Bel me dan even dan zet ik mijn statiefje even aan de andere kant neer en heb ik ook gelijk wat matriaal.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:24 schreef Vliegvrager het volgende:
Die heeft wel wat compumess, vooral ook door de wegdraaiende bocht. Misschien nog sterker als je links en boven iets krapper snijdt. Kwestie van proberen.
Ik zat eraan te denken eerst een verdacht pakketje op Utrecht CS achter te laten en dan foto's te gaan maken. Mooi in lijn met mijn inzending van vorige maand.
Dan wordt de fotowedstrijd wel in één klap beroemd!quote:Op donderdag 10 november 2005 15:09 schreef Puckzzz het volgende:
Ik hoor de radioberichten nu al:
I.v.m. een verdacht pakketje is station Utrecht hedenmiddag drie uur afgesloten geweest. In de chaos en paniek die er ontstond is er 1 man ijskalm gebleven en was het verdachte pakketje aan het fotograferen. De man is ingesloten voor nadere ondervraging....
Idee iets verder uitgewerkt nog:quote:Op donderdag 10 november 2005 09:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Leuk idee! Mooie kleuren ook in je foto's. Ik zie alleen het verlaten niet zo goed, als er nou een duidelijke titel op het singletje zou staan ofzotipje: kan je er anders een 'Dear John' brief bij leggen met wat uitgevlekte inkt van tranen ofzo?
Anders doet ik nie mee heur!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:31 schreef k_man het volgende:
Heuj, kennuh we dese maant ook weer preisuh winnuh eiguhluk?
Ik vind het idee erg goed, overduidelijk wat je ermee bedoelt. Alleen idd een getypte brief of iig een stukje leesbare tekst.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:11 schreef Vliegvrager het volgende:
Een eerste probeerseltje. Commentaar en suggesties zijn zeer welkom.
[afbeelding]
Leuk idee, ik zou alleen meer van de 'afscheidsbrief' willen zien.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:11 schreef Vliegvrager het volgende:
Een eerste probeerseltje. Commentaar en suggesties zijn zeer welkom.
[afbeelding]
Het is niet zo moeilijk! Als je het woord verlaten nou ietsje anders opvat!quote:Op zondag 13 november 2005 13:15 schreef k_man het volgende:
Aan jou dan de uitdaging bij dit thema een leuke hieperdepiepfoto te maken.
Ja, ik denk dat de rare kleuren van de hoge iso komt. Het probleem was omdat de foto idd door het raam gemaakt is ikzelf erop kwam en me moest 'verstoppen' zodat ik er niet op kwam. Ik heb de camera naast me gehouden maar ik kon niet in de zoeker kijken en dus ook niet echt weten waar de scherpstelpunt zich heeft gefocust. Het lijkt erop dat ie heeft scherpgesteld op het 2e bankje links .quote:Op maandag 14 november 2005 09:26 schreef Puckzzz het volgende:
@Sasami: de tweede foto vind ik echt een heel lekkere uitstraling hebben, misschien komt het door de rare kleuren van de hoge iso, maar hij heeft gewoon wat. Ik kan niet zien of er ergens een scherp punt in zit, de bankjes misschien? Hij is door een ruit genomen he? wat fotografeer je trouwens op 3200ISO??![]()
de inspiratie heeft hun verlatenquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:03 schreef Shark.Bait het volgende:
Genoeg "verlaten" stemmers anders: dontcare, Re, Elefes, CompuMess, Sasami, petre86, Impry, Elation, Jelleee, Het-Gele-Teken, McPhearson, Martijn_77, Skinnymike, RonaldV.
Wel stemmen maar niet meedoen![]()
![]()
Ja ja, rustig maar ik doe wel mee! er is toch nog genoeg tijdquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:03 schreef Shark.Bait het volgende:
Genoeg "verlaten" stemmers anders: dontcare, Re, Elefes, CompuMess, Sasami, petre86, Impry, Elation, Jelleee, Het-Gele-Teken, McPhearson, Martijn_77, Skinnymike, RonaldV.
![]()
Ik vind de lichte vlek op de tafel zo een beetje storen, dat was bij de minder contrastrijke niet. Toch vind ik in dit geval het hoge contrast wel beter bij de foto passen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:32 schreef Vliegvrager het volgende:
En met dank aan Puckzzz een iets contrast rijkere versie van nummertje 1:
[afbeelding]
Foei.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:03 schreef Shark.Bait het volgende:
![]()
Het komt, ik deel je mening; mijn eigen foto vond ik zelf ook niet bijzonder genoeg.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:36 schreef Puckzzz het volgende:
insturen die hap!
Het wedstrijdtopic doet ook nog wat verlaten aan met nog maar zo weinig inzendingenen het is al de 15e!!
Schaam je! je zou moeten weten dat die al jaaaren oud zijnquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:26 schreef Puckzzz het volgende:
de inspiratie heeft hun verlaten![]()
leukhe die nieuwe smilies![]()
Stem jij nou elke maand zelf op een kansloos onderwerp, zodat je zonder zorgen dit soort opmerkingen kunt maken?quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:03 schreef Shark.Bait het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:00 schreef k_man het volgende:
Stem jij nou elke maand zelf op een kansloos onderwerp, zodat je zonder zorgen dit soort opmerkingen kunt maken?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:13 schreef Shark.Bait het volgende:zenks
woeiiiii
2 keer achter elkaar. Nu een onderwerp kiezen waar ik slecht in ben, dan doe ik gewoon een keer niet mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |