Ik ben morgen o.a. bij het Nhdquote:Op donderdag 3 november 2005 23:41 schreef Quara het volgende:
[..]
Ik heb wel connecties met het noordhollandschdagblad.![]()
Serieus en af en toe een grapje moet kunnen hè!quote:Op donderdag 3 november 2005 23:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het enthousiasme is soms zo groot dat de ideeen wat op hol slaan enzo.
Jij bent ook vast wel heel aardig, maar ik niet!quote:Op donderdag 3 november 2005 23:40 schreef Quara het volgende:
Kben gewoon aardig, is het nog niet goed![]()
je bent wel aardig!quote:Op donderdag 3 november 2005 23:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij bent ook vast wel heel aardig, maar ik niet!
Ik doelde op mezelf.
Owww sorryquote:Op donderdag 3 november 2005 23:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij bent ook vast wel heel aardig, maar ik niet!
Ik doelde op mezelf.
De Stichting heeft aangegeven eigenlijk alleen nog behoefte te hebben aan een muts voor in het pakket. Ik vind alle ideeen goed (nou ja, bijna allemaal), maar vertrouw toch maar op de ervaring en deskundigheid van de stichtingquote:Op donderdag 3 november 2005 23:49 schreef Diaboluzzz het volgende:
naast mofjes als extra toevoegings idee, misschien ook heel praktisch een inschuif paraplu?
10 weggooi regencape's ?
Houden we dan niet een iets te groot bedrag over?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De Stichting heeft aangegeven eigenlijk alleen nog behoefte te hebben aan een muts voor in het pakket. Ik vind alle ideeen goed (nou ja, bijna allemaal), maar vertrouw toch maar op de ervaring en deskundigheid van de stichting
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
quote:Op donderdag 3 november 2005 23:53 schreef Dark_Angelus het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Heb je wel eens een warme hap geserveerd aan 300 mensen; dat kost wat hoor!quote:Op donderdag 3 november 2005 23:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Houden we dan niet een iets te groot bedrag over?
quote:Op donderdag 3 november 2005 23:55 schreef Ro�a� het volgende:
Of een stel winterbanden voor die wagen van ze.
Tsja oke heb je gelijk in..quote:Op donderdag 3 november 2005 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je wel eens een warme hap geserveerd aan 300 mensen; dat kost wat hoor!
En de mutsen - mits van goede kwaliteit - zullen niet goedkoop zijn...
We zullen zien, we zullen zien...
Ze hebben al een tweede bus (en ze hebben er ook één van Hart in Aktie gekregen), dus dat wordt bus 3. Als we de 40.000 halen, dan stem ik vóór!quote:Op donderdag 3 november 2005 23:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
*IDEE*
Een 2e bus! Met mooie opdruk![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 23:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tsja oke heb je gelijk in..
Ik wil ook wel helpen die dag dat het gaat gebeuren
Dan wil ik meequote:Op vrijdag 4 november 2005 00:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij hoeven niet te helpen uitdelen hoor; we hoeven het alleen maar te kopen en af te leveren!
Owwwwwwwquote:
Het lijkt me duidelijk dat we dan ook Piet Paulusma uitnodigen en er een spetterende avond van maken ..quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij hoeven niet te helpen uitdelen hoor; we hoeven het alleen maar te kopen en af te leveren!
Ik stel voor dat morgen na de lunch te doenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:52 schreef qu63 het volgende:
ElisaB, ik stel voor nog een laatste updeet te doen en dat je dan gaat slapen
Doe maar woestquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat we dan ook Piet Paulusma uitnodigen en er een spetterende avond van maken ..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |