Het was ook te belachelijk voor woorden...maar je weet wie ik bedoelquote:Op woensdag 23 november 2005 00:15 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Haha, maar dat had je niet verteld![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 00:25 schreef SHE het volgende:
[..]
Het was ook te belachelijk voor woorden...maar je weet wie ik bedoel![]()
Nee, het klikte toch niet zo.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dus je hebt je niet definitief aan de -niet zo spreekwoordelijke- haak laten slaan![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 01:40 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Verdringen is nooit goed![]()
Probeer het eens terug te halen! ;
Had ie een grote lul, ben je ingescheurd, was je zwanger?
Het zal je verwerkingsproces ten goede komen!
Die droge humor waarmee je dat laatste vertelde !quote:Op zaterdag 5 november 2005 01:07 schreef kastanova het volgende:
Logischerwijs spraken we de keer daarop bij mij af.
Kwam goed uit, ik had een beachvolleybal toernooitje, dus ze kon gezellig mee.
En om een lang verhaal kort te maken, een paar wedstrijden en glazen bier later wilde ze me neuken op het hoofdveld...
Uiteraard weet je dan dat er enige bekijks zal zijn, maar de fotografen die vervolgens op ons af kwamen rennen nadat de omroeper had omgeroepen "dat er geneukt werd op het hoofdveld en dat iedereen maar even moest gaan aanmoedigen", waren toch iets teveel van het goede dus gingen we m'n vrienden bij het zwembad (lees: bak van 3x3 gevuld met water) maar weer eens opzoeken.
Weer een paar biertjes later kwamen enkele vrienden op het ludieke idee dat het tijd was voor haar ontgroening en werd er een meter bier over haar hoofdje gegoten...
Zij wilde zich natuurlijk niet laten kennen en besloot de bierglazen bij te vullen zodat ze m'n vrienden terug kon pakken.
Echter, haar door de drank aangetaste breintje hield er echter niet echt rekening mee dat het niet al te verstandig was om die glazen bij te vullen aan de rand van het zwembad.
En inderdaad, +/- 5 seconden later lag ze met kleding en al languit in het zwembad...
Vervolgens kreeg ik uiteraard de volle laag van haar, ik had haar immers moeten beschermen, maar ja, mijn reactievermogen was ook niet echt optimaal meer na een middag zuipen, dus besloot ze maar pissig weg te lopen.
Ach ja, dacht kasta, ze is hier onbekend en ze komt vast wel terug in plaats van er voor te kiezen om te verdwalen...
Niet dus.
Hetgeen bleek uit het telefoontje van een kermende meid die door haar enkel was gegaan en geen flauw idee had waar ze was.
'Ja maareuuuh, wat zie je dan als je om je heen kijkt?'
- Bomen!
'Euuuh, ok... En verder?'
- Er reed net een auto voorbij!
- Ooooooh, ok, je ligt aan die ene weg waar auto's langsrijden en waar bomen in de buurt staan! .... ....
Na zo'n 3 kwartier zoeken had ik haar dan toch eindelijk gevonden, heb ik haar in (mijn eigen) droge kleding gehezen en gingen we toch maar even naar het ziekenhuis om haar enkel te laten controleren.
Haar humeur was inmiddels weer op en top nadat ik haar een pokkeeind in m'n armen gedragen had en dat gecombineerd met een dronken kameraad die mee was gegaan, leverde behoorlijk genante situaties op in het dokterskamertje...
En nadat ze beiden alle doktersinstrumenten uitgeprobeerd hadden en hun broekzakken volgeladen waren met de speeltjes voor kleine patientjes besloten we haar maar weer richting Sliedrecht te sturen...
De daarop volgende date verliep godzijdank een stuk minder chaotisch alhoewel het begin niet echt hoopgevend was.
"Ja joh, ik vertrek hier rond een uur of 19:00 en dan ben ik tegen 21:00 in Utrecht"
En inderdaad, ik was 21:00 in Utrecht en ik had al snel een straat gevonden die met 'dreef' eindigde...
Hé, zij woont aan de gloriantdreef, dus als ik gewoon even rondtuf en goed uit m'n doppen kijk, heb ik het zo gevonden...
Wist ik veel dat er zo'n 60 straten in Utrecht zijn die eindigen op 'dreef'.
Anyweg, na een paar uurtjes rondjes rijden toch maar even de auto aan de kant gezet, politieauto aanhouden, aan hun de weg gevraagd en rond 1:00 kwam ik dan toch eindelijk bij de juiste woning aan...
Direct maar een biertje genomen en voor het eerst in jaren toch ook direct maar even meeblowen met haar, waarna ik de rest van de nacht panisch en geconcentreerd naar 3 lampjes buiten heb zitten staren.
De volgende dag heb ik haar maar mee naar huis genomen en mocht ze ook direct mee naar een verjaardag van 1 van m'n vrienden.
Een maand later woonden we samen.
Daarna nog slechts 1 date gehad, maar aangezien ik lamme poten heb zal ik die maar even samenvatten; we hebben koeien gelokkt en tequila gezopen in een bos waarna ik haar de volgende morgen op de trein zette waarna we elkaar nooit meer gezien hebben...
Er zijn nog wel meer nasty details over te vertellen, maar aangezien ze zelf ook op Fok post, zal ik die vanwege privacy redenen maar achterwege laten.
Al met al kan ik toch wel de conclusie trekken dat het juist vreemd zou zijn als ik eens een nórmale internetdate zou hebben...
Wat vervelend.. Zeker als je bedenkt dat net wanneer z'n vriend ontwaakt z'n oma waarschijnlijk plotseling zal overlijden, en z'n hond net de dag na de begrafenis overreden wordt door een bestelbusjequote:Op woensdag 23 november 2005 10:43 schreef rocksteady het volgende:
We hadden elkaar op een zaterdag gezien en zouden de week daarop afspreken op een donderdag avond. Helaas smsde hij, een uur voordat we elkaar weer zouden zien af. Zijn beste vriend had een zware auto ongeluk gehad en lag in het ziekenhuis in coma. Nu zijn we drie weken verder, amper contact gehad. Zijn hoofd staat er niet bij om te gaan daten. Logisch..
Ben benieuwd waar het alsnog gaat eindigen..
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:43 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Wat vervelend.. Zeker als je bedenkt dat net wanneer z'n vriend ontwaakt z'n oma waarschijnlijk plotseling zal overlijden, en z'n hond net de dag na de begrafenis overreden wordt door een bestelbusje
Precies!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:43 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Wat vervelend.. Zeker als je bedenkt dat net wanneer z'n vriend ontwaakt z'n oma waarschijnlijk plotseling zal overlijden, en z'n hond net de dag na de begrafenis overreden wordt door een bestelbusje
wow.. die heb ik ook al eens een keer of 3 gebruikt..quote:Op woensdag 23 november 2005 10:43 schreef rocksteady het volgende:
We hadden elkaar op een zaterdag gezien en zouden de week daarop afspreken op een donderdag avond. Helaas smsde hij, een uur voordat we elkaar weer zouden zien af. Zijn beste vriend had een zware auto ongeluk gehad en lag in het ziekenhuis in coma. Nu zijn we drie weken verder, amper contact gehad. Zijn hoofd staat er niet bij om te gaan daten. Logisch..
Ben benieuwd waar het alsnog gaat eindigen..
ALs het verder een leuk meisje was, maakt het niks uit of ze een paar vingers mist toch?quote:Op woensdag 23 november 2005 00:22 schreef KonnieKipke het volgende:
Ontopic: Mijn meest bizarre internet date was met een -ik noem het maar de eenarmige bandiet -. Het was een meisje van een jaar of 21 uit de buurt van Zwolle die aan haar rechter hand een stuk of 3 -4 vingers miste. Ik had met dr in Zwolle afgesproken om wat te drinken. Angstvallig hield ze haar hand verborgen... Dronken als we later op de avond waren, reden we naar haar huis om nog wat na te borrelen; het was immers gezellig. Van het een komt altijd het andere en dus trok ze me met haar freak-show hand af.... Best bijzonder, en anders voelend, maar daar hebben we het ook bij gelaten...
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:07 schreef JAMsper het volgende:
[..]
ALs het verder een leuk meisje was, maakt het niks uit of ze een paar vingers mist toch?
IMO.
Mongool, met je freakshow
quote:Op woensdag 23 november 2005 00:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dus je hebt je niet definitief aan de -niet zo spreekwoordelijke- haak laten slaan![]()
sick puppy die dude...quote:Op donderdag 24 november 2005 20:04 schreef Caithlinn het volgende:
Toen het dramaverhaal, een jongen uit Utrecht. Hele tijd mee gechat voor ik met hem afsprak. Hij zou voor me koken, ik naar Utrecht toe. Hele gezellige avond gehad die eindigde in sex. Daarna hebben we vaker afgesproken en sex gehad. Ik vond hem ergens best wel leuk. Tot hij meer wilde, hij wilde triootjes mmv en mvv en ik niet. Toen bleek dat hij filmpjes had gemaakt met de webcam van de keren dat we sex hadden gehad en hij dreigde die op internet te zetten als ik niet mee zou gaan in zijn wensen. Ik vet kwaad natuurlijk, geloofde het eerst niet tot ie printscreens liet zien van een x dat ik hem pijpte op de bank. Maar ben uiteindelijk niet gezwicht voor zijn dreigementen, uiteindelijk was hij degene die naakt op de bank zat en niet ik. En ik wist zeker dat hij nooit zichzelf in zijn nakie op inet zou zetten. Toen ik uiteindelijk nee zei heeft ie me nog enorm af lopen zeiken tegenover een meisje dat we allebei kenden, maar hij heeft haar die filmpjes nooit laten zien, wat mijn vermoedens bevestigde. Nooit meer wat van gehoord en als ik hem ooit tegenkom irl krijgt ie een enorme hengst voor zijn kop. Die gast is echt sick!!!!!!
Misschien overbodig om te melden, maar ik heb daarna nooit meer gedate via inet.
Er is er maar 1 die op dit moment een kans maakt op een eventuele date en dat is Het Biertje![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |