zet ik morgen dropquote:
inlc die f40 van laatstquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
zet ik morgen drop
heb geen zin om nu mn blauwe tandjes aan te zetten
Of je moet sjoewe ff smsen, die heeft um nu ook
Ow enne m5 thx
Sjoewe is nu kneiterlam of ligt in zijn nest... 1 van de 2... hij heeft iig wel een mooi mokkel gespot vandaagquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
zet ik morgen drop
heb geen zin om nu mn blauwe tandjes aan te zetten
Of je moet sjoewe ff smsen, die heeft um nu ook
Ow enne m5 thx
die is dan idd lam, is namelijk de stad inquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sjoewe is nu kneiterlam of ligt in zijn nest... 1 van de 2... hij heeft iig wel een mooi mokkel gespot vandaag!
ach fok it....quote:
Dan zal hij idd wel lam zijn jaquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
die is dan idd lam, is namelijk de stad in
'k heb zelf ook zo'n geval dus weet wat voor kwaliteit het heeftquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:08 schreef Mukie het volgende:
tis met mn foon, dus verwacht er niet te veel van
Zit je niet thuis dan?quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:10 schreef Mukie het volgende:
ff bleutooth usb hiero installeren
pomtidom
jawelquote:
Hoeveel van die gevallen heb je in je huis staan dan?quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
jawel
maar op deze pc heb ik die nog niet geinstalled
nog nooit nodig gehad
2 laptops, 2 pc'squote:Op zaterdag 5 november 2005 03:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoeveel van die gevallen heb je in je huis staan dan?![]()
Voor 1 persoon is dat toch best aardigquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
2 laptops, 2 pc's
waarvan ene straks mn fileserver wordt
goed hequote:Op zaterdag 5 november 2005 03:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor 1 persoon is dat toch best aardig!
En HUP! Allemaal in de auto?quote:Op zaterdag 5 november 2005 03:28 schreef Mukie het volgende:
oe spullen verkocht op ebay
weer wat extra centjes
Benzinegeldquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En HUP! Allemaal in de auto?
baas boven baasquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kom ik aan met 2 pc's en 1 klaptop op 2 personen.
Ik kan de halve straat voorzien van computersquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
2 laptops, 2 pc's
waarvan ene straks mn fileserver wordt
Ik ken dat ja...quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:51 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom maken ze die motorblokken zo ingewikkeld man, vroeger bij mijn golf type 1 had je gewoon 1 koelvloeistof toevoer en 1tje kwam er terugDat is bij die T5 wel anders
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |