abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 november 2005 @ 02:01:39 #26
44906 merino
World of Sleepers
pi_31886963
quote:
Op woensdag 2 november 2005 01:58 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ken natuurlijk best Nederlands, maar dit is geen sollicitatiebrief dus ik doe af en toe ook aan wat afkortingen enz.
afkortingen heeft niets te maken met belaberd Nederlands wat ik nauwelijks kan lezen. Weet wel dat er op het internet over het algemeen een andere manier van Nederlands typen heerst maar op Fok is dat niet het standaard....
quote:
En ja ik heb 3 bier op, maar daar ben ik echt niet dronken van
ik heb ongeveer het 6 voudige van jou alcohol consumptie op en mij zie je ook niet zo typen.
Weet wel dat ik als universitair student niet representatief ben voor de gemiddelde Nederlander maar iemand onintelligent noemen en dan vervolgens zo'n OP typen vind ik eerlijk gezegd een beetje raar...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_31886997
Op die paar internetdates die ik heb gehad heb ik altijd gewoon fijne sex gehad...
Ja, ik generaliseer.
pi_31887003
quote:
Op woensdag 2 november 2005 02:01 schreef merino het volgende:

[..]

afkortingen heeft niets te maken met belaberd Nederlands wat ik nauwelijks kan lezen. Weet wel dat er op het internet over het algemeen een andere manier van Nederlands typen heerst maar op Fok is dat niet het standaard....
[..]

ik heb ongeveer het 6 voudige van jou alcohol consumptie op en mij zie je ook niet zo typen.
Weet wel dat ik als universitair student niet representatief ben voor de gemiddelde Nederlander maar iemand onintelligent noemen en dan vervolgens zo'n OP typen vind ik eerlijk gezegd een beetje raar...
Zeikstraal

En tussen 6 en voudige hoort een -, en het is jouw, en niet jou, dus ik zou in het vervolg even twee keer nadenken voor je commentaar op anderen levert en daarbij jezelf gigantisch voor lul zet

edit; en het is ook nog eens "de standaard" en niet "het standaard"
Live it!
pi_31887030
quote:
Op woensdag 2 november 2005 02:01 schreef merino het volgende:

[..]

[..]

ehm?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_31887057
ik zal me niet te veel proberen te irriteren verder aan dat soort mensen...

Game on!
  woensdag 2 november 2005 @ 02:10:18 #31
44906 merino
World of Sleepers
pi_31887067
quote:
Op woensdag 2 november 2005 02:04 schreef BlueEyed het volgende:

[..]

Zeikstraal

En tussen 6 en voudige hoort een -, en het is jouw, en niet jou, dus ik zou in het vervolg even twee keer nadenken voor je commentaar op anderen levert en daarbij jezelf gigantisch voor lul zet ":)

[sub] edit; en het is ook nog eens "de standaard" en niet "het standaard"
het spijt me als ik mijn relatief kleine taalfouten van een andere cathegorie vindt als die uit de OP maar ik hou me nog steeds vast aan mijn statement...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_31887073
quote:
Op woensdag 2 november 2005 02:09 schreef Godshand het volgende:
ik zal mij niet te veel proberen te irriteren aan dat soort mensen verder...

Game on!
edit:er gaat iets fout hier...
pi_31887096
quote:
Op woensdag 2 november 2005 02:10 schreef merino het volgende:

[..]

cathegorie
I rest my case
Live it!
pi_31887101
quote:
Op woensdag 2 november 2005 02:04 schreef Northside het volgende:
Op die paar internetdates die ik heb gehad heb ik altijd gewoon fijne sex gehad...
maar dus nooit een vreemde ontmoetingsplaats ofzo?
  woensdag 2 november 2005 @ 02:18:09 #35
44906 merino
World of Sleepers
pi_31887130
quote:
Op woensdag 2 november 2005 02:12 schreef BlueEyed het volgende:

[..]

I rest my case
pi_31887137
quote:
Op woensdag 2 november 2005 02:09 schreef Godshand het volgende:
ik zal me niet te veel proberen te irriteren verder aan dat soort mensen...

Game on!
Oke dan!

Mijn meest vreemde i-date was toch wel een jaar of 8 geleden..
Al een hele tijd superleuk mail contact met een meisje, veel toch wel redelijk intieme gesprekken mee gehad, en het klikte allemaal lekker! Had ook al diverse foto's van d'r gezien, en zag er allemaal leuk uit.

Dus uiteindelijk een date afgesproken, vrijdagavond 8 uur bij een gezellig kroegje
Ik kom daar binnen, nog geen date te zien. Dus ik bestel wat te drinken en ga even aan de bar zitten, alwaar ik vrijwel direct aangesproken wordt door een meid die me volslagen onbekend was, met de vraag of ik BlueEyed ben.
Na daar bevestigend op geantwoord te hebben blijkt de dame in kwestie dus mijn date te zijn. Op mijn wedervraag hoe het mogelijk is dat zo totaal niet lijkt op het meisje van de foto's die ze me had doorgestuurd kreeg ik als antwoord dat ze zichzelf niet echt knap vond, en daarom maar de foto's van een vriendin van haar had opgestuurd

Je snapt dat deze date vrij snel voorbij was

saillant detail is dat het meisje in kwestie verre van lelijk was
Live it!
pi_31887150
quote:

[..]

het spijt me als ik mijn relatief kleine taalfouten van een andere cathegorie vindt als die uit de OP maar ik hou me nog steeds vast aan mijn statement...
cathegorie? ik .. vindt? ik vind jou als universitair student een ontzettend bekakt en miereneukerig mannetje.. "belaberd" nederlands wat je nauwelijks kan lezen nog wel, intussen heb je al meer spelfouten gemaakt dan wie dan ook in dit topic.. en representatief ben je inderdaad niet meneer de universitaire student.. ligt je niveau nog iets te laag voor
  woensdag 2 november 2005 @ 02:24:44 #38
44906 merino
World of Sleepers
pi_31887178
quote:
Op woensdag 2 november 2005 02:21 schreef illusions het volgende:

[..]

cathegorie? ik .. vindt? ik vind jou als universitair student een ontzettend bekakt en miereneukerig mannetje.. "belaberd" nederlands wat je nauwelijks kan lezen nog wel, intussen heb je al meer spelfouten gemaakt dan wie dan ook in dit topic.. en representatief ben je inderdaad niet meneer de universitaire student.. ligt je niveau nog iets te laag voor

en dit meen je serieus?
gelukkig haal ik nog steeds voldoendes met mijn tentamens en opdrachten. Denk eigenlijk niet dat het bovenstaande uberhaupt geaccepteerd wordt alszijnde een Nederlandse tekst...

en ik ben echt helemaal niet bekakt hoor, heb gewoon een hekel aan breezah/tmf/internet taal en dat is iets heel anders als Nederlands als zwakste vak hebben...
pi_31887190
ik had een keer iemand ontmoet op TMF chat. ik was 14 voor de duidelijkheid.

zelfde avond telefoonsex gehad
netzo als de 3-4 maanden elke avond erna.
toen elkaar ontmoet. alles chill.
nog maar eens een maand of 2 elke avond telefoonsex gehad.
toen ging ik daarheen voor 3 of 4 dagen. op dag 2 werd ik weg gebonjourd

dat was wel bizar en ik zag het niet echt aankomen helemaal zielig enzo
maar nu niet meer, want al snel na dat incident ontdekte ik drugs
Extremistisch gematigd.
  woensdag 2 november 2005 @ 02:29:04 #40
44906 merino
World of Sleepers
pi_31887219
ok ik stop
teveel geblowd, gezopen, niet alles even helder gelezen. Taal uit OP blijkt opzich wel mee te vallen

ben hopelijk niet te vervelend geweest
pi_31887236
quote:
Op woensdag 2 november 2005 02:29 schreef merino het volgende:
ok ik stop
teveel geblowd, gezopen, niet alles even helder gelezen. Taal uit OP blijkt opzich wel mee te vallen

ben hopelijk niet te vervelend geweest
Jawel, maar fouten toegeven is oke, dus als je nu als de bliksem met een sappige mislukte internetdate op de proppen komt vergeven we je misschien wel
Live it!
  woensdag 2 november 2005 @ 02:32:56 #42
44906 merino
World of Sleepers
pi_31887243
quote:
Op woensdag 2 november 2005 02:31 schreef BlueEyed het volgende:

[..]

Jawel, maar fouten toegeven is oke, dus als je nu als de bliksem met een sappige mislukte internetdate op de proppen komt vergeven we je misschien wel
date niet via het internet
niet dat ik over succes vol ben in het normale daten verder
pi_31887246
quote:
Op woensdag 2 november 2005 02:32 schreef merino het volgende:

[..]

date niet via het internet
niet dat ik over succes vol ben in het normale daten verder
succesvol is 1 woord
Extremistisch gematigd.
pi_31887254
quote:

[..]

Je krijgt steeds minder recht van spreken .

Overigens heb alleen maar een ontmoeting met rare effecten achter de rug met een vriend van een vriend van een vriend die ik een tijdlang intensief sprak over internet. De meeting zelf was nog best leuk en gezellig, de nasleep was wat minder . Hij besloot dat we een perfecte match waren en dat we maar iets met elkaar moesten krijgen . Was er niet blij mee toen ik zei dat ik daar eigenlijk geen zin in had en verbrak het contact op nogal botte wijze. Bij nader inzien ben ik daar maar al te blij mee, omdat de knul (hoe lief en aardig ook) zo dom als het achterend van een varken is .
pi_31887256
quote:

[..]

Jawel, maar fouten toegeven is oke
voor lul staan is leuker
pi_31887258
quote:
Op woensdag 2 november 2005 02:33 schreef P8 het volgende:

[..]

succesvol is 1 woord

Maar kom op jongens, ontopic!
Het topic is eigenlijk te leuk om t morgenvroeg terug te vinden met een slotje!
Live it!
pi_31887268
quote:
Op woensdag 2 november 2005 02:33 schreef P8 het volgende:

[..]

succesvol is 1 woord
oversuccesvol wordt het dan..
merino: irritant he?
  woensdag 2 november 2005 @ 02:39:04 #48
44906 merino
World of Sleepers
pi_31887284
quote:
Op woensdag 2 november 2005 02:34 schreef illusions het volgende:

[..]

voor lul staan is leuker
dat is niet echt mogelijk als je op een dinsdag avond stoned en lam aan het baggeren bent op Fok. Inschattingsfouten helaas wel
  woensdag 2 november 2005 @ 02:39:32 #49
44906 merino
World of Sleepers
pi_31887287
quote:
Op woensdag 2 november 2005 02:36 schreef illusions het volgende:

[..]
merino: irritant he?
irritatie komt niet in mijn woordenboek voor
pi_31887290
quote:

[..]

het hoeft niet perse mislukt te zijn...

als het maar op een gekke manier was...al had je afgesproken op de WC of trof je je date ergens anders dan de afgesproken plek aan (noem maar wat)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')