Tsja, ik had hem er graag bijgezet. Geef de mensen die onderwerpen hebben ingestuurd maar de schuld!quote:
Ik bedoel natuurlijk: wat een k*tonderwerpenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:59 schreef Elefes het volgende:
Niewe wedstrijd![]()
Hmm nog even denken welk onderwerp ik ga stemmen.. Zitten wel weer wat uitdagingen tussen![]()
Nou zeg dat w...quote:Op woensdag 2 november 2005 00:12 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk: wat een k*tonderwerpen![]()
![]()
Volgens mij ben jij anders best drukquote:Op woensdag 2 november 2005 07:18 schreef Puckzzz het volgende:
Tsja het viel niet mee een onderwerp te bedenken waarbij ik mezelf niet als model hoefde te gebruiken
quote:Op woensdag 2 november 2005 08:52 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij anders best druk
Ik stem weer es niet, ik zie wel wat het wordt.
De jaren '20 duiden toch wel op een fotoshoot met Puckzzz in haar puberjarenquote:Op woensdag 2 november 2005 07:18 schreef Puckzzz het volgende:
Tsja het viel niet mee een onderwerp te bedenken waarbij ik mezelf niet als model hoefde te gebruiken
archiefquote:Op woensdag 2 november 2005 09:22 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
De jaren '20 duiden toch wel op een fotoshoot met Puckzzz in haar puberjaren![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 00:12 schreef Elefes het volgende:
Ik bedoel natuurlijk: wat een k*tonderwerpen![]()
![]()
Ja klopt. En dat kan je lekker ruim opvattenquote:Op woensdag 2 november 2005 11:50 schreef _evenstar_ het volgende:
de mens in zijn natuurlijke habitat ( habitat is toch omgeving of niet![]()
)
als dat het wordt heb ik er op zich al wel een ideetje voor...alleen een beetje onmogelijk om uit te voeren misschien.... en koudquote:Op woensdag 2 november 2005 14:02 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja klopt. En dat kan je lekker ruim opvatten
Het leek me een leuke variant op leven in de stad, wat toch een favo onderwerp was voor mij/quote:Op woensdag 2 november 2005 14:02 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja klopt. En dat kan je lekker ruim opvatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |