Duh, dat zag ik ook maar dat is dus tegenover die maat van mijquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ballebek, er staat bij waar ik de foto heb genomen. Sandra's moeder woont niet ver van de broeksloot.
Werkt nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:51 schreef Ballebek het volgende:
[..]
http://www.moslimpicturesite.com.tr/cars/Mercedes700Dv12.jpg
WAT ZIT IEDEREEN MIJN DROOMWAGEN NU STEEDS UIT TE MAKEN VOOR KAMPERBAKquote:
Is hetzelfde plaatje als die van Hermanquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Werkt niet.
[..]
WAT ZIT IEDEREEN MIJN DROOMWAGEN NU STEEDS UIT TE MAKEN VOOR KAMPERBAK!
zolang je zelf niet voor kamper uitgemaakt wordt, valt het nog wel mee hequote:Op vrijdag 4 november 2005 19:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Werkt niet.
[..]
WAT ZIT IEDEREEN MIJN DROOMWAGEN NU STEEDS UIT TE MAKEN VOOR KAMPERBAK!
Nee, het is een schaap in wolfsklerenquote:
En dan quote je ondertussen ook Herman?quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:55 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Is hetzelfde plaatje als die van Herman
Dat zal niet snel gebeuren denk ikquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:55 schreef M5 het volgende:
[..]
zolang je zelf niet voor kamper uitgemaakt wordt, valt het nog wel mee he
ja, naar de tramhaltequote:Op vrijdag 4 november 2005 19:47 schreef lipje het volgende:
was je op weg naar de Haagweg?
ja, apart is datquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:48 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Duh, dat zag ik ook maar dat is dus tegenover die maat van mij
Heel droog: Aan de overkant van het water is het Den Haag Ghetto, foute auto's foute mensen, zodra je over de sloot gaat opeens Volvo's, Audi's en ander juppengrut aan auto's
quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Whehehehe, toen ik mijn 626 2.5V624v nog had deed ik alles behalve bovenstaande
quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Leukste/origineelste username:Ikwilookwatzeggen
Leukste/origineelste ondertitel:Sjoewe, Hugster, hermandeperman en Tommy_Kulskinskie ze hebben dezelfde
Mooiste avatar:Sjoewe, Hugster, hermandeperman en Tommy_Kulskinskie ze hebben dezelfde
Grappigste avatar: Svensational (het lopende busje)
Origineelste avatar:Sjoewe, Hugster, hermandeperman en Tommy_Kulskinskie ze hebben dezelfde
Leukste signature:Sjoewe, Hugster, hermandeperman en Tommy_Kulskinskie ze hebben dezelfde
Interessantste/leukste Fok!fotoboekprofiel (mannen): nvt
Interessantste/leukste Fok!fotoboekprofiel (vrouwen): nvt
ahquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
ja daar kwam ik pas achter toen ik uit ge ctrlveet was
Aandachtsgeil heb je het genoemd maar ala...quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, daar heb ik ook_gek genomineerd als ik het me goed herinner
ah. Nou ja, die omschrijving klopt ook beter, en daar draait hij iig ook niet om heenquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Aandachtsgeil heb je het genoemd maar ala...
Ho ho ook jij kan tever gaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:48 schreef Ballebek het volgende:
[..]
foute auto's foute mensen, zodra je over de sloot gaat opeens Volvo's, Audi's en ander juppengrut aan auto's
doe maar niet, die nominatie kan ik niet waarmakenquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
VOlgens mij heb ik jou als intelligentste user genomineerd!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
De all-round leukste/ gezelligste topicopener en poster: Klonk
De all-round interessantste user om te volgen op Fok!: Klonk
De all-round origineelste topicopener: Klonk
Wie is de grootste 'dorpsgek' van Fok!?:kastanova
Waardevolste aanwinst voor Fok!:Sandraugiga
Minst waardevolle aanwinst voor Fok!:jaguarized
Welke user verdient het meeste respect?:Iteejer
Grootste baggeraar van Fok!:jaguarized
Leukste relschopper:Dribbel_
Meest integere user:BoJo Een integere Joegoslaaf![]()
User met de meeste kwaliteitstopics en posts:Croupouque
Meest behulpzame user:ijsmeis
De populairste user:Mukie
Creatiefste user:Sandraugiga
Meest humorvolle user:Skiczukie
Meest serieuze user:static
Liefste user:Sandraugiga
De vriendelijkste/ aardigste user:Wezli
Beste discussievoerder op Fok!:BloodHoundFromHell
De intelligentste user:
User met de stijlvolste schrijfwijze:ben zn naam kwijtdie met die ellenlange KLB topics over bejaarden in bussen en zo
User met de meest pakkende, originele topictitels en/of posts::N
User met de meeste leerzame/nuttige/informatieve posts: Virus.nl
De geloofwaardigste user:Tjabbo
Beste nieuwkomer 2005 (mannen):M5
Beste nieuwkomer 2005 (vrouwen):Sandraugiga
Leukste Babe van Fok!:Sandraugiga
Leukste hunk van Fok!:Sorucy er zit iets op zn lip
Meest irritante user:jaguarized
Meest aandachtsgeile user:ook_gek
Meest crewinlikkende user:ijsmeis
De meest trouwe user:Danny usernummer 1, en hij post nog steeds...
Fanatiekste nachtbraker op Fok!: Skiczukie
Meest ondergewaardeerde user: Wezli
Meest overgewaardeerde user:hermandeperman
Meestbelovende user voor het komend jaar:lipje
De creatiefste plaatjes/smileys/foto's poster:dWc_Ruffryder
Grootste Fok!Slet ( man /vrouw) 2005:kastanova
je bent vergeten te vertellen in wleke auto je hebt geredenquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:03 schreef PeuRac het volgende:
hoi![]()
Het is weekend, schijnt, geen idee, welke dag is het, ben brak, moe, teveel gewerkt, maandag weer 20u werken![]()
Appel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:03 schreef PeuRac het volgende:
hoi![]()
Het is weekend, schijnt, geen idee, welke dag is het, ben brak, moe, teveel gewerkt, maandag weer 20u werken![]()
WHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je bent vergeten te vertellen in wleke auto je hebt gereden
Zelfs daar ben je niet goed genoeg voorquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:04 schreef PeuRac het volgende:
Meest irritante user had ik toch wel mijn naam gedacht Alexxx
Niks bijzondersquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je bent vergeten te vertellen in wleke auto je hebt gereden
dan heb jij jaguarized nog nooit zien posten...quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:04 schreef PeuRac het volgende:
Meest irritante user had ik toch wel mijn naam gedacht Alexxx
ah, dus toch een klein patsjequote:Op vrijdag 4 november 2005 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niks bijzondersmocht em alleen wel meenemen voor prive zaken van Amersfoort naar Maarssen.
nah ben er maar mee gekapt. bij de helft wist ik niet eens wat in te vullen..quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
ach, bij mij is ook het grootste deel PTA-ers, daar zitten de (voor mij) interessantste users![]()
je mag ook vragen overslaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:07 schreef M5 het volgende:
[..]
nah ben er maar mee gekapt. bij de helft wist ik niet eens wat in te vullen..
volgend jaar maar weer eensch proberen ofzo
Tering, meest irritante user kan ook al niet meer zag ikquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zelfs daar ben je niet goed genoeg voor!
"Meest opschepperige user met spullen van anderen" Had wel een goede geweest voor je jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tering, meest irritante user kan ook al niet meer zag ikmeest opschepperige, is die er niet dan? Moet ik toch zeer geschikt voor zijn
quote:
* Benieuwd is wat er stondquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
edit: te grof
*zoekt PM functie*quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
* Benieuwd is wat er stond.
gmtaquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
* Benieuwd is wat er stond.
'n beetje.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
M5, heb je mijn lijst gekopieerd en aangepast of zo
Ik zag het jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt mailstond nog in het bovenste lijstje van mn gmail
Heerlijk topicquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:29 schreef hermandeperman het volgende:
Probleem met een meisje Ik ga echt kapot hier![]()
!
TERINGquote:The traditional Clarkson-in-a-car vs the Boys race goes to a whole new level, as Jeremy attempts to beat to boys from Turin, Italy to Gordon Ramsay's resturant in London. The boys will be travelling by plane etc whereas Clarkson will be driving the fastest production car in the world, the Buggati Veyron.
13 November, BBC2 21:00quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:51 schreef PeuRac het volgende:
wanneer is de 1e Top Gear weer dan?
Mwah dat heb ik ervoor betaaldquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als hij nog rijdt moet je er toch wel mee voor kunnen vangen?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:48 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Duh, dat zag ik ook maar dat is dus tegenover die maat van mij
Heel droog: Aan de overkant van het water is het Den Haag Ghetto, foute auto's foute mensen, zodra je over de sloot gaat opeens Volvo's, Audi's en ander juppengrut aan auto's
ja, vervelend is dat he?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze beginnen te janken over je spelling alleen.
Ik ben aan't bier!
DVD Recorders zijn pauperquote:
dan zijn ze maar pauper.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:23 schreef Ballebek het volgende:
[..]
DVD Recorders zijn pauper![]()
Gaat niks boven een dikke transport stream vanaf de Astra 2C
mijn mama wild geen schotel op het dak. WE ZIJN GEEN TURKEN was haar meningquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:23 schreef Ballebek het volgende:
[..]
DVD Recorders zijn pauper![]()
Gaat niks boven een dikke transport stream vanaf de Astra 2C
Turken of niet: Schotel roelsquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mijn mama wild geen schotel op het dak. WE ZIJN GEEN TURKEN was haar mening
Leg jij dat mijn mama anders even uit. TIP als je een poging gaat wagen trek dan wel beschermende kleding aanquote:
Er staat in een van je vorige posts idd dat ze wild is...quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leg jij dat mijn mama anders even uit. TIP als je een poging gaat wagen trek dan wel beschermende kleding aan![]()
een burqa of zo?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leg jij dat mijn mama anders even uit. TIP als je een poging gaat wagen trek dan wel beschermende kleding aan![]()
Dat mens spoort soms niet en dan is ze echt een levens bedreigingquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:36 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Er staat in een van je vorige posts idd dat ze wild is...
Ik sta al op de voorverkooplijst van de SE 990iquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:40 schreef ook_gek het volgende:
mijn mama heeft nu een mobiel met dat UMTS. Ik dus effe spelen filmpje kijken. Live TV of zo. TERING wat lelijk gek. Het was 1 grote blokken beeld. Was net een hele ouwe slechte Divx film![]()
Ik snap niet wat men aan dat UMTS vind. Beeld is bagger en geluid zeg ik dan maar even niks over
Voglens week komt mijn motorola Razer V3 binnen volgens Vodafone
Maar goed ook want deze mobiel gaat uit elkaar vallen.
Je weet toch welke mobiel ik nu al bijna een jaar gebruik?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:44 schreef ook_gek het volgende:
vroeger had ik elke maand een nieuwe mobiel en nu vandaag de dag geef ik er helemaal niks meer om. Vind het allemaal wel prima. Ik bel en sms en dat vind ik meer dan voldoende om eerlijk te zijn.
ja ik weet welke je gebruikt. Simpel ding goed genoeg om te bellen inderdaad.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:45 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Je weet toch welke mobiel ik nu al bijna een jaar gebruik?
[afbeelding]
Meer dan voldoende maar moet tegenwoordig steeds meer data meezeulen dus lijkt mij het nogal handig.
pauper auto.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:48 schreef Fugie het volgende:
ga eens stemmen op de saleen s7r in het supercar topic!
mij nominerenquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
graag gedaan
waarvoor bedank je me?
Voor data heb ik deze ook nog:quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja ik weet welke je gebruikt. Simpel ding goed genoeg om te bellen inderdaad.
Ik neem niet zo veel data mee. En als het echt moet heb ik nog een ipaq waar ik werkelijk niks mee doe![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
mij nomineren
Stappen
fijne avond allemaal
1 2 3 | Downstream Rate: 10235 Kbps Upstream Rate: 1023 Kbps |
OEh oeh oeh heb ik ook heb ik ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:52 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Voor data heb ik deze ook nog:
[afbeelding]
Probleem is dat ik ook realtime dingen moet kunnen benaderen en veranderen
DIe is ook mooi ja. Met die condooms die hij niet om krijgtquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:30 schreef BazzoS het volgende:
Ik heb woensdag avond "40 year old virgin" gezien. Wat een meisterfilm
en dat borsthaarquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
DIe is ook mooi ja. Met die condooms die hij niet om krijgt
GEWELDIG. Helemaal geweldigquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:35 schreef BazzoS het volgende:
[..]
en dat borsthaarik kwam echt niet meer bij
tranen over de wangen van het lachen enzo
inderdaadquote:
hahahaquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:46 schreef ook_gek het volgende:
staat die gozer in de lift mega te ruften stopt die ligt opeens. Stapt er een mega lekker wijf in. Begint hij van. Ja dode katten in de lift schagt en muizen en ratten. Weet je wat adem door je mond dan gaat het van zelf over
jij bent alles dat positief isquote:
scherpquote:
zet ik morgen dropquote:
inlc die f40 van laatstquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
zet ik morgen drop
heb geen zin om nu mn blauwe tandjes aan te zetten
Of je moet sjoewe ff smsen, die heeft um nu ook
Ow enne m5 thx
Sjoewe is nu kneiterlam of ligt in zijn nest... 1 van de 2... hij heeft iig wel een mooi mokkel gespot vandaagquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
zet ik morgen drop
heb geen zin om nu mn blauwe tandjes aan te zetten
Of je moet sjoewe ff smsen, die heeft um nu ook
Ow enne m5 thx
die is dan idd lam, is namelijk de stad inquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sjoewe is nu kneiterlam of ligt in zijn nest... 1 van de 2... hij heeft iig wel een mooi mokkel gespot vandaag!
ach fok it....quote:
Dan zal hij idd wel lam zijn jaquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
die is dan idd lam, is namelijk de stad in
'k heb zelf ook zo'n geval dus weet wat voor kwaliteit het heeftquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:08 schreef Mukie het volgende:
tis met mn foon, dus verwacht er niet te veel van
Zit je niet thuis dan?quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:10 schreef Mukie het volgende:
ff bleutooth usb hiero installeren
pomtidom
jawelquote:
Hoeveel van die gevallen heb je in je huis staan dan?quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
jawel
maar op deze pc heb ik die nog niet geinstalled
nog nooit nodig gehad
2 laptops, 2 pc'squote:Op zaterdag 5 november 2005 03:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoeveel van die gevallen heb je in je huis staan dan?![]()
Voor 1 persoon is dat toch best aardigquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
2 laptops, 2 pc's
waarvan ene straks mn fileserver wordt
goed hequote:Op zaterdag 5 november 2005 03:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor 1 persoon is dat toch best aardig!
En HUP! Allemaal in de auto?quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:28 schreef Mukie het volgende:
oe spullen verkocht op ebay
weer wat extra centjes
Benzinegeldquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En HUP! Allemaal in de auto?
baas boven baasquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kom ik aan met 2 pc's en 1 klaptop op 2 personen.
Ik kan de halve straat voorzien van computersquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
2 laptops, 2 pc's
waarvan ene straks mn fileserver wordt
Ik ken dat ja...quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:51 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom maken ze die motorblokken zo ingewikkeld man, vroeger bij mijn golf type 1 had je gewoon 1 koelvloeistof toevoer en 1tje kwam er terugDat is bij die T5 wel anders
![]()
quote:
Lag er laat inquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nu pas wakker?
men, ik heb m'n kamer opgeruimd, boodschappen gedaan, koffie geleut en zit nu in de bieb () om nog wat zooi voor de studie te regelen.
Ik heb het gevoel dat het vrijdag is![]()
meestal ben ik om 9u al aant opruimenquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:37 schreef M5 het volgende:
ik werd om iets van 11u wakker, krantje gelezen, ontbijd, waschmachientje aangezet..
en ff wat Fok!en
ik had een wekker staan om 9u.. ging af.. uitgedonderd en verder geslapenquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
meestal ben ik om 9u al aant opruimen
ai pijnlijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:40 schreef BoJo het volgende:
rij ik dus met David de wasbox in, sta ik hem flink te boenen komt er een Polo met 4 meisjes naast me staan, hoor ik er nog 2 zeggen kijk wat een schattig autootje![]()
Dus ik terug glimlachen, wil ik hem starten, DOET IE HET NIET![]()
![]()
![]()
Naja met al mijn technische kennis de motorkap stoer open gepleurt en staan wrikken en trekken aan alles wat ik kon vinden, en een plas water van de accu polenafgedroogt had + de gaskabel weer terug kreeg want die was blijven hangen, deed ie het na pijn en moeite weer
![]()
En ja ik heb ze stiekem zien lachen![]()
Nu ga Goliath gewoon door de wasstraat heen rotten![]()
die eigenaar zag er idd niet echt wakker uitquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:40 schreef M5 het volgende:
F-40
Die andere had de Gumball van dit jaar nog niet gefinished?![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:40 schreef BoJo het volgende:
rij ik dus met David de wasbox in, sta ik hem flink te boenen komt er een Polo met 4 meisjes naast me staan, hoor ik er nog 2 zeggen kijk wat een schattig autootje![]()
![]()
![]()
Naja met al mijn technische kennis de motorkap stoer open gepleurt en staan wrikken en trekken aan alles wat ik kon vinden, en een plas water van de accu polenafgedroogt had + de gaskabel weer terug kreeg want die was blijven hangen, deed ie het na pijn en moeite weer
![]()
![]()
![]()
![]()
ik moet nog terug, had te zwarte klauwen om gelijk over te stappenquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat kan ook echt alleen jou overkomen he?Jij bent meteen met de Jeep teruggegaan in de hoop dat ze er nog stonden?
ik was even heeeeel blij toen ie weer aansloeg, ben toen ook zsm weggegaanquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:42 schreef M5 het volgende:
[..]ach je hebt ehm aan de praat gekregen toch? was die trutjes in die polo niet gelukt denk ik
Ik heb dan meestal van die "mannen" die me wel even willen komen "helpen".quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:42 schreef M5 het volgende:
[..]ach je hebt ehm aan de praat gekregen toch? was die trutjes in die polo niet gelukt denk ik
ik ben er zo'n eentje die bij het kopen/keuren van een auto tegen de banden schopt en doet alsof ik daarmee de staat van de auto kan bepalenquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:46 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb dan meestal van die "mannen" die me wel even willen komen "helpen".
![]()
![]()
![]()
pics? en waar?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:09 schreef Fugie het volgende:
jep ken ikIs wel goeie shit ja
ik heb trouwens een ferrai testarossa ofzo gespot en nog wat porsches enzo
geen pics, ik was aan het werkquote:
En 19de ga ik denk ik naar de asta. Dje Jean Madhousequote:Op zaterdag 5 november 2005 15:09 schreef Fugie het volgende:
jep ken ikIs wel goeie shit ja
ik heb trouwens een ferrai testarossa ofzo gespot en nog wat porsches enzo
whehehe, ik ben om 5 uur gaan werken, net klaar. Vanavond naar brussel tot 07:00 en morgen moet ik mezelf om 10:00 melden bij de voetbalquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En 19de ga ik denk ik naar de asta. Dje Jean Madhouse![]()
Ik ga denk ik de 25ste deze maand naar sillys in den haag. Benny rodriguess en fetisch ferdi
Alleen is er ook een kans dat ik de 25ste naar essen toe ga met Ballebek. Dan ga ik wel in 1X door of zoEerst Essen en dan naar sillys
Arme knulquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:27 schreef BoJo het volgende:
GVD ik ga vandaag nergens meer naartoe, ik na het wassen van m'n Jeep m'n ouders oppikken in de stad, pa had camera mee, dus ik bij thuis komst denk laat ik eens een paar plaatjes schieten van beide autos naast elkaar. Ben ik klaar zijn alle deuren pot dicht, draaiende motor en muziek maar alles dicht !!![]()
Dus ik naar boven gerent opzoek naar reserve sleutels, echt gewoon vol 10 minuten gezocht in alle la's, komt ie ineens tevoorschijn bij me vader in zijn bureau la![]()
![]()
ik heb m'n dag niet![]()
en ga lekker thuis blijven nu![]()
is ook zo, is nu weer zo hij is eigenlijk nog goorder dan eerstquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:13 schreef PeuRac het volgende:
Hey Bo, ik dacht dat jij auto's nooit in de wasbox wast omdat ze er altijd smeriger uitkomen dan erin gaan?
En je baalde zeker wel dat je niet eerst de Jeep gedaan had
Dat jou dat overkomtquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:27 schreef BoJo het volgende:
GVD ik ga vandaag nergens meer naartoe, ik na het wassen van m'n Jeep m'n ouders oppikken in de stad, pa had camera mee, dus ik bij thuis komst denk laat ik eens een paar plaatjes schieten van beide autos naast elkaar. Ben ik klaar zijn alle deuren pot dicht, draaiende motor en muziek maar alles dicht !!![]()
Dus ik naar boven gerent opzoek naar reserve sleutels, echt gewoon vol 10 minuten gezocht in alle la's, komt ie ineens tevoorschijn bij me vader in zijn bureau la![]()
![]()
ik heb m'n dag niet![]()
en ga lekker thuis blijven nu![]()
ironisch genoeg staat er op die reserve sleutels "VALET KEY"quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat jou dat overkomtuit ervaring met valet parking moet je toch weten dat je bij auto's nooit het protier dicht mag doen met de sleutel erin
Zal niet de eerste keer zijn dat die niet meer open gaat
![]()
Touch and Go - Would you....quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:27 schreef ook_gek het volgende:
hoe heet dat nummer okal weer van die volgens mij was het een negerin die zingt van. Uhm do you whant to sleep whit me of zo iets?
Alien geval uit dat ei![]()
sorry ouwequote:Op zaterdag 5 november 2005 15:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
was alleen maar ff voor de foto![]()
Jeep weer de garage ingemieterd.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ironisch genoeg staat er op die reserve sleutels "VALET KEY"![]()
mjah kon wel dichterbij, maar m'n moeder moest nog uitstappen, had geen zin in een deuk in beide auto'squote:
Schele tering hond. Ik bedankt je net mega uitgebreid op MSNquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
schele tyfuslijer, ik geef net antwoord op een vraag van je![]()
webcamsexquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Schele tering hond. Ik bedankt je net mega uitgebreid op MSN![]()
quote:
ik heb niks gezien hoor?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
schele tyfuslijer, ik geef net antwoord op een vraag van je![]()
jij was toch de geen die tegen me zij van. Kijk in de SC?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik heb niks gezien hoor?
Volgens mij heb je het in een verkeerd venster zitten doen
ach, vanochtend naar de kerk geweest?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:11 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb het zondags gevoel
quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:13 schreef PeuRac het volgende:
ik weet niet eens meer wanneer ik voor t laatst ben geweest, ik ga alleen als er iets speciaals is (als vrienden me meevragen)
quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:25 schreef Alexxxxx het volgende:
hap hap hap...net zoals een goudvis... de hele tijd happen
sluikreclamequote:Op zaterdag 5 november 2005 16:54 schreef ook_gek het volgende:
ik zit naar RTL5 te kijken naar dat auto programma.
Jezus wat een kut programma. Gaan ze het over huizen hebben en dan opeens van. Ja dit zit niet lekker maar de auto die ik bij me heb wel.
5min kwijt aan kut gezeik over een huis
quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:56 schreef ook_gek het volgende:
zelfs bij het liggen in bed trek ik naar links voor mijn gevoel
dit dusquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:34 schreef ook_gek het volgende:
ik heb het gevoel en het idee dat mijn lichaam elke keer naar links trekt als ik zit sta of lig.
Word er para van. En ik heb weer eens barstende koppijn![]()
1 ik slik geen pillenquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:01 schreef M5 het volgende:
[..]
2 paracetamolletjes nemen, en een paar uurtjes pitten.
ah. jij maakt de op voor deel 667 dusquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:59 schreef M5 het volgende:
ik verveel me.
omdat je het zo lief vraagt danquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah. jij maakt de op voor deel 667 dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |