mijn mama wild geen schotel op het dak. WE ZIJN GEEN TURKEN was haar meningquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:23 schreef Ballebek het volgende:
[..]
DVD Recorders zijn pauper![]()
Gaat niks boven een dikke transport stream vanaf de Astra 2C
Turken of niet: Schotel roelsquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mijn mama wild geen schotel op het dak. WE ZIJN GEEN TURKEN was haar mening
Leg jij dat mijn mama anders even uit. TIP als je een poging gaat wagen trek dan wel beschermende kleding aanquote:
Er staat in een van je vorige posts idd dat ze wild is...quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leg jij dat mijn mama anders even uit. TIP als je een poging gaat wagen trek dan wel beschermende kleding aan![]()
een burqa of zo?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leg jij dat mijn mama anders even uit. TIP als je een poging gaat wagen trek dan wel beschermende kleding aan![]()
Dat mens spoort soms niet en dan is ze echt een levens bedreigingquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:36 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Er staat in een van je vorige posts idd dat ze wild is...
Ik sta al op de voorverkooplijst van de SE 990iquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:40 schreef ook_gek het volgende:
mijn mama heeft nu een mobiel met dat UMTS. Ik dus effe spelen filmpje kijken. Live TV of zo. TERING wat lelijk gek. Het was 1 grote blokken beeld. Was net een hele ouwe slechte Divx film![]()
Ik snap niet wat men aan dat UMTS vind. Beeld is bagger en geluid zeg ik dan maar even niks over
Voglens week komt mijn motorola Razer V3 binnen volgens Vodafone
Maar goed ook want deze mobiel gaat uit elkaar vallen.
Je weet toch welke mobiel ik nu al bijna een jaar gebruik?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:44 schreef ook_gek het volgende:
vroeger had ik elke maand een nieuwe mobiel en nu vandaag de dag geef ik er helemaal niks meer om. Vind het allemaal wel prima. Ik bel en sms en dat vind ik meer dan voldoende om eerlijk te zijn.
ja ik weet welke je gebruikt. Simpel ding goed genoeg om te bellen inderdaad.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:45 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Je weet toch welke mobiel ik nu al bijna een jaar gebruik?
[afbeelding]
Meer dan voldoende maar moet tegenwoordig steeds meer data meezeulen dus lijkt mij het nogal handig.
pauper auto.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:48 schreef Fugie het volgende:
ga eens stemmen op de saleen s7r in het supercar topic!
mij nominerenquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
graag gedaan
waarvoor bedank je me?
Voor data heb ik deze ook nog:quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja ik weet welke je gebruikt. Simpel ding goed genoeg om te bellen inderdaad.
Ik neem niet zo veel data mee. En als het echt moet heb ik nog een ipaq waar ik werkelijk niks mee doe![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
mij nomineren
Stappen
fijne avond allemaal
| 1 2 3 | Downstream Rate: 10235 Kbps Upstream Rate: 1023 Kbps |
OEh oeh oeh heb ik ook heb ik ookquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:52 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Voor data heb ik deze ook nog:
[afbeelding]
Probleem is dat ik ook realtime dingen moet kunnen benaderen en veranderen
DIe is ook mooi ja. Met die condooms die hij niet om krijgtquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:30 schreef BazzoS het volgende:
Ik heb woensdag avond "40 year old virgin" gezien. Wat een meisterfilm
en dat borsthaarquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
DIe is ook mooi ja. Met die condooms die hij niet om krijgt
GEWELDIG. Helemaal geweldigquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:35 schreef BazzoS het volgende:
[..]
en dat borsthaarik kwam echt niet meer bij
tranen over de wangen van het lachen enzo
inderdaadquote:
hahahaquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:46 schreef ook_gek het volgende:
staat die gozer in de lift mega te ruften stopt die ligt opeens. Stapt er een mega lekker wijf in. Begint hij van. Ja dode katten in de lift schagt en muizen en ratten. Weet je wat adem door je mond dan gaat het van zelf over
jij bent alles dat positief isquote:
scherpquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |