GEEEEEEN SPONSERING!!!quote:Op donderdag 3 november 2005 19:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[afbeelding]
Ik woon natuurlijk in Oss mensen, de stad van de echte rookworst ..
Dus stel ik wandel hier naar de Unilever (3 minuutjes) en ik regel 200 honderd mutsen ofzo voor noppes dan zouden we dat maar af moeten slaan?quote:
Ik zag in dat vorige topic een leuke muts die je ook als shawl zou kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:11 schreef Bakkioli het volgende:
[..]
Welnee, gewoon mutsen erbij doen!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Vind ik ook! Dat is ook wat de stichting aan geeft...quote:Op donderdag 3 november 2005 19:11 schreef Bakkioli het volgende:
Welnee, gewoon mutsen erbij doen!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
ELISAB!quote:Op donderdag 3 november 2005 19:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dus stel ik wandel hier naar de Unilever (3 minuutjes) en ik regel 200 honderd mutsen ofzo voor noppes dan zouden we dat maar af moeten slaan?
Nou vooruit dan maar, omdat jij het bentquote:Op donderdag 3 november 2005 18:41 schreef ElisaB het volgende:
Mag ik zeker niet bij jou gehost hebben he... Ik als enige dan, dat we 'm niet in de op zetten![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:44 schreef Rewimo het volgende:
Nou vooruit dan maar, omdat jij het bent
Ja, die mutsen zijn coool hequote:Op donderdag 3 november 2005 19:14 schreef nikky het volgende:
Ik zag in dat vorige topic een leuke muts die je ook als shawl zou kunnen gebruiken.
En misschien is een tandenborstel ook geen verkeerd idee. Of iets anders waarmee ze zich kunnen opfrissen.
Heb je ook gelijk in, het was ook meer als grap bedoelt die muts van Unox.. edoch het zou natuurlijk een optie kunnen zijn.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
Eigenlijk he... vind ik die Unox mutsen helemaal niet zo'n goed idee.
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:52 schreef ElisaB het volgende:
dus inderdaad zo hierboven al is genoemd: gebreeen / gebreide / gebr....mutsen denk ik.
Mee eens, gewoon een gebreide muts in een donkere kleur lijkt me de beste keus.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:53 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Unox mutsen moet je niet doen denk ik![]()
die zitten er altijd aanquote:Op donderdag 3 november 2005 19:56 schreef Renesite het volgende:
Zag ik aan die muts shawl dingen niet een koortje waarmee je ze kon stellen?
Dat koortje is om de bovenkant dicht te doen zodat het een muts wordt.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:56 schreef Renesite het volgende:
Zag ik aan die muts shawl dingen niet een koortje waarmee je ze kon stellen?
Oiquote:Op donderdag 3 november 2005 19:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
die zitten er altijd aan
zodat je van je sjaal een muts kan maken door 1 kant dicht te trekken
Als je daar aan begint wordt het een 5 jaren planquote:Op donderdag 3 november 2005 19:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
* deedeetee vind breien leuk, heeft toevallig net een kabeltrui op de pennen staan.....![]()
Het wordt toch ooit een strenge winterquote:Op donderdag 3 november 2005 19:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als je daar aan begint wordt het een 5 jaren plan![]()
niet als je ieder lokaal seniorenhuis aanschrijftquote:Op donderdag 3 november 2005 19:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als je daar aan begint wordt het een 5 jaren plan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |