is ook zo, is nu weer zo hij is eigenlijk nog goorder dan eerstquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:13 schreef PeuRac het volgende:
Hey Bo, ik dacht dat jij auto's nooit in de wasbox wast omdat ze er altijd smeriger uitkomen dan erin gaan?
En je baalde zeker wel dat je niet eerst de Jeep gedaan had
Dat jou dat overkomtquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:27 schreef BoJo het volgende:
GVD ik ga vandaag nergens meer naartoe, ik na het wassen van m'n Jeep m'n ouders oppikken in de stad, pa had camera mee, dus ik bij thuis komst denk laat ik eens een paar plaatjes schieten van beide autos naast elkaar. Ben ik klaar zijn alle deuren pot dicht, draaiende motor en muziek maar alles dicht !!![]()
Dus ik naar boven gerent opzoek naar reserve sleutels, echt gewoon vol 10 minuten gezocht in alle la's, komt ie ineens tevoorschijn bij me vader in zijn bureau la![]()
![]()
ik heb m'n dag niet![]()
en ga lekker thuis blijven nu![]()
ironisch genoeg staat er op die reserve sleutels "VALET KEY"quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat jou dat overkomtuit ervaring met valet parking moet je toch weten dat je bij auto's nooit het protier dicht mag doen met de sleutel erin
Zal niet de eerste keer zijn dat die niet meer open gaat
![]()
Touch and Go - Would you....quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:27 schreef ook_gek het volgende:
hoe heet dat nummer okal weer van die volgens mij was het een negerin die zingt van. Uhm do you whant to sleep whit me of zo iets?
Alien geval uit dat ei![]()
sorry ouwequote:Op zaterdag 5 november 2005 15:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
was alleen maar ff voor de foto![]()
Jeep weer de garage ingemieterd.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ironisch genoeg staat er op die reserve sleutels "VALET KEY"![]()
mjah kon wel dichterbij, maar m'n moeder moest nog uitstappen, had geen zin in een deuk in beide auto'squote:
Schele tering hond. Ik bedankt je net mega uitgebreid op MSNquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
schele tyfuslijer, ik geef net antwoord op een vraag van je![]()
webcamsexquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Schele tering hond. Ik bedankt je net mega uitgebreid op MSN![]()
quote:
ik heb niks gezien hoor?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
schele tyfuslijer, ik geef net antwoord op een vraag van je![]()
jij was toch de geen die tegen me zij van. Kijk in de SC?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik heb niks gezien hoor?
Volgens mij heb je het in een verkeerd venster zitten doen
ach, vanochtend naar de kerk geweest?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:11 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb het zondags gevoel
quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:13 schreef PeuRac het volgende:
ik weet niet eens meer wanneer ik voor t laatst ben geweest, ik ga alleen als er iets speciaals is (als vrienden me meevragen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |