Nu je het zegt, dat van die blaadjes had ik niet gezien...die hebben bijna dezelfde kleur als het beertje...erg oplettend van jequote:Op zaterdag 5 november 2005 20:33 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Bij die 2e foto komt dat beertje niet goed uit..(onduidelijk door blaadjes)
De gedachte is echt goed.. ook vind ik het goed dat je het bij een spoor hebt gedaan
zoiets kan ik dus niet,![]()
Ja..quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nu je het zegt, dat van die blaadjes had ik niet gezien...die hebben bijna dezelfde kleur als het beertje...erg oplettend van je
wat ik me nog steeds afvraag...komt het idee over van de foto?
man verlaat zijn gezin....
quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:00 schreef _evenstar_ het volgende:
re mooie plaat ( zie ik daar in de verte een ties met spike)
Weetikwel, maar ik durf gewoon niet bij een station te staan ofzo, en daar een foto te maken..quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow! en dan nog iets!! waarom zou jij zoiets niet kunnen???? het vergt gewoon wat creatief denken......
Op een terras ergens in Frankrijk in de zonquote:
gaat stukken beter als je met een paar man bentquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:03 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Weetikwel, maar ik durf gewoon niet bij een station te staan ofzo, en daar een foto te maken..
Zoiets doe ik gewoon niet, soort mensenvrees ofzo, kweenie..
Ik heb dat ook wel op openbare plekken waar veel mensen zijn hoor...maar als ik niet alleen ben gaat het al een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:03 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Weetikwel, maar ik durf gewoon niet bij een station te staan ofzo, en daar een foto te maken..
Zoiets doe ik gewoon niet, soort mensenvrees ofzo, kweenie..
maar daarom was mijn helikopterfoto ook een soort vooruitgang, niet qua kwaliteit ofzo, maar ik maakte toen een foto waar anderen mij konden zien.
papegaaiquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel op openbare plekken waar veel mensen zijn hoor...maar als ik niet alleen ben gaat het al een stuk makkelijker.
ik ben het gewoon met je eens...tssss....weer niet goedquote:
tuuluk welquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ik ben het gewoon met je eens...tssss....weer niet goed![]()
Ideaal voor zo'n foto dusquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:29 schreef Puckzzz het volgende:dit is een verlaten stuk spoor...af en toe komt er iemand voorbij die zijn hond uitlaat maar meer ook niet
Briljant nummerquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op een terras ergens in Frankrijk in de zon
Zit een man die het tot gisteren nooit won
Maar zijn auto vloog hier vlakbij uit de bocht
Zonder hem, zonder Herman,
Want die had 'em net verkocht
Herman in de zon op een terras
Leest in 't AD dat 'ie niet meer in leven was
Zijn auto was volledig afgebrand
En die man die hem gekocht had,
Stond onder zijn naam in de krant
Ik ben dan ook niet bezig geweest met verlaten te interpreteren als een wijdse lege vlakte maar meer het werkwoord. De man verlaat zijn gezin...en ja daar heeft hij verdriet omquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:57 schreef pea4fun het volgende:
Zo mijn linkje op pagina 2 is gefikst, zal het binnenkort wel weer begeven, maar dan verander ik hem nog wel een keer.
@puckzzz, mooie foto's, maar voor mij meer verdriet als verlaten. Voor een meer verlaten indruk denk ik dat ik meer ruimte erbij zou willen hebben.
Bedankt voor de moeite om commentaar te leveren. Ik kan het er goed mee eens zijn. Voor verlaten had ik beter op het pand erachter kunnen focussen, maar ja, dat staat er inmiddels ook niet meer.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:57 schreef pea4fun het volgende:
Zo mijn linkje op pagina 2 is gefikst, zal het binnenkort wel weer begeven, maar dan verander ik hem nog wel een keer.
@schanulleke, je foto geeft me niet echt een verlaten indruk, meer een verwoesting indruk.
@oostje, de fiets in het verder lege bos vind ik een sterke
@puckzzz, mooie foto's, maar voor mij meer verdriet als verlaten. Voor een meer verlaten indruk denk ik dat ik meer ruimte erbij zou willen hebben.
quote:
quote:
Dankjequote:Op maandag 7 november 2005 08:59 schreef Elefes het volgende:
Leuke foto's Vava! Ik vind die van het vliegtuig de leukste(en het beste in het onderwerp passen).
Waar heb je onderstaande foto genomen?
[..]
Das waar, én ik zou eigenlijk achterkant geschoten moeten hebben.quote:Op maandag 7 november 2005 09:17 schreef Puckzzz het volgende:
@Jellee: dit vind ik meer beweging dan verlaten....
Het zijn romeinse ruīnes in Spanjequote:Op maandag 7 november 2005 09:17 schreef Puckzzz het volgende:
@Martijn_77: ik vind het een hele fletse foto, de overbelichte stukken storen me enorm en...wat is het eigenlijk?
De symboliek van twee van die rode lichtjes. Je weet wat je te doen staatquote:Op maandag 7 november 2005 16:49 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Das waar, én ik zou eigenlijk achterkant geschoten moeten hebben.![]()
Ik heb de foto's nog niet verkleurd/geédit omdat ik nog niet wist welke ik ga/ging gebruiken..quote:Op woensdag 9 november 2005 19:40 schreef Subhuman het volgende:
De mensen op de tweede kan je wel even weg Photoshoppen.Gaat om zo'n klein oppervlak dat dat wel kan. Verder mooie foto, je blik wordt echt het "gat" (wat is het eigenlijk?)
Leuk idee! Mooie kleuren ook in je foto's. Ik zie alleen het verlaten niet zo goed, als er nou een duidelijke titel op het singletje zou staan ofzoquote:Op donderdag 10 november 2005 02:00 schreef -Marjo- het volgende:
Ik had een sentimenteel-waarom heb je me verlaten-huil-meebrul-nummer idee:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kreeg dat kreng niet aan de gang dus hij speelt niet echt![]()
Het is een jukebox dus een brief is lastig erbij te leggen.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Leuk idee! Mooie kleuren ook in je foto's. Ik zie alleen het verlaten niet zo goed, als er nou een duidelijke titel op het singletje zou staan ofzotipje: kan je er anders een 'Dear John' brief bij leggen met wat uitgevlekte inkt van tranen ofzo?
Dan zul je ons ook wel even "verlaten"quote:Op donderdag 10 november 2005 14:24 schreef Vliegvrager het volgende:
Die heeft wel wat compumess, vooral ook door de wegdraaiende bocht. Misschien nog sterker als je links en boven iets krapper snijdt. Kwestie van proberen.
Ik zat eraan te denken eerst een verdacht pakketje op Utrecht CS achter te laten en dan foto's te gaan maken. Mooi in lijn met mijn inzending van vorige maand.
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:27 schreef Elefes het volgende:
[..]
Dan zul je ons ook wel even "verlaten"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |