ah, dus toch een klein patsjequote:Op vrijdag 4 november 2005 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niks bijzondersmocht em alleen wel meenemen voor prive zaken van Amersfoort naar Maarssen.
nah ben er maar mee gekapt. bij de helft wist ik niet eens wat in te vullen..quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
ach, bij mij is ook het grootste deel PTA-ers, daar zitten de (voor mij) interessantste users![]()
je mag ook vragen overslaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:07 schreef M5 het volgende:
[..]
nah ben er maar mee gekapt. bij de helft wist ik niet eens wat in te vullen..
volgend jaar maar weer eensch proberen ofzo
Tering, meest irritante user kan ook al niet meer zag ikquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zelfs daar ben je niet goed genoeg voor!
"Meest opschepperige user met spullen van anderen" Had wel een goede geweest voor je jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tering, meest irritante user kan ook al niet meer zag ikmeest opschepperige, is die er niet dan? Moet ik toch zeer geschikt voor zijn
quote:
* Benieuwd is wat er stondquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
edit: te grof
*zoekt PM functie*quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
* Benieuwd is wat er stond.
gmtaquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
* Benieuwd is wat er stond.
'n beetje.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
M5, heb je mijn lijst gekopieerd en aangepast of zo
Ik zag het jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt mailstond nog in het bovenste lijstje van mn gmail
Heerlijk topicquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:29 schreef hermandeperman het volgende:
Probleem met een meisje Ik ga echt kapot hier![]()
!
TERINGquote:The traditional Clarkson-in-a-car vs the Boys race goes to a whole new level, as Jeremy attempts to beat to boys from Turin, Italy to Gordon Ramsay's resturant in London. The boys will be travelling by plane etc whereas Clarkson will be driving the fastest production car in the world, the Buggati Veyron.
13 November, BBC2 21:00quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:51 schreef PeuRac het volgende:
wanneer is de 1e Top Gear weer dan?
Mwah dat heb ik ervoor betaaldquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als hij nog rijdt moet je er toch wel mee voor kunnen vangen?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:48 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Duh, dat zag ik ook maar dat is dus tegenover die maat van mij
Heel droog: Aan de overkant van het water is het Den Haag Ghetto, foute auto's foute mensen, zodra je over de sloot gaat opeens Volvo's, Audi's en ander juppengrut aan auto's
ja, vervelend is dat he?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze beginnen te janken over je spelling alleen.
Ik ben aan't bier!
DVD Recorders zijn pauperquote:
dan zijn ze maar pauper.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:23 schreef Ballebek het volgende:
[..]
DVD Recorders zijn pauper![]()
Gaat niks boven een dikke transport stream vanaf de Astra 2C
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |