de inspiratie heeft hun verlatenquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:03 schreef Shark.Bait het volgende:
Genoeg "verlaten" stemmers anders: dontcare, Re, Elefes, CompuMess, Sasami, petre86, Impry, Elation, Jelleee, Het-Gele-Teken, McPhearson, Martijn_77, Skinnymike, RonaldV.
Wel stemmen maar niet meedoen![]()
![]()
Ja ja, rustig maar ik doe wel mee! er is toch nog genoeg tijdquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:03 schreef Shark.Bait het volgende:
Genoeg "verlaten" stemmers anders: dontcare, Re, Elefes, CompuMess, Sasami, petre86, Impry, Elation, Jelleee, Het-Gele-Teken, McPhearson, Martijn_77, Skinnymike, RonaldV.
![]()
Ik vind de lichte vlek op de tafel zo een beetje storen, dat was bij de minder contrastrijke niet. Toch vind ik in dit geval het hoge contrast wel beter bij de foto passen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:32 schreef Vliegvrager het volgende:
En met dank aan Puckzzz een iets contrast rijkere versie van nummertje 1:
[afbeelding]
Foei.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:03 schreef Shark.Bait het volgende:
![]()
Het komt, ik deel je mening; mijn eigen foto vond ik zelf ook niet bijzonder genoeg.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:36 schreef Puckzzz het volgende:
insturen die hap!
Het wedstrijdtopic doet ook nog wat verlaten aan met nog maar zo weinig inzendingenen het is al de 15e!!
Schaam je! je zou moeten weten dat die al jaaaren oud zijnquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:26 schreef Puckzzz het volgende:
de inspiratie heeft hun verlaten![]()
leukhe die nieuwe smilies![]()
Stem jij nou elke maand zelf op een kansloos onderwerp, zodat je zonder zorgen dit soort opmerkingen kunt maken?quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:03 schreef Shark.Bait het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:00 schreef k_man het volgende:
Stem jij nou elke maand zelf op een kansloos onderwerp, zodat je zonder zorgen dit soort opmerkingen kunt maken?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:13 schreef Shark.Bait het volgende:zenks
woeiiiii
2 keer achter elkaar. Nu een onderwerp kiezen waar ik slecht in ben, dan doe ik gewoon een keer niet mee
Maar nog steeds een hele goede foto! Dat hondjequote:Op dinsdag 15 november 2005 16:59 schreef mwvdlee het volgende:
[..]
Het komt, ik deel je mening; mijn eigen foto vond ik zelf ook niet bijzonder genoeg.
En om nou archiefmateriaal in te gaan zenden, vind ik ook niks.
Misschien dat ik nog eens ga kijken of ik iets kan doen met een hand die een klok een uurtje later zet; das toch ook "verlaten"?
'K heb overigens nog wel een écht idee, maar denk niet dat het haalbaar zal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |