Al zo'n 7 jaar een fanatieke internetter, maar de eerste 5 jaar nooit gedate, simpelweg omdat ik er het nut niet van in zag, ik had immers al gekut genoeg met vrouwen die ik irl kende.
Naja, leerde weer eens een nieuwe meid kennen en ze begon vrijwel direct aan te dringen op een date...
Uitgelegd dat ik daar niet aan deed, maar daar nam ze simpelweg geen genoegen mee en ze bleef maar doorzaniken.
Om van het gezeur af te zijn zei ik toen op een gegeven moment maar dat ik bereid was af te spreken, als zij met een dusdanig origineel datevoorstel zou komen dat ik niet kón weigeren.
Een tactiek die normaliter uitstekend werkt, immers, mij valt op dat moment niets meer te verwijten, dat het nooit tot een date komt is namelijk te wijten aan haar gebrek aan creativiteit.
Ze kwam met vanalles, zelfs een privé pianoconcertje voor mij alleen maar ik bleef erbij dat het maar duffe ideeen waren.
Totdat ze dus met het idee kwam om midden in de nacht te gaan picknicken aan de Maas.
Ik heb me er nog onderuit proberen te wurmen door te eisen dat ze me dan persoonlijk op moest halen (zij woonde in Maastricht, ik in (regio) Enschede) maar zelfs dat was ze bereid te doen.
En toen ze vervolgens ook nog positief reageerde op de eis om me ook weer persoonlijk terug te brengen had ik geen excuusjes meer over en moest het maar gebeuren.
Diezelfde avond kwam ze me ophalen op station Enschede (ik kende haar toen net 2 dagen ofzo) en snachts zat ik achterop een brakke studentenfiets richting de Maas en een half uur later zat ik, onder het lawaai van voorbij varende vrachtschepen, op een picknickdekentje met een sandwich in m'n hand te babbelen met een wildvreemde meid.
Volgende dag nog Maastricht ingedoken, een café bezocht waar slechts 1 vage hippie zat en de resterende herinneringen bestaan uit de combinatie van stront- en vislucht in de Maastrichtse binnenstad.
Enlast but not least was ze ook nog ongesteld (
![]()
. ) dus die meid heb ik logischerwijs nooit meer gezien...
Maar ja, nu ik m'n principes dan toch opzij had gezet begonnen de andere meeting-enthousiastelingen op m'n ICQ en MSN lijst te morren en wilden ook zij een date
![]()
.
Met 1 van die meiden afgesproken te Almelo, waar ik vervolgens een vriendin van haar trof aangezien de meid in kwestie zelf dringend naar Friesland moest.
Naja, geen probleem, vrouw = vrouw, dus met die vriendin maar even een terrasje gepakt en na een leuk middagje besloten om mee te reizen richting haar woning zodat haar vriendin die avond bij haar langs kon komen om me te ontmoeten.
Die vriendin (de originele date dus) bleef echter in Friesland slapen, maar ach, het was al laat en haar vriendin haalde al snel de drank tevoorschijn dus bleef ik maar gewoon slapen.
De slaapkamer werd verbouwd, dus hup, een paar dekens op de grond en een paar uur later lagen we te neuken...
Volgende middag reed ik naar huis, bleek m'n originele date net weer thuis gearriveerd te zijn en of ik nog even om wilde keren...
Naja, toen werd het me te fucked up, dus die twee heb ik vervolgens ook nooit meer gezien...
Volgende date dan maar, een meid uit Sliedrecht...
Ik er naartoe, blijven slapen en de volgende morgen sta ik relaxed in m'n boxershort op het balkon brood te gooien naar de eendjes bij de vijver beneden als de buurman een gesprekje met me aanknoopt.
Sowieso al vreemd natuurlijk, een gesprek aanknopen met een wildvreemde vent in boxershort, maar hé, misschien is dat in Sliedrecht wel doodnormaal
![]()
.
Naja, amicaal gesprekje waarbij zijn blikken richting mijn torso toch wel opvallend te noemen waren en inderdaad werd een dag later mijn vermoeden bevestigd:
"Hé, ik hoorde dat je m'n homoseksuele buurman ontmoet had? Hij vond je behoorlijk interessant
. "Logischerwijs spraken we de keer daarop bij mij af
![]()
.
Kwam goed uit, ik had een beachvolleybal toernooitje, dus ze kon gezellig mee.
En om een lang verhaal kort te maken, een paar wedstrijden en glazen bier later wilde ze me neuken op het hoofdveld...
Uiteraard weet je dan dat er enige bekijks zal zijn, maar de fotografen die vervolgens op ons af kwamen rennen nadat de omroeper had omgeroepen "dat er geneukt werd op het hoofdveld en dat iedereen maar even moest gaan aanmoedigen", waren toch iets teveel van het goede dus gingen we m'n vrienden bij het zwembad (lees: bak van 3x3 gevuld met water) maar weer eens opzoeken.
Weer een paar biertjes later kwamen enkele vrienden op het ludieke idee dat het tijd was voor haar ontgroening en werd er een meter bier over haar hoofdje gegoten...
Zij wilde zich natuurlijk niet laten kennen en besloot de bierglazen bij te vullen zodat ze m'n vrienden terug kon pakken.
Echter, haar door de drank aangetaste breintje hield er echter niet echt rekening mee dat het niet al te verstandig was om die glazen bij te vullen aan de rand van het zwembad.
En inderdaad, +/- 5 seconden later lag ze met kleding en al languit in het zwembad...
Vervolgens kreeg ik uiteraard de volle laag van haar, ik had haar immers moeten beschermen, maar ja, mijn reactievermogen was ook niet echt optimaal meer na een middag zuipen, dus besloot ze maar pissig weg te lopen.
Ach ja, dacht kasta, ze is hier onbekend en ze komt vast wel terug in plaats van er voor te kiezen om te verdwalen...
Niet dus
![]()
.
Hetgeen bleek uit het telefoontje van een kermende meid die door haar enkel was gegaan en geen flauw idee had waar ze was
![]()
.
'Ja maareuuuh, wat zie je dan als je om je heen kijkt?'
- Bomen!
'Euuuh, ok... En verder?'
- Er reed net een auto voorbij!
- Ooooooh, ok, je ligt aan die ene weg waar auto's langsrijden en waar bomen in de buurt staan! ...
![]()
. ....
Na zo'n 3 kwartier zoeken had ik haar dan toch eindelijk gevonden, heb ik haar in (mijn eigen) droge kleding gehezen en gingen we toch maar even naar het ziekenhuis om haar enkel te laten controleren.
Haar humeur was inmiddels weer op en top nadat ik haar een pokkeeind in m'n armen gedragen had en dat gecombineerd met een dronken kameraad die mee was gegaan, leverde behoorlijk genante situaties op in het dokterskamertje...
En nadat ze beiden alle doktersinstrumenten uitgeprobeerd hadden en hun broekzakken volgeladen waren met de speeltjes voor kleine patientjes besloten we haar maar weer richting Sliedrecht te sturen...
De daarop volgende date verliep godzijdank een stuk minder chaotisch alhoewel het begin niet echt hoopgevend was.
"Ja joh, ik vertrek hier rond een uur of 19:00 en dan ben ik tegen 21:00 in Utrecht
![]()
"
En inderdaad, ik was 21:00 in Utrecht en ik had al snel een straat gevonden die met 'dreef' eindigde...
Hé, zij woont aan de gloriantdreef, dus als ik gewoon even rondtuf en goed uit m'n doppen kijk, heb ik het zo gevonden...
Wist ik veel dat er zo'n 60 straten in Utrecht zijn die eindigen op 'dreef'
![]()
.
Anyweg, na een paar uurtjes rondjes rijden toch maar even de auto aan de kant gezet, politieauto aanhouden, aan hun de weg gevraagd en rond 1:00 kwam ik dan toch eindelijk bij de juiste woning aan...
Direct maar een biertje genomen en voor het eerst in jaren toch ook direct maar even meeblowen met haar, waarna ik de rest van de nacht panisch en geconcentreerd naar 3 lampjes buiten heb zitten staren.
De volgende dag heb ik haar maar mee naar huis genomen en mocht ze ook direct mee naar een verjaardag van 1 van m'n vrienden.
Een maand later woonden we samen
![]()
.
Daarna nog slechts 1 date gehad, maar aangezien ik lamme poten heb zal ik die maar even samenvatten; we hebben koeien gelokkt en tequila gezopen in een bos waarna ik haar de volgende morgen op de trein zette waarna we elkaar nooit meer gezien hebben...
Er zijn nog wel meer nasty details over te vertellen, maar aangezien ze zelf ook op Fok post, zal ik die vanwege privacy redenen maar achterwege laten
![]()
.
Al met al kan ik toch wel de conclusie trekken dat het juist vreemd zou zijn als ik eens een nórmale internetdate zou hebben...