Tsja, ik had hem er graag bijgezet. Geef de mensen die onderwerpen hebben ingestuurd maar de schuld!quote:
Ik bedoel natuurlijk: wat een k*tonderwerpenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:59 schreef Elefes het volgende:
Niewe wedstrijd![]()
Hmm nog even denken welk onderwerp ik ga stemmen.. Zitten wel weer wat uitdagingen tussen![]()
Nou zeg dat w...quote:Op woensdag 2 november 2005 00:12 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk: wat een k*tonderwerpen![]()
![]()
Volgens mij ben jij anders best drukquote:Op woensdag 2 november 2005 07:18 schreef Puckzzz het volgende:
Tsja het viel niet mee een onderwerp te bedenken waarbij ik mezelf niet als model hoefde te gebruiken
quote:Op woensdag 2 november 2005 08:52 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij anders best druk
Ik stem weer es niet, ik zie wel wat het wordt.
De jaren '20 duiden toch wel op een fotoshoot met Puckzzz in haar puberjarenquote:Op woensdag 2 november 2005 07:18 schreef Puckzzz het volgende:
Tsja het viel niet mee een onderwerp te bedenken waarbij ik mezelf niet als model hoefde te gebruiken
archiefquote:Op woensdag 2 november 2005 09:22 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
De jaren '20 duiden toch wel op een fotoshoot met Puckzzz in haar puberjaren![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 00:12 schreef Elefes het volgende:
Ik bedoel natuurlijk: wat een k*tonderwerpen![]()
![]()
Ja klopt. En dat kan je lekker ruim opvattenquote:Op woensdag 2 november 2005 11:50 schreef _evenstar_ het volgende:
de mens in zijn natuurlijke habitat ( habitat is toch omgeving of niet![]()
)
als dat het wordt heb ik er op zich al wel een ideetje voor...alleen een beetje onmogelijk om uit te voeren misschien.... en koudquote:Op woensdag 2 november 2005 14:02 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja klopt. En dat kan je lekker ruim opvatten
Het leek me een leuke variant op leven in de stad, wat toch een favo onderwerp was voor mij/quote:Op woensdag 2 november 2005 14:02 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja klopt. En dat kan je lekker ruim opvatten
Je hebt een vrij beperkt inlevingsvermogen hè?quote:Op woensdag 2 november 2005 18:27 schreef N.icka het volgende:
Hoe kan een stoel nou eenzaam zijn??
ja . dus leg met het eens uit.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Je hebt een vrij beperkt inlevingsvermogen hè?
Zo'n stoel heeft ook gevoel hoor. Helemaal alleen in een lege kamer. Niemand die even z'n billen op je zitting vleit. Tja, dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten. Dan kun je je als stoel behoorlijk eenzaam voelen.quote:
verlaten =/= eenzaam...quote:Op woensdag 2 november 2005 18:27 schreef N.icka het volgende:
Hoe kan een stoel nou eenzaam zijn??
jaaaaaaaaaaaaa ja , dan wil ik wel graag een hele zielige stoel zienquote:Op woensdag 2 november 2005 18:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Zo'n stoel heeft ook gevoel hoor. Helemaal alleen in een lege kamer. Niemand die even z'n billen op je zitting vleit. Tja, dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten. Dan kun je je als stoel behoorlijk eenzaam voelen.
Nou, hier vind je bijvoorbeeld een hele eenzame stoel.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:58 schreef N.icka het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaa ja , dan wil ik wel graag een hele zielige stoel zien
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou, hier vind je bijvoorbeeld een hele eenzame stoel.
tuurlijk, da's gewoon niet stemmen.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou, hier vind je bijvoorbeeld een hele eenzame stoel.
quote:Op donderdag 3 november 2005 09:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
tuurlijk, da's gewoon niet stemmen.
maar dan moet je ook niet zeiken over het onderwerp wat het dan geworden is
Stem dan maar gewoon op Verlatenquote:Op donderdag 3 november 2005 09:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ga niet zeiken over het onderwerp.... Ik kan alleen niet kiezen
![]()
Maar de werkwoord vorm is wel moeilijker uit te beelden.. vind ik.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:58 schreef RonaldV het volgende:
aangezien verlaten niet aangeeft of het een werkwoord is of een bijvoeglijk naamwoord kun je ze natuurlijk allebei gebruiken
1 2 3 4 5 6 | De mens in zijn natuurlijke habitat 6 Tegenstellingen 5 Emotie 4 Druk 3 De jaren '20 1 |
NEE!quote:Op donderdag 3 november 2005 18:40 schreef RonaldV het volgende:
Kun je het nog één keer uitleggen? please?
ow...ik wist niet dat het een originaliteitswedstrijd was...ik dacht een fotowedstrijd....quote:Op donderdag 3 november 2005 21:26 schreef k_man het volgende:
Lege landschappen. Niet heel origineel, wel een mooie foto.
Oh ja. Toch hechten sommige mensen wel waarde aan een beetje orignele benadering.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:31 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ow...ik wist niet dat het een originaliteitswedstrijd was...ik dacht een fotowedstrijd....
iedereen beoordeeld een foto op eigen manier.. orginaliteit, techniek, voorstelling, nabewerking, sfeer etc. dat beslist ieder voor zich welquote:Op donderdag 3 november 2005 21:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh ja. Toch hechten sommige mensen wel waarde aan een beetje orignele benadering.
Zo aan de vele bandensporen te zien is het niet echt verlatenquote:
zow Re is alweer klaar voor deze maandquote:
Trust me...hij is mooiquote:
Re kennende zal ie idd mooi zijn..quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Trust me...hij is mooi![]()
ik denk dat deze een beetje teveel geshopt is voor de regels:ik ben ook zo eerlijk om te zeggen dat die wolken er niet echt waren die dag
[afbeelding]
Hij voelt niet alleen scheef, hij is ook ietsje scheef genomen. Ik denk ook niet dat het mijn inzending wordt want ik voel me persoonlijk gewoon niet lekker bij de wolken. Ik heb het gevoel dat ik 'valsspeel' omdat die erin geshopt zijn, maar de lucht die dag was zo verschrikkelijk wit dat het gewoon uitgebeten werdt. Ik ga nog verder met dit idee maar dan geef ik er even een andere draai aan, figuurtje met koffertje langs de kant van het spoor ofzo. Ik ben benieuwd hoe de bomen nu zijn, dit was in de zomer.quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:56 schreef Vliegvrager het volgende:
sorry Puckzzz,ik vind het idee leuk, maar de uitvoering een heel stuk minder. Het poppetje (Marty? is ie wel scherp?) valt weg tegen de boom omdat zijn trui dezelfde kleur grijs heeft. Het reperterend patroon in de wolken geeft de foto een heel onrustige dynamiek. En hij 'voelt' scheef.
YWquote:
ja is orgineel, moet nog ff een paar schuifjes overheenquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:49 schreef Olio het volgende:
De foto is een beetje grauw Re.
Vind het idee wel leuk.
het was wel de bedoeling dat het ook veel leegte uitstraalde, verlatenheidquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zie vooral veel gras en blaadjes. En oh ja, een schommel.... Benadrukken is heel iets anders volgens mij....
Probeer het eens van de andere kant. een schommel op de voorgrond, met daarachter een leeg veldquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:55 schreef yonielo het volgende:
[..]
het was wel de bedoeling dat het ook veel leegte uitstraalde, verlatenheid
ik dacht dat dat waarschijnlijk beter ging door er een groot lap gras bij te nemen
maar nu ik er over nadenk maakt het de foto idd niet mooier eerder een beetje saaitjes...
Heb je gezien hoe die schommel tussen de bomen staat?quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Probeer het eens van de andere kant. een schommel op de voorgrond, met daarachter een leeg veld
kan ik je alleen maar gelijk in geven..quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe die schommel tussen de bomen staat?en misschien staat er aan de andere kant wel een lelijk gebouw ofzo.
Ik vind het idee op zich leuk, maar de omgeving leent zich er niet helemaal voor....
Gelukkig kun je nog meer schommels vinden. Ik vind het idee wel leuk, maar het moet even beter uitgewerkt worden. en de tuin ff snoeien is ook nog een optiequote:Op vrijdag 4 november 2005 15:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe die schommel tussen de bomen staat?en misschien staat er aan de andere kant wel een lelijk gebouw ofzo.
Ik vind het idee op zich leuk, maar de omgeving leent zich er niet helemaal voor....
precies. Er zijn veel betere schoonmaakmiddelenquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:24 schreef Re het volgende:
ik zou me ook verlaten voelen als ajax fan ja
Je mag in dit topic zo veel posten als je maar wilt. Maar je mag maar één wedstrijd-inzending doen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:10 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Miss_S haar foto vind ik mooi, maar in de SC heb ik al betere gezien.
Je mag, als fotograaf zeker maar 1 inzending sturen?
Okayquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:00 schreef Miss_S het volgende:
nam het ook niet rottig opben al lang blij dat iemand er iets over zegt
yep maar je mag hem nog veranderenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:10 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Miss_S haar foto vind ik mooi, maar in de SC heb ik al betere gezien.
Je mag, als fotograaf zeker maar 1 inzending sturen?
kijk maar uitquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:40 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik heb alleen maar flut-ID-en. Maar da's altijd aan het begin. Goede soep moet trekken.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:19 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
We hebben inderdaad nog tot 27 november.
Heb gisteren helaas geen ideeen op kunnen doen.
Maar ik blijf er zeker mee bezig, leuk topic en leuk initiatief!
ah die, ja die is wel sterk,maar ook erg persoonlijk ik had geen uien nodig het waren echte emoties vandaar dat ik daar een beetje over twijfel. En ik heb nu al vier keer achter elkaar (kennelijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Puckzzz heeft er nu 3 gepost.
Daarvan vond ik de eerste het mooist, het zelfportret.
en dat is een probleem omdat?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:15 schreef Puckzzz het volgende:
En ik heb nu al vier keer achter elkaar (kennelijk) een foto van mezelf ingestuurd,
Dat was toch niet de eerste die ze postte?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Daarvan vond ik de eerste het mooist, het zelfportret.
Met een goed lijkende pop misschien?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:38 schreef _evenstar_ het volgende:
het enige watik tot nu toe kan bedenken bij verlaten is luguberen geloof niet dat ik het vooe 27 november zou redden
![]()
![]()
Nou, in dit topic welquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was toch niet de eerste die ze postte?
ik dcaht eerder aan de placenta met navelstreng die afgeknipt isquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:49 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Met een goed lijkende pop misschien?
gatverdamme zegquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:50 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik dcaht eerder aan de placenta met navelstreng die afgeknipt ismisschien is zoiets wel na te boetseren
![]()
je moet eens opletten wat voor sommigen al een probleem isquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
en dat is een probleem omdat?
ik heb geen inspiratiequote:Op zaterdag 5 november 2005 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gatverdamme zegJe bent aardig in de stemming
De eerste is mooi!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:50 schreef Puckzzz het volgende:
Nog twee dan maar?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind dit ook een erg mooie foto trouwens!quote:
Bij die 2e foto komt dat beertje niet goed uit..quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:50 schreef Puckzzz het volgende:
Nog twee dan maar?
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu je het zegt, dat van die blaadjes had ik niet gezien...die hebben bijna dezelfde kleur als het beertje...erg oplettend van jequote:Op zaterdag 5 november 2005 20:33 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Bij die 2e foto komt dat beertje niet goed uit..(onduidelijk door blaadjes)
De gedachte is echt goed.. ook vind ik het goed dat je het bij een spoor hebt gedaan
zoiets kan ik dus niet,![]()
Ja..quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nu je het zegt, dat van die blaadjes had ik niet gezien...die hebben bijna dezelfde kleur als het beertje...erg oplettend van je
wat ik me nog steeds afvraag...komt het idee over van de foto?
man verlaat zijn gezin....
quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:00 schreef _evenstar_ het volgende:
re mooie plaat ( zie ik daar in de verte een ties met spike)
Weetikwel, maar ik durf gewoon niet bij een station te staan ofzo, en daar een foto te maken..quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow! en dan nog iets!! waarom zou jij zoiets niet kunnen???? het vergt gewoon wat creatief denken......
Op een terras ergens in Frankrijk in de zonquote:
gaat stukken beter als je met een paar man bentquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:03 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Weetikwel, maar ik durf gewoon niet bij een station te staan ofzo, en daar een foto te maken..
Zoiets doe ik gewoon niet, soort mensenvrees ofzo, kweenie..
Ik heb dat ook wel op openbare plekken waar veel mensen zijn hoor...maar als ik niet alleen ben gaat het al een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:03 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Weetikwel, maar ik durf gewoon niet bij een station te staan ofzo, en daar een foto te maken..
Zoiets doe ik gewoon niet, soort mensenvrees ofzo, kweenie..
maar daarom was mijn helikopterfoto ook een soort vooruitgang, niet qua kwaliteit ofzo, maar ik maakte toen een foto waar anderen mij konden zien.
papegaaiquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel op openbare plekken waar veel mensen zijn hoor...maar als ik niet alleen ben gaat het al een stuk makkelijker.
ik ben het gewoon met je eens...tssss....weer niet goedquote:
tuuluk welquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ik ben het gewoon met je eens...tssss....weer niet goed![]()
Ideaal voor zo'n foto dusquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:29 schreef Puckzzz het volgende:dit is een verlaten stuk spoor...af en toe komt er iemand voorbij die zijn hond uitlaat maar meer ook niet
Briljant nummerquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op een terras ergens in Frankrijk in de zon
Zit een man die het tot gisteren nooit won
Maar zijn auto vloog hier vlakbij uit de bocht
Zonder hem, zonder Herman,
Want die had 'em net verkocht
Herman in de zon op een terras
Leest in 't AD dat 'ie niet meer in leven was
Zijn auto was volledig afgebrand
En die man die hem gekocht had,
Stond onder zijn naam in de krant
Ik ben dan ook niet bezig geweest met verlaten te interpreteren als een wijdse lege vlakte maar meer het werkwoord. De man verlaat zijn gezin...en ja daar heeft hij verdriet omquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:57 schreef pea4fun het volgende:
Zo mijn linkje op pagina 2 is gefikst, zal het binnenkort wel weer begeven, maar dan verander ik hem nog wel een keer.
@puckzzz, mooie foto's, maar voor mij meer verdriet als verlaten. Voor een meer verlaten indruk denk ik dat ik meer ruimte erbij zou willen hebben.
Bedankt voor de moeite om commentaar te leveren. Ik kan het er goed mee eens zijn. Voor verlaten had ik beter op het pand erachter kunnen focussen, maar ja, dat staat er inmiddels ook niet meer.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:57 schreef pea4fun het volgende:
Zo mijn linkje op pagina 2 is gefikst, zal het binnenkort wel weer begeven, maar dan verander ik hem nog wel een keer.
@schanulleke, je foto geeft me niet echt een verlaten indruk, meer een verwoesting indruk.
@oostje, de fiets in het verder lege bos vind ik een sterke
@puckzzz, mooie foto's, maar voor mij meer verdriet als verlaten. Voor een meer verlaten indruk denk ik dat ik meer ruimte erbij zou willen hebben.
quote:
quote:
Dankjequote:Op maandag 7 november 2005 08:59 schreef Elefes het volgende:
Leuke foto's Vava! Ik vind die van het vliegtuig de leukste(en het beste in het onderwerp passen).
Waar heb je onderstaande foto genomen?
[..]
Das waar, én ik zou eigenlijk achterkant geschoten moeten hebben.quote:Op maandag 7 november 2005 09:17 schreef Puckzzz het volgende:
@Jellee: dit vind ik meer beweging dan verlaten....
Het zijn romeinse ruïnes in Spanjequote:Op maandag 7 november 2005 09:17 schreef Puckzzz het volgende:
@Martijn_77: ik vind het een hele fletse foto, de overbelichte stukken storen me enorm en...wat is het eigenlijk?
De symboliek van twee van die rode lichtjes. Je weet wat je te doen staatquote:Op maandag 7 november 2005 16:49 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Das waar, én ik zou eigenlijk achterkant geschoten moeten hebben.![]()
Ik heb de foto's nog niet verkleurd/geédit omdat ik nog niet wist welke ik ga/ging gebruiken..quote:Op woensdag 9 november 2005 19:40 schreef Subhuman het volgende:
De mensen op de tweede kan je wel even weg Photoshoppen.Gaat om zo'n klein oppervlak dat dat wel kan. Verder mooie foto, je blik wordt echt het "gat" (wat is het eigenlijk?)
Leuk idee! Mooie kleuren ook in je foto's. Ik zie alleen het verlaten niet zo goed, als er nou een duidelijke titel op het singletje zou staan ofzoquote:Op donderdag 10 november 2005 02:00 schreef -Marjo- het volgende:
Ik had een sentimenteel-waarom heb je me verlaten-huil-meebrul-nummer idee:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kreeg dat kreng niet aan de gang dus hij speelt niet echt![]()
Het is een jukebox dus een brief is lastig erbij te leggen.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Leuk idee! Mooie kleuren ook in je foto's. Ik zie alleen het verlaten niet zo goed, als er nou een duidelijke titel op het singletje zou staan ofzotipje: kan je er anders een 'Dear John' brief bij leggen met wat uitgevlekte inkt van tranen ofzo?
Dan zul je ons ook wel even "verlaten"quote:Op donderdag 10 november 2005 14:24 schreef Vliegvrager het volgende:
Die heeft wel wat compumess, vooral ook door de wegdraaiende bocht. Misschien nog sterker als je links en boven iets krapper snijdt. Kwestie van proberen.
Ik zat eraan te denken eerst een verdacht pakketje op Utrecht CS achter te laten en dan foto's te gaan maken. Mooi in lijn met mijn inzending van vorige maand.
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:27 schreef Elefes het volgende:
[..]
Dan zul je ons ook wel even "verlaten"
Bel me dan even dan zet ik mijn statiefje even aan de andere kant neer en heb ik ook gelijk wat matriaal.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:24 schreef Vliegvrager het volgende:
Die heeft wel wat compumess, vooral ook door de wegdraaiende bocht. Misschien nog sterker als je links en boven iets krapper snijdt. Kwestie van proberen.
Ik zat eraan te denken eerst een verdacht pakketje op Utrecht CS achter te laten en dan foto's te gaan maken. Mooi in lijn met mijn inzending van vorige maand.
Dan wordt de fotowedstrijd wel in één klap beroemd!quote:Op donderdag 10 november 2005 15:09 schreef Puckzzz het volgende:
Ik hoor de radioberichten nu al:
I.v.m. een verdacht pakketje is station Utrecht hedenmiddag drie uur afgesloten geweest. In de chaos en paniek die er ontstond is er 1 man ijskalm gebleven en was het verdachte pakketje aan het fotograferen. De man is ingesloten voor nadere ondervraging....
Idee iets verder uitgewerkt nog:quote:Op donderdag 10 november 2005 09:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Leuk idee! Mooie kleuren ook in je foto's. Ik zie alleen het verlaten niet zo goed, als er nou een duidelijke titel op het singletje zou staan ofzotipje: kan je er anders een 'Dear John' brief bij leggen met wat uitgevlekte inkt van tranen ofzo?
Anders doet ik nie mee heur!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:31 schreef k_man het volgende:
Heuj, kennuh we dese maant ook weer preisuh winnuh eiguhluk?
Ik vind het idee erg goed, overduidelijk wat je ermee bedoelt. Alleen idd een getypte brief of iig een stukje leesbare tekst.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:11 schreef Vliegvrager het volgende:
Een eerste probeerseltje. Commentaar en suggesties zijn zeer welkom.
[afbeelding]
Leuk idee, ik zou alleen meer van de 'afscheidsbrief' willen zien.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:11 schreef Vliegvrager het volgende:
Een eerste probeerseltje. Commentaar en suggesties zijn zeer welkom.
[afbeelding]
Het is niet zo moeilijk! Als je het woord verlaten nou ietsje anders opvat!quote:Op zondag 13 november 2005 13:15 schreef k_man het volgende:
Aan jou dan de uitdaging bij dit thema een leuke hieperdepiepfoto te maken.
Ja, ik denk dat de rare kleuren van de hoge iso komt. Het probleem was omdat de foto idd door het raam gemaakt is ikzelf erop kwam en me moest 'verstoppen' zodat ik er niet op kwam. Ik heb de camera naast me gehouden maar ik kon niet in de zoeker kijken en dus ook niet echt weten waar de scherpstelpunt zich heeft gefocust. Het lijkt erop dat ie heeft scherpgesteld op het 2e bankje links .quote:Op maandag 14 november 2005 09:26 schreef Puckzzz het volgende:
@Sasami: de tweede foto vind ik echt een heel lekkere uitstraling hebben, misschien komt het door de rare kleuren van de hoge iso, maar hij heeft gewoon wat. Ik kan niet zien of er ergens een scherp punt in zit, de bankjes misschien? Hij is door een ruit genomen he? wat fotografeer je trouwens op 3200ISO??![]()
de inspiratie heeft hun verlatenquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:03 schreef Shark.Bait het volgende:
Genoeg "verlaten" stemmers anders: dontcare, Re, Elefes, CompuMess, Sasami, petre86, Impry, Elation, Jelleee, Het-Gele-Teken, McPhearson, Martijn_77, Skinnymike, RonaldV.
Wel stemmen maar niet meedoen![]()
![]()
Ja ja, rustig maar ik doe wel mee! er is toch nog genoeg tijdquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:03 schreef Shark.Bait het volgende:
Genoeg "verlaten" stemmers anders: dontcare, Re, Elefes, CompuMess, Sasami, petre86, Impry, Elation, Jelleee, Het-Gele-Teken, McPhearson, Martijn_77, Skinnymike, RonaldV.
![]()
Ik vind de lichte vlek op de tafel zo een beetje storen, dat was bij de minder contrastrijke niet. Toch vind ik in dit geval het hoge contrast wel beter bij de foto passen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:32 schreef Vliegvrager het volgende:
En met dank aan Puckzzz een iets contrast rijkere versie van nummertje 1:
[afbeelding]
Foei.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:03 schreef Shark.Bait het volgende:
![]()
Het komt, ik deel je mening; mijn eigen foto vond ik zelf ook niet bijzonder genoeg.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:36 schreef Puckzzz het volgende:
insturen die hap!
Het wedstrijdtopic doet ook nog wat verlaten aan met nog maar zo weinig inzendingenen het is al de 15e!!
Schaam je! je zou moeten weten dat die al jaaaren oud zijnquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:26 schreef Puckzzz het volgende:
de inspiratie heeft hun verlaten![]()
leukhe die nieuwe smilies![]()
Stem jij nou elke maand zelf op een kansloos onderwerp, zodat je zonder zorgen dit soort opmerkingen kunt maken?quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:03 schreef Shark.Bait het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:00 schreef k_man het volgende:
Stem jij nou elke maand zelf op een kansloos onderwerp, zodat je zonder zorgen dit soort opmerkingen kunt maken?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:13 schreef Shark.Bait het volgende:zenks
woeiiiii
2 keer achter elkaar. Nu een onderwerp kiezen waar ik slecht in ben, dan doe ik gewoon een keer niet mee
Maar nog steeds een hele goede foto! Dat hondjequote:Op dinsdag 15 november 2005 16:59 schreef mwvdlee het volgende:
[..]
Het komt, ik deel je mening; mijn eigen foto vond ik zelf ook niet bijzonder genoeg.
En om nou archiefmateriaal in te gaan zenden, vind ik ook niks.
Misschien dat ik nog eens ga kijken of ik iets kan doen met een hand die een klok een uurtje later zet; das toch ook "verlaten"?
'K heb overigens nog wel een écht idee, maar denk niet dat het haalbaar zal zijn.
Ik vind het een mooie foto!quote:Op donderdag 17 november 2005 12:33 schreef Olio het volgende:
Is dit een beetje verlaten?
[afbeelding]
ze is niet alleen omdat ze voor mij net even te recht de lens in kijkt.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:34 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie foto!Alleen zou ik iets minder contrast gebruiken; het zwart wordt zo wel heel donker (en dan zijn er weinig details meer te zien). Maar toch een mooie foto.
Voor de wedstrijd vind ik 'm ook wel geschikt, misschien zou er iets meer leegte in de foto kunnen (open ruimte, wat benadrukt dat ze alleen is).
Maar de drukte op de achtergrond maakt het niet erg "verlaten", he?quote:Op donderdag 17 november 2005 20:29 schreef PoseidonVS het volgende:
Ik zit er erg over te denken om deze foto te gaan inzenden:
[afbeelding]
Technisch misschien niet perfect maar persoonlijk ben ik zeer te spreken over de sfeer in de foto.
Het beeld niet zo zeer verlaten uit in de zin van alleen maar verlaten in de zin van weggaan.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Maar de drukte op de achtergrond maakt het niet erg "verlaten", he?
Ik had er nog een gemaakt waar ze weg keek. Zag er niet uit, maar het was mijn ding niet die dag.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:14 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
ze is niet alleen omdat ze voor mij net even te recht de lens in kijkt.
Ha Olioquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:39 schreef Olio het volgende:
[..]
Ik had er nog een gemaakt waar ze weg keek. Zag er niet uit, maar het was mijn ding niet die dag.
Hier 2 die de lens inkijken, maar misschien toch wat van verlatenheid:
[afbeelding]
Ha Ymkequote:Op vrijdag 18 november 2005 01:09 schreef Ymke het volgende:
[..]
kom op Olio laten we verder gaan, en ik vind dat witte ding bij dat rechtse meiske dr bips niet zo mooi.
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:52 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Het beeld niet zo zeer verlaten uit in de zin van alleen maar verlaten in de zin van weggaan.
Althans dat was mijn gedachte er achter.
Tja, maar veel meer inspiratie heb ik niet en er zijn er kennelijk die hem wel snappen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:38 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]Een doordenkertje!
Goed bedacht, maar doordenkertjes bereiken meestal hun doel niet, omdat niet zo veel mensen de moeite nemen om door te denken.
Ik vind het overigens een leuke foto. Technisch niet zo sterk (tikje scheef, beetje grauwig en volgens mij ook niet helemaal scherp op het gezicht), maar sympathiek en goed het moment gevangen.
en opnieuw gescant en licht bewerkt:quote:Op donderdag 17 november 2005 20:29 schreef PoseidonVS het volgende:
Ik zit er erg over te denken om deze foto te gaan inzenden:
[afbeelding]
Technisch misschien niet perfect maar persoonlijk ben ik zeer te spreken over de sfeer in de foto.
Mooi gedaan!!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:21 schreef dubbellu het volgende:
@ Olio: ik vind het een mooie foto, vooral de kleur.
Hij doet nostalgisch aan, behalve de moderne schoenen, alleen dat verlaten zie ik niet zo.
@ PoseidonVS: Ik vind de laatste bewerking al een stuk beter maar vind zijn gezicht te grof uitgebeten, je ziet van die witte vlekken, de omgeving vind ik wel mooier zo.
Ik zelf had vanmorgen om 8 uur![]()
ineens een ideetje:
[afbeelding]
Hier hou ik het denk ik bij, een moeilijk onderwerp...
Je moet ook niet zoveel door elkaar zuipenquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:21 schreef dubbellu het volgende:
@ Olio: ik vind het een mooie foto, vooral de kleur.
Hij doet nostalgisch aan, behalve de moderne schoenen, alleen dat verlaten zie ik niet zo.
@ PoseidonVS: Ik vind de laatste bewerking al een stuk beter maar vind zijn gezicht te grof uitgebeten, je ziet van die witte vlekken, de omgeving vind ik wel mooier zo.
Ik zelf had vanmorgen om 8 uur![]()
ineens een ideetje:
[afbeelding]
Hier hou ik het denk ik bij, een moeilijk onderwerp...
Sterretjes??quote:Op maandag 21 november 2005 12:24 schreef dubbellu het volgende:
Thx girls![]()
@ Puckzzz: je nieuwe homepage wordt mooi, lekker strak design![]()
Die van Marjo vind ik iets minder, ik zie al 5 minuten sterretjes![]()
![]()
Hij is idd in Thorn gemaaktquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:26 schreef Vava het volgende:
Da's volgens mij in Thorn. MIsschien omdat het een verlaten dorpje is? Ik zie het verder ook niet zo....
Het dorpje komt mij niet echt verlaten over. Ik vind het best netjes voor een verlaten dorp.quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij is idd in Thorn gemaaktEn als jullie het verder niet zien, dan kan ik daar ook niets aan doen he
Meer mensen die dat probleem hebben
Ik heb het contact gelegd en de boel via sub doorgegeven aan de PR-mensjes van Fok!. Ik kan immers geen toezeggingen doen namens Fok!.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:16 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind 'm wel wat hebben
@Fr.Oosje: heb je deze maand ook nog een CD in de aanbieding? En Vliegvrager: heb jij nou al eens je vrouw gevraagd voor dat ZOOM magazine? anders schrijf ik wel een paar magazines aan
ow okee, maar dan is er iig al actie ondernomenquote:Op woensdag 23 november 2005 11:57 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik heb het contact gelegd en de boel via sub doorgegeven aan de PR-mensjes van Fok!. Ik kan immers geen toezeggingen doen namens Fok!.
Jij hebt weinig vertrouwen in de organisatie zeg!quote:Op woensdag 23 november 2005 11:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow okee, maar dan is er iig al actie ondernomen
Ze heeft een plotselinge aanval van regelwoede.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:10 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Jij hebt weinig vertrouwen in de organisatie zeg!
Heequote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 12:12 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ze heeft een plotselinge aanval van regelwoede.vrouwen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |