mail mij maar, dan mail ik het naar jou en Elisaquote:Op donderdag 3 november 2005 15:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
elisa, wil je mij misschien je gegevens mailen?
Rewimo, heb zou je toevallig voor mij zo'n avatar met paarse letters kunnen maken??quote:Op donderdag 3 november 2005 13:29 schreef Rewimo het volgende:
ElisaB, de icoontjes doen het niet in de openingspost
Ik zat heel toevallig even in het oude topic te kijken, doorposten na slotje, foei!quote:Op donderdag 3 november 2005 15:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
Rewimo, heb zou je toevallig voor mij zo'n avatar met paarse letters kunnen maken??
ajb??
hoef alleen d'r gironr. te hebben enzoquote:Op donderdag 3 november 2005 15:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
mail mij maar, dan mail ik het naar jou en Elisa
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zat heel toevallig even in het oude topic te kijken, doorposten na slotje, foei!![]()
als je mij mailt reply ik met die gegevensquote:Op donderdag 3 november 2005 15:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hoef alleen d'r gironr. te hebben enzo
Wat goedquote:Op donderdag 3 november 2005 14:18 schreef ElisaB het volgende:
we hebben sjaals*100nogwat
HT is akkoord en ze gaan zorgen dat ik over een aantal dagen 300 sjaals kan ophalen bij het filiaal in een naburige plaats.
we hebben sjaals*100nogwat
Duimen omhoog voor Hans Textiel
Het nadeel met fruit is dat het zo beperkt houdbaar is. En wij willen graag goederen geven, dus is lang houdbaar (zoals soep) iets gemakkelijker. Maar het idee is puik!quote:Op donderdag 3 november 2005 16:29 schreef Deepfreeze het volgende:
Die sjaals zijn snel geregeld ElisaB...
Even een snelle ingeving, maar in plaats van een warme maaltijd, die de daklozen krijgen van de goede herder, kunnen we misschien fruit doneren? Vitamietjes zijn goed voor de weerstand. Maar dat is misschien iets wat we in overleg met de goede herder kunnen doen.
Nog een keertjevoor ElisaB...
Als de naam met KE begint ben ik het.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:27 schreef ElisaB het volgende:
OIU_AMS
Anneke en Sandra (collega's van OIU_AMS)
Franka (van oudergroep Balans)
Snakey (denk ik aan de naam te zien)
Liejannuh
ben-soms-best-wel-lief
tjeez3
WAYWARDIAN
MmadviewW
HIK
Weer 10 bijdragen bijgeschreven!
Allemaal heel erg bedankt!
In Geleen hadden ze nog meer kleuren en ook zwart. Gek genoeg leek de zwarte nóg dikker als de lichtere kleurenquote:Op donderdag 3 november 2005 16:28 schreef Liejannuh het volgende:
Wat goed zeg, van die sjaals!
De kwaliteit is ook goed trouwens, heb even staan voelen in het lokale filiaal en het zijn lekkere en goed afgewerkte sjaals.Jammer dat hier alleen groene, gele en witte lagen, dus ik heb ze niet meegenomen!
quote:Op donderdag 3 november 2005 16:39 schreef Snakey het volgende:
Als de naam met KE begint ben ik het.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |