quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:40 schreef BoJo het volgende:
rij ik dus met David de wasbox in, sta ik hem flink te boenen komt er een Polo met 4 meisjes naast me staan, hoor ik er nog 2 zeggen kijk wat een schattig autootje![]()
Dus ik terug glimlachen, wil ik hem starten, DOET IE HET NIET![]()
![]()
![]()
Naja met al mijn technische kennis de motorkap stoer open gepleurt en staan wrikken en trekken aan alles wat ik kon vinden, en een plas water van de accu polenafgedroogt had + de gaskabel weer terug kreeg want die was blijven hangen, deed ie het na pijn en moeite weer
![]()
En ja ik heb ze stiekem zien lachen![]()
Nu ga Goliath gewoon door de wasstraat heen rotten![]()
pics? en waar?quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:09 schreef Fugie het volgende:
jep ken ikIs wel goeie shit ja
ik heb trouwens een ferrai testarossa ofzo gespot en nog wat porsches enzo
geen pics, ik was aan het werkquote:
En 19de ga ik denk ik naar de asta. Dje Jean Madhousequote:Op zaterdag 5 november 2005 15:09 schreef Fugie het volgende:
jep ken ikIs wel goeie shit ja
ik heb trouwens een ferrai testarossa ofzo gespot en nog wat porsches enzo
whehehe, ik ben om 5 uur gaan werken, net klaar. Vanavond naar brussel tot 07:00 en morgen moet ik mezelf om 10:00 melden bij de voetbalquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En 19de ga ik denk ik naar de asta. Dje Jean Madhouse![]()
Ik ga denk ik de 25ste deze maand naar sillys in den haag. Benny rodriguess en fetisch ferdi
Alleen is er ook een kans dat ik de 25ste naar essen toe ga met Ballebek. Dan ga ik wel in 1X door of zoEerst Essen en dan naar sillys
Arme knulquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:27 schreef BoJo het volgende:
GVD ik ga vandaag nergens meer naartoe, ik na het wassen van m'n Jeep m'n ouders oppikken in de stad, pa had camera mee, dus ik bij thuis komst denk laat ik eens een paar plaatjes schieten van beide autos naast elkaar. Ben ik klaar zijn alle deuren pot dicht, draaiende motor en muziek maar alles dicht !!![]()
Dus ik naar boven gerent opzoek naar reserve sleutels, echt gewoon vol 10 minuten gezocht in alle la's, komt ie ineens tevoorschijn bij me vader in zijn bureau la![]()
![]()
ik heb m'n dag niet![]()
en ga lekker thuis blijven nu![]()
is ook zo, is nu weer zo hij is eigenlijk nog goorder dan eerstquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:13 schreef PeuRac het volgende:
Hey Bo, ik dacht dat jij auto's nooit in de wasbox wast omdat ze er altijd smeriger uitkomen dan erin gaan?
En je baalde zeker wel dat je niet eerst de Jeep gedaan had
Dat jou dat overkomtquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:27 schreef BoJo het volgende:
GVD ik ga vandaag nergens meer naartoe, ik na het wassen van m'n Jeep m'n ouders oppikken in de stad, pa had camera mee, dus ik bij thuis komst denk laat ik eens een paar plaatjes schieten van beide autos naast elkaar. Ben ik klaar zijn alle deuren pot dicht, draaiende motor en muziek maar alles dicht !!![]()
Dus ik naar boven gerent opzoek naar reserve sleutels, echt gewoon vol 10 minuten gezocht in alle la's, komt ie ineens tevoorschijn bij me vader in zijn bureau la![]()
![]()
ik heb m'n dag niet![]()
en ga lekker thuis blijven nu![]()
ironisch genoeg staat er op die reserve sleutels "VALET KEY"quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat jou dat overkomtuit ervaring met valet parking moet je toch weten dat je bij auto's nooit het protier dicht mag doen met de sleutel erin
Zal niet de eerste keer zijn dat die niet meer open gaat
![]()
Touch and Go - Would you....quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:27 schreef ook_gek het volgende:
hoe heet dat nummer okal weer van die volgens mij was het een negerin die zingt van. Uhm do you whant to sleep whit me of zo iets?
Alien geval uit dat ei![]()
sorry ouwequote:Op zaterdag 5 november 2005 15:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
was alleen maar ff voor de foto![]()
Jeep weer de garage ingemieterd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |