Psychologish inzicht...quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:07 schreef versabommie het volgende:
OOoooooooooooooooooohw hoor die vieze steek onder water over waarom roel dido leuk vin...hahaha nu komt de ware aard van die verderfelijke lieske boven GNAGNAGNA
VVertel, aanbedenequote:Op vrijdag 4 november 2005 22:07 schreef versabommie het volgende:
OOoooooooooooooooooohw hoor die vieze steek onder water over waarom roel dido leuk vin...hahaha nu komt de ware aard van die verderfelijke lieske boven GNAGNAGNA
Lieske vertelde net dat ze op de bank haar en chantal hadden uitgescholden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Als ik in het huis had gezeten, had ik haar inmiddels uitgekotst. Alleen hebben Lieske, Chantal en Ingrid natuurlijk niet gehoord hoe Dido ze de hele dag al heeft afgemaakt en uitgemaakt voor alles en nogwat.
Je hebt 100% gelijk, mijn excuses!quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
OK snap dat je boos bent niemand vind t leuk als iemand zo achterbaks laag is.
Maar moet je in elke post zo schelden.
Ik snap t ook als je niet scheld.
![]()
Ik begrijp niet hoe roel in godsnaam dido leuk kan vinden en blablaroddelroddel ..quote:
Lieske is zwaar pissed door Dido's houding vandaag en ik kan me dat wel voorstellen. En ze moest eens weten wat Dido er vandaag allemaal heeft uitgegooid over hun. Daar kan dit geroddel nog niet bij in de schaduw staan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens, het is beslist niet taktisch van Dido.
Aan de andere kant kan ik me ook wel weer voorstellen dat je het een belachelijke aktie vindt als iemand je nomineert die nog geen week geleden letterlijk heeft gezegd "zich niet voor te kunnen stellen" haar ooit te nomineren.
Maar het zou Dido sieren als ze snel weer normaal gaat doen.
Ik vind Lieske nu trouwens ook niet zo sympathiek hoor, ze gáát maar door, met haar nieuwe bondgenootjes.
Al voelt Lieske zich misschien ook wat ongemakkelijk door Dido's houding, en zoekt ze nu bevestiging.
Tuurlijk. En die walgelijke 'ze kunnen allemaal aan het gas' opmerkingen van Dido vanmiddag en wat er daarna nog allemaal kwam, was allemaal prima natuurlijk. Kom op zeg. :}quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe roel in godsnaam dido leuk kan vinden en blablaroddelroddel ..
de echte rotte aard van lieske komt bovendrijven !
Ik had ook echt geen genuanceerd antwoord verwacht hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske is zwaar pissed door Dido's houding vandaag en ik kan me dat wel voorstellen. En ze moest eens weten wat Dido er vandaag allemaal heeft uitgegooid over hun. Daar kan dit geroddel nog niet bij in de schaduw staan.
Kom op... The Ice Queen is melting down!!!!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze dit om taktische redenen doet?
Ik denk niet dat Dido zo in elkaar zit.
Ik denk eerder dat ze zo aangeslagen is door de plotselinge massale nominatie en de motivering, dat ze veel meer dan normaal behoefte heeft aan aanhankelijkheid. Ze heeft gewoon een sterke schouder nodig, en laat haar reserves om Roel haar gevoelens te tonen, nu varen.
Of is die uitleg niet negatief genoeg?![]()
Waar ze het beste in is.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:11 schreef Falco het volgende:
Ooooh wat een huichelachtig schorem zit er toch in dat huis! Is het ooit wel eens zo erg geweest?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:14 schreef riri het volgende:
Houdt die Chantal ooit weleens haar mond dicht????
Hahahaha... en dat zeg jij met je wanhopige Dido verdedigings postsquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik had ook echt geen genuanceerd antwoord verwacht hoor.
Dido is slecht, en Lieske is goed. Wat kan het leven toch eenvoudig zijn.![]()
Vond ik nog reuze meevallen hoor... vind dit vele malen erger!quote:
Lieske zal toch niet een concurrente (in de strijd om Roel) er uit hebben willen stemmen???quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe roel in godsnaam dido leuk kan vinden en blablaroddelroddel ..
de echte rotte aard van lieske komt bovendrijven !
Ik heb het niet over dido, sterker ik zou niet eens voor haar opkomen, maar het is nu toch wel enorm duidelijk dat lieske uit zichzelf wel heel erg walgelijk overkomt nu !quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk. En die walgelijke 'ze kunnen allemaal aan het gas' opmerkingen van Dido vanmiddag en wat er daarna nog allemaal kwam, was allemaal prima natuurlijk. Kom op zeg. :}
Vind lief van jequote:Op vrijdag 4 november 2005 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je hebt 100% gelijk, mijn excuses!
lieske is net zoals joost met beide groepen meelopenquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:15 schreef riri het volgende:
Lieske zit zichzelf zo af en toe behoorlijk te verlagen...zonde...wat dat betreft is het toch een meelopertje
Valt wel mee ze heeft een eigen mening en die laat ze niks opdringen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:13 schreef BB-King het volgende:
Lieske begint me tegen te vallen... wat een meelopertje.
Ze is zwaar opissed. Vind je het erg? Dido heeft Lieske al eens genomineerd. Heeft Lieske niet echt moeilijk over gedaan. En moet je nu kijken naar de uit-de-hoogte reactie van Dido op Lieske's nominatie. Ik had haar zelf nog veel erger afgemaakt in het huis.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:13 schreef BB-King het volgende:
Lieske begint me tegen te vallen... wat een meelopertje.
Dat geloof je toch zelf niet hè, dat Lieske er verborgen agenda's op na houdt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
De nominering van dido door Lieske komt bij mij nu ook in een heel slecht daglicht te staan...Lieske en haar geheime agenda's !![]()
king kongquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:17 schreef Muerte het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot010a.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is zwaar opissed. Vind je het erg? Dido heeft Lieske al eens genomineerd. Heeft Lieske niet echt moeilijk over gedaan. En moet je nu kijken naar de uit-de-hoogte reactie van Dido op Lieske's nominatie. Ik had haar zelf nog veel erger afgemaakt in het huis.
En laten we het alsjeblieft niet over het roddelen hebben. Heb je Dido niet de hele dag dit drietal horen afmaken met de meest walgelijke termen. De dido fans vinden het heerlijk dat ze Chantal, Ingrid en Lieske nu kunnen aanvallen op roddelen, maar vergeten voor het gemak even dat Dido het de hele dag al 100x erger doet.
Het is nu jouw momentquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:16 schreef Gert het volgende:
Lieske: "Weet je wat ik nog het meest schijnheilig vindt? Iedereen die nu met Dido op de bank zit, is ook poeslief tegen ons. Omdat ze bang zijn dat wij hun de volgende keer nomineren."
Lieske ruikt aan de macht. Lekker gevoel hè, zo'n clubje.
Sjongejonge zeg, die zakt even door het ijs.
Dan moet je er iets instoppen. En daar kunnen ze nou net nog steeds niemand voor vinden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:14 schreef riri het volgende:
Houdt die Chantal ooit weleens haar mond dicht????
Volwassen actie van 'm.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:17 schreef schatje het volgende:
Rob roept op tot het doodzwijgen van Menno.
AMEN...quote:
Nee daar is ze te dom voor iddquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zelf niet hè, dat Lieske er verborgen agenda's op na houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |