Ik ontving zojuist mail van de
vrouw vriendin van de penningmeester Henk. En die ga ik hier even plaatsen!
quote:
Hoi Franca,
Je kent me helemaal niet maar ik ben de vriendin van Henk de pennigmeester. Ik vind het zo leuk wat jullie aan het doen zijn en wilde een reactie op het forum zetten. Het inloggen lukte me niet daarom stuur ik het naar jou. Weet niet of je het erop wil hebben moet je zelf maar even kijken.
Natuurlijk willen we het erop hebben! Het is namelijk ontzettend leuk om ook jullie reacties hier te lezen!
quote:
Lieve allemaal,
Ik wil even zeggen dat ik jullie top vind! Ik ben de vriendin van de pennigmeester en ben twee jaar geleden voor het eerst mee geweest om kerstpakketten uit te delen. Mijn zoontje van toen 9 jaar was hoofd oliebollen en appelflappen uitdelen. Hij vond het geweldig, het heeft hem een andere kijk op daklozen en verslaafden gegeven en kijkt daar ondanks zijn leeftijd nu anders tegen aan.
Zo jong als hij is vond ik dat een goed leerproces. Door omstandigheden kan het zomaar gebeuren dat je op straat komt en steeds dieper afzakt helaas. Een lesje "laat het niet zover komen" Misschien hard maar ook nodig in deze tijd.
Gelukkig doet de stichting erg zijn best om mensen de kans te geven een nieuw leven op te bouwen, al gaat dat soms heel erg moeizaam. Voor ons is de kerst gezelligheid, lekker eten, een warm huis en familie om je heen.
Ze kijken uit naar de kerstpakketten en de lekkere dingen...hartstikke leuk.
Groetjes Ingrid
Het verhaal van het zoontje van Ingrid stond ook in de mail:
quote:
HET KLEINE VERHAALTJE
nou om te beginen de stichting is heel speciaal. dit doen ria en mike al 7 jaar en ze komen op voor de daklozen. en ik heb ook mee geholpen met de kerstactie en de daklozen die ik heb ontmoet zijn heel aardig en ik was hoofdafdelingoliebolen.
ik gaf dus de dozen met apelflapen + oliebolen en het was heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk.
en ik vind het heel erig dat sommige helemaal geen huis heben en het zo koud was groetjes van michael
Cute
![]()
En nog een foto:
![]()
En dan mijn bericht aan Ingrid en Henk:
Zo jullie kunnen zien en volgen, doen we het allemaal met heel veel plezier. Het enthousiasme is overweldigend. Als de FOK!-ers eenmaal wat omarmen, dan gaan ze er ook voor. Op dit soort momenten ben ik trots een FOK!-er te zijn.
Het is de mannen en vrouwen allemaal van harte gegund. We hopen - als ik even zo vrij mag zijn namens de groep te spreken - dat ze er écht een beetje van gaan genieten en dat we er écht voor zullen kunnen zorgen dat ze zich in de koude wintermaanden net een beetje prettiger kunnen voelen.
We gaan door! Op naar de 1.800