afkortingen heeft niets te maken met belaberd Nederlands wat ik nauwelijks kan lezen. Weet wel dat er op het internet over het algemeen een andere manier van Nederlands typen heerst maar op Fok is dat niet het standaard....quote:Op woensdag 2 november 2005 01:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ken natuurlijk best Nederlands, maar dit is geen sollicitatiebrief dus ik doe af en toe ook aan wat afkortingen enz.
ik heb ongeveer het 6 voudige van jou alcohol consumptie op en mij zie je ook niet zo typen.quote:En ja ik heb 3 bier op, maar daar ben ik echt niet dronken van
Zeikstraalquote:Op woensdag 2 november 2005 02:01 schreef merino het volgende:
[..]
afkortingen heeft niets te maken met belaberd Nederlands wat ik nauwelijks kan lezen. Weet wel dat er op het internet over het algemeen een andere manier van Nederlands typen heerst maar op Fok is dat niet het standaard....
[..]
ik heb ongeveer het 6 voudige van jou alcohol consumptie op en mij zie je ook niet zo typen.
Weet wel dat ik als universitair student niet representatief ben voor de gemiddelde Nederlander maar iemand onintelligent noemen en dan vervolgens zo'n OP typen vind ik eerlijk gezegd een beetje raar...
ehm?quote:Op woensdag 2 november 2005 02:01 schreef merino het volgende:
[..]
afkortingen heeft niets te maken met belaberd Nederlands wat ik nauwelijks kan lezen. Weet wel dat er op het internet over het algemeen een andere manier van Nederlands typen heerst maar op Fok is dat niet het standaard....
[..]
ik heb ongeveer het 6 voudige van jou alcohol consumptie op en mij zie je ook niet zo typen.
Weet wel dat ik als universitair student niet representatief ben voor de gemiddelde Nederlander maar iemand onintelligent noemen en dan vervolgens zo'n OP typen vind ik eerlijk gezegd een beetje raar...
het spijt me als ik mijn relatief kleine taalfouten van een andere cathegorie vindt als die uit de OP maar ik hou me nog steeds vast aan mijn statement...quote:Op woensdag 2 november 2005 02:04 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Zeikstraal![]()
En tussen 6 en voudige hoort een -, en het is jouw, en niet jou, dus ik zou in het vervolg even twee keer nadenken voor je commentaar op anderen levert en daarbij jezelf gigantisch voor lul zet ":)
[sub] edit; en het is ook nog eens "de standaard" en niet "het standaard"![]()
edit:er gaat iets fout hier...quote:Op woensdag 2 november 2005 02:09 schreef Godshand het volgende:
ik zal mij niet te veel proberen te irriteren aan dat soort mensen verder...
Game on!
maar dus nooit een vreemde ontmoetingsplaats ofzo?quote:Op woensdag 2 november 2005 02:04 schreef Northside het volgende:
Op die paar internetdates die ik heb gehad heb ik altijd gewoon fijne sex gehad...
quote:
Oke dan!quote:Op woensdag 2 november 2005 02:09 schreef Godshand het volgende:
ik zal me niet te veel proberen te irriteren verder aan dat soort mensen...
Game on!
cathegorie? ik .. vindt? ik vind jou als universitair student een ontzettend bekakt en miereneukerig mannetje.. "belaberd" nederlands wat je nauwelijks kan lezen nog wel, intussen heb je al meer spelfouten gemaakt dan wie dan ook in dit topic.. en representatief ben je inderdaad niet meneer de universitaire student.. ligt je niveau nog iets te laag voorquote:Op woensdag 2 november 2005 02:10 schreef merino het volgende:
[..]
het spijt me als ik mijn relatief kleine taalfouten van een andere cathegorie vindt als die uit de OP maar ik hou me nog steeds vast aan mijn statement...
quote:Op woensdag 2 november 2005 02:21 schreef illusions het volgende:
[..]
cathegorie? ik .. vindt? ik vind jou als universitair student een ontzettend bekakt en miereneukerig mannetje.. "belaberd" nederlands wat je nauwelijks kan lezen nog wel, intussen heb je al meer spelfouten gemaakt dan wie dan ook in dit topic.. en representatief ben je inderdaad niet meneer de universitaire student.. ligt je niveau nog iets te laag voor
Jawel, maar fouten toegeven is oke, dus als je nu als de bliksem met een sappige mislukte internetdate op de proppen komt vergeven we je misschien welquote:Op woensdag 2 november 2005 02:29 schreef merino het volgende:
ok ik stop
teveel geblowd, gezopen, niet alles even helder gelezen. Taal uit OP blijkt opzich wel mee te vallen
ben hopelijk niet te vervelend geweest![]()
date niet via het internetquote:Op woensdag 2 november 2005 02:31 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar fouten toegeven is oke, dus als je nu als de bliksem met een sappige mislukte internetdate op de proppen komt vergeven we je misschien wel
succesvol is 1 woordquote:Op woensdag 2 november 2005 02:32 schreef merino het volgende:
[..]
date niet via het internet
niet dat ik over succes vol ben in het normale daten verder
Je krijgt steeds minder recht van sprekenquote:Op woensdag 2 november 2005 02:10 schreef merino het volgende:
[..]
het spijt me als ik mijn relatief kleine taalfouten van een andere cathegorie vindt als die uit de OP maar ik hou me nog steeds vast aan mijn statement...
voor lul staan is leukerquote:Op woensdag 2 november 2005 02:31 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar fouten toegeven is oke
quote:
dat is niet echt mogelijk als je op een dinsdag avond stoned en lam aan het baggeren bent op Fok. Inschattingsfouten helaas welquote:
irritatie komt niet in mijn woordenboek voorquote:
het hoeft niet perse mislukt te zijn...quote:Op woensdag 2 november 2005 02:31 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar fouten toegeven is oke, dus als je nu als de bliksem met een sappige mislukte internetdate op de proppen komt vergeven we je misschien wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |