Dat had heel anders kunnen aflopenquote:Op woensdag 2 november 2005 01:24 schreef innepin het volgende:
Ik kan me vaag herinneren dat ik 13 was () en een of ander figuur van 21 ontmoette op icq. we raakten aan de praat, en hij bleek vlakbij te wonen, dus zou ik langsgaan ofzoiets... vet dapper.
Enge vent, veel te oud, veel te pedo. Was meteen weer weg ook, en heb duidelijk de details uit mijn geheugen verbannen
Ik zou je met veel plezier bitchslappen als ik de mogelijkheid had ...quote:
Buitenlanders hè..quote:Op woensdag 2 november 2005 01:30 schreef Stretto het volgende:
[..]
Ik zou je met veel plezier bitchslappen als ik de mogelijkheid had ...![]()
![]()
Daarom 'herinner' ik mij ook 'niets' meer.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat had heel anders kunnen aflopen.
Verdringen is nooit goedquote:Op woensdag 2 november 2005 01:34 schreef innepin het volgende:
[..]
Daarom 'herinner' ik mij ook 'niets' meer.![]()
Goed doorwerken joh, je bent al *bijna* grappigquote:Op woensdag 2 november 2005 01:40 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Verdringen is nooit goed![]()
Probeer het eens terug te halen! ;
Had ie een grote lul, ben je ingescheurd, was je zwanger?
Het zal je verwerkingsproces ten goede komen!
Flauw hoor maak jij nooit een typefout?quote:Op woensdag 2 november 2005 01:30 schreef Stretto het volgende:
[..]
Ik zou je met veel plezier bitchslappen als ik de mogelijkheid had ...![]()
![]()
Jawel maar denk niet meer om 5 voor 2 snachts..quote:Op woensdag 2 november 2005 01:50 schreef innepin het volgende:
Kom nou mensen, er moeten toch wel meer verhalen zijn van rampzalig verlopen ontmoetingen?
Ik heb er niets op tegen hoor, maar ik vraag me af hoe en waar je er bij komt?quote:Op woensdag 2 november 2005 01:13 schreef Godshand het volgende:
Post hier je meest weirde date. Dit topic is dus niet voor mensen bedoeld die even willen uitleggen hoe kansloos Internetdatenwel niet is!
quote:Daarna moest ze weg en de vriendin mocht me duidelijk niet, ze maakte al in het gesprek duidelijk dat ze een hekel aan buitenlanders had.
Tsk, ik probeer het ook te verdringen ja.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:50 schreef innepin het volgende:
Kom nou mensen, er moeten toch wel meer verhalen zijn van rampzalig verlopen ontmoetingen?
Ken natuurlijk best Nederlands, maar dit is geen sollicitatiebrief dus ik doe af en toe ook aan wat afkortingen enz.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:41 schreef merino het volgende:
ik vraag me nou af of je gewoon dronken bent of gewoon echt geen Nederlands typen kan...
je noemt haar onintelligent maar zelf straal je het ook niet echt uit hoor....
het scheelt in ieder geval dat je sexdates die al na 2 uur gemaakt worden een rare situatie vindt, hoef ik je in ieder geval niet compleet kansloos te vinden...
Punt 1; Thnx, hoewel dat helemaal niet de opzet was.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:42 schreef innepin het volgende:
[..]
Goed doorwerken joh, je bent al *bijna* grappig![]()
Ik blijf bij mijn eerste verklaring![]()
Verder kan ik je vertellen dat ik echt na twee minuten weer weg was, hem eng vond, dat hij mij vervolgens verliefd ging stalken op icq en ik hem dus maar d'r af gegooid heb. Enge vent![]()
afkortingen heeft niets te maken met belaberd Nederlands wat ik nauwelijks kan lezen. Weet wel dat er op het internet over het algemeen een andere manier van Nederlands typen heerst maar op Fok is dat niet het standaard....quote:Op woensdag 2 november 2005 01:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ken natuurlijk best Nederlands, maar dit is geen sollicitatiebrief dus ik doe af en toe ook aan wat afkortingen enz.
ik heb ongeveer het 6 voudige van jou alcohol consumptie op en mij zie je ook niet zo typen.quote:En ja ik heb 3 bier op, maar daar ben ik echt niet dronken van
Zeikstraalquote:Op woensdag 2 november 2005 02:01 schreef merino het volgende:
[..]
afkortingen heeft niets te maken met belaberd Nederlands wat ik nauwelijks kan lezen. Weet wel dat er op het internet over het algemeen een andere manier van Nederlands typen heerst maar op Fok is dat niet het standaard....
[..]
ik heb ongeveer het 6 voudige van jou alcohol consumptie op en mij zie je ook niet zo typen.
Weet wel dat ik als universitair student niet representatief ben voor de gemiddelde Nederlander maar iemand onintelligent noemen en dan vervolgens zo'n OP typen vind ik eerlijk gezegd een beetje raar...
ehm?quote:Op woensdag 2 november 2005 02:01 schreef merino het volgende:
[..]
afkortingen heeft niets te maken met belaberd Nederlands wat ik nauwelijks kan lezen. Weet wel dat er op het internet over het algemeen een andere manier van Nederlands typen heerst maar op Fok is dat niet het standaard....
[..]
ik heb ongeveer het 6 voudige van jou alcohol consumptie op en mij zie je ook niet zo typen.
Weet wel dat ik als universitair student niet representatief ben voor de gemiddelde Nederlander maar iemand onintelligent noemen en dan vervolgens zo'n OP typen vind ik eerlijk gezegd een beetje raar...
het spijt me als ik mijn relatief kleine taalfouten van een andere cathegorie vindt als die uit de OP maar ik hou me nog steeds vast aan mijn statement...quote:Op woensdag 2 november 2005 02:04 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Zeikstraal![]()
En tussen 6 en voudige hoort een -, en het is jouw, en niet jou, dus ik zou in het vervolg even twee keer nadenken voor je commentaar op anderen levert en daarbij jezelf gigantisch voor lul zet ":)
[sub] edit; en het is ook nog eens "de standaard" en niet "het standaard"![]()
edit:er gaat iets fout hier...quote:Op woensdag 2 november 2005 02:09 schreef Godshand het volgende:
ik zal mij niet te veel proberen te irriteren aan dat soort mensen verder...
Game on!
maar dus nooit een vreemde ontmoetingsplaats ofzo?quote:Op woensdag 2 november 2005 02:04 schreef Northside het volgende:
Op die paar internetdates die ik heb gehad heb ik altijd gewoon fijne sex gehad...
quote:
Oke dan!quote:Op woensdag 2 november 2005 02:09 schreef Godshand het volgende:
ik zal me niet te veel proberen te irriteren verder aan dat soort mensen...
Game on!
cathegorie? ik .. vindt? ik vind jou als universitair student een ontzettend bekakt en miereneukerig mannetje.. "belaberd" nederlands wat je nauwelijks kan lezen nog wel, intussen heb je al meer spelfouten gemaakt dan wie dan ook in dit topic.. en representatief ben je inderdaad niet meneer de universitaire student.. ligt je niveau nog iets te laag voorquote:Op woensdag 2 november 2005 02:10 schreef merino het volgende:
[..]
het spijt me als ik mijn relatief kleine taalfouten van een andere cathegorie vindt als die uit de OP maar ik hou me nog steeds vast aan mijn statement...
quote:Op woensdag 2 november 2005 02:21 schreef illusions het volgende:
[..]
cathegorie? ik .. vindt? ik vind jou als universitair student een ontzettend bekakt en miereneukerig mannetje.. "belaberd" nederlands wat je nauwelijks kan lezen nog wel, intussen heb je al meer spelfouten gemaakt dan wie dan ook in dit topic.. en representatief ben je inderdaad niet meneer de universitaire student.. ligt je niveau nog iets te laag voor
Jawel, maar fouten toegeven is oke, dus als je nu als de bliksem met een sappige mislukte internetdate op de proppen komt vergeven we je misschien welquote:Op woensdag 2 november 2005 02:29 schreef merino het volgende:
ok ik stop
teveel geblowd, gezopen, niet alles even helder gelezen. Taal uit OP blijkt opzich wel mee te vallen
ben hopelijk niet te vervelend geweest![]()
date niet via het internetquote:Op woensdag 2 november 2005 02:31 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar fouten toegeven is oke, dus als je nu als de bliksem met een sappige mislukte internetdate op de proppen komt vergeven we je misschien wel
succesvol is 1 woordquote:Op woensdag 2 november 2005 02:32 schreef merino het volgende:
[..]
date niet via het internet
niet dat ik over succes vol ben in het normale daten verder
Je krijgt steeds minder recht van sprekenquote:Op woensdag 2 november 2005 02:10 schreef merino het volgende:
[..]
het spijt me als ik mijn relatief kleine taalfouten van een andere cathegorie vindt als die uit de OP maar ik hou me nog steeds vast aan mijn statement...
voor lul staan is leukerquote:Op woensdag 2 november 2005 02:31 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar fouten toegeven is oke
quote:
dat is niet echt mogelijk als je op een dinsdag avond stoned en lam aan het baggeren bent op Fok. Inschattingsfouten helaas welquote:
irritatie komt niet in mijn woordenboek voorquote:
het hoeft niet perse mislukt te zijn...quote:Op woensdag 2 november 2005 02:31 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar fouten toegeven is oke, dus als je nu als de bliksem met een sappige mislukte internetdate op de proppen komt vergeven we je misschien wel
quote:Op woensdag 2 november 2005 02:40 schreef illusions het volgende:
Er komt wel meer in jouw woordenboek voor dat je in het Nederlands woordenboek niet terug kan vinden volgens mij.
Sorry, ik kon het niet laten.quote:Op woensdag 2 november 2005 02:24 schreef merino het volgende:
[..]
en ik ben echt helemaal niet bekakt hoor, heb gewoon een hekel aan breezah/tmf/internet taal en dat is iets heel anders als Nederlands als zwakste vak hebben...
quote:Weet wel dat ik als universitair student niet representatief ben voor de gemiddelde Nederlander
Waarom zeg je dan in godsnaam dat je nog eens gaat afspreken als je daar zeker en vast geen zin zal in hebben?quote:Op woensdag 2 november 2005 09:29 schreef Et-Cetera het volgende:
Ik heb jaren terug weleens via The Box teletekst chat afgesproken met een meid uit Rotterdam, ze zag er op zich best wel leuk uit.. maar ze heeft 2 uur lang alleen maar over zichzelf zitten praten![]()
We hadden afgesproken dat we nog eens zouden afspreken om uit te gaan, maar ik heb haar telefoontjes genegeerd en smsjes meteen verwijderd![]()
Mijn held!!!quote:Op woensdag 2 november 2005 09:29 schreef Et-Cetera het volgende:
Ik heb jaren terug weleens via The Box teletekst chat afgesproken met een meid uit Rotterdam, ze zag er op zich best wel leuk uit.. maar ze heeft 2 uur lang alleen maar over zichzelf zitten praten![]()
We hadden afgesproken dat we nog eens zouden afspreken om uit te gaan, maar ik heb haar telefoontjes genegeerd en smsjes meteen verwijderd![]()
Ehm mag ik je even verwijzen naar dit topic?quote:Op woensdag 2 november 2005 10:44 schreef jwjw het volgende:
Totaal onverwachts SMSde ze me dat ze ook naar die ene disco kwam. We hadden elkaar nog niet eerder gezien en ze nam haar man mee :-)
De spanning op zo een avond is giga dan! Egwel... en op een gegeven moment hebben we gezoend ... met op drie meter afstand haar man .. maar door de drukte zag die ons niet ...
Weird op de meest fijne manier was dat!
Ze drong erop aan. Het was de makkelijkste manier om van haar af te komenquote:Op woensdag 2 november 2005 09:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan in godsnaam dat je nog eens gaat afspreken als je daar zeker en vast geen zin zal in hebben?
ERGEREN!quote:Op woensdag 2 november 2005 02:09 schreef Godshand het volgende:
ik zal me niet te veel proberen te irriteren verder aan dat soort mensen...
Taalfoudverbedteraarsquote:Op woensdag 2 november 2005 11:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
ERGEREN!
En dit zijn dus dingen waardoor ik geen internetdates heb
Euhm, waarom kap je een date af omdat ze een verkeerde foto gestuurd had??quote:Op woensdag 2 november 2005 02:19 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Oke dan!
Mijn meest vreemde i-date was toch wel een jaar of 8 geleden..
Al een hele tijd superleuk mail contact met een meisje, veel toch wel redelijk intieme gesprekken mee gehad, en het klikte allemaal lekker! Had ook al diverse foto's van d'r gezien, en zag er allemaal leuk uit.
Dus uiteindelijk een date afgesproken, vrijdagavond 8 uur bij een gezellig kroegje
Ik kom daar binnen, nog geen date te zien. Dus ik bestel wat te drinken en ga even aan de bar zitten, alwaar ik vrijwel direct aangesproken wordt door een meid die me volslagen onbekend was, met de vraag of ik BlueEyed ben.
Na daar bevestigend op geantwoord te hebben blijkt de dame in kwestie dus mijn date te zijn. Op mijn wedervraag hoe het mogelijk is dat zo totaal niet lijkt op het meisje van de foto's die ze me had doorgestuurd kreeg ik als antwoord dat ze zichzelf niet echt knap vond, en daarom maar de foto's van een vriendin van haar had opgestuurd![]()
Je snapt dat deze date vrij snel voorbij was
saillant detail is dat het meisje in kwestie verre van lelijk was
Uhm, als ze daar al over liegt, over wat zou ze dan nog meer liegen?quote:Op woensdag 2 november 2005 11:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Euhm, waarom kap je een date af omdat ze een verkeerde foto gestuurd had??
Je zegt zelf dat ze verre van lelijk was, dan kan je toch gewoon verder daten
quote:Op woensdag 2 november 2005 02:25 schreef P8 het volgende:
ik had een keer iemand ontmoet op TMF chat. ik was 14 voor de duidelijkheid.
zelfde avond telefoonsex gehad![]()
netzo als de 3-4 maanden elke avond erna.
toen elkaar ontmoet. alles chill.
nog maar eens een maand of 2 elke avond telefoonsex gehad.
toen ging ik daarheen voor 3 of 4 dagen. op dag 2 werd ik weg gebonjourd![]()
dat was wel bizar en ik zag het niet echt aankomenhelemaal zielig enzo
![]()
maar nu niet meer, want al snel na dat incident ontdekte ik drugs
quote:Op woensdag 2 november 2005 02:01 schreef merino het volgende:
[..]
[..]
ik heb ongeveer het 6 voudige van jou alcohol consumptie op en mij zie je ook zo typen.
* Aansluit...quote:Op woensdag 2 november 2005 13:17 schreef innepin het volgende:
Jaja, nou hebben we wel genoeg gehoord over het verneuken van de Nederlandse taal in dit topic.
Anti climaxquote:Op woensdag 2 november 2005 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
* Aansluit...
Vanaf nu achterwege laten dus.
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:50 schreef CoolGuy het volgende:
Anti climaxIk zie de naam 'Copy Cat' staan in de topiclijst bij dit topic, ik denk 'oeh, even kijken
' en dan is t zoiets
![]()
Wanneer is de volgende eigenlijk??quote:Op woensdag 2 november 2005 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik doe niet aan internetdaten.
Wel minimeets gehad met een aantal andere FOK!kers, maar daarvan was de insteek niet daten. En daarbij waren dat ook geen vreemde, maar wel gezellige ervaringen.
Daarom dusquote:Op woensdag 2 november 2005 11:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Uhm, als ze daar al over liegt, over wat zou ze dan nog meer liegen?
Maar je hebt wel gelijk, voor 1 nacht is het wel prima
- Afkortingen hebben niks te maken met...quote:Op woensdag 2 november 2005 02:01 schreef merino het volgende:
[..]
[..]
cathegorie?quote:Op woensdag 2 november 2005 02:10 schreef merino het volgende:
[..]
ik dacht even dat het BrauN was...quote:
Waarom vind ik dit niet meer raar?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:51 schreef Bemiddelaar het volgende:
pff ff denken.
Stond op een datingsite en een vrouw vond me wel leuk,even msnen met de webcam dr bij.Zij beetje halfstrippen en ze zag dr wel lekkah uit .
diezelfde avond kwam ze nog langs, had er 2,5 uur over gedaan om bij me tekomen. Nou ja dat was wel een geil avondje![]()
Andere date. Alleen maar geil lopen mailen en msnen. Hadden al afgesproken dat we gelijk zouden beginnen als ze zou aanbellen. Wel fotos gezien.Zo gezegd zo gedaan, t was een en al geilheid wat eruit ging toen ze aanbelde. Na paar uur kwam ze uit bed en zei: goh wat woon je trouwens leuk hier![]()
ach ja kheb altijd wel leuke dates via t internet![]()
Kijk dat vind ik weird...quote:Op woensdag 2 november 2005 19:51 schreef Bemiddelaar het volgende:
pff ff denken.
Stond op een datingsite en een vrouw vond me wel leuk,even msnen met de webcam dr bij.Zij beetje halfstrippen en ze zag dr wel lekkah uit .
diezelfde avond kwam ze nog langs, had er 2,5 uur over gedaan om bij me tekomen. Nou ja dat was wel een geil avondje![]()
Andere date. Alleen maar geil lopen mailen en msnen. Hadden al afgesproken dat we gelijk zouden beginnen als ze zou aanbellen. Wel fotos gezien.Zo gezegd zo gedaan, t was een en al geilheid wat eruit ging toen ze aanbelde. Na paar uur kwam ze uit bed en zei: goh wat woon je trouwens leuk hier![]()
ach ja kheb altijd wel leuke dates via t internet![]()
Tsja ach als je beetje belt van tevoren dan heb je wel een beetje een beeld van iemand? en vaak ook eerst ff webcam, dan weet je dat ik ieder geval niet fake ben..quote:Op woensdag 2 november 2005 20:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kijk dat vind ik weird...
dat die vrouwen/meisjes dat durfden zo'n vertrouwen in je te hebben..
voor hetzelfde geldt was je een serieverkrachter/-moordenaar oid
Zelf hou ik dit soort dingen bij mijn ranzige fantasien
Als een meisje dat vantevoren zeg ben ik gelijk weer weg ook..quote:Op woensdag 2 november 2005 23:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zegt ze later ook nog eens (wanneer we weer tv kijken) dat ze ook met baas B heeft lopen raggen.
Heb dit zelf een keer meegemaakt met een meisje die vertelde dat ze met die Tim van Direct had liggen palenquote:Op donderdag 3 november 2005 00:55 schreef illusions het volgende:
[..]
Als een meisje dat vantevoren zeg ben ik gelijk weer weg ook..
En toen had je zeker last van schaamluis?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zegt ze later ook nog eens (wanneer we weer tv kijken) dat ze ook met baas B heeft lopen raggen.
Gelukkig niet zeg.....quote:Op donderdag 3 november 2005 10:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En toen had je zeker last van schaamluis?
omg.. dat heb iemand mij ook eens verteld, weet niet of tim die leadzanger is? was idd ook weer snel weg..quote:Op donderdag 3 november 2005 02:09 schreef LENUS het volgende:
[..]
Heb dit zelf een keer meegemaakt met een meisje die vertelde dat ze met die Tim van Direct had liggen palen........Ik dronk netjes mijn glaasje wijn leeg en trok de deur achter mij dicht.
![]()
nou en?quote:Op donderdag 3 november 2005 02:09 schreef LENUS het volgende:
[..]
Heb dit zelf een keer meegemaakt met een meisje die vertelde dat ze met die Tim van Direct had liggen palen........Ik dronk netjes mijn glaasje wijn leeg en trok de deur achter mij dicht.
![]()
Dat met die 2 vrienden was niet dom nee...quote:Op woensdag 2 november 2005 22:52 schreef Bemiddelaar het volgende:
[..]
Tsja ach als je beetje belt van tevoren dan heb je wel een beetje een beeld van iemand? en vaak ook eerst ff webcam, dan weet je dat ik ieder geval niet fake ben..
En bij die vrouw van de webcam gingen 2 vrienden mee die gingen stappen hier in de stad en dr later ophaalde..
die bij die pure sexdate was een gok/risico van haar kant.. maar als je ff belt van tevoren dan heb je wel een beetje een inschatting.. En ach, beetje risico nemen hoort bij het leven![]()
hmmm volgens mij was ik dat..quote:Op woensdag 2 november 2005 20:16 schreef BloodyLotte het volgende:
Dat was niet mijn internetdate, maar die van een vriendinnetje van me. Ik moest mee als back-up, voor als het een vieze oude man met bierbuik zou zijn. Dat was het niet, maar het was wel een enorme nerd. Hij liet bij de ontmoeting mijn vriendinnetje helemaal links liggen en ging met mij aan de zwier. Vervolgens heeft 'ie me nog een hele tijd lastig gevallen via mail en sms.Compleet geschift, dus ik heb hem absoluut niet subtiel (daar ben ik zo goed in) afgewimpeld. Maar dat is ook alweer 7 jaar geleden.
Neuh, ik heb niet met dat joch getongzoend. Dat deed ik toen nog niet. Dat was vies en eng enzo.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:04 schreef avotar het volgende:
[..]
hmmm volgens mij was ik dat..
een jaar of 7 geleden gedate met iemand die ik kende van de Ilse chat. Echt leuke meid. Foto's uitgewisseld (hoewel die van haar mij per post bereikten en kopieen waren van foto's zodat haar snor niet opviel)
Afgesproken op CS in Amsterdam met jawel Koninginnedag. om half 11 's morgens. Mooie tijd. Ze had nog een vriendin bij. Die zei gelukkig wel iets tegen me. Verder een complete deceptie. Om 4 uur zat ik de trein terug. Nooit meer contact met haar gehad. Wel nog met de vriendin van wie ik nog een lieve met tong gelardeerde afscheidszoen kreeg
Hmmm, misschien wel hetzelfde sletje?quote:Op donderdag 3 november 2005 13:50 schreef illusions het volgende:
[..]
omg.. dat heb iemand mij ook eens verteld, weet niet of tim die leadzanger is? was idd ook weer snel weg..
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:43 schreef ForumGek het volgende:
Of die truuk staat op het Tina forum om jongens weg te krijgen!! PWNT !!
Dat vinden ouders altijd vaag he. Als ouder van een dochter kan ik het me voorstellen maar ik ken ook gewoon wat mensen via internet en dat begrijpen mijn ouders ook niet dat je zo mensen kan leren kennen.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:57 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb trouwens ook eens een date gehad met een jongen die ik via mijn msnprofiel heb leren kennen. Ik was echt NET 18. Ik woon in Geleen (Zuid-Limburg) en hij Rotterdam. Een zaterdagmiddag vroeg hij of ik die avond naar Rotterdam wilde komen, om uit te gaan naar de Buurtsuper. Ik vond het best, mijn ouders niet (logisch ook wel). Ze wilden hem eerst ontmoeten, en dan mocht ik pas mee. Is 'ie dus helemaal vanuit Rotterdam met de auto gereden naar mijn huis. Mijn ouders ontmoet, zijn volledige naam, adres, telefoonnummer en emailadres achtergelaten (tja) en toen zijn we weer helemaal naar Rotterdam gereden. Niks gebeurd, maar wel een leuke vriendschap aan overgehouden. De volgende dag heeft 'ie me weer met de auto naar Geleen gebracht en zijn we nog met mijn ouders samen uit eten geweest.
Heel bizar allemaal, maar wel leuk.
Je moet ook zeggen dat ze jouw adres aan een vriendin kunnen geven mochten ze het niet vertrouwen, dat wekt wel vertrouwenquote:Op donderdag 3 november 2005 13:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat met die 2 vrienden was niet dom nee...
maarja...vind het best wel groot risico van die 2e...
maar jij hebt wel een mooie avond gehad, mazzelpik
Ze vonden het niet vaag hoor. Maar je dochter naar Rotterdam laten gaan om uit te gaan en dus te overnachten bij iemand die ze nog nooit in het echt gezien heeft, dat is toch wel een risicovol iets. Ik heb veel vrienden via internet leren kennen, dus ze snappen het concept wel. Ze zijn alleen een beetje zuinig op mequote:Op donderdag 3 november 2005 18:02 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat vinden ouders altijd vaag he. Als ouder van een dochter kan ik het me voorstellen maar ik ken ook gewoon wat mensen via internet en dat begrijpen mijn ouders ook niet dat je zo mensen kan leren kennen.
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
voor hetzelfde geldt was je een serieverkrachter/-moordenaar oid
Zelf hou ik dit soort dingen bij mijn ranzige fantasien
Nee hoor, precies zoals ik me je voorgesteld hadquote:Op woensdag 2 november 2005 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik doe niet aan internetdaten.
Wel minimeets gehad met een aantal andere FOK!kers, maar daarvan was de insteek niet daten. En daarbij waren dat ook geen vreemde, maar wel gezellige ervaringen.
Of het moet die keer zijn dat ik met Hihat had afgesproken omdat hij wat copycursusmateriaal van me wilde lenen. Wegens tijdgebrek bij de kapper afgesproken waar ik onder handen/haren werd genomen. Op hem kwam ik misschien wat vreemd over: met mijn hoofd in de alu folie.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:04 schreef Hihat het volgende:
Nee hoor, precies zoals ik me je voorgesteld had
quote:Vergeet niet dat ik ook nog een keer met je afgesproken had en je toen een verpleegstersuniform aan had met rood neplatex rokje...
Één keertje (in de HT, met Daaf uit Indonesië).quote:Heb ik je wel eens 'gewoon' gezien?
Een aantal jaren terug, toen er nog geen flitspalen bestonden?quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:08 schreef bonke het volgende:
sja, ik den helder , zij maastricht en het was al een uurtje of 10 s`avonds
2 uur en drie kwartier later
neehoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:59 schreef Gripper het volgende:
[..]
Een aantal jaren terug, toen er nog geen flitspalen bestonden?
Dat weet ik niet meer, ik heb toen niet in je kruis gekeken...quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:42 schreef Copycat het volgende:
Je fantasie gaat met je op de loop. Het was een wit latex jurkje met een groot rood kruis...
[..]
Ja hoor, was prima. Niks mis mee !quote:Één keertje (in de HT, met Daaf uit Indonesië).
Tenminste... ik vond dat ik er toen 'gewoon' uit zag.
Damn, wat een verhalen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:07 schreef kastanova het volgende:
Al zo'n 7 jaar een fanatieke internetter, maar de eerste 5 jaar nooit gedate, simpelweg omdat ik er het nut niet van in zag, ik had immers al gekut genoeg met vrouwen die ik irl kende.
---Verhaal--
Prachtig verhaal!quote:Op zondag 6 november 2005 01:51 schreef Bemiddelaar het volgende:
Lache verhalen Kasta![]()
hmz kheb deze al x tijd geleden gepost maar hij past wel in dit topic, naast geile internetdates kan het ook zo eindigen namelijk..:
Ik had een tijd geleden een date met een meid, nou ja ze meid, ze was rond de 30..![]()
We hadden al een jaar msn contact . Niet echt superveel gechat, maar 1 week wel heel lang en we dachten van he tis misschien wel leuk om een x wat af te spreken. Ik had wel een foto hoor maar dat blijkt bij vrouwen altijd weinig te zeggen.....
Ieder geval hadden we om 2000 afgesproken bij mij thuis. Ja ook lekker
handig ja om niet op neutraal terrein af te spreken, maar goed we hadden al
redelijk lopen msnen en "kenden" mekaar al een jaar, t zou toch echt niet kunnen tegenvallen![]()
We hadden min of meer ook al gezegd dat ze zou blijven slapen met alles wat daarbij
zou horen..
goed dus om 2000 gaat mn telefoon, ze stond beneden. Van afstandje dacht ik
van nou t kan dr mee door, toen ik binnen was met dr in het licht dacht ik
oh jeeeeeeeeezus wat heb ik nu binnen gelaten ..![]()
Type volkswijf/aso..
Wij bakkie koffie drinken in mn nieuwe flatje waar ik oh zo veel van dit
soort avonturen zou gaan beleven, maar dan met een lekker wijf natuurlijk en
geen verlebte vrouw van in de 30![]()
Ik voelde me met de minuut beroerder worden. Ze zei van goh je lijkt veel
jonger op de foto, ik dacht goh jij lijkt 10 jaar ouder op de foto ...
En zij maar praten en praten, dat ze ook in een bepaalde volksbuurt hier in de stad had
gewoond (das dus echt een asobuurt) .En ze had t over dr exjes
waar ze nog een appeltje mee te schillen had .. heel vriendelijk
typje . Ook moest ze dr laatste ex ook niet tegenkomen op een feest want dan
zou ze m toch flink aanpakken..
Met al die leuke verhalen die ze vertelde voelde ik me ongemakkelijker met
de minuut... Dus ik dacht van oh jezus dat gaat dr ook nog van uit dat ze
hier mag blijven slapen en nog erger sex hebben!
ik werd al misselijker bij de gedachte dat ik met dr zou gaan zoenen, dus ik
dacht een enorm goed idee te hebben...![]()
. Ik ging weer ff koffie zetten en smste 2 vrienden dit : Bel me om 2100 op met een smoes, ik moet van die date af!pleaseeeeeeee
Ik kreeg gelukkig snel reactie per sms, en die moest ik
natuurlijk even lezen. Ik moest "toevallig" even naar de wc. Duurde
natuurlijk iets langer, want ik moest lezen wat ze smste. 1 vriend zat in
duitsland maar de ander zou me ff bellen. Dus ik bleef keken op mn
horloge, gelukkig nog 15 minuten voordat ik oh zo toevallig gebeld zou
worden..
Om 2100 ging mn telefoon.. Maat van me had een ongeluk gehad en zn vriendin lag
nog in t ziekenhuis,. Hij zat natuurlijk helemaal remi thuis nog te shaken
en had DRINGEND behoefte dat ik m even zou steunen. Ik natuurlijk met mn
geweldige pokerface en acteertalent weer de kamer binnen om het oh zo
jammere nieuws tegen haar te zeggen , Zo verbauwereerd als ik probeerde
mezelf voor te doen zei ik dat een vriend van me ongeluk had gehad en dat ik
dr heen moest. "Helaas" kon onze date niet meer doorgaan..
Heel vervelend bleek ze toch niet t verstand te hebben van een naieve 16
jarige , en zei gelijk van: loop je me nou in de maling te nemen , en heb je
gewoon lopen smsen of een vriend je even wilde bellen met een smoes???
Volgens mij werd ik nog witter dan wit dan ik eigenlijk wilde over komen ..![]()
uhmm nee hoor, hij belde echt net en ik moet echt komen. Ja ik vind t ook
heel lullig maar tis niet anders.. Als blikken konden doden lag ik daar
morsdood in mn nieuwe flat ..
Kheb dr naar de fiets gebracht en ben zelf een rondje gaan fietsen..
Kheb met die maat van me daarna
nog een halfuur dubbel gelegen van t lachen![]()
Oh vreselijk wat een kansloze actie was dat.
Echter speelde mn schuldgevoel op...
Maar ja ik kon t niet over mn hart verkrijgen om dr te zeggen dat ze toch
beetje tegenviel in het echt.. Ze had al zooveel pech gehad met mannen
enzo..1 ex vond haar ook te simpel, kan me dr wel iets bij voorstellen ..
Dus ik belde dr op nadat ik een rondje had gemaakt van een uur ongeveer en b
eetje was uitgelachen en bijgekomen van de schrik
Bood mn excuses aan, vond mezelf een lul blabla. Haar antwoord: maar ookal
zijn we mekaars type niet, we hadden toch best lekkere sex kunnen hebben
dan??
Ik: ja maar jij had al zovaak aangegeven dat je t zat was dat mannen je
alleen om je lichaam wilden, en ik kon t niet over mn oh zo gevoelige hart
verkrijgen om je te gebruiken voor sex. Dat waardeerde ze dan toch nog wel
aan me![]()
Bwehehehequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:20 schreef Shade1981 het volgende:
Mijn eerste post hier, maar ik vond het onderwerp wel lachen. Heel veel herkende ik wel in sommige berichten. Heb 7 jaar geleden ofzo een keer een internetdate gehad. Ik was toen 16, zei volgens mij ook zoiets. Eerst een hoop gechat via msn. Ging allemaal wel leuk, foto`s zagen er ook wel flex uit. Een goeie vriend van me had toen net een nieuwe aprilia scooter gekocht en aangezien hij hem nog uit moest testen had ik wel een leuke bestemming. Eerst even haar opgebelt, ze vond het wel onverwachts maar op zich een goed plan. Zo gezegd, zo gedaan. Wij focking 3 uur rijden op zijn scooter naar dat meisje. Komen we daar in een superklein dorpje, we reden er bijna voorbij. Wij midden in dat dorpje maar even de scooter geparkeert. Even bellen, en ja hoor ze kwam eraan. De mensen die langskwamen keken ons al raar aan, we waren duidelijk vreemden. Wij maar wachten op dat bankje, zie ik in de verte ineens een meisje aan komen lopen. Het was echt een heel eind weg, dus hoe dichter bij ze kwam hoe spannender het werd. Het was alsof ik bij prijzenslag zat en af moest wachten of het de staafmixer of de cabrio werd. Maar toen ze steeds dichter bij kwam werd de vergelijking met de foto steeds minder. Ze leek steeds meer op mislukte dwerg. Dus die maat van me begon me keihard uit te lachen, echt niet te zuinig mensen. Dus ik denk....Wegwezen hier! Ik en mijn maat springen als twee kwieke kikkers op die aprilia en rijden plankgas weg. Het moet er echt raar uitgezien hebben, want ze begon in een keer naar ons toe te rennen. Mja, die aprilia was flink gekietelt en met haar bouw kon ze amper rennen. Dus je snapt wel dat wij eerder weg waren. Moraal van het verhaal: Je kunt foto`s uit een dusdanige hoek nemen, met een hoop plamuur en een paar bierkratten onder je voeten dat het lijkt alsof je een onwijs lekkere stoot bent terwijl je in feite een vies klein varken bent. Doe er je voordeel mee kornuiten!
of jij voegt wat nuttigs toe..quote:
de laatste date was niet raar..quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:50 schreef SHE het volgende:
Een keertje via internet afgesproken met een gozer die f16 piloot was en dat ook maar al te graag liet blijken.
Eerste date komt ie bij me thuis, komt die imbeciel in zijn flight suit....IN ZIJN FLIGHTSUIT![]()
Hij was vreselijk lekker...maar die actie, heeft echt alles verpest....wat een asswipe zeg![]()
Haha, maar dat had je niet verteldquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:50 schreef SHE het volgende:
Een keertje via internet afgesproken met een gozer die f16 piloot was en dat ook maar al te graag liet blijken.
Eerste date komt ie bij me thuis, komt die imbeciel in zijn flight suit....IN ZIJN FLIGHTSUIT![]()
Hij was vreselijk lekker...maar die actie, heeft echt alles verpest....wat een asswipe zeg![]()
Dus je hebt je niet definitief aan de -niet zo spreekwoordelijke- haak laten slaanquote:Op woensdag 23 november 2005 00:22 schreef KonnieKipke het volgende:
Ontopic: Mijn meest bizarre internet date was met een -ik noem het maar de eenarmige bandiet -. Het was een meisje van een jaar of 21 uit de buurt van Zwolle die aan haar rechter hand een stuk of 3 -4 vingers miste. Ik had met dr in Zwolle afgesproken om wat te drinken. Angstvallig hield ze haar hand verborgen... Dronken als we later op de avond waren, reden we naar haar huis om nog wat na te borrelen; het was immers gezellig. Van het een komt altijd het andere en dus trok ze me met haar freak-show hand af.... Best bijzonder, en anders voelend, maar daar hebben we het ook bij gelaten...
Het was ook te belachelijk voor woorden...maar je weet wie ik bedoelquote:Op woensdag 23 november 2005 00:15 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Haha, maar dat had je niet verteld![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 00:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Het was ook te belachelijk voor woorden...maar je weet wie ik bedoel![]()
Nee, het klikte toch niet zo.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dus je hebt je niet definitief aan de -niet zo spreekwoordelijke- haak laten slaan![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 01:40 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Verdringen is nooit goed![]()
Probeer het eens terug te halen! ;
Had ie een grote lul, ben je ingescheurd, was je zwanger?
Het zal je verwerkingsproces ten goede komen!
Die droge humor waarmee je dat laatste vertelde !quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:07 schreef kastanova het volgende:
Logischerwijs spraken we de keer daarop bij mij af.
Kwam goed uit, ik had een beachvolleybal toernooitje, dus ze kon gezellig mee.
En om een lang verhaal kort te maken, een paar wedstrijden en glazen bier later wilde ze me neuken op het hoofdveld...
Uiteraard weet je dan dat er enige bekijks zal zijn, maar de fotografen die vervolgens op ons af kwamen rennen nadat de omroeper had omgeroepen "dat er geneukt werd op het hoofdveld en dat iedereen maar even moest gaan aanmoedigen", waren toch iets teveel van het goede dus gingen we m'n vrienden bij het zwembad (lees: bak van 3x3 gevuld met water) maar weer eens opzoeken.
Weer een paar biertjes later kwamen enkele vrienden op het ludieke idee dat het tijd was voor haar ontgroening en werd er een meter bier over haar hoofdje gegoten...
Zij wilde zich natuurlijk niet laten kennen en besloot de bierglazen bij te vullen zodat ze m'n vrienden terug kon pakken.
Echter, haar door de drank aangetaste breintje hield er echter niet echt rekening mee dat het niet al te verstandig was om die glazen bij te vullen aan de rand van het zwembad.
En inderdaad, +/- 5 seconden later lag ze met kleding en al languit in het zwembad...
Vervolgens kreeg ik uiteraard de volle laag van haar, ik had haar immers moeten beschermen, maar ja, mijn reactievermogen was ook niet echt optimaal meer na een middag zuipen, dus besloot ze maar pissig weg te lopen.
Ach ja, dacht kasta, ze is hier onbekend en ze komt vast wel terug in plaats van er voor te kiezen om te verdwalen...
Niet dus.
Hetgeen bleek uit het telefoontje van een kermende meid die door haar enkel was gegaan en geen flauw idee had waar ze was.
'Ja maareuuuh, wat zie je dan als je om je heen kijkt?'
- Bomen!
'Euuuh, ok... En verder?'
- Er reed net een auto voorbij!
- Ooooooh, ok, je ligt aan die ene weg waar auto's langsrijden en waar bomen in de buurt staan! .... ....
Na zo'n 3 kwartier zoeken had ik haar dan toch eindelijk gevonden, heb ik haar in (mijn eigen) droge kleding gehezen en gingen we toch maar even naar het ziekenhuis om haar enkel te laten controleren.
Haar humeur was inmiddels weer op en top nadat ik haar een pokkeeind in m'n armen gedragen had en dat gecombineerd met een dronken kameraad die mee was gegaan, leverde behoorlijk genante situaties op in het dokterskamertje...
En nadat ze beiden alle doktersinstrumenten uitgeprobeerd hadden en hun broekzakken volgeladen waren met de speeltjes voor kleine patientjes besloten we haar maar weer richting Sliedrecht te sturen...
De daarop volgende date verliep godzijdank een stuk minder chaotisch alhoewel het begin niet echt hoopgevend was.
"Ja joh, ik vertrek hier rond een uur of 19:00 en dan ben ik tegen 21:00 in Utrecht"
En inderdaad, ik was 21:00 in Utrecht en ik had al snel een straat gevonden die met 'dreef' eindigde...
Hé, zij woont aan de gloriantdreef, dus als ik gewoon even rondtuf en goed uit m'n doppen kijk, heb ik het zo gevonden...
Wist ik veel dat er zo'n 60 straten in Utrecht zijn die eindigen op 'dreef'.
Anyweg, na een paar uurtjes rondjes rijden toch maar even de auto aan de kant gezet, politieauto aanhouden, aan hun de weg gevraagd en rond 1:00 kwam ik dan toch eindelijk bij de juiste woning aan...
Direct maar een biertje genomen en voor het eerst in jaren toch ook direct maar even meeblowen met haar, waarna ik de rest van de nacht panisch en geconcentreerd naar 3 lampjes buiten heb zitten staren.
De volgende dag heb ik haar maar mee naar huis genomen en mocht ze ook direct mee naar een verjaardag van 1 van m'n vrienden.
Een maand later woonden we samen.
Daarna nog slechts 1 date gehad, maar aangezien ik lamme poten heb zal ik die maar even samenvatten; we hebben koeien gelokkt en tequila gezopen in een bos waarna ik haar de volgende morgen op de trein zette waarna we elkaar nooit meer gezien hebben...
Er zijn nog wel meer nasty details over te vertellen, maar aangezien ze zelf ook op Fok post, zal ik die vanwege privacy redenen maar achterwege laten.
Al met al kan ik toch wel de conclusie trekken dat het juist vreemd zou zijn als ik eens een nórmale internetdate zou hebben...
Wat vervelend.. Zeker als je bedenkt dat net wanneer z'n vriend ontwaakt z'n oma waarschijnlijk plotseling zal overlijden, en z'n hond net de dag na de begrafenis overreden wordt door een bestelbusjequote:Op woensdag 23 november 2005 10:43 schreef rocksteady het volgende:
We hadden elkaar op een zaterdag gezien en zouden de week daarop afspreken op een donderdag avond. Helaas smsde hij, een uur voordat we elkaar weer zouden zien af. Zijn beste vriend had een zware auto ongeluk gehad en lag in het ziekenhuis in coma. Nu zijn we drie weken verder, amper contact gehad. Zijn hoofd staat er niet bij om te gaan daten. Logisch..
Ben benieuwd waar het alsnog gaat eindigen..
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:43 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Wat vervelend.. Zeker als je bedenkt dat net wanneer z'n vriend ontwaakt z'n oma waarschijnlijk plotseling zal overlijden, en z'n hond net de dag na de begrafenis overreden wordt door een bestelbusje
Precies!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:43 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Wat vervelend.. Zeker als je bedenkt dat net wanneer z'n vriend ontwaakt z'n oma waarschijnlijk plotseling zal overlijden, en z'n hond net de dag na de begrafenis overreden wordt door een bestelbusje
wow.. die heb ik ook al eens een keer of 3 gebruikt..quote:Op woensdag 23 november 2005 10:43 schreef rocksteady het volgende:
We hadden elkaar op een zaterdag gezien en zouden de week daarop afspreken op een donderdag avond. Helaas smsde hij, een uur voordat we elkaar weer zouden zien af. Zijn beste vriend had een zware auto ongeluk gehad en lag in het ziekenhuis in coma. Nu zijn we drie weken verder, amper contact gehad. Zijn hoofd staat er niet bij om te gaan daten. Logisch..
Ben benieuwd waar het alsnog gaat eindigen..
ALs het verder een leuk meisje was, maakt het niks uit of ze een paar vingers mist toch?quote:Op woensdag 23 november 2005 00:22 schreef KonnieKipke het volgende:
Ontopic: Mijn meest bizarre internet date was met een -ik noem het maar de eenarmige bandiet -. Het was een meisje van een jaar of 21 uit de buurt van Zwolle die aan haar rechter hand een stuk of 3 -4 vingers miste. Ik had met dr in Zwolle afgesproken om wat te drinken. Angstvallig hield ze haar hand verborgen... Dronken als we later op de avond waren, reden we naar haar huis om nog wat na te borrelen; het was immers gezellig. Van het een komt altijd het andere en dus trok ze me met haar freak-show hand af.... Best bijzonder, en anders voelend, maar daar hebben we het ook bij gelaten...
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:07 schreef JAMsper het volgende:
[..]
ALs het verder een leuk meisje was, maakt het niks uit of ze een paar vingers mist toch?
IMO.
Mongool, met je freakshow
quote:Op woensdag 23 november 2005 00:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dus je hebt je niet definitief aan de -niet zo spreekwoordelijke- haak laten slaan![]()
sick puppy die dude...quote:Op donderdag 24 november 2005 20:04 schreef Caithlinn het volgende:
Toen het dramaverhaal, een jongen uit Utrecht. Hele tijd mee gechat voor ik met hem afsprak. Hij zou voor me koken, ik naar Utrecht toe. Hele gezellige avond gehad die eindigde in sex. Daarna hebben we vaker afgesproken en sex gehad. Ik vond hem ergens best wel leuk. Tot hij meer wilde, hij wilde triootjes mmv en mvv en ik niet. Toen bleek dat hij filmpjes had gemaakt met de webcam van de keren dat we sex hadden gehad en hij dreigde die op internet te zetten als ik niet mee zou gaan in zijn wensen. Ik vet kwaad natuurlijk, geloofde het eerst niet tot ie printscreens liet zien van een x dat ik hem pijpte op de bank. Maar ben uiteindelijk niet gezwicht voor zijn dreigementen, uiteindelijk was hij degene die naakt op de bank zat en niet ik. En ik wist zeker dat hij nooit zichzelf in zijn nakie op inet zou zetten. Toen ik uiteindelijk nee zei heeft ie me nog enorm af lopen zeiken tegenover een meisje dat we allebei kenden, maar hij heeft haar die filmpjes nooit laten zien, wat mijn vermoedens bevestigde. Nooit meer wat van gehoord en als ik hem ooit tegenkom irl krijgt ie een enorme hengst voor zijn kop. Die gast is echt sick!!!!!!
Misschien overbodig om te melden, maar ik heb daarna nooit meer gedate via inet.
Er is er maar 1 die op dit moment een kans maakt op een eventuele date en dat is Het Biertje![]()
Dat laatste verhaal klinkt echt freaky, verzamel volgende keer wat vrienden en sla die randebiel verrot, neem dit ook gelijk op.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:04 schreef Caithlinn het volgende:
Hehe, hier kan ik over meepraten. 5 jaar geleden had ik mijn eerste internet date. Een jongen uit Woerden, hele tijd mee gechat en hij zou een keer in Apeldoorn komen stappen Was een hele gezellige avond maar ik was toen nog heel erg bleu en heb niet met hem gezoend. Nooit meer wat van gehoord, las later wel op een forum van zijn vrienden dat ik preuts zou zijn.
Later nog met een jongen uit Rotterdam gedate, die was echt heel erg slim en heeeeeel erg lelijk. Het was op zich wel een gezellige date maar ik voelde me behoorlijk dom vergeleken bij hem. Hij zei achteraf dat ie nog nooit zo leuk met een meisje had gekletst en dat ik snel eens langs moest komen in Rotterdam. Ik heb nooit meer wat van me laten horen.![]()
Daarna een man van 33 die me geweldig vond en 's nachts begon te stalken via de telefoon. Hij belde op een gegeven moment iedere nacht vanaf zijn werk, tot ik een vriendje kreeg (niet via inet) en die een keer heb laten opnemen.Het grappigste was dat die vent eerst kwaad werd en beweerde dat ik vreemdging. Hij was echt psycho, hij had me nog nooit in het echt gezien.
Euhm, wie kwam daarna ook alweer? Ow jah, een jongen hier uit Apeldoorn die ik al van de kroeg kende en die me via mijn MSNprofiel had opgespoort. Daar heb ik nog een hele tijd een sexrealtie mee gehad.
Daarna een jongen uit Deventer die leerde voor piloot. Hele aardige jongen maar dat was het dus niet. We hebben daarna nog wel eens geMSNt maar nooit meer afgesproken.
Toen het dramaverhaal, een jongen uit Utrecht. Hele tijd mee gechat voor ik met hem afsprak. Hij zou voor me koken, ik naar Utrecht toe. Hele gezellige avond gehad die eindigde in sex. Daarna hebben we vaker afgesproken en sex gehad. Ik vond hem ergens best wel leuk. Tot hij meer wilde, hij wilde triootjes mmv en mvv en ik niet. Toen bleek dat hij filmpjes had gemaakt met de webcam van de keren dat we sex hadden gehad en hij dreigde die op internet te zetten als ik niet mee zou gaan in zijn wensen. Ik vet kwaad natuurlijk, geloofde het eerst niet tot ie printscreens liet zien van een x dat ik hem pijpte op de bank. Maar ben uiteindelijk niet gezwicht voor zijn dreigementen, uiteindelijk was hij degene die naakt op de bank zat en niet ik. En ik wist zeker dat hij nooit zichzelf in zijn nakie op inet zou zetten. Toen ik uiteindelijk nee zei heeft ie me nog enorm af lopen zeiken tegenover een meisje dat we allebei kenden, maar hij heeft haar die filmpjes nooit laten zien, wat mijn vermoedens bevestigde. Nooit meer wat van gehoord en als ik hem ooit tegenkom irl krijgt ie een enorme hengst voor zijn kop. Die gast is echt sick!!!!!!
Misschien overbodig om te melden, maar ik heb daarna nooit meer gedate via inet.
Er is er maar 1 die op dit moment een kans maakt op een eventuele date en dat is Het Biertje![]()
Tja, typisch geval van een foto uit de goede hoek nemen. Maar ja, de hele tijd iemand vanuit die hoek aankijken is erg moeilijkquote:Op donderdag 24 november 2005 20:30 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dat laatste verhaal klinkt echt freaky, verzamel volgende keer wat vrienden en sla die randebiel verrot, neem dit ook gelijk op.
Maar ik vraag me wel af waarom je bij die lelijke personen nooit om een foto heb gevraagd, ik kan me voorstellen dat ik toch graag zou willen weten hoe iemand eruit ziet voordat ik de ander ontmoet.
Ik ga de nieuwsgroepen eens afspeuren naar die foto'squote:Op donderdag 24 november 2005 20:59 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Tja, typisch geval van een foto uit de goede hoek nemen. Maar ja, de hele tijd iemand vanuit die hoek aankijken is erg moeilijk![]()
En ja, die gozer uit Utrecht was echt heel erg ziek in zijn hoofd. Die wil ik het liefst nooit meer zien. En als ik hem wel tegenkom ben ik heel goed in staat hem zelf verrot te slaan![]()
Succes, je zult ze niet vindenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:00 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ik ga de nieuwsgroepen eens afspeuren naar die foto's![]()
waarom komt hier het woord internetslet bij me naar boven??? je zegt heel de tijd dat al die gasten sick zijn maar volgens mij ben jij de gene die sick is.....quote:Op donderdag 24 november 2005 20:04 schreef Caithlinn het volgende:
Hehe, hier kan ik over meepraten. 5 jaar geleden had ik mijn eerste internet date. Een jongen uit Woerden, hele tijd mee gechat en hij zou een keer in Apeldoorn komen stappen Was een hele gezellige avond bla bla bla en nog meer ....
Wauw, 6 dates in 5 jaar!!!!!!! Ja, ik ben echt een slet, vooral ook omdat ik met allemaal naar bed ben geweest, NOT!quote:Op donderdag 24 november 2005 21:34 schreef Breukink het volgende:
[..]
waarom komt hier het woord internetslet bij me naar boven??? je zegt heel de tijd dat al die gasten sick zijn maar volgens mij ben jij de gene die sick is.....
Had jij hem niet mooi groot en stijf gepepen dan?quote:Op donderdag 24 november 2005 21:09 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Succes, je zult ze niet vindenIk weet namelijk zeker dat ie die foto's niet online heeft gezet, dan zou ie zijn eigen jongeheer nogal prominent in beeld brengen en dat zou een afgang zijn tegenover zijn vrienden
![]()
Bij sommige is dat geen garantie dat ie dan nog aanzienswaardig is eh.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:57 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Had jij hem niet mooi groot en stijf gepepen dan?
Tis altijd nog gepijpt dacht ikquote:Op donderdag 24 november 2005 21:57 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Had jij hem niet mooi groot en stijf gepepen dan?
Waarom heb je uberhaupt je nummer gegeven aan zo'n gozer van 33?quote:Op donderdag 24 november 2005 21:41 schreef Caithlinn het volgende:
Foutje, ik kan niet eens tellen, want met die telefoonstalker heb ik niet eens een date gehad. 5 dates dus in 5 jaar.
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:37 schreef niksie het volgende:
Totdat hij op een gegeven moment belde dat ie in de trein zat naar Eindhoven, op weg naar mij. Of ik meewilde naar de bios. Ik vond het zo sneu dat ik maar ben gegaan.
Hee! Don't blame me... Ik was toendertijd nog vééél te sociaalquote:
quote:of ze mij AUB 5 minuten later kon bellen zodat het leek alsof ik dringend weg moest.
Ja, hij had eerst gezegd dat ie 22 was en zijn foto was ingescand en heel onduidelijk. Toen biechtte hij aan de telefoon op dat ie 33 was en toen heb ik gelijk gezegd dat ik dat veel te oud vond en dat ik hem ook niet wilde ontmoeten. Daarna is ie me gaan bellen 's nachts. En ook echt iedere nacht rond een uur of 3/4. Hij was nachtwaker bij een bedrijf in Nijmegen, vandaar dat ie iedere nacht wakker was. Nu kan ik er wel om lachen, hij was echt zielig, maar toen vond ik hem echt eng.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:33 schreef niksie het volgende:
[..]
Waarom heb je uberhaupt je nummer gegeven aan zo'n gozer van 33?![]()
Of kwam je dr pas achter dat ie zo oud was toen ie begon te bellen
Ah... zo melancholisch...quote:Op donderdag 24 november 2005 23:10 schreef Croupouque het volgende:
Mensen (en dus ook vrouwen) vinden mij over het algemeen wel een aardige jongen, dus op msn heb ik altijd veel succes. Soms krijg ik dan ook een telefoonnummer. Afijn, zo had ik dus ook een tijdje leuk msn-contact met een meisje. We hadden zelfs een paar keer met elkaar gebeld en die gesprekken waren erg gezellig, dus ik dacht bij mezelf: 'ik wil graag een keer met haar afspreken'. Dit heb ik een aantal keer tegen haar gezegd, maar dat ging steeds niet door omdat ze de ene keer ziek was en de andere keer had ze teveel huiswerk.
Omdat ik ervan overtuigd was dat we voor elkaar gemaakt waren ben ik op een dag heel brutaal in de trein gestapt op weg naar Eindhoven, waar ze woont. En toen ik haar vervolgens opbelde met de mededeling dat ik op weg naar haar was en of ze met me naar de bioscoop wilde gaan kon ze gewoon geen 'nee' meer zeggen.
Ik had speciaal voor die dag allemaal nieuwe kleding gekocht. Een nieuwe leren jas van het merk dat Paul Jambers altijd draagt, nieuwe gympen, een nieuwe spijkerbroek en ik had me een paar dagen niet geschoren omdat ik weet dat vrouwen stoppelbaardjes sexy vinden. Ik zag er tiptop uit met mijn kekke outfit en ik rook heerlijk naar mijn nieuwe eau de toilette van Hugo Boss. Maar nu komt het lullige; een paar minuten vóór station Eindhoven bleef de trein plotseling midden in een weiland stilstaan. Na ongeveer een uur wachten riep de machinist om dat de trein niet meer verder zou rijden en dat alle passagiers uit de trein moesten stappen en hun weg te voet moesten vervolgen.
Het was een regenachtige dag en nu ik er op terug kijk was het de meest verschrikkelijke ervaring uit mijn leven. Kilometers heb ik afgelegd, al sleurend door de blubber en struikelend over kiezelsteentjes en afgebroken takken. Met tranen in mijn ogen, het snot druipend uit mijn neus en met versleten kleding kwam ik doodmoe en doorweekt van de regen en het zweet aan op het station van Eindhoven alwaar zij op mij stond te wachten.
Nou ja, je raadt het al. Die date was geen succes. Ik zag gewoon aan haar dat ze walgde van mijn verschijning. Ik probeerde nog een komische draai aan het geheel te geven door te zeggen dat ze lekker rook maar die grap leek niet echt aan te slaan. Ik voelde me gewoon erg onprettig en vond het verschrikkelijk dat ik haar dit aandeed, ik was stiekem eigenlijk ook wel erg blij toen ze halverwege de film gebeld werd door een goede vriendin die vanwege een spontane aambeienuitbarsting met spoed naar de eerste hulp gebracht moest worden.
Ik heb nooit meer iets van haar gehoord, ik weet eigenlijk niet eens of ze nog leeft.
LOLquote:Op donderdag 24 november 2005 23:10 schreef Croupouque het volgende:
Mensen (en dus ook vrouwen) vinden mij over het algemeen wel een aardige jongen, dus op msn heb ik altijd veel succes. Soms krijg ik dan ook een telefoonnummer. Afijn, zo had ik dus ook een tijdje leuk msn-contact met een meisje. We hadden zelfs een paar keer met elkaar gebeld en die gesprekken waren erg gezellig, dus ik dacht bij mezelf: 'ik wil graag een keer met haar afspreken'. Dit heb ik een aantal keer tegen haar gezegd, maar dat ging steeds niet door omdat ze de ene keer ziek was en de andere keer had ze teveel huiswerk.
Omdat ik ervan overtuigd was dat we voor elkaar gemaakt waren ben ik op een dag heel brutaal in de trein gestapt op weg naar Eindhoven, waar ze woont. En toen ik haar vervolgens opbelde met de mededeling dat ik op weg naar haar was en of ze met me naar de bioscoop wilde gaan kon ze gewoon geen 'nee' meer zeggen.
Ik had speciaal voor die dag allemaal nieuwe kleding gekocht. Een nieuwe leren jas van het merk dat Paul Jambers altijd draagt, nieuwe gympen, een nieuwe spijkerbroek en ik had me een paar dagen niet geschoren omdat ik weet dat vrouwen stoppelbaardjes sexy vinden. Ik zag er tiptop uit met mijn kekke outfit en ik rook heerlijk naar mijn nieuwe eau de toilette van Hugo Boss. Maar nu komt het lullige; een paar minuten vóór station Eindhoven bleef de trein plotseling midden in een weiland stilstaan. Na ongeveer een uur wachten riep de machinist om dat de trein niet meer verder zou rijden en dat alle passagiers uit de trein moesten stappen en hun weg te voet moesten vervolgen.
Het was een regenachtige dag en nu ik er op terug kijk was het de meest verschrikkelijke ervaring uit mijn leven. Kilometers heb ik afgelegd, al sleurend door de blubber en struikelend over kiezelsteentjes en afgebroken takken. Met tranen in mijn ogen, het snot druipend uit mijn neus en met versleten kleding kwam ik doodmoe en doorweekt van de regen en het zweet aan op het station van Eindhoven alwaar zij op mij stond te wachten.
Nou ja, je raadt het al. Die date was geen succes. Ik zag gewoon aan haar dat ze walgde van mijn verschijning. Ik probeerde nog een komische draai aan het geheel te geven door te zeggen dat ze lekker rook maar die grap leek niet echt aan te slaan. Ik voelde me gewoon erg onprettig en vond het verschrikkelijk dat ik haar dit aandeed, ik was stiekem eigenlijk ook wel erg blij toen ze halverwege de film gebeld werd door een goede vriendin die vanwege een spontane aambeienuitbarsting met spoed naar de eerste hulp gebracht moest worden.
Ik heb nooit meer iets van haar gehoord, ik weet eigenlijk niet eens of ze nog leeft.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |