Dido heeft de hele dag hetzelfde bandje afgedraaid.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:30 schreef flugeltje het volgende:
Jammer dat het geroddel over is zeg
Zijn ze verdorie de hele dag ruzie aan het maken geweest... Kom ik thuis, is alles pais en vree....
Ik vind dat BB voortaan moet regelen dat er tijdens kantooruren geen ruzies meer uitgevochten mogen worden.
Neuh, half uurtje en Bob is weer de man van de zus van mijn moeder.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:32 schreef Isabeau het volgende:
Is het niet een beetje laat voor een siesta, lieverd? Maar het is natuurlijk nooit te laat voor sinaasappeldressings
Have fun...quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
ZOo. Ik ga nog even wat opruimen en dan een flmpje (of twee) kijken..
quote:
Ik hoor lees een echoquote:
Je oom dus. En kosmonauten rustten ook max. 1 uur, dus daar niet overheen gaan anders word je te moe.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:35 schreef APK het volgende:
Neuh, half uurtje en Bob is weer de man van de zus van mijn moeder.
Echoos zijn leukquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor lees een echo!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:31 schreef APK het volgende:
[..]
..ik ga zo effe lekker aan de siesta en daarna iets in de microwave gooien.![]()
Uiteraard gevolgd door AH rauwkost met sinaasappelsap dressing.![]()
Volgens mij heeft het een met het andere te maken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:35 schreef Lkw het volgende:
Wat ik hoor:
- Roel en Rob die klef en lacherig doen over iets wat me absoluut niet duidelijk is
- Lieske die een enorm langdradig en saai verhaal aan het ophangen is over studentenshit
Het lijkt er op dat 't een soort obsessie wordt...quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:32 schreef THB het volgende:
[..]
Hij heeft een zondebok nodig om zelf buiten schot te blijven, en Menno is een makkelijk doelwit.
Vasthouden dat gevoel! Vooral vasthouden! En koester het alsof het jouw kindje is.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:43 schreef Lkw het volgende:
Ik voel het nu heel duidelijk: ik haat Dido.
Best lekker gevoel eigenlijk![]()
Ik ben het zelden met je eens, maar dit keer sluit ik me geheel bij je aanquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:43 schreef Lkw het volgende:
Ik voel het nu heel duidelijk: ik haat Dido.
Best lekker gevoel eigenlijk![]()
Dat méén je niet!quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:47 schreef scanman01 het volgende:
Dido is weer vriendjes met Chantal zie ik
Een uurtje geleden kon ze nog aan het gas.
Het lukt, het lukt! Dank voor den tipquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:45 schreef APK het volgende:
[..]
Vasthouden dat gevoel! Vooral vasthouden! En koester het alsof het jouw kindje is.
Soms kan je volgens mij iemand heel intens haten als je op elkaar lijkt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:44 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat 't een soort obsessie wordt...
Ik snap het ook niet helemaal, volgens mij zouden ze buiten het huis best wel maatjes kunnen zijn want ik zie best wel wat overeenkomsten...Ik denk dat Rob hem gewoon als enorme concurent ziet en steeds meer begint te triggeren op Menno, zo kweek je vanzelf haat voor iemand...
Volgens mij zijn we het vooral over Lieske meestal niet eens. Maar Dido negeert haar nu zo hooghartig dat ik zelfs voor Lieske enige warme gevoelens kan koesteren...quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben het zelden met je eens, maar dit keer sluit ik me geheel bij je aan
Ik wel, maar ben ook een grote fan van Robquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:49 schreef cuall het volgende:
[..]
ik snap niet waarom, zit de streams te volgen, maar ik zie de lol er niet van in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |