Als een meisje dat vantevoren zeg ben ik gelijk weer weg ook..quote:Op woensdag 2 november 2005 23:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zegt ze later ook nog eens (wanneer we weer tv kijken) dat ze ook met baas B heeft lopen raggen.
Heb dit zelf een keer meegemaakt met een meisje die vertelde dat ze met die Tim van Direct had liggen palenquote:Op donderdag 3 november 2005 00:55 schreef illusions het volgende:
[..]
Als een meisje dat vantevoren zeg ben ik gelijk weer weg ook..
En toen had je zeker last van schaamluis?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zegt ze later ook nog eens (wanneer we weer tv kijken) dat ze ook met baas B heeft lopen raggen.
Gelukkig niet zeg.....quote:Op donderdag 3 november 2005 10:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En toen had je zeker last van schaamluis?
omg.. dat heb iemand mij ook eens verteld, weet niet of tim die leadzanger is? was idd ook weer snel weg..quote:Op donderdag 3 november 2005 02:09 schreef LENUS het volgende:
[..]
Heb dit zelf een keer meegemaakt met een meisje die vertelde dat ze met die Tim van Direct had liggen palen........Ik dronk netjes mijn glaasje wijn leeg en trok de deur achter mij dicht.
![]()
nou en?quote:Op donderdag 3 november 2005 02:09 schreef LENUS het volgende:
[..]
Heb dit zelf een keer meegemaakt met een meisje die vertelde dat ze met die Tim van Direct had liggen palen........Ik dronk netjes mijn glaasje wijn leeg en trok de deur achter mij dicht.
![]()
Dat met die 2 vrienden was niet dom nee...quote:Op woensdag 2 november 2005 22:52 schreef Bemiddelaar het volgende:
[..]
Tsja ach als je beetje belt van tevoren dan heb je wel een beetje een beeld van iemand? en vaak ook eerst ff webcam, dan weet je dat ik ieder geval niet fake ben..
En bij die vrouw van de webcam gingen 2 vrienden mee die gingen stappen hier in de stad en dr later ophaalde..
die bij die pure sexdate was een gok/risico van haar kant.. maar als je ff belt van tevoren dan heb je wel een beetje een inschatting.. En ach, beetje risico nemen hoort bij het leven![]()
hmmm volgens mij was ik dat..quote:Op woensdag 2 november 2005 20:16 schreef BloodyLotte het volgende:
Dat was niet mijn internetdate, maar die van een vriendinnetje van me. Ik moest mee als back-up, voor als het een vieze oude man met bierbuik zou zijn. Dat was het niet, maar het was wel een enorme nerd. Hij liet bij de ontmoeting mijn vriendinnetje helemaal links liggen en ging met mij aan de zwier. Vervolgens heeft 'ie me nog een hele tijd lastig gevallen via mail en sms.Compleet geschift, dus ik heb hem absoluut niet subtiel (daar ben ik zo goed in) afgewimpeld. Maar dat is ook alweer 7 jaar geleden.
Neuh, ik heb niet met dat joch getongzoend. Dat deed ik toen nog niet. Dat was vies en eng enzo.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:04 schreef avotar het volgende:
[..]
hmmm volgens mij was ik dat..
een jaar of 7 geleden gedate met iemand die ik kende van de Ilse chat. Echt leuke meid. Foto's uitgewisseld (hoewel die van haar mij per post bereikten en kopieen waren van foto's zodat haar snor niet opviel)
Afgesproken op CS in Amsterdam met jawel Koninginnedag. om half 11 's morgens. Mooie tijd. Ze had nog een vriendin bij. Die zei gelukkig wel iets tegen me. Verder een complete deceptie. Om 4 uur zat ik de trein terug. Nooit meer contact met haar gehad. Wel nog met de vriendin van wie ik nog een lieve met tong gelardeerde afscheidszoen kreeg
Hmmm, misschien wel hetzelfde sletje?quote:Op donderdag 3 november 2005 13:50 schreef illusions het volgende:
[..]
omg.. dat heb iemand mij ook eens verteld, weet niet of tim die leadzanger is? was idd ook weer snel weg..
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:43 schreef ForumGek het volgende:
Of die truuk staat op het Tina forum om jongens weg te krijgen!! PWNT !!
Dat vinden ouders altijd vaag he. Als ouder van een dochter kan ik het me voorstellen maar ik ken ook gewoon wat mensen via internet en dat begrijpen mijn ouders ook niet dat je zo mensen kan leren kennen.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:57 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb trouwens ook eens een date gehad met een jongen die ik via mijn msnprofiel heb leren kennen. Ik was echt NET 18. Ik woon in Geleen (Zuid-Limburg) en hij Rotterdam. Een zaterdagmiddag vroeg hij of ik die avond naar Rotterdam wilde komen, om uit te gaan naar de Buurtsuper. Ik vond het best, mijn ouders niet (logisch ook wel). Ze wilden hem eerst ontmoeten, en dan mocht ik pas mee. Is 'ie dus helemaal vanuit Rotterdam met de auto gereden naar mijn huis. Mijn ouders ontmoet, zijn volledige naam, adres, telefoonnummer en emailadres achtergelaten (tja) en toen zijn we weer helemaal naar Rotterdam gereden. Niks gebeurd, maar wel een leuke vriendschap aan overgehouden. De volgende dag heeft 'ie me weer met de auto naar Geleen gebracht en zijn we nog met mijn ouders samen uit eten geweest.
Heel bizar allemaal, maar wel leuk.
Je moet ook zeggen dat ze jouw adres aan een vriendin kunnen geven mochten ze het niet vertrouwen, dat wekt wel vertrouwenquote:Op donderdag 3 november 2005 13:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat met die 2 vrienden was niet dom nee...
maarja...vind het best wel groot risico van die 2e...
maar jij hebt wel een mooie avond gehad, mazzelpik
Ze vonden het niet vaag hoor. Maar je dochter naar Rotterdam laten gaan om uit te gaan en dus te overnachten bij iemand die ze nog nooit in het echt gezien heeft, dat is toch wel een risicovol iets. Ik heb veel vrienden via internet leren kennen, dus ze snappen het concept wel. Ze zijn alleen een beetje zuinig op mequote:Op donderdag 3 november 2005 18:02 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat vinden ouders altijd vaag he. Als ouder van een dochter kan ik het me voorstellen maar ik ken ook gewoon wat mensen via internet en dat begrijpen mijn ouders ook niet dat je zo mensen kan leren kennen.
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
voor hetzelfde geldt was je een serieverkrachter/-moordenaar oid
Zelf hou ik dit soort dingen bij mijn ranzige fantasien
Nee hoor, precies zoals ik me je voorgesteld hadquote:Op woensdag 2 november 2005 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik doe niet aan internetdaten.
Wel minimeets gehad met een aantal andere FOK!kers, maar daarvan was de insteek niet daten. En daarbij waren dat ook geen vreemde, maar wel gezellige ervaringen.
Of het moet die keer zijn dat ik met Hihat had afgesproken omdat hij wat copycursusmateriaal van me wilde lenen. Wegens tijdgebrek bij de kapper afgesproken waar ik onder handen/haren werd genomen. Op hem kwam ik misschien wat vreemd over: met mijn hoofd in de alu folie.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:04 schreef Hihat het volgende:
Nee hoor, precies zoals ik me je voorgesteld had
quote:Vergeet niet dat ik ook nog een keer met je afgesproken had en je toen een verpleegstersuniform aan had met rood neplatex rokje...
Één keertje (in de HT, met Daaf uit Indonesië).quote:Heb ik je wel eens 'gewoon' gezien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |