop zeg dan geloof ik er misschien zelf ook wel in.
Zeker weten. Als ik in het huis had gezeten, had ik haar inmiddels uitgekotst. Alleen hebben Lieske, Chantal en Ingrid natuurlijk niet gehoord hoe Dido ze de hele dag al heeft afgemaakt en uitgemaakt voor alles en nogwat.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Daar kan ik mij er best iets bij voorstellen.
Dat is al vanaf dag 1 haar voornaamste bijdragequote:Op vrijdag 4 november 2005 22:05 schreef Falco het volgende:
Mên, nu ook al Joost-bashing. Nathalie zegt telkens 'Ja'
Dat is het enige dat ze kan zeggen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:05 schreef Falco het volgende:
Mên, nu ook al Joost-bashing. Nathalie zegt telkens 'Ja'
Mee eens, het is beslist niet taktisch van Dido.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeer logisch lijkt me. Door Dido's gedrag sinds gisteravond zijn ze zeker niet dichter tot elkaar gekomen.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:06 schreef ChantalC het volgende:
Chantal zit er naast... We vinden Dido wel interessant
Wat zei ze danquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:07 schreef versabommie het volgende:
OOoooooooooooooooooohw hoor die vieze steek onder water over waarom roel dido leuk vin...hahaha nu komt de ware aard van die verderfelijke lieske boven GNAGNAGNA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |