Dat wordt de volgendequote:Op donderdag 3 november 2005 17:14 schreef sanger het volgende:
Ik stel eigenlijk voor dat ElisaB haar ondertitel moet wijzigen in:
We stoppen niet voordat we 2.000 hebben!
O ja, ik zag dat het in Rotterdam uitgedeeld gaat worden enzo. Ik weet niet wanneer het is maar als ik er ben en tijd heb wil ik je wel helpen als dat nodig is.quote:
doe jij al mee?quote:
Troetelzwerversquote:Op donderdag 3 november 2005 17:37 schreef petre86 het volgende:
woow dat schiet op
3e ding.. een meet met fokkers en daklozen?
Wat lievquote:Op donderdag 3 november 2005 17:21 schreef Snakey het volgende:
O ja, ik zag dat het in Rotterdam uitgedeeld gaat worden enzo. Ik weet niet wanneer het is maar als ik er ben en tijd heb wil ik je wel helpen als dat nodig is.
quote:
Dan moet je geen fleece hebben maar iets gebreids of zo. Dat rekt beter mee.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:34 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb nieuws
Ik heb contact gehad met de stichting en het enige dat ze écht nog graag in de pakketten zouden hebben zijn mutsen. Met als verzoek: mutsen van een soort materiaal dat goed meerekt, zodat iedereen 'm past.
Ik ga het met de andere dingen in de poll zetten!
quote:Op donderdag 3 november 2005 18:06 schreef nikky het volgende:
[..]!!!
Deze vloekt niet bij mijn lila kleurtje
Psies!quote:Op donderdag 3 november 2005 18:37 schreef Rewimo het volgende:
Dan moet je geen fleece hebben maar iets gebreids of zo. Dat rekt beter mee.
Mag ik zeker niet bij jou gehost hebben he... Ik als enige dan, dat we 'm niet in de op zettenquote:Op donderdag 3 november 2005 18:36 schreef Rewimo het volgende:
Zuiver HomoRoze heb ik ook hoor
[afbeelding]
Doe voor de zekerheid een nieuwe poll.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Psies!
Moet ik nu weer een poll maken of mensen dit wel of niet willen, of kunnen we er gewoon mee doorgaan
Ossquote:Op donderdag 3 november 2005 19:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[afbeelding]
Ik woon natuurlijk in Oss mensen, de stad van de echte rookworst ..
Welnee, gewoon mutsen erbij doen!!!!quote:Op donderdag 3 november 2005 18:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Psies!
Moet ik nu weer een poll maken of mensen dit wel of niet willen, of kunnen we er gewoon mee doorgaan
GEEEEEEN SPONSERING!!!quote:Op donderdag 3 november 2005 19:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[afbeelding]
Ik woon natuurlijk in Oss mensen, de stad van de echte rookworst ..
Dus stel ik wandel hier naar de Unilever (3 minuutjes) en ik regel 200 honderd mutsen ofzo voor noppes dan zouden we dat maar af moeten slaan?quote:
Ik zag in dat vorige topic een leuke muts die je ook als shawl zou kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:11 schreef Bakkioli het volgende:
[..]
Welnee, gewoon mutsen erbij doen!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Vind ik ook! Dat is ook wat de stichting aan geeft...quote:Op donderdag 3 november 2005 19:11 schreef Bakkioli het volgende:
Welnee, gewoon mutsen erbij doen!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
ELISAB!quote:Op donderdag 3 november 2005 19:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dus stel ik wandel hier naar de Unilever (3 minuutjes) en ik regel 200 honderd mutsen ofzo voor noppes dan zouden we dat maar af moeten slaan?
Nou vooruit dan maar, omdat jij het bentquote:Op donderdag 3 november 2005 18:41 schreef ElisaB het volgende:
Mag ik zeker niet bij jou gehost hebben he... Ik als enige dan, dat we 'm niet in de op zetten![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:44 schreef Rewimo het volgende:
Nou vooruit dan maar, omdat jij het bent
Ja, die mutsen zijn coool hequote:Op donderdag 3 november 2005 19:14 schreef nikky het volgende:
Ik zag in dat vorige topic een leuke muts die je ook als shawl zou kunnen gebruiken.
En misschien is een tandenborstel ook geen verkeerd idee. Of iets anders waarmee ze zich kunnen opfrissen.
Heb je ook gelijk in, het was ook meer als grap bedoelt die muts van Unox.. edoch het zou natuurlijk een optie kunnen zijn.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
Eigenlijk he... vind ik die Unox mutsen helemaal niet zo'n goed idee.
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:52 schreef ElisaB het volgende:
dus inderdaad zo hierboven al is genoemd: gebreeen / gebreide / gebr....mutsen denk ik.
Mee eens, gewoon een gebreide muts in een donkere kleur lijkt me de beste keus.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:53 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Unox mutsen moet je niet doen denk ik![]()
die zitten er altijd aanquote:Op donderdag 3 november 2005 19:56 schreef Renesite het volgende:
Zag ik aan die muts shawl dingen niet een koortje waarmee je ze kon stellen?
Dat koortje is om de bovenkant dicht te doen zodat het een muts wordt.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:56 schreef Renesite het volgende:
Zag ik aan die muts shawl dingen niet een koortje waarmee je ze kon stellen?
Oiquote:Op donderdag 3 november 2005 19:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
die zitten er altijd aan
zodat je van je sjaal een muts kan maken door 1 kant dicht te trekken
Als je daar aan begint wordt het een 5 jaren planquote:Op donderdag 3 november 2005 19:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
* deedeetee vind breien leuk, heeft toevallig net een kabeltrui op de pennen staan.....![]()
Het wordt toch ooit een strenge winterquote:Op donderdag 3 november 2005 19:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als je daar aan begint wordt het een 5 jaren plan![]()
niet als je ieder lokaal seniorenhuis aanschrijftquote:Op donderdag 3 november 2005 19:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als je daar aan begint wordt het een 5 jaren plan![]()
ja, en via die site is het erg goedkoopquote:Op donderdag 3 november 2005 19:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat koortje is om de bovenkant dicht te doen zodat het een muts wordt.
Als je dat open laat kan je het als sjaal gebruiken.
nijsquote:Op donderdag 3 november 2005 20:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja, en via die site is het erg goedkoop
[afbeelding]
500 stuks, 1.39 per stuk
Mooi, uithalen die hap en een muts opzettenquote:Op donderdag 3 november 2005 19:55 schreef deedeetee het volgende:
* deedeetee vind breien leuk, heeft toevallig net een kabeltrui op de pennen staan.....![]()
Binnen 5 jaar is 90 % kassie wijlenquote:Op donderdag 3 november 2005 20:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
niet als je ieder lokaal seniorenhuis aanschrijft![]()
Het is alleen fleece volgens mij en daar zijn de ervaringen (mutstechnisch) niet zo goed mee. Kwa maten that is. Vandaar het verzoek om uit te kijken naar gebreide mutsen.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:01 schreef qu63 het volgende:
[afbeelding]
500 stuks, 1.39 per stuk
maar dan duurt het toch niet 5 jaar?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Binnen 5 jaar is 90 % kassie wijlen
Wordt ie wat mij betreft .. die mutsen zijn erg functioneel en warmquote:Op donderdag 3 november 2005 20:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
[afbeelding]
500 stuks, 1.39 per stuk
Nu ga je te wiskundig doenquote:Op donderdag 3 november 2005 20:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
maar dan duurt het toch niet 5 jaar?
Ze willen mutsen.... MUTSEN dus... nou ja, mutsen! En erwtensoep en knakworsten. Maar geen tandenborstel. Mutsenquote:Op donderdag 3 november 2005 20:11 schreef qu63 het volgende:
[[url=http://www.igopost.nl/isroot/igopost/Images/productimagesgroot/23491i.jpg]afbeelding][/url]
tandenborstelset voor 0.23
500*0.23=115
okquote:Op donderdag 3 november 2005 20:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze willen mutsen.... MUTSEN dus... nou ja, mutsen! En erwtensoep en knakworsten. Maar geen tandenborstel. Mutsen
dat wordt dus unox bellen, vragen om sponsoring, wij willen mutsen, erwtensoep en rookworstquote:Op donderdag 3 november 2005 20:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze willen mutsen.... MUTSEN dus... nou ja, mutsen! En erwtensoep en knakworsten. Maar geen tandenborstel. Mutsen
Actie warme voeten deel 5 > als een speer, er is nieuwsquote:Op donderdag 3 november 2005 20:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat wordt dus unox bellen, vragen om sponsoring, wij willen mutsen, erwtensoep en rookworst
gan we met zijn alleen daar bij die stichting voor de deur soep scheppen, mutsen en paketten uitdelen
hart van nederland komt, [non]nieuwsbelust als ze zijn, en unox heeft meteen meer naamsbekendheid
dat zijn veel vliegen in 1 klap
zat ik ook al aan te denken.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:37 schreef Diaboluzzz het volgende:
tipje:
paar nieuwe moffen (van die afgeknipte handschoenen) ?
psies ze kunnen er niet veel meequote:Op donderdag 3 november 2005 20:37 schreef ILCILA het volgende:
maarjahw ook weer niet want ze gebruiken het 1 keer en donderen het weg, want hebben geen stromend water...
Iiieeekkssss.... neeeeequote:Op donderdag 3 november 2005 20:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
dat wordt dus unox bellen, vragen om sponsoring, wij willen mutsen, erwtensoep en rookworst
gan we met zijn alleen daar bij die stichting voor de deur soep scheppen, mutsen en paketten uitdelen
hart van nederland komt, [non]nieuwsbelust als ze zijn, en unox heeft meteen meer naamsbekendheid
dat zijn veel vliegen in 1 klap
het was dan ook wel een klein beetje sarcastisch bedoeld..quote:Op donderdag 3 november 2005 20:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Iiieeekkssss.... neeeee![]()
Niet weer de Unox mutsen, niet weer de sponsoring![]()
we waren het er net (na twee pagina's) over eens dat we géén Unox-mutsen willen en vanaf het begin is het al zo dat we het zónder sponsoring willen doen.
Maar verder hou ik wel van je hoor
zat ik toch serieus aan duitsers te denken toen ik het eerste deel van de zin lasquote:Op donderdag 3 november 2005 20:37 schreef Diaboluzzz het volgende:
tipje:
paar nieuwe moffen (van die afgeknipte handschoenen) ?
Foei !!!quote:Op donderdag 3 november 2005 20:43 schreef ILCILA het volgende:
[..]
zat ik toch serieus aan duitsers te denken toen ik het eerste deel van de zin las![]()
![]()
Ook naar Limburg om sokken te halen en dan naar Klundert om ze bij mij te brengenquote:
Niet de goede kleur wolquote:Op donderdag 3 november 2005 20:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mooi, uithalen die hap en een muts opzetten
een paar nieuwe Duitsersquote:Op donderdag 3 november 2005 20:43 schreef ILCILA het volgende:
[..]
zat ik toch serieus aan duitsers te denken toen ik het eerste deel van de zin las![]()
![]()
en verzendkosten?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:14 schreef Market_Garden het volgende:
Ziet er goed uit volgens mij... 300 maal 1,10 dat is dan dus 330 euro.. Das best mooi volgens mij. Ik vind ze nog mooi ook, die mutsen
ff kijken...quote:Op donderdag 3 november 2005 20:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ook naar Limburg om sokken te halen en dan naar Klundert om ze bij mij te brengen
Dat kan uiteraard ook, maar daar kosten ze gemiddeld 4 eurie per stukquote:Op donderdag 3 november 2005 21:13 schreef IJzercookie het volgende:
Mutsen zijn misschien wel bij de Dump te regelen?
*eenschquote:Op donderdag 3 november 2005 21:31 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind de muts van Bakkioli best mooi![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:31 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind de muts van Bakkioli best mooi![]()
Er is een poll over geweest. Hij staat in het vorige deel en ik zal zo de link voor je opzoeken. Eerst even iets anders, ik kreeg namelijk zojuist mail van de penningmeester van de stichting en van zijn vrouw. En dat ga ik hier eerst even posten. Dan maak ik de update voor de update op FP en dan zal ik daarna de link voor je opzoeken!quote:Op donderdag 3 november 2005 21:19 schreef ChrisJX het volgende:
Ik weet niet of iemand het al voorgesteld heeft, maar stel nou dat er na de mutsen nog wat overblijft, is het dan geen idee om een andere stichting te benaderen zodat er nóg meer mensen blij kunnen worden gemaakt?
Hoezo ? Breit zij ze dan ?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:39 schreef Bakkioli het volgende:
[..]
dank je ik zal het doorgeven aan mijn vrouw
![]()
Natuurlijk willen we het erop hebben! Het is namelijk ontzettend leuk om ook jullie reacties hier te lezen!quote:Hoi Franca,
Je kent me helemaal niet maar ik ben de vriendin van Henk de pennigmeester. Ik vind het zo leuk wat jullie aan het doen zijn en wilde een reactie op het forum zetten. Het inloggen lukte me niet daarom stuur ik het naar jou. Weet niet of je het erop wil hebben moet je zelf maar even kijken.
Het verhaal van het zoontje van Ingrid stond ook in de mail:quote:Lieve allemaal,
Ik wil even zeggen dat ik jullie top vind! Ik ben de vriendin van de pennigmeester en ben twee jaar geleden voor het eerst mee geweest om kerstpakketten uit te delen. Mijn zoontje van toen 9 jaar was hoofd oliebollen en appelflappen uitdelen. Hij vond het geweldig, het heeft hem een andere kijk op daklozen en verslaafden gegeven en kijkt daar ondanks zijn leeftijd nu anders tegen aan.
Zo jong als hij is vond ik dat een goed leerproces. Door omstandigheden kan het zomaar gebeuren dat je op straat komt en steeds dieper afzakt helaas. Een lesje "laat het niet zover komen" Misschien hard maar ook nodig in deze tijd.
Gelukkig doet de stichting erg zijn best om mensen de kans te geven een nieuw leven op te bouwen, al gaat dat soms heel erg moeizaam. Voor ons is de kerst gezelligheid, lekker eten, een warm huis en familie om je heen.
Ze kijken uit naar de kerstpakketten en de lekkere dingen...hartstikke leuk.
Groetjes Ingrid
Cutequote:HET KLEINE VERHAALTJE
nou om te beginen de stichting is heel speciaal. dit doen ria en mike al 7 jaar en ze komen op voor de daklozen. en ik heb ook mee geholpen met de kerstactie en de daklozen die ik heb ontmoet zijn heel aardig en ik was hoofdafdelingoliebolen.
ik gaf dus de dozen met apelflapen + oliebolen en het was heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk.
en ik vind het heel erig dat sommige helemaal geen huis heben en het zo koud was groetjes van michael
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Gaaf dat je de mailtjes hier plaats van de vriendin van Henk en zoontje![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Gaaf dat je de mailtjes hier plaats van de vriendin van Henk en zoontje![]()
En toch heb je meegedaan aan onze actiequote:Op donderdag 3 november 2005 22:11 schreef NedeRolf het volgende:
Zeker gaaf, en goed dat er mensen zijn die er zoveel tijd in steken. Zelf heb ik gewoon een erg vervelend beeld 'van die mensen'. Ik kom geregeld op UC en wordt nog vaker door érge dubieuze figuren aangesproken dan. Of zie ik ze coke snuiven (of een ander goed) bij fietsenstallingen. Ja, dat verpest mijn beeld wel een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |