Dan is het prima!quote:Op donderdag 3 november 2005 13:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
soep wordt uitgedeeld door de goede herder
quote:Op donderdag 3 november 2005 13:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
misschien wilt de hema wel rookworsten doneren
Gewoon vanuit de dichtstbijzijnde Hema de rookworsten aanvoerenquote:Op donderdag 3 november 2005 13:43 schreef deedeetee het volgende:
[..]
![]()
Maar die moeten 20 min. in heet water * wellen *![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 13:37 schreef WarningSign het volgende:
daar zeur ik al de halve dga over
je hebt ook helemaal gelijk, ik was t idee al weer kwijt, maar moest wel even lachen toen een ander psies t zelfde zeiquote:Op donderdag 3 november 2005 13:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het gezien hoor. Maar ook hiervoor geldt weer even: dit soort beslissingen maak ik het liefst met de groep en dus tzt in een poll. En voor alles geldt: niet teveel op de zaken vooruitlopen en pas knopen hakken als er zekerheid is.
spannend he
quote:
Ik had het ook niet over nog eens de helft erafquote:Op donderdag 3 november 2005 13:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga maar eens zien of je deze kwaliteit ergens voor 1 euro per stuk krijgt. Zal je niet lukken. Dit is écht een hele goed prijs. HT zal oa deze aanbieding gebruiken als 'lokkertje' voor de winkel. Als ze bereid zijn ons er onder deze voorwaarden 300 te verkopen, dan knijp ik in mn handjes. Echt waar!
Wel scherp blijven hequote:Op donderdag 3 november 2005 13:52 schreef sanger het volgende:
Als HT akkoord gaat voor de sokken meteen doen natuurlijk! Eventueel vragen voor 600 paar?!?!?!
En voor de sjaals zou ik dan ook daar shoppen. ben je in 1x klaar!!!
We zitten al bij vele groothandels te kijkenquote:Op donderdag 3 november 2005 13:54 schreef mkrijt het volgende:
Is het misschien een idee om contact op te nemen met een fabrikant van zulke producten? best kans dat ze wel mee willen helpen met een actie zoals dit.
Ik heb al contact gezocht met een behoorlijk aantal producenten en leveranciers, maar ze lopen er niet warm voor. Er is namelijk helemaal niets te winnen voor ze, alleen te verliezen (marge namelijk). Sponsoring willen we niet, dus exposure hebben ze er niet mee. Dan is het enthousiasme er snel afquote:Op donderdag 3 november 2005 13:54 schreef mkrijt het volgende:
Is het misschien een idee om contact op te nemen met een fabrikant van zulke producten? best kans dat ze wel mee willen helpen met een actie zoals dit.
Is zo, maar het gaat er niet om dat we geen exposure kúnnen geven (een unox-muts is ook exposure namelijk), maar meer dat deze actie zo nooit is bedoeld. Het komt van ons als FOK!-ers en niet FOK!-ers en dus niet van de bedrijven. Snappietquote:Op donderdag 3 november 2005 14:00 schreef Ro�a� het volgende:
Fok! kan toch wel een banner doneren? Of had ik dat al gezegd?
Dat lijkt me toch redelijk exposure..
wat zijn grote bedrijven toch snelquote:Geachte ****,
Graag bevestigen wij de ontvangst van uw sponsoraanvraag.
Wij hebben uw reactie inmiddels doorgezonden naar de verantwoordelijke afdeling. U ontvangt binnen drie weken een reactie.
Met vriendelijke groet,
Consumenten Service/Unox
Mevrouw M. van Rumph
het pakket is er al, wij doneren alleen de sokken erbijquote:Op donderdag 3 november 2005 14:21 schreef Renesite het volgende:
d r i e
w e k e n
Moeten we nu allemaal ook schoenendozen doneren voor het pakket? Hoe wordt het verpakt?
Van die sjalen is natuurlijk te gek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |