Dat had heel anders kunnen aflopenquote:Op woensdag 2 november 2005 01:24 schreef innepin het volgende:
Ik kan me vaag herinneren dat ik 13 was () en een of ander figuur van 21 ontmoette op icq. we raakten aan de praat, en hij bleek vlakbij te wonen, dus zou ik langsgaan ofzoiets... vet dapper.
Enge vent, veel te oud, veel te pedo. Was meteen weer weg ook, en heb duidelijk de details uit mijn geheugen verbannen
Ik zou je met veel plezier bitchslappen als ik de mogelijkheid had ...quote:
Buitenlanders hè..quote:Op woensdag 2 november 2005 01:30 schreef Stretto het volgende:
[..]
Ik zou je met veel plezier bitchslappen als ik de mogelijkheid had ...![]()
![]()
Daarom 'herinner' ik mij ook 'niets' meer.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat had heel anders kunnen aflopen.
Verdringen is nooit goedquote:Op woensdag 2 november 2005 01:34 schreef innepin het volgende:
[..]
Daarom 'herinner' ik mij ook 'niets' meer.![]()
Goed doorwerken joh, je bent al *bijna* grappigquote:Op woensdag 2 november 2005 01:40 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Verdringen is nooit goed![]()
Probeer het eens terug te halen! ;
Had ie een grote lul, ben je ingescheurd, was je zwanger?
Het zal je verwerkingsproces ten goede komen!
Flauw hoor maak jij nooit een typefout?quote:Op woensdag 2 november 2005 01:30 schreef Stretto het volgende:
[..]
Ik zou je met veel plezier bitchslappen als ik de mogelijkheid had ...![]()
![]()
Jawel maar denk niet meer om 5 voor 2 snachts..quote:Op woensdag 2 november 2005 01:50 schreef innepin het volgende:
Kom nou mensen, er moeten toch wel meer verhalen zijn van rampzalig verlopen ontmoetingen?
Ik heb er niets op tegen hoor, maar ik vraag me af hoe en waar je er bij komt?quote:Op woensdag 2 november 2005 01:13 schreef Godshand het volgende:
Post hier je meest weirde date. Dit topic is dus niet voor mensen bedoeld die even willen uitleggen hoe kansloos Internetdatenwel niet is!
quote:Daarna moest ze weg en de vriendin mocht me duidelijk niet, ze maakte al in het gesprek duidelijk dat ze een hekel aan buitenlanders had.
Tsk, ik probeer het ook te verdringen ja.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:50 schreef innepin het volgende:
Kom nou mensen, er moeten toch wel meer verhalen zijn van rampzalig verlopen ontmoetingen?
Ken natuurlijk best Nederlands, maar dit is geen sollicitatiebrief dus ik doe af en toe ook aan wat afkortingen enz.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:41 schreef merino het volgende:
ik vraag me nou af of je gewoon dronken bent of gewoon echt geen Nederlands typen kan...
je noemt haar onintelligent maar zelf straal je het ook niet echt uit hoor....
het scheelt in ieder geval dat je sexdates die al na 2 uur gemaakt worden een rare situatie vindt, hoef ik je in ieder geval niet compleet kansloos te vinden...
Punt 1; Thnx, hoewel dat helemaal niet de opzet was.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:42 schreef innepin het volgende:
[..]
Goed doorwerken joh, je bent al *bijna* grappig![]()
Ik blijf bij mijn eerste verklaring![]()
Verder kan ik je vertellen dat ik echt na twee minuten weer weg was, hem eng vond, dat hij mij vervolgens verliefd ging stalken op icq en ik hem dus maar d'r af gegooid heb. Enge vent![]()
afkortingen heeft niets te maken met belaberd Nederlands wat ik nauwelijks kan lezen. Weet wel dat er op het internet over het algemeen een andere manier van Nederlands typen heerst maar op Fok is dat niet het standaard....quote:Op woensdag 2 november 2005 01:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ken natuurlijk best Nederlands, maar dit is geen sollicitatiebrief dus ik doe af en toe ook aan wat afkortingen enz.
ik heb ongeveer het 6 voudige van jou alcohol consumptie op en mij zie je ook niet zo typen.quote:En ja ik heb 3 bier op, maar daar ben ik echt niet dronken van
Zeikstraalquote:Op woensdag 2 november 2005 02:01 schreef merino het volgende:
[..]
afkortingen heeft niets te maken met belaberd Nederlands wat ik nauwelijks kan lezen. Weet wel dat er op het internet over het algemeen een andere manier van Nederlands typen heerst maar op Fok is dat niet het standaard....
[..]
ik heb ongeveer het 6 voudige van jou alcohol consumptie op en mij zie je ook niet zo typen.
Weet wel dat ik als universitair student niet representatief ben voor de gemiddelde Nederlander maar iemand onintelligent noemen en dan vervolgens zo'n OP typen vind ik eerlijk gezegd een beetje raar...
ehm?quote:Op woensdag 2 november 2005 02:01 schreef merino het volgende:
[..]
afkortingen heeft niets te maken met belaberd Nederlands wat ik nauwelijks kan lezen. Weet wel dat er op het internet over het algemeen een andere manier van Nederlands typen heerst maar op Fok is dat niet het standaard....
[..]
ik heb ongeveer het 6 voudige van jou alcohol consumptie op en mij zie je ook niet zo typen.
Weet wel dat ik als universitair student niet representatief ben voor de gemiddelde Nederlander maar iemand onintelligent noemen en dan vervolgens zo'n OP typen vind ik eerlijk gezegd een beetje raar...
het spijt me als ik mijn relatief kleine taalfouten van een andere cathegorie vindt als die uit de OP maar ik hou me nog steeds vast aan mijn statement...quote:Op woensdag 2 november 2005 02:04 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Zeikstraal![]()
En tussen 6 en voudige hoort een -, en het is jouw, en niet jou, dus ik zou in het vervolg even twee keer nadenken voor je commentaar op anderen levert en daarbij jezelf gigantisch voor lul zet ":)
[sub] edit; en het is ook nog eens "de standaard" en niet "het standaard"![]()
edit:er gaat iets fout hier...quote:Op woensdag 2 november 2005 02:09 schreef Godshand het volgende:
ik zal mij niet te veel proberen te irriteren aan dat soort mensen verder...
Game on!
maar dus nooit een vreemde ontmoetingsplaats ofzo?quote:Op woensdag 2 november 2005 02:04 schreef Northside het volgende:
Op die paar internetdates die ik heb gehad heb ik altijd gewoon fijne sex gehad...
quote:
Oke dan!quote:Op woensdag 2 november 2005 02:09 schreef Godshand het volgende:
ik zal me niet te veel proberen te irriteren verder aan dat soort mensen...
Game on!
cathegorie? ik .. vindt? ik vind jou als universitair student een ontzettend bekakt en miereneukerig mannetje.. "belaberd" nederlands wat je nauwelijks kan lezen nog wel, intussen heb je al meer spelfouten gemaakt dan wie dan ook in dit topic.. en representatief ben je inderdaad niet meneer de universitaire student.. ligt je niveau nog iets te laag voorquote:Op woensdag 2 november 2005 02:10 schreef merino het volgende:
[..]
het spijt me als ik mijn relatief kleine taalfouten van een andere cathegorie vindt als die uit de OP maar ik hou me nog steeds vast aan mijn statement...
quote:Op woensdag 2 november 2005 02:21 schreef illusions het volgende:
[..]
cathegorie? ik .. vindt? ik vind jou als universitair student een ontzettend bekakt en miereneukerig mannetje.. "belaberd" nederlands wat je nauwelijks kan lezen nog wel, intussen heb je al meer spelfouten gemaakt dan wie dan ook in dit topic.. en representatief ben je inderdaad niet meneer de universitaire student.. ligt je niveau nog iets te laag voor
Jawel, maar fouten toegeven is oke, dus als je nu als de bliksem met een sappige mislukte internetdate op de proppen komt vergeven we je misschien welquote:Op woensdag 2 november 2005 02:29 schreef merino het volgende:
ok ik stop
teveel geblowd, gezopen, niet alles even helder gelezen. Taal uit OP blijkt opzich wel mee te vallen
ben hopelijk niet te vervelend geweest![]()
date niet via het internetquote:Op woensdag 2 november 2005 02:31 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar fouten toegeven is oke, dus als je nu als de bliksem met een sappige mislukte internetdate op de proppen komt vergeven we je misschien wel
succesvol is 1 woordquote:Op woensdag 2 november 2005 02:32 schreef merino het volgende:
[..]
date niet via het internet
niet dat ik over succes vol ben in het normale daten verder
Je krijgt steeds minder recht van sprekenquote:Op woensdag 2 november 2005 02:10 schreef merino het volgende:
[..]
het spijt me als ik mijn relatief kleine taalfouten van een andere cathegorie vindt als die uit de OP maar ik hou me nog steeds vast aan mijn statement...
voor lul staan is leukerquote:Op woensdag 2 november 2005 02:31 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar fouten toegeven is oke
quote:
dat is niet echt mogelijk als je op een dinsdag avond stoned en lam aan het baggeren bent op Fok. Inschattingsfouten helaas welquote:
irritatie komt niet in mijn woordenboek voorquote:
het hoeft niet perse mislukt te zijn...quote:Op woensdag 2 november 2005 02:31 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar fouten toegeven is oke, dus als je nu als de bliksem met een sappige mislukte internetdate op de proppen komt vergeven we je misschien wel
quote:Op woensdag 2 november 2005 02:40 schreef illusions het volgende:
Er komt wel meer in jouw woordenboek voor dat je in het Nederlands woordenboek niet terug kan vinden volgens mij.
Sorry, ik kon het niet laten.quote:Op woensdag 2 november 2005 02:24 schreef merino het volgende:
[..]
en ik ben echt helemaal niet bekakt hoor, heb gewoon een hekel aan breezah/tmf/internet taal en dat is iets heel anders als Nederlands als zwakste vak hebben...
quote:Weet wel dat ik als universitair student niet representatief ben voor de gemiddelde Nederlander
Waarom zeg je dan in godsnaam dat je nog eens gaat afspreken als je daar zeker en vast geen zin zal in hebben?quote:Op woensdag 2 november 2005 09:29 schreef Et-Cetera het volgende:
Ik heb jaren terug weleens via The Box teletekst chat afgesproken met een meid uit Rotterdam, ze zag er op zich best wel leuk uit.. maar ze heeft 2 uur lang alleen maar over zichzelf zitten praten![]()
We hadden afgesproken dat we nog eens zouden afspreken om uit te gaan, maar ik heb haar telefoontjes genegeerd en smsjes meteen verwijderd![]()
Mijn held!!!quote:Op woensdag 2 november 2005 09:29 schreef Et-Cetera het volgende:
Ik heb jaren terug weleens via The Box teletekst chat afgesproken met een meid uit Rotterdam, ze zag er op zich best wel leuk uit.. maar ze heeft 2 uur lang alleen maar over zichzelf zitten praten![]()
We hadden afgesproken dat we nog eens zouden afspreken om uit te gaan, maar ik heb haar telefoontjes genegeerd en smsjes meteen verwijderd![]()
Ehm mag ik je even verwijzen naar dit topic?quote:Op woensdag 2 november 2005 10:44 schreef jwjw het volgende:
Totaal onverwachts SMSde ze me dat ze ook naar die ene disco kwam. We hadden elkaar nog niet eerder gezien en ze nam haar man mee :-)
De spanning op zo een avond is giga dan! Egwel... en op een gegeven moment hebben we gezoend ... met op drie meter afstand haar man .. maar door de drukte zag die ons niet ...
Weird op de meest fijne manier was dat!
Ze drong erop aan. Het was de makkelijkste manier om van haar af te komenquote:Op woensdag 2 november 2005 09:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan in godsnaam dat je nog eens gaat afspreken als je daar zeker en vast geen zin zal in hebben?
ERGEREN!quote:Op woensdag 2 november 2005 02:09 schreef Godshand het volgende:
ik zal me niet te veel proberen te irriteren verder aan dat soort mensen...
Taalfoudverbedteraarsquote:Op woensdag 2 november 2005 11:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
ERGEREN!
En dit zijn dus dingen waardoor ik geen internetdates heb
Euhm, waarom kap je een date af omdat ze een verkeerde foto gestuurd had??quote:Op woensdag 2 november 2005 02:19 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Oke dan!
Mijn meest vreemde i-date was toch wel een jaar of 8 geleden..
Al een hele tijd superleuk mail contact met een meisje, veel toch wel redelijk intieme gesprekken mee gehad, en het klikte allemaal lekker! Had ook al diverse foto's van d'r gezien, en zag er allemaal leuk uit.
Dus uiteindelijk een date afgesproken, vrijdagavond 8 uur bij een gezellig kroegje
Ik kom daar binnen, nog geen date te zien. Dus ik bestel wat te drinken en ga even aan de bar zitten, alwaar ik vrijwel direct aangesproken wordt door een meid die me volslagen onbekend was, met de vraag of ik BlueEyed ben.
Na daar bevestigend op geantwoord te hebben blijkt de dame in kwestie dus mijn date te zijn. Op mijn wedervraag hoe het mogelijk is dat zo totaal niet lijkt op het meisje van de foto's die ze me had doorgestuurd kreeg ik als antwoord dat ze zichzelf niet echt knap vond, en daarom maar de foto's van een vriendin van haar had opgestuurd![]()
Je snapt dat deze date vrij snel voorbij was
saillant detail is dat het meisje in kwestie verre van lelijk was
Uhm, als ze daar al over liegt, over wat zou ze dan nog meer liegen?quote:Op woensdag 2 november 2005 11:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Euhm, waarom kap je een date af omdat ze een verkeerde foto gestuurd had??
Je zegt zelf dat ze verre van lelijk was, dan kan je toch gewoon verder daten
quote:Op woensdag 2 november 2005 02:25 schreef P8 het volgende:
ik had een keer iemand ontmoet op TMF chat. ik was 14 voor de duidelijkheid.
zelfde avond telefoonsex gehad![]()
netzo als de 3-4 maanden elke avond erna.
toen elkaar ontmoet. alles chill.
nog maar eens een maand of 2 elke avond telefoonsex gehad.
toen ging ik daarheen voor 3 of 4 dagen. op dag 2 werd ik weg gebonjourd![]()
dat was wel bizar en ik zag het niet echt aankomenhelemaal zielig enzo
![]()
maar nu niet meer, want al snel na dat incident ontdekte ik drugs
quote:Op woensdag 2 november 2005 02:01 schreef merino het volgende:
[..]
[..]
ik heb ongeveer het 6 voudige van jou alcohol consumptie op en mij zie je ook zo typen.
* Aansluit...quote:Op woensdag 2 november 2005 13:17 schreef innepin het volgende:
Jaja, nou hebben we wel genoeg gehoord over het verneuken van de Nederlandse taal in dit topic.
Anti climaxquote:Op woensdag 2 november 2005 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
* Aansluit...
Vanaf nu achterwege laten dus.
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:50 schreef CoolGuy het volgende:
Anti climaxIk zie de naam 'Copy Cat' staan in de topiclijst bij dit topic, ik denk 'oeh, even kijken
' en dan is t zoiets
![]()
Wanneer is de volgende eigenlijk??quote:Op woensdag 2 november 2005 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik doe niet aan internetdaten.
Wel minimeets gehad met een aantal andere FOK!kers, maar daarvan was de insteek niet daten. En daarbij waren dat ook geen vreemde, maar wel gezellige ervaringen.
Daarom dusquote:Op woensdag 2 november 2005 11:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Uhm, als ze daar al over liegt, over wat zou ze dan nog meer liegen?
Maar je hebt wel gelijk, voor 1 nacht is het wel prima
- Afkortingen hebben niks te maken met...quote:Op woensdag 2 november 2005 02:01 schreef merino het volgende:
[..]
[..]
cathegorie?quote:Op woensdag 2 november 2005 02:10 schreef merino het volgende:
[..]
ik dacht even dat het BrauN was...quote:
Waarom vind ik dit niet meer raar?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:51 schreef Bemiddelaar het volgende:
pff ff denken.
Stond op een datingsite en een vrouw vond me wel leuk,even msnen met de webcam dr bij.Zij beetje halfstrippen en ze zag dr wel lekkah uit .
diezelfde avond kwam ze nog langs, had er 2,5 uur over gedaan om bij me tekomen. Nou ja dat was wel een geil avondje![]()
Andere date. Alleen maar geil lopen mailen en msnen. Hadden al afgesproken dat we gelijk zouden beginnen als ze zou aanbellen. Wel fotos gezien.Zo gezegd zo gedaan, t was een en al geilheid wat eruit ging toen ze aanbelde. Na paar uur kwam ze uit bed en zei: goh wat woon je trouwens leuk hier![]()
ach ja kheb altijd wel leuke dates via t internet![]()
Kijk dat vind ik weird...quote:Op woensdag 2 november 2005 19:51 schreef Bemiddelaar het volgende:
pff ff denken.
Stond op een datingsite en een vrouw vond me wel leuk,even msnen met de webcam dr bij.Zij beetje halfstrippen en ze zag dr wel lekkah uit .
diezelfde avond kwam ze nog langs, had er 2,5 uur over gedaan om bij me tekomen. Nou ja dat was wel een geil avondje![]()
Andere date. Alleen maar geil lopen mailen en msnen. Hadden al afgesproken dat we gelijk zouden beginnen als ze zou aanbellen. Wel fotos gezien.Zo gezegd zo gedaan, t was een en al geilheid wat eruit ging toen ze aanbelde. Na paar uur kwam ze uit bed en zei: goh wat woon je trouwens leuk hier![]()
ach ja kheb altijd wel leuke dates via t internet![]()
Tsja ach als je beetje belt van tevoren dan heb je wel een beetje een beeld van iemand? en vaak ook eerst ff webcam, dan weet je dat ik ieder geval niet fake ben..quote:Op woensdag 2 november 2005 20:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kijk dat vind ik weird...
dat die vrouwen/meisjes dat durfden zo'n vertrouwen in je te hebben..
voor hetzelfde geldt was je een serieverkrachter/-moordenaar oid
Zelf hou ik dit soort dingen bij mijn ranzige fantasien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |