Je mag in dit topic zo veel posten als je maar wilt. Maar je mag maar één wedstrijd-inzending doen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:10 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Miss_S haar foto vind ik mooi, maar in de SC heb ik al betere gezien.
Je mag, als fotograaf zeker maar 1 inzending sturen?
Okayquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:00 schreef Miss_S het volgende:
nam het ook niet rottig opben al lang blij dat iemand er iets over zegt
yep maar je mag hem nog veranderenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:10 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Miss_S haar foto vind ik mooi, maar in de SC heb ik al betere gezien.
Je mag, als fotograaf zeker maar 1 inzending sturen?
kijk maar uitquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:40 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik heb alleen maar flut-ID-en. Maar da's altijd aan het begin. Goede soep moet trekken.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:19 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
We hebben inderdaad nog tot 27 november.
Heb gisteren helaas geen ideeen op kunnen doen.
Maar ik blijf er zeker mee bezig, leuk topic en leuk initiatief!
ah die, ja die is wel sterk,maar ook erg persoonlijk ik had geen uien nodig het waren echte emoties vandaar dat ik daar een beetje over twijfel. En ik heb nu al vier keer achter elkaar (kennelijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Puckzzz heeft er nu 3 gepost.
Daarvan vond ik de eerste het mooist, het zelfportret.
en dat is een probleem omdat?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:15 schreef Puckzzz het volgende:
En ik heb nu al vier keer achter elkaar (kennelijk) een foto van mezelf ingestuurd,
Dat was toch niet de eerste die ze postte?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Daarvan vond ik de eerste het mooist, het zelfportret.
Met een goed lijkende pop misschien?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:38 schreef _evenstar_ het volgende:
het enige watik tot nu toe kan bedenken bij verlaten is luguberen geloof niet dat ik het vooe 27 november zou redden
![]()
![]()
Nou, in dit topic welquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was toch niet de eerste die ze postte?
ik dcaht eerder aan de placenta met navelstreng die afgeknipt isquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:49 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Met een goed lijkende pop misschien?
gatverdamme zegquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:50 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik dcaht eerder aan de placenta met navelstreng die afgeknipt ismisschien is zoiets wel na te boetseren
![]()
je moet eens opletten wat voor sommigen al een probleem isquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
en dat is een probleem omdat?
ik heb geen inspiratiequote:Op zaterdag 5 november 2005 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gatverdamme zegJe bent aardig in de stemming
De eerste is mooi!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:50 schreef Puckzzz het volgende:
Nog twee dan maar?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind dit ook een erg mooie foto trouwens!quote:
Bij die 2e foto komt dat beertje niet goed uit..quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:50 schreef Puckzzz het volgende:
Nog twee dan maar?
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |