Dankjequote:Op maandag 7 november 2005 08:59 schreef Elefes het volgende:
Leuke foto's Vava! Ik vind die van het vliegtuig de leukste(en het beste in het onderwerp passen).
Waar heb je onderstaande foto genomen?
[..]
Das waar, én ik zou eigenlijk achterkant geschoten moeten hebben.quote:Op maandag 7 november 2005 09:17 schreef Puckzzz het volgende:
@Jellee: dit vind ik meer beweging dan verlaten....
Het zijn romeinse ruïnes in Spanjequote:Op maandag 7 november 2005 09:17 schreef Puckzzz het volgende:
@Martijn_77: ik vind het een hele fletse foto, de overbelichte stukken storen me enorm en...wat is het eigenlijk?
De symboliek van twee van die rode lichtjes. Je weet wat je te doen staatquote:Op maandag 7 november 2005 16:49 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Das waar, én ik zou eigenlijk achterkant geschoten moeten hebben.![]()
Ik heb de foto's nog niet verkleurd/geédit omdat ik nog niet wist welke ik ga/ging gebruiken..quote:Op woensdag 9 november 2005 19:40 schreef Subhuman het volgende:
De mensen op de tweede kan je wel even weg Photoshoppen.Gaat om zo'n klein oppervlak dat dat wel kan. Verder mooie foto, je blik wordt echt het "gat" (wat is het eigenlijk?)
Leuk idee! Mooie kleuren ook in je foto's. Ik zie alleen het verlaten niet zo goed, als er nou een duidelijke titel op het singletje zou staan ofzoquote:Op donderdag 10 november 2005 02:00 schreef -Marjo- het volgende:
Ik had een sentimenteel-waarom heb je me verlaten-huil-meebrul-nummer idee:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kreeg dat kreng niet aan de gang dus hij speelt niet echt![]()
Het is een jukebox dus een brief is lastig erbij te leggen.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Leuk idee! Mooie kleuren ook in je foto's. Ik zie alleen het verlaten niet zo goed, als er nou een duidelijke titel op het singletje zou staan ofzotipje: kan je er anders een 'Dear John' brief bij leggen met wat uitgevlekte inkt van tranen ofzo?
Dan zul je ons ook wel even "verlaten"quote:Op donderdag 10 november 2005 14:24 schreef Vliegvrager het volgende:
Die heeft wel wat compumess, vooral ook door de wegdraaiende bocht. Misschien nog sterker als je links en boven iets krapper snijdt. Kwestie van proberen.
Ik zat eraan te denken eerst een verdacht pakketje op Utrecht CS achter te laten en dan foto's te gaan maken. Mooi in lijn met mijn inzending van vorige maand.
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:27 schreef Elefes het volgende:
[..]
Dan zul je ons ook wel even "verlaten"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |