abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31887298
Er komt wel meer in jouw woordenboek voor dat je in het Nederlands woordenboek niet terug kan vinden volgens mij.
  woensdag 2 november 2005 @ 02:42:16 #52
44906 merino
World of Sleepers
pi_31887305
quote:
Op woensdag 2 november 2005 02:40 schreef illusions het volgende:
Er komt wel meer in jouw woordenboek voor dat je in het Nederlands woordenboek niet terug kan vinden volgens mij.
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_31887377
Ik date niet via internet
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31887566
die van mij begon terpentine te zuipen... enkeltje huis
Free people own guns! Slaves do not!
pi_31887573
quote:
Op woensdag 2 november 2005 02:24 schreef merino het volgende:

[..]
en ik ben echt helemaal niet bekakt hoor, heb gewoon een hekel aan breezah/tmf/internet taal en dat is iets heel anders als Nederlands als zwakste vak hebben...
Sorry, ik kon het niet laten.
Assie enzo
pi_31887635
quote:
Weet wel dat ik als universitair student niet representatief ben voor de gemiddelde Nederlander
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  woensdag 2 november 2005 @ 05:41:30 #57
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_31887688
Veel vreemde I-Dates in dit topic
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_31887892
uren lange discussies welke lettertje waar moet staat en welke ontbreekt!
  woensdag 2 november 2005 @ 08:59:31 #59
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_31888556
ze was 30 en nog maagd ... het ging met mij ook niet gebeuren
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_31889044
Ik heb jaren terug weleens via The Box teletekst chat afgesproken met een meid uit Rotterdam, ze zag er op zich best wel leuk uit.. maar ze heeft 2 uur lang alleen maar over zichzelf zitten praten

We hadden afgesproken dat we nog eens zouden afspreken om uit te gaan, maar ik heb haar telefoontjes genegeerd en smsjes meteen verwijderd

My washing machine doesn't work
Why did u fuck my washing machine
FUCK!
pi_31889297
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:29 schreef Et-Cetera het volgende:
Ik heb jaren terug weleens via The Box teletekst chat afgesproken met een meid uit Rotterdam, ze zag er op zich best wel leuk uit.. maar ze heeft 2 uur lang alleen maar over zichzelf zitten praten

We hadden afgesproken dat we nog eens zouden afspreken om uit te gaan, maar ik heb haar telefoontjes genegeerd en smsjes meteen verwijderd

Waarom zeg je dan in godsnaam dat je nog eens gaat afspreken als je daar zeker en vast geen zin zal in hebben?

Mijn eerste i-date met een kerel van Antwerpen. Reis ik naar Antwerpen met de trein als mijn ouders net één dag in het buitenland zitten.
Ik had hem heel duidelijk gemaakt dat ik niet het type meisje ben dat graag gaat winkelen. Sleurt hij mij eerst anderhalfuur mee op de Antwerpse Meir en daarna met de bus naar Wijnegem Shopping Center.
En dan wou hij mij nog een kus geven, maar daar had ik echt helemaal geen zin. Bleek verliefd te zijn op mij en heeft achteraf nog een hele scčne gemaakt omdat ik hem niet zag zitten.

Toen ik terug naar huis ging met de trein heb ik wel anderhalf uur met een schitterende kerel zitten praten waarmee ik dan wel nog uren gechat heb achteraf
  woensdag 2 november 2005 @ 09:44:56 #62
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_31889328
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:29 schreef Et-Cetera het volgende:

Mijn held!!!

Grappig topic trouwens! Zelf heb ik (nog) geen vreemde internetdate meegemaakt. Ik heb nog maar 1x iemand via het internet ontmoet. Dat was drie jaar geleden. We hebben nog steeds contact.

Verder heb ik 1x een blinddate gehad. Ik werd gekoppeld door een vriendin. Helaas was het enige dat we gemeen hadden, dat we beide mens waren... (hoewel ik daar ook nog steeds mijn twijfels over heb).
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_31890512
Op zich geen rare I-date, maar wel een absurde reactie erop.

Ik had met een jongen afgesproken die ik via het chatten had leren kennen. Hij woonde bij Utrecht en ik ging naar hem toe, na al veel gechat, gebeld en gesmst te hebben. Het bleek IRL ook echt te klikken, dus hebben we er een gezellige dag van gemaakt. 's Avonds de trein "gemist" en blijven dlapen. Wel even naar huis gebeld (woonde op dat moment samen met mijn zus in een appartement). Zij kreeg bijna een beroerte omdat ik "zomaar" bij iemand die zij niet kende bleef slapen. Ze eistte dat ik zijn telefoonnummer en adres aan haar doorgaf, voor het geval dat ik verkracht en vermoord zou worden. En last but not least heeft ze meteen m'n ouders gebeld die mij daarna weer meteen belden...

Op dat moment vond ik het allemaal de grootste onzin, omdat ik me op mijn gemak voelde bij hem. We hebben ook een kleine 2 jaar een relatie gehad. Achteraf snap ik ook wel dat ze bezorgd was...
Probeer niet subtiel te zijn, als je iets belangrijks wilt zeggen!
  woensdag 2 november 2005 @ 10:44:07 #64
28201 jwjw
See the money wanna stay
pi_31890608
Totaal onverwachts SMSde ze me dat ze ook naar die ene disco kwam. We hadden elkaar nog niet eerder gezien en ze nam haar man mee :-)
De spanning op zo een avond is giga dan! Egwel... en op een gegeven moment hebben we gezoend ... met op drie meter afstand haar man .. maar door de drukte zag die ons niet ...

Weird op de meest fijne manier was dat!
pi_31890856
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:44 schreef jwjw het volgende:
Totaal onverwachts SMSde ze me dat ze ook naar die ene disco kwam. We hadden elkaar nog niet eerder gezien en ze nam haar man mee :-)
De spanning op zo een avond is giga dan! Egwel... en op een gegeven moment hebben we gezoend ... met op drie meter afstand haar man .. maar door de drukte zag die ons niet ...

Weird op de meest fijne manier was dat!
Ehm mag ik je even verwijzen naar dit topic?
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_31891187
quote:
Op woensdag 2 november 2005 09:43 schreef leonieke het volgende:

[..]

Waarom zeg je dan in godsnaam dat je nog eens gaat afspreken als je daar zeker en vast geen zin zal in hebben?
Ze drong erop aan. Het was de makkelijkste manier om van haar af te komen
My washing machine doesn't work
Why did u fuck my washing machine
FUCK!
  woensdag 2 november 2005 @ 11:11:00 #67
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_31891284
quote:
Op woensdag 2 november 2005 02:09 schreef Godshand het volgende:
ik zal me niet te veel proberen te irriteren verder aan dat soort mensen...
ERGEREN!

En dit zijn dus dingen waardoor ik geen internetdates heb
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_31891381
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:11 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

ERGEREN!

En dit zijn dus dingen waardoor ik geen internetdates heb
Taalfoudverbedteraars
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_31891712
Mijn meest vreemde date:
Afspraak met meisje, dagje leuk weggeweest ed ,'s avonds sex gehad en daarna nooit meer wat van d'r gehoord.
(en dat was niet omdat de sex zo slecht was )
Vaag maar maakt niet uit, one night stands zijn ook best okee soms
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_31891780
Zo sprak ik eens af met een meisje dat een opel kadett met sportvelgen en een vlag van NEC in de auto bleek te hebben.

Ze hoefde me niet perse meer thuis af te zetten.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  woensdag 2 november 2005 @ 11:37:30 #71
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_31892008
De meeste internetdates lopen wel een beetje onverwacht, in vergelijking met normale dates. Dat maakt het juist leuk
Vampire Romance O+
pi_31892075
quote:
Op woensdag 2 november 2005 02:19 schreef BlueEyed het volgende:

[..]

Oke dan!

Mijn meest vreemde i-date was toch wel een jaar of 8 geleden..
Al een hele tijd superleuk mail contact met een meisje, veel toch wel redelijk intieme gesprekken mee gehad, en het klikte allemaal lekker! Had ook al diverse foto's van d'r gezien, en zag er allemaal leuk uit.

Dus uiteindelijk een date afgesproken, vrijdagavond 8 uur bij een gezellig kroegje
Ik kom daar binnen, nog geen date te zien. Dus ik bestel wat te drinken en ga even aan de bar zitten, alwaar ik vrijwel direct aangesproken wordt door een meid die me volslagen onbekend was, met de vraag of ik BlueEyed ben.
Na daar bevestigend op geantwoord te hebben blijkt de dame in kwestie dus mijn date te zijn. Op mijn wedervraag hoe het mogelijk is dat zo totaal niet lijkt op het meisje van de foto's die ze me had doorgestuurd kreeg ik als antwoord dat ze zichzelf niet echt knap vond, en daarom maar de foto's van een vriendin van haar had opgestuurd

Je snapt dat deze date vrij snel voorbij was

saillant detail is dat het meisje in kwestie verre van lelijk was
Euhm, waarom kap je een date af omdat ze een verkeerde foto gestuurd had??
Je zegt zelf dat ze verre van lelijk was, dan kan je toch gewoon verder daten
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  Redactie Games woensdag 2 november 2005 @ 11:55:50 #73
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_31892486
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:40 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Euhm, waarom kap je een date af omdat ze een verkeerde foto gestuurd had??
Je zegt zelf dat ze verre van lelijk was, dan kan je toch gewoon verder daten
Uhm, als ze daar al over liegt, over wat zou ze dan nog meer liegen?

Maar je hebt wel gelijk, voor 1 nacht is het wel prima
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_31892943
tvp
pi_31893231
Ik heb nog nooit een vreemde date gehad via internet
  Moderator / Redactie FP woensdag 2 november 2005 @ 12:36:30 #76
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_31893447
quote:
Op woensdag 2 november 2005 02:25 schreef P8 het volgende:
ik had een keer iemand ontmoet op TMF chat. ik was 14 voor de duidelijkheid.

zelfde avond telefoonsex gehad
netzo als de 3-4 maanden elke avond erna.
toen elkaar ontmoet. alles chill.
nog maar eens een maand of 2 elke avond telefoonsex gehad.
toen ging ik daarheen voor 3 of 4 dagen. op dag 2 werd ik weg gebonjourd

dat was wel bizar en ik zag het niet echt aankomen helemaal zielig enzo
maar nu niet meer, want al snel na dat incident ontdekte ik drugs
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_31893581
quote:
Op woensdag 2 november 2005 02:01 schreef merino het volgende:

[..]

afkortingen heeft niets te maken met belaberd Nederlands wat ik nauwelijks kan lezen. Weet wel dat er op het internet over het algemeen een andere manier van Nederlands typen heerst maar op Fok is dat niet het standaard....
[..]

ik heb ongeveer het 6 voudige van jou alcohol consumptie op en mij zie je ook zo typen.
Weet wel dat ik als universitair student niet representatief ben voor de gemiddelde Nederlander maar iemand onintelligent noemen en dan vervolgens zo'n OP typen vind ik eerlijk gezegd een beetje raar...
─_(ē.0)_/─
pi_31894410
Jaja, nou hebben we wel genoeg gehoord over het verneuken van de Nederlandse taal in dit topic.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 2 november 2005 @ 13:24:44 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31894604
quote:
Op woensdag 2 november 2005 13:17 schreef innepin het volgende:
Jaja, nou hebben we wel genoeg gehoord over het verneuken van de Nederlandse taal in dit topic.
* Aansluit...
Vanaf nu achterwege laten dus .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator woensdag 2 november 2005 @ 13:50:54 #80
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_31895309
quote:
Op woensdag 2 november 2005 13:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

* Aansluit...
Vanaf nu achterwege laten dus .
Anti climax Ik zie de naam 'Copy Cat' staan in de topiclijst bij dit topic, ik denk 'oeh, even kijken ' en dan is t zoiets

Heb ik een verhaal? Ja, mijn eerste vriendin kende ik via internet. Zij was 15, ik was 19. Ik kreeg wat foto's van d'r en ik was op slag verliefd. Ik foto's terug sturen, en zij was ook verliefd op mij. We hadden afgesproken, en ik zou er met de trein heengaan voor een eerste ontmoeting.

Goed, daar aangekomen stond ik op het perron te kutten met mn jas die niet dicht wilde toen ik me omdraaide en een meisje aan zag komen lopen. M'n mond viel open. Ze was net een engel, veel mooier dan op de foto's. Goed, wij op de fiets, en naar haar vader toe.

Daar eerst heerst onwenning naast elkaar gezeten, en toen op een gegeven moment werd er gezoend, en een uur later hadden we alles gedaan behalve 'het'. Was een echte breezah, alleen was die term toen nog niet bekend, maar toen ik dat lijstje toen die term opkwam zag kon ik zo overal 'ja' op antwoorden

Maakt verder niet uit. Ze was wel hardstikke intelligent, en er was goed mee te praten, en eigenlijk ook heel serieus. Had ik toen niet verwacht eigenlijk, maar daar kwam ik gaandeweg achter.

Mja...mijn eerste internetdate. Zucht
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 2 november 2005 @ 14:06:31 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31895733
quote:
Op woensdag 2 november 2005 13:50 schreef CoolGuy het volgende:

Anti climax Ik zie de naam 'Copy Cat' staan in de topiclijst bij dit topic, ik denk 'oeh, even kijken ' en dan is t zoiets

Ik doe niet aan internetdaten .
Wel minimeets gehad met een aantal andere FOK!kers, maar daarvan was de insteek niet daten. En daarbij waren dat ook geen vreemde, maar wel gezellige ervaringen.

Of het moet die keer zijn dat ik met Hihat had afgesproken omdat hij wat copycursusmateriaal van me wilde lenen. Wegens tijdgebrek bij de kapper afgesproken waar ik onder handen/haren werd genomen. Op hem kwam ik misschien wat vreemd over: met mijn hoofd in de alu folie .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_31895779
quote:
Op woensdag 2 november 2005 14:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik doe niet aan internetdaten .
Wel minimeets gehad met een aantal andere FOK!kers, maar daarvan was de insteek niet daten. En daarbij waren dat ook geen vreemde, maar wel gezellige ervaringen.
Wanneer is de volgende eigenlijk??

OT: Wel twee hele keren een internet afspraak gehad, wat eigenlijk weer geen date was, maar toch wel.. Of zo.. Het klikte beide keren goed en zo, maar dat was het dan... Werd allemaal niet echt wat. Daarna nooit meer gedaan, eigenlijk heb ik er een hekel aan.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_31895903
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:55 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Uhm, als ze daar al over liegt, over wat zou ze dan nog meer liegen?

Maar je hebt wel gelijk, voor 1 nacht is het wel prima
Daarom dus

En lekker of niet, zo'n actie getuigt m.i van een extreem hoog labiliteits gehalte, dus mij niet gezien. Ook niet voor 1 nachtje
Live it!
  woensdag 2 november 2005 @ 14:30:15 #84
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_31896430
Ik hou niet van uitgaan dus ik heb via internet een date min of meer moeten regelen. Meisje in kwestie had in een keertje eerder gezien op een meeting van mijn federatie (groep samenwerkende spelers) van het online voetbalmanagementspel Hattrick en daar klikte het wel aardig qua praten enzo, bovendien was ze mooi. Nou ja goed in maart dit jaar een date geregeld. Het zal jullie niet verbazen dat dat meisje nu mijn vriendin genoemd mag worden en we zijn nu bijna 8 maanden samen. Aangezien dat mijn enige internetdate is is het ook de meest vreemde. Het mooie is dus wel dat ik een vriendin heb die van voetbal houdt en gisteren met mij zat te juichen voor PSV. Dat is erg leuk voor een jongen.
  woensdag 2 november 2005 @ 18:32:47 #85
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_31903994
tvp: verder kan dat gezeik er uit?
Life is easy with your eyes closed
pi_31904241
Hij ging op zn knieën bij de Burger King om in aanmerking te komen voor een kindermenu, iets waar het meisje achter de kassa niet om kon lachen, we gooiden over met een flesje in de zweefmolens, hij zocht mijn losgeraakte armband en werd bijna geraakt door een zweefmolenzitje, en hij klom op konijnen.

Hij is mijn vriend.
Whatever I want.
pi_31904869
Ik heb een tijdje gemaild met een jongen bij wie ik in de trein zat. We hebben elkaar in de trein 1 minuut gesproken, maar hij moest een trein halen dus hadden we emailadressen uitgewisseld.

Hij ging helemaal geobsedeerd doen, en toen ik vertelde dat ik niet zo'n zin had in afspreken vond ie mij "ronduit teleurstellend" en "bedroevend".

Is wel geen internetdate in de meest stricte zin van het woord, maar wel het raarste en stomste.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_31905699
quote:
Op woensdag 2 november 2005 02:01 schreef merino het volgende:

[..]

afkortingen heeft niets te maken met belaberd Nederlands wat ik nauwelijks kan lezen. Weet wel dat er op het internet over het algemeen een andere manier van Nederlands typen heerst maar op Fok is dat niet het standaard....
[..]

ik heb ongeveer het 6 voudige van jou alcohol consumptie op en mij zie je ook niet zo typen.
Weet wel dat ik als universitair student niet representatief ben voor de gemiddelde Nederlander maar iemand onintelligent noemen en dan vervolgens zo'n OP typen vind ik eerlijk gezegd een beetje raar...
- Afkortingen hebben niks te maken met...
- Belabberd
- de standaard
- zesvoudige
- jouw alcohol consumptie
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_31905762
quote:
Op woensdag 2 november 2005 02:10 schreef merino het volgende:

[..]

het spijt me als ik mijn relatief kleine taalfouten van een andere cathegorie vindt als die uit de OP maar ik hou me nog steeds vast aan mijn statement...
cathegorie?
vindt?
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_31905847
oh, men is me al weer deels voor geweest
pi_31905949
o mien got die mensen bestaan dus?
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_31906284
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:35 schreef Jett het volgende:
o mien got die mensen bestaan dus?
ik dacht even dat het BrauN was...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_31906509
pff ff denken.

Stond op een datingsite en een vrouw vond me wel leuk,even msnen met de webcam dr bij.Zij beetje halfstrippen en ze zag dr wel lekkah uit .
diezelfde avond kwam ze nog langs, had er 2,5 uur over gedaan om bij me tekomen. Nou ja dat was wel een geil avondje

Andere date. Alleen maar geil lopen mailen en msnen. Hadden al afgesproken dat we gelijk zouden beginnen als ze zou aanbellen. Wel fotos gezien.Zo gezegd zo gedaan, t was een en al geilheid wat eruit ging toen ze aanbelde. Na paar uur kwam ze uit bed en zei: goh wat woon je trouwens leuk hier

ach ja kheb altijd wel leuke dates via t internet
enjoy life!
  Moderator / Redactie FP woensdag 2 november 2005 @ 19:56:46 #94
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_31906700
Huhuhu
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_31906771
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:51 schreef Bemiddelaar het volgende:
pff ff denken.

Stond op een datingsite en een vrouw vond me wel leuk,even msnen met de webcam dr bij.Zij beetje halfstrippen en ze zag dr wel lekkah uit .
diezelfde avond kwam ze nog langs, had er 2,5 uur over gedaan om bij me tekomen. Nou ja dat was wel een geil avondje

Andere date. Alleen maar geil lopen mailen en msnen. Hadden al afgesproken dat we gelijk zouden beginnen als ze zou aanbellen. Wel fotos gezien.Zo gezegd zo gedaan, t was een en al geilheid wat eruit ging toen ze aanbelde. Na paar uur kwam ze uit bed en zei: goh wat woon je trouwens leuk hier

Waarom vind ik dit niet meer raar?
pi_31906869
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:51 schreef Bemiddelaar het volgende:
pff ff denken.

Kijk dat vind ik weird...
dat die vrouwen/meisjes dat durfden zo'n vertrouwen in je te hebben..
voor hetzelfde geldt was je een serieverkrachter/-moordenaar oid

Zelf hou ik dit soort dingen bij mijn ranzige fantasien
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_31907415
Dat was niet mijn internetdate, maar die van een vriendinnetje van me. Ik moest mee als back-up, voor als het een vieze oude man met bierbuik zou zijn. Dat was het niet, maar het was wel een enorme nerd. Hij liet bij de ontmoeting mijn vriendinnetje helemaal links liggen en ging met mij aan de zwier. Vervolgens heeft 'ie me nog een hele tijd lastig gevallen via mail en sms.Compleet geschift, dus ik heb hem absoluut niet subtiel (daar ben ik zo goed in) afgewimpeld. Maar dat is ook alweer 7 jaar geleden.
pi_31907457
ik heb 't ook eens gedaan, maar dat was eigenlijk niet echt een internet date, hoewel ik haar wel via internet kende.

pi_31913481
quote:
Op woensdag 2 november 2005 20:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

Kijk dat vind ik weird...
dat die vrouwen/meisjes dat durfden zo'n vertrouwen in je te hebben..
voor hetzelfde geldt was je een serieverkrachter/-moordenaar oid

Zelf hou ik dit soort dingen bij mijn ranzige fantasien
Tsja ach als je beetje belt van tevoren dan heb je wel een beetje een beeld van iemand? en vaak ook eerst ff webcam, dan weet je dat ik ieder geval niet fake ben..
En bij die vrouw van de webcam gingen 2 vrienden mee die gingen stappen hier in de stad en dr later ophaalde..

die bij die pure sexdate was een gok/risico van haar kant.. maar als je ff belt van tevoren dan heb je wel een beetje een inschatting.. En ach, beetje risico nemen hoort bij het leven
enjoy life!
pi_31914248
Ok ik geef toe, ik heb ook een i-date gehad. Bijna alweer een jaar terug.

UIt verveling 's avonds maar een keer naar TMF gegaan bij gebrek aan beter. Nou bleek een grietje te zitten die toch wel leuk was. Veel zelfde interesses. Woonde alleen in Den Haag. Nou ja , na een tijdje chatten en cammen maar die kant op geweest. Ze woonde op haarzelf dus dat moet te doen zijn.

Al met al een leuke dag, maar niet echt meer die gesprekken die we via msn hadden. Wel 's avonds nog geneukt. Maar ja. Dat is ook niet alles natuurlijk. Zegt ze later ook nog eens (wanneer we weer tv kijken) dat ze ook met baas B heeft lopen raggen.
Toen was ik blij dat het snel de volgende morgen was en kon ik gelukkig naar huis.

Ach ja , Het is leuk om een keer meegemaakt te hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door Boy_Snakeye op 02-11-2005 23:18:01 ]
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')