Fleecedekens is ook een leuk idee, ben ik met je eens, maar we weten nog niet of daar behoefte aan is. We wachten nog op bericht van de Goede Herder om te horen wat ze eventueel nog goed kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:25 schreef deedeetee het volgende:
ze hebben óók fleece dekens, 2 voor 6 euro, dat zou 900 euro worden.
*erg vasthoudend kan zijn
Eigenlijk vind ik dat HT wel wat meer van de prijs af mag halen. De sjaals betaal je nu de `gewone´ aanbiedingsprijs voor!quote:Op donderdag 3 november 2005 13:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik stel voor:
600 paar Noorse sokken voor 900
300 sjaals voor 297
totaal 1197 en nog geld voor soep en een broodje worst ook
Inderdaad ja.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:26 schreef Rewimo het volgende:
Fleecedekens is ook een leuk idee, ben ik met je eens, maar we weten nog niet of daar behoefte aan is. We wachten nog op bericht van de Goede Herder om te horen wat ze eventueel nog goed kunnen gebruiken.
Niks mis met die prijs denk ik hoor.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat HT wel wat meer van de prijs af mag halen. De sjaals betaal je nu de `gewone´ aanbiedingsprijs voor!
Niettemin is 600 paar sokken zeer zeker een heel goed plan!
Ga maar eens zien of je deze kwaliteit ergens voor 1 euro per stuk krijgt. Zal je niet lukken. Dit is écht een hele goed prijs. HT zal oa deze aanbieding gebruiken als 'lokkertje' voor de winkel. Als ze bereid zijn ons er onder deze voorwaarden 300 te verkopen, dan knijp ik in mn handjes. Echt waar!quote:Op donderdag 3 november 2005 13:28 schreef sanger het volgende:
Eigenlijk vind ik dat HT wel wat meer van de prijs af mag halen. De sjaals betaal je nu de `gewone´ aanbiedingsprijs voor!
Ik vind het ook al een hele nette prijs hoor, maar je weet nooit... Wie weet doen ze nog wat extra's of halen ze er wat af voor onsquote:Op donderdag 3 november 2005 13:29 schreef Troel het volgende:
Niks mis met die prijs denk ik hoor.
Ik zie het...quote:Op donderdag 3 november 2005 13:29 schreef Rewimo het volgende:
ElisaB, de icoontjes doen het niet in de openingspost
Tsja niet zenuwachtig bij de telefoon gaan zitten hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 13:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga maar eens zien of je deze kwaliteit ergens voor 1 euro per stuk krijgt. Zal je niet lukken. Dit is écht een hele goed prijs. HT zal oa deze aanbieding gebruiken als 'lokkertje' voor de winkel. Als ze bereid zijn ons er onder deze voorwaarden 300 te verkopen, dan knijp ik in mn handjes. Echt waar!
Is prima hoor. Ik vind het in elk geval een leuk gezicht, al die icoontjes die je tegenkomtquote:Op donderdag 3 november 2005 13:31 schreef ElisaB het volgende:
Ik zie het...
OP wordt nog helemaal aangepast, dus neem ik dat ook ff mee. Wilde er nu ieg wat hebben staan, zodat er niet een wildgroei aan nieuwe delen 5 zou ontstaan
Toppie dus: warm (wol), duurzaam en soepel (de rest).quote:de samenstelling is 30% wol 20%polyamide en acryl dus synthetisch
jaquote:Op donderdag 3 november 2005 13:36 schreef ElisaB het volgende:
Info over de sokken:
[..]
Toppie dus: warm (wol), duurzaam en soepel (de rest).
Akkoord??
Ik verwacht vandaag nog bericht van een andere leverancier. Dus ik denk dat we daar ook nog even op willen wachten.
quote:Op donderdag 3 november 2005 13:34 schreef MissBliss het volgende:
2 paar sokken en een sjaal zou wel gaaf zijn!
Akkoord!quote:Op donderdag 3 november 2005 13:36 schreef ElisaB het volgende:
Info over de sokken:
[..]
Toppie dus: warm (wol), duurzaam en soepel (de rest).
Akkoord??
Ik verwacht vandaag nog bericht van een andere leverancier. Dus ik denk dat we daar ook nog even op willen wachten.
quote:
Ja ik had het gisteren ook een keer gezegd.. sokken worden toch nat en vies natuurlijk.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:37 schreef WarningSign het volgende:
[..]
daar zeur ik al de halve dga over
soep wordt uitgedeeld door de goede herderquote:Op donderdag 3 november 2005 13:39 schreef Quara het volgende:
Ik las iets over soep enzo. Maar hoe maken ze dat warm? Misschien 1 gram coke erbij leveren?
Hehe,quote:Op donderdag 3 november 2005 13:39 schreef Quara het volgende:
Ik las iets over soep enzo. Maar hoe maken ze dat warm? Misschien 1 gram coke erbij leveren?
Goed idee, worst van de hemaquote:misschien wilt de hema wel rookworsten doneren
Dan is het prima!quote:Op donderdag 3 november 2005 13:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
soep wordt uitgedeeld door de goede herder
quote:Op donderdag 3 november 2005 13:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
misschien wilt de hema wel rookworsten doneren
Gewoon vanuit de dichtstbijzijnde Hema de rookworsten aanvoerenquote:Op donderdag 3 november 2005 13:43 schreef deedeetee het volgende:
[..]
![]()
Maar die moeten 20 min. in heet water * wellen *![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 13:37 schreef WarningSign het volgende:
daar zeur ik al de halve dga over
je hebt ook helemaal gelijk, ik was t idee al weer kwijt, maar moest wel even lachen toen een ander psies t zelfde zeiquote:Op donderdag 3 november 2005 13:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het gezien hoor. Maar ook hiervoor geldt weer even: dit soort beslissingen maak ik het liefst met de groep en dus tzt in een poll. En voor alles geldt: niet teveel op de zaken vooruitlopen en pas knopen hakken als er zekerheid is.
spannend he
quote:
Ik had het ook niet over nog eens de helft erafquote:Op donderdag 3 november 2005 13:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga maar eens zien of je deze kwaliteit ergens voor 1 euro per stuk krijgt. Zal je niet lukken. Dit is écht een hele goed prijs. HT zal oa deze aanbieding gebruiken als 'lokkertje' voor de winkel. Als ze bereid zijn ons er onder deze voorwaarden 300 te verkopen, dan knijp ik in mn handjes. Echt waar!
Wel scherp blijven hequote:Op donderdag 3 november 2005 13:52 schreef sanger het volgende:
Als HT akkoord gaat voor de sokken meteen doen natuurlijk! Eventueel vragen voor 600 paar?!?!?!
En voor de sjaals zou ik dan ook daar shoppen. ben je in 1x klaar!!!
We zitten al bij vele groothandels te kijkenquote:Op donderdag 3 november 2005 13:54 schreef mkrijt het volgende:
Is het misschien een idee om contact op te nemen met een fabrikant van zulke producten? best kans dat ze wel mee willen helpen met een actie zoals dit.
Ik heb al contact gezocht met een behoorlijk aantal producenten en leveranciers, maar ze lopen er niet warm voor. Er is namelijk helemaal niets te winnen voor ze, alleen te verliezen (marge namelijk). Sponsoring willen we niet, dus exposure hebben ze er niet mee. Dan is het enthousiasme er snel afquote:Op donderdag 3 november 2005 13:54 schreef mkrijt het volgende:
Is het misschien een idee om contact op te nemen met een fabrikant van zulke producten? best kans dat ze wel mee willen helpen met een actie zoals dit.
Is zo, maar het gaat er niet om dat we geen exposure kúnnen geven (een unox-muts is ook exposure namelijk), maar meer dat deze actie zo nooit is bedoeld. Het komt van ons als FOK!-ers en niet FOK!-ers en dus niet van de bedrijven. Snappietquote:Op donderdag 3 november 2005 14:00 schreef Ro�a� het volgende:
Fok! kan toch wel een banner doneren? Of had ik dat al gezegd?
Dat lijkt me toch redelijk exposure..
wat zijn grote bedrijven toch snelquote:Geachte ****,
Graag bevestigen wij de ontvangst van uw sponsoraanvraag.
Wij hebben uw reactie inmiddels doorgezonden naar de verantwoordelijke afdeling. U ontvangt binnen drie weken een reactie.
Met vriendelijke groet,
Consumenten Service/Unox
Mevrouw M. van Rumph
het pakket is er al, wij doneren alleen de sokken erbijquote:Op donderdag 3 november 2005 14:21 schreef Renesite het volgende:
d r i e
w e k e n
Moeten we nu allemaal ook schoenendozen doneren voor het pakket? Hoe wordt het verpakt?
Van die sjalen is natuurlijk te gek!
O ja, moest ff weer bijge*hint* wordenquote:Op donderdag 3 november 2005 14:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
het pakket is er al, wij doneren alleen de sokken erbij
quote:Op donderdag 3 november 2005 13:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wel scherp blijven he
De sjaals komen eventueel van HT, de sokken van een andere leverancier.
Nee, die krijgt eenquote:
Psssttt... lief bedoeld, maar niet doen. We willen geen sponsoring en als we al iets willen van bedrijven, dan moeten we dat echt ff centraal regelen. Anders wordt het een puinbak.quote:
mail was al verzonden voordat we het hier besloten hadden het maar niet meer te doenquote:Op donderdag 3 november 2005 14:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Psssttt... lief bedoeld, maar niet doen. We willen geen sponsoring en als we al iets willen van bedrijven, dan moeten we dat echt ff centraal regelen. Anders wordt het een puinbak.
Het is nu al bijna niet meer te overzien
ElisaB -->quote:Op donderdag 3 november 2005 14:18 schreef ElisaB het volgende:
we hebben sjaalswe hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
![]()
HT is akkoord en ze gaan zorgen dat ik over een aantal dagen 300 sjaals kan ophalen bij het filiaal in een naburige plaats.
we hebben sjaalswe hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
we hebben sjaals
![]()
Duimen omhoog voor Hans Textiel
Het staat al sinds deel 1 in de OPquote:Op donderdag 3 november 2005 14:29 schreef qu63 het volgende:
mail was al verzonden voordat we het hier besloten hadden het maar niet meer te doen
Wij ook!quote:Op donderdag 3 november 2005 14:31 schreef ElisaB het volgende:
Ik vind het leuk!
OP's lezenquote:Op donderdag 3 november 2005 14:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het staat al sinds deel 1 in de OP
Ja... mooiquote:Op donderdag 3 november 2005 14:34 schreef WarningSign het volgende:
Moet je er eens even bij stilstaan hee, hoeveel we hebben opgehaald in die paar dagen, en hoe we die mensen daarmee kunnen helpen.
Ik vind t geweldig.![]()
En dan toch zitten f5-en he, zal de baas blij mee zijnquote:Op donderdag 3 november 2005 15:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dat is mooi, want ik zit te werken.... stttt
sorryquote:Op donderdag 3 november 2005 15:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dat is mooi, want ik zit te werken.... stttt
mail mij maar, dan mail ik het naar jou en Elisaquote:Op donderdag 3 november 2005 15:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
elisa, wil je mij misschien je gegevens mailen?
Rewimo, heb zou je toevallig voor mij zo'n avatar met paarse letters kunnen maken??quote:Op donderdag 3 november 2005 13:29 schreef Rewimo het volgende:
ElisaB, de icoontjes doen het niet in de openingspost
Ik zat heel toevallig even in het oude topic te kijken, doorposten na slotje, foei!quote:Op donderdag 3 november 2005 15:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
Rewimo, heb zou je toevallig voor mij zo'n avatar met paarse letters kunnen maken??
ajb??
hoef alleen d'r gironr. te hebben enzoquote:Op donderdag 3 november 2005 15:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
mail mij maar, dan mail ik het naar jou en Elisa
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zat heel toevallig even in het oude topic te kijken, doorposten na slotje, foei!![]()
als je mij mailt reply ik met die gegevensquote:Op donderdag 3 november 2005 15:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hoef alleen d'r gironr. te hebben enzo
Wat goedquote:Op donderdag 3 november 2005 14:18 schreef ElisaB het volgende:
we hebben sjaals*100nogwat
HT is akkoord en ze gaan zorgen dat ik over een aantal dagen 300 sjaals kan ophalen bij het filiaal in een naburige plaats.
we hebben sjaals*100nogwat
Duimen omhoog voor Hans Textiel
Het nadeel met fruit is dat het zo beperkt houdbaar is. En wij willen graag goederen geven, dus is lang houdbaar (zoals soep) iets gemakkelijker. Maar het idee is puik!quote:Op donderdag 3 november 2005 16:29 schreef Deepfreeze het volgende:
Die sjaals zijn snel geregeld ElisaB...
Even een snelle ingeving, maar in plaats van een warme maaltijd, die de daklozen krijgen van de goede herder, kunnen we misschien fruit doneren? Vitamietjes zijn goed voor de weerstand. Maar dat is misschien iets wat we in overleg met de goede herder kunnen doen.
Nog een keertjevoor ElisaB...
Als de naam met KE begint ben ik het.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:27 schreef ElisaB het volgende:
OIU_AMS
Anneke en Sandra (collega's van OIU_AMS)
Franka (van oudergroep Balans)
Snakey (denk ik aan de naam te zien)
Liejannuh
ben-soms-best-wel-lief
tjeez3
WAYWARDIAN
MmadviewW
HIK
Weer 10 bijdragen bijgeschreven!
Allemaal heel erg bedankt!
In Geleen hadden ze nog meer kleuren en ook zwart. Gek genoeg leek de zwarte nóg dikker als de lichtere kleurenquote:Op donderdag 3 november 2005 16:28 schreef Liejannuh het volgende:
Wat goed zeg, van die sjaals!
De kwaliteit is ook goed trouwens, heb even staan voelen in het lokale filiaal en het zijn lekkere en goed afgewerkte sjaals.Jammer dat hier alleen groene, gele en witte lagen, dus ik heb ze niet meegenomen!
quote:Op donderdag 3 november 2005 16:39 schreef Snakey het volgende:
Als de naam met KE begint ben ik het.![]()
Dat wordt de volgendequote:Op donderdag 3 november 2005 17:14 schreef sanger het volgende:
Ik stel eigenlijk voor dat ElisaB haar ondertitel moet wijzigen in:
We stoppen niet voordat we 2.000 hebben!
O ja, ik zag dat het in Rotterdam uitgedeeld gaat worden enzo. Ik weet niet wanneer het is maar als ik er ben en tijd heb wil ik je wel helpen als dat nodig is.quote:
doe jij al mee?quote:
Troetelzwerversquote:Op donderdag 3 november 2005 17:37 schreef petre86 het volgende:
woow dat schiet op
3e ding.. een meet met fokkers en daklozen?
Wat lievquote:Op donderdag 3 november 2005 17:21 schreef Snakey het volgende:
O ja, ik zag dat het in Rotterdam uitgedeeld gaat worden enzo. Ik weet niet wanneer het is maar als ik er ben en tijd heb wil ik je wel helpen als dat nodig is.
quote:
Dan moet je geen fleece hebben maar iets gebreids of zo. Dat rekt beter mee.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:34 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb nieuws
Ik heb contact gehad met de stichting en het enige dat ze écht nog graag in de pakketten zouden hebben zijn mutsen. Met als verzoek: mutsen van een soort materiaal dat goed meerekt, zodat iedereen 'm past.
Ik ga het met de andere dingen in de poll zetten!
quote:Op donderdag 3 november 2005 18:06 schreef nikky het volgende:
[..]!!!
Deze vloekt niet bij mijn lila kleurtje
Psies!quote:Op donderdag 3 november 2005 18:37 schreef Rewimo het volgende:
Dan moet je geen fleece hebben maar iets gebreids of zo. Dat rekt beter mee.
Mag ik zeker niet bij jou gehost hebben he... Ik als enige dan, dat we 'm niet in de op zettenquote:Op donderdag 3 november 2005 18:36 schreef Rewimo het volgende:
Zuiver HomoRoze heb ik ook hoor
[afbeelding]
Doe voor de zekerheid een nieuwe poll.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Psies!
Moet ik nu weer een poll maken of mensen dit wel of niet willen, of kunnen we er gewoon mee doorgaan
Ossquote:Op donderdag 3 november 2005 19:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[afbeelding]
Ik woon natuurlijk in Oss mensen, de stad van de echte rookworst ..
Welnee, gewoon mutsen erbij doen!!!!quote:Op donderdag 3 november 2005 18:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Psies!
Moet ik nu weer een poll maken of mensen dit wel of niet willen, of kunnen we er gewoon mee doorgaan
GEEEEEEN SPONSERING!!!quote:Op donderdag 3 november 2005 19:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[afbeelding]
Ik woon natuurlijk in Oss mensen, de stad van de echte rookworst ..
Dus stel ik wandel hier naar de Unilever (3 minuutjes) en ik regel 200 honderd mutsen ofzo voor noppes dan zouden we dat maar af moeten slaan?quote:
Ik zag in dat vorige topic een leuke muts die je ook als shawl zou kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:11 schreef Bakkioli het volgende:
[..]
Welnee, gewoon mutsen erbij doen!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Vind ik ook! Dat is ook wat de stichting aan geeft...quote:Op donderdag 3 november 2005 19:11 schreef Bakkioli het volgende:
Welnee, gewoon mutsen erbij doen!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
ELISAB!quote:Op donderdag 3 november 2005 19:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dus stel ik wandel hier naar de Unilever (3 minuutjes) en ik regel 200 honderd mutsen ofzo voor noppes dan zouden we dat maar af moeten slaan?
Nou vooruit dan maar, omdat jij het bentquote:Op donderdag 3 november 2005 18:41 schreef ElisaB het volgende:
Mag ik zeker niet bij jou gehost hebben he... Ik als enige dan, dat we 'm niet in de op zetten![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:44 schreef Rewimo het volgende:
Nou vooruit dan maar, omdat jij het bent
Ja, die mutsen zijn coool hequote:Op donderdag 3 november 2005 19:14 schreef nikky het volgende:
Ik zag in dat vorige topic een leuke muts die je ook als shawl zou kunnen gebruiken.
En misschien is een tandenborstel ook geen verkeerd idee. Of iets anders waarmee ze zich kunnen opfrissen.
Heb je ook gelijk in, het was ook meer als grap bedoelt die muts van Unox.. edoch het zou natuurlijk een optie kunnen zijn.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
Eigenlijk he... vind ik die Unox mutsen helemaal niet zo'n goed idee.
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:52 schreef ElisaB het volgende:
dus inderdaad zo hierboven al is genoemd: gebreeen / gebreide / gebr....mutsen denk ik.
Mee eens, gewoon een gebreide muts in een donkere kleur lijkt me de beste keus.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:53 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Unox mutsen moet je niet doen denk ik![]()
die zitten er altijd aanquote:Op donderdag 3 november 2005 19:56 schreef Renesite het volgende:
Zag ik aan die muts shawl dingen niet een koortje waarmee je ze kon stellen?
Dat koortje is om de bovenkant dicht te doen zodat het een muts wordt.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:56 schreef Renesite het volgende:
Zag ik aan die muts shawl dingen niet een koortje waarmee je ze kon stellen?
Oiquote:Op donderdag 3 november 2005 19:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
die zitten er altijd aan
zodat je van je sjaal een muts kan maken door 1 kant dicht te trekken
Als je daar aan begint wordt het een 5 jaren planquote:Op donderdag 3 november 2005 19:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
* deedeetee vind breien leuk, heeft toevallig net een kabeltrui op de pennen staan.....![]()
Het wordt toch ooit een strenge winterquote:Op donderdag 3 november 2005 19:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als je daar aan begint wordt het een 5 jaren plan![]()
niet als je ieder lokaal seniorenhuis aanschrijftquote:Op donderdag 3 november 2005 19:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als je daar aan begint wordt het een 5 jaren plan![]()
ja, en via die site is het erg goedkoopquote:Op donderdag 3 november 2005 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat koortje is om de bovenkant dicht te doen zodat het een muts wordt.
Als je dat open laat kan je het als sjaal gebruiken.
nijsquote:Op donderdag 3 november 2005 20:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja, en via die site is het erg goedkoop
[afbeelding]
500 stuks, 1.39 per stuk
Mooi, uithalen die hap en een muts opzettenquote:Op donderdag 3 november 2005 19:55 schreef deedeetee het volgende:
* deedeetee vind breien leuk, heeft toevallig net een kabeltrui op de pennen staan.....![]()
Binnen 5 jaar is 90 % kassie wijlenquote:Op donderdag 3 november 2005 20:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
niet als je ieder lokaal seniorenhuis aanschrijft![]()
Het is alleen fleece volgens mij en daar zijn de ervaringen (mutstechnisch) niet zo goed mee. Kwa maten that is. Vandaar het verzoek om uit te kijken naar gebreide mutsen.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:01 schreef qu63 het volgende:
[afbeelding]
500 stuks, 1.39 per stuk
maar dan duurt het toch niet 5 jaar?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Binnen 5 jaar is 90 % kassie wijlen
Wordt ie wat mij betreft .. die mutsen zijn erg functioneel en warmquote:Op donderdag 3 november 2005 20:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
[afbeelding]
500 stuks, 1.39 per stuk
Nu ga je te wiskundig doenquote:Op donderdag 3 november 2005 20:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
maar dan duurt het toch niet 5 jaar?
Ze willen mutsen.... MUTSEN dus... nou ja, mutsen! En erwtensoep en knakworsten. Maar geen tandenborstel. Mutsenquote:Op donderdag 3 november 2005 20:11 schreef qu63 het volgende:
[[url=http://www.igopost.nl/isroot/igopost/Images/productimagesgroot/23491i.jpg]afbeelding][/url]
tandenborstelset voor 0.23
500*0.23=115
okquote:Op donderdag 3 november 2005 20:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze willen mutsen.... MUTSEN dus... nou ja, mutsen! En erwtensoep en knakworsten. Maar geen tandenborstel. Mutsen
dat wordt dus unox bellen, vragen om sponsoring, wij willen mutsen, erwtensoep en rookworstquote:Op donderdag 3 november 2005 20:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze willen mutsen.... MUTSEN dus... nou ja, mutsen! En erwtensoep en knakworsten. Maar geen tandenborstel. Mutsen
Actie warme voeten deel 5 > als een speer, er is nieuwsquote:Op donderdag 3 november 2005 20:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat wordt dus unox bellen, vragen om sponsoring, wij willen mutsen, erwtensoep en rookworst
gan we met zijn alleen daar bij die stichting voor de deur soep scheppen, mutsen en paketten uitdelen
hart van nederland komt, [non]nieuwsbelust als ze zijn, en unox heeft meteen meer naamsbekendheid
dat zijn veel vliegen in 1 klap
zat ik ook al aan te denken.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:37 schreef Diaboluzzz het volgende:
tipje:
paar nieuwe moffen (van die afgeknipte handschoenen) ?
psies ze kunnen er niet veel meequote:Op donderdag 3 november 2005 20:37 schreef ILCILA het volgende:
maarjahw ook weer niet want ze gebruiken het 1 keer en donderen het weg, want hebben geen stromend water...
Iiieeekkssss.... neeeeequote:Op donderdag 3 november 2005 20:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
dat wordt dus unox bellen, vragen om sponsoring, wij willen mutsen, erwtensoep en rookworst
gan we met zijn alleen daar bij die stichting voor de deur soep scheppen, mutsen en paketten uitdelen
hart van nederland komt, [non]nieuwsbelust als ze zijn, en unox heeft meteen meer naamsbekendheid
dat zijn veel vliegen in 1 klap
het was dan ook wel een klein beetje sarcastisch bedoeld..quote:Op donderdag 3 november 2005 20:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Iiieeekkssss.... neeeee![]()
Niet weer de Unox mutsen, niet weer de sponsoring![]()
we waren het er net (na twee pagina's) over eens dat we géén Unox-mutsen willen en vanaf het begin is het al zo dat we het zónder sponsoring willen doen.
Maar verder hou ik wel van je hoor
zat ik toch serieus aan duitsers te denken toen ik het eerste deel van de zin lasquote:Op donderdag 3 november 2005 20:37 schreef Diaboluzzz het volgende:
tipje:
paar nieuwe moffen (van die afgeknipte handschoenen) ?
Foei !!!quote:Op donderdag 3 november 2005 20:43 schreef ILCILA het volgende:
[..]
zat ik toch serieus aan duitsers te denken toen ik het eerste deel van de zin las![]()
![]()
Ook naar Limburg om sokken te halen en dan naar Klundert om ze bij mij te brengenquote:
Niet de goede kleur wolquote:Op donderdag 3 november 2005 20:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mooi, uithalen die hap en een muts opzetten
een paar nieuwe Duitsersquote:Op donderdag 3 november 2005 20:43 schreef ILCILA het volgende:
[..]
zat ik toch serieus aan duitsers te denken toen ik het eerste deel van de zin las![]()
![]()
en verzendkosten?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:14 schreef Market_Garden het volgende:
Ziet er goed uit volgens mij... 300 maal 1,10 dat is dan dus 330 euro.. Das best mooi volgens mij. Ik vind ze nog mooi ook, die mutsen
ff kijken...quote:Op donderdag 3 november 2005 20:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ook naar Limburg om sokken te halen en dan naar Klundert om ze bij mij te brengen
Dat kan uiteraard ook, maar daar kosten ze gemiddeld 4 eurie per stukquote:Op donderdag 3 november 2005 21:13 schreef IJzercookie het volgende:
Mutsen zijn misschien wel bij de Dump te regelen?
*eenschquote:Op donderdag 3 november 2005 21:31 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind de muts van Bakkioli best mooi![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:31 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind de muts van Bakkioli best mooi![]()
Er is een poll over geweest. Hij staat in het vorige deel en ik zal zo de link voor je opzoeken. Eerst even iets anders, ik kreeg namelijk zojuist mail van de penningmeester van de stichting en van zijn vrouw. En dat ga ik hier eerst even posten. Dan maak ik de update voor de update op FP en dan zal ik daarna de link voor je opzoeken!quote:Op donderdag 3 november 2005 21:19 schreef ChrisJX het volgende:
Ik weet niet of iemand het al voorgesteld heeft, maar stel nou dat er na de mutsen nog wat overblijft, is het dan geen idee om een andere stichting te benaderen zodat er nóg meer mensen blij kunnen worden gemaakt?
Hoezo ? Breit zij ze dan ?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:39 schreef Bakkioli het volgende:
[..]
dank je ik zal het doorgeven aan mijn vrouw
![]()
Natuurlijk willen we het erop hebben! Het is namelijk ontzettend leuk om ook jullie reacties hier te lezen!quote:Hoi Franca,
Je kent me helemaal niet maar ik ben de vriendin van Henk de pennigmeester. Ik vind het zo leuk wat jullie aan het doen zijn en wilde een reactie op het forum zetten. Het inloggen lukte me niet daarom stuur ik het naar jou. Weet niet of je het erop wil hebben moet je zelf maar even kijken.
Het verhaal van het zoontje van Ingrid stond ook in de mail:quote:Lieve allemaal,
Ik wil even zeggen dat ik jullie top vind! Ik ben de vriendin van de pennigmeester en ben twee jaar geleden voor het eerst mee geweest om kerstpakketten uit te delen. Mijn zoontje van toen 9 jaar was hoofd oliebollen en appelflappen uitdelen. Hij vond het geweldig, het heeft hem een andere kijk op daklozen en verslaafden gegeven en kijkt daar ondanks zijn leeftijd nu anders tegen aan.
Zo jong als hij is vond ik dat een goed leerproces. Door omstandigheden kan het zomaar gebeuren dat je op straat komt en steeds dieper afzakt helaas. Een lesje "laat het niet zover komen" Misschien hard maar ook nodig in deze tijd.
Gelukkig doet de stichting erg zijn best om mensen de kans te geven een nieuw leven op te bouwen, al gaat dat soms heel erg moeizaam. Voor ons is de kerst gezelligheid, lekker eten, een warm huis en familie om je heen.
Ze kijken uit naar de kerstpakketten en de lekkere dingen...hartstikke leuk.
Groetjes Ingrid
Cutequote:HET KLEINE VERHAALTJE
nou om te beginen de stichting is heel speciaal. dit doen ria en mike al 7 jaar en ze komen op voor de daklozen. en ik heb ook mee geholpen met de kerstactie en de daklozen die ik heb ontmoet zijn heel aardig en ik was hoofdafdelingoliebolen.
ik gaf dus de dozen met apelflapen + oliebolen en het was heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk.
en ik vind het heel erig dat sommige helemaal geen huis heben en het zo koud was groetjes van michael
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Gaaf dat je de mailtjes hier plaats van de vriendin van Henk en zoontje![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Gaaf dat je de mailtjes hier plaats van de vriendin van Henk en zoontje![]()
En toch heb je meegedaan aan onze actiequote:Op donderdag 3 november 2005 22:11 schreef NedeRolf het volgende:
Zeker gaaf, en goed dat er mensen zijn die er zoveel tijd in steken. Zelf heb ik gewoon een erg vervelend beeld 'van die mensen'. Ik kom geregeld op UC en wordt nog vaker door érge dubieuze figuren aangesproken dan. Of zie ik ze coke snuiven (of een ander goed) bij fietsenstallingen. Ja, dat verpest mijn beeld wel een beetje.
Omdat ik weet dat er ook goede (clichéwoord) daklozen zijn die er niks aan kunnen doen en uit de shit willen. Plus dat ik zelf een hekel heb aan koude voetenquote:Op donderdag 3 november 2005 22:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En toch heb je meegedaan aan onze actie
Psies de reden waarom ik er óók voor * warm gelopen * benquote:Op donderdag 3 november 2005 22:15 schreef NedeRolf het volgende:
Plus dat ik zelf een hekel heb aan koude voeten
Rotterdamquote:Op donderdag 3 november 2005 22:21 schreef MmadviewW het volgende:
Misschien een gekke vraag, maar waar gaan ze de pakketten uitdelen (A'dam?)![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:02 schreef ElisaB het volgende:
Ik ontving zojuist mail van de vrouw vriendin van de penningmeester Henk. En die ga ik hier even plaatsen!
[..].............
We gaan door! Op naar de 1.800![]()
Heeft de stichting zelf al voor gezorgdquote:Op donderdag 3 november 2005 22:26 schreef moussy het volgende:
doet HT niet in mutschen? Dit topic loopt te snel om na te kijken of dat al genoemd was
stel nou dat iemand in de buidel tast, is het dan geen idee om rugzakken er nog bij te doen?
als het hier op tijd gemeld wordt/gemaild dan kan het ook nog na zondag binnenkomen, maar dan wordt het meegenomen in de berekeningquote:Op donderdag 3 november 2005 22:33 schreef MmadviewW het volgende:
Maybe is het een (beter) idee om de uiterlijke deelname datum maandag 12.00 uur te maken, aangezien waarschijnlijk een groot aantal fokkers geld zullen overmaken in het weekend (en dan doen banken niet aan het verwerken van overboekingen)
stichting zit ergens in het zuiden (??) meen ik. de paketten worden in Rotterdam uitgedeeldquote:Op donderdag 3 november 2005 22:33 schreef ChrisJX het volgende:
Het staat vast ergens, maar in welke plaats zit die stichting eik?
De datum waarop het geld binnenkomt is niet zo van belang; we tellen wel door hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 22:33 schreef MmadviewW het volgende:
Maybe is het een (beter) idee om de uiterlijke deelname datum maandag 12.00 uur te maken, aangezien waarschijnlijk een groot aantal fokkers geld zullen overmaken in het weekend (en dan doen banken niet aan het verwerken van overboekingen)
Das waarquote:Op donderdag 3 november 2005 22:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De datum waarop het geld binnenkomt is niet zo van belang; we tellen wel door hoor
Alleen stoppen we vanaf zondag met het publiceren van het emailadres en geven we aan dat deelname niet meer mogelijk is (of iets vriendelijker van zelfde strekking). Wat er daarna nog binnenkomt, gaat gewoon nog meer hoor!
Nee, dan komen de pakketten in BMW'squote:Op donderdag 3 november 2005 22:42 schreef MmadviewW het volgende:
Alst zo doorgaat komen er uiteindelijk 300 BMW's voor in de paketten![]()
Nee, sokken houden ze niet vanquote:Op donderdag 3 november 2005 23:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Post opkrikker
Wilden ze btw geen sokken of heb k wat gemist?![]()
quote:
quote:
ik heb er simpelweg geen woorden meer voor.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:30 schreef ElisaB het volgende:
De tussenstand in euro's en aantallen
Per 3 november, 22:26 uur:
Toegezegd: 20 euro
Ontvangen per bank: 794,40 euro
Ontvangen per giro: 582,50 euro
Ontvangen per Paypal: 75,02 euro
Beloofde verdubbeling bij 150 paar sokken: 300 euro
Totaal: 1.771,92 euro
Aantal aanvragen voor de gegevens: na 160 wegens tijdgebrek gestopt met tellen
Aantal stortingen bijgeschreven: 114
Gemiddeld gedoneerd bedrag: 12,91
Aantal toezeggingen: 2
Belangrijke noot bij deze tussenstand: er is een technische storing op internetbankieren en ik heb dus niet kunnen inloggen op de bankrekening. Zal wel van al die stortingen komenIk blijf het proberen en kom met de update als het gelukt is!
al meer zelfs! (Berichtje van ElisaB een paar boven de jouwe)quote:Op donderdag 3 november 2005 23:27 schreef Brighteyes het volgende:Je kijkt even een paar uurtjes niet!
Al bijna 1800 Euro! OMG!
Wie had dat ooit gedacht!
quote:Op donderdag 3 november 2005 23:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik durf het haast niet te zeggen, maar ik heb morgen een interview met een grote krant..
Ik kan wel even wat woorden reppen over dit initiatief
Een tabloid of zo'n eentje die je nooit meer correct kunt opvouwen?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik durf het haast niet te zeggen, maar ik heb morgen een interview met een grote krant..
Ja hè!quote:Op donderdag 3 november 2005 23:34 schreef Brighteyes het volgende:
Dat mailtje is trouwens ook super!
Ehm... nou... als ik zo de OP eens goed lees is dat nou eigenlijk net niet de bedoeling.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
T zit goed met jequote:Op donderdag 3 november 2005 23:35 schreef Quara het volgende:
[..]
Een tabloid of zo'n eentje die je nooit meer correct kunt opvouwen?
Uit het land der reuzen?![]()
![]()
Was grapjequote:Op donderdag 3 november 2005 23:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ehm... nou... als ik zo de OP eens goed lees is dat nou eigenlijk net niet de bedoeling.
'We' hoeven niet met onze snuffert in de krant.
Als je al iets wil zeggen kan je het vaag houden, dat je 'user' bent van een internet community en dat dat een hele leuke site is waar soms ook spontane acties ontstaan.
Maar verder dan dat zou ik niet gaan eerlijk gezegd.
Ik weet niet hoe ElisaB hierover denkt maar als ik de OP zo eens lees geloof ik niet dat enorme publiciteit de bedoeling was.
Kben gewoon aardig, is het nog niet goedquote:Op donderdag 3 november 2005 23:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
AdminMod-aspiraties he... je moet wat.
Ik heb wel connecties met het noordhollandschdagblad.quote:
Grapjes zijn goed!quote:
Ik ben morgen o.a. bij het Nhdquote:Op donderdag 3 november 2005 23:41 schreef Quara het volgende:
[..]
Ik heb wel connecties met het noordhollandschdagblad.![]()
Serieus en af en toe een grapje moet kunnen hè!quote:Op donderdag 3 november 2005 23:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het enthousiasme is soms zo groot dat de ideeen wat op hol slaan enzo.
Jij bent ook vast wel heel aardig, maar ik niet!quote:Op donderdag 3 november 2005 23:40 schreef Quara het volgende:
Kben gewoon aardig, is het nog niet goed![]()
je bent wel aardig!quote:Op donderdag 3 november 2005 23:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij bent ook vast wel heel aardig, maar ik niet!
Ik doelde op mezelf.
Owww sorryquote:Op donderdag 3 november 2005 23:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij bent ook vast wel heel aardig, maar ik niet!
Ik doelde op mezelf.
De Stichting heeft aangegeven eigenlijk alleen nog behoefte te hebben aan een muts voor in het pakket. Ik vind alle ideeen goed (nou ja, bijna allemaal), maar vertrouw toch maar op de ervaring en deskundigheid van de stichtingquote:Op donderdag 3 november 2005 23:49 schreef Diaboluzzz het volgende:
naast mofjes als extra toevoegings idee, misschien ook heel praktisch een inschuif paraplu?
10 weggooi regencape's ?
Houden we dan niet een iets te groot bedrag over?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De Stichting heeft aangegeven eigenlijk alleen nog behoefte te hebben aan een muts voor in het pakket. Ik vind alle ideeen goed (nou ja, bijna allemaal), maar vertrouw toch maar op de ervaring en deskundigheid van de stichting
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
quote:Op donderdag 3 november 2005 23:53 schreef Dark_Angelus het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Heb je wel eens een warme hap geserveerd aan 300 mensen; dat kost wat hoor!quote:Op donderdag 3 november 2005 23:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Houden we dan niet een iets te groot bedrag over?
quote:Op donderdag 3 november 2005 23:55 schreef Ro�a� het volgende:
Of een stel winterbanden voor die wagen van ze.
Tsja oke heb je gelijk in..quote:Op donderdag 3 november 2005 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je wel eens een warme hap geserveerd aan 300 mensen; dat kost wat hoor!
En de mutsen - mits van goede kwaliteit - zullen niet goedkoop zijn...
We zullen zien, we zullen zien...
Ze hebben al een tweede bus (en ze hebben er ook één van Hart in Aktie gekregen), dus dat wordt bus 3. Als we de 40.000 halen, dan stem ik vóór!quote:Op donderdag 3 november 2005 23:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
*IDEE*
Een 2e bus! Met mooie opdruk![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 23:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tsja oke heb je gelijk in..
Ik wil ook wel helpen die dag dat het gaat gebeuren
Dan wil ik meequote:Op vrijdag 4 november 2005 00:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij hoeven niet te helpen uitdelen hoor; we hoeven het alleen maar te kopen en af te leveren!
Owwwwwwwquote:
Het lijkt me duidelijk dat we dan ook Piet Paulusma uitnodigen en er een spetterende avond van maken ..quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij hoeven niet te helpen uitdelen hoor; we hoeven het alleen maar te kopen en af te leveren!
Ik stel voor dat morgen na de lunch te doenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:52 schreef qu63 het volgende:
ElisaB, ik stel voor nog een laatste updeet te doen en dat je dan gaat slapen
Doe maar woestquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat we dan ook Piet Paulusma uitnodigen en er een spetterende avond van maken ..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |