Tsja, ik had hem er graag bijgezet. Geef de mensen die onderwerpen hebben ingestuurd maar de schuld!quote:
Ik bedoel natuurlijk: wat een k*tonderwerpenquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:59 schreef Elefes het volgende:
Niewe wedstrijd![]()
Hmm nog even denken welk onderwerp ik ga stemmen.. Zitten wel weer wat uitdagingen tussen![]()
Nou zeg dat w...quote:Op woensdag 2 november 2005 00:12 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk: wat een k*tonderwerpen![]()
![]()
Volgens mij ben jij anders best drukquote:Op woensdag 2 november 2005 07:18 schreef Puckzzz het volgende:
Tsja het viel niet mee een onderwerp te bedenken waarbij ik mezelf niet als model hoefde te gebruiken
quote:Op woensdag 2 november 2005 08:52 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij anders best druk
Ik stem weer es niet, ik zie wel wat het wordt.
De jaren '20 duiden toch wel op een fotoshoot met Puckzzz in haar puberjarenquote:Op woensdag 2 november 2005 07:18 schreef Puckzzz het volgende:
Tsja het viel niet mee een onderwerp te bedenken waarbij ik mezelf niet als model hoefde te gebruiken
archiefquote:Op woensdag 2 november 2005 09:22 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
De jaren '20 duiden toch wel op een fotoshoot met Puckzzz in haar puberjaren![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 00:12 schreef Elefes het volgende:
Ik bedoel natuurlijk: wat een k*tonderwerpen![]()
![]()
Ja klopt. En dat kan je lekker ruim opvattenquote:Op woensdag 2 november 2005 11:50 schreef _evenstar_ het volgende:
de mens in zijn natuurlijke habitat ( habitat is toch omgeving of niet![]()
)
als dat het wordt heb ik er op zich al wel een ideetje voor...alleen een beetje onmogelijk om uit te voeren misschien.... en koudquote:Op woensdag 2 november 2005 14:02 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja klopt. En dat kan je lekker ruim opvatten
Het leek me een leuke variant op leven in de stad, wat toch een favo onderwerp was voor mij/quote:Op woensdag 2 november 2005 14:02 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja klopt. En dat kan je lekker ruim opvatten
Je hebt een vrij beperkt inlevingsvermogen hč?quote:Op woensdag 2 november 2005 18:27 schreef N.icka het volgende:
Hoe kan een stoel nou eenzaam zijn??
ja . dus leg met het eens uit.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Je hebt een vrij beperkt inlevingsvermogen hč?
Zo'n stoel heeft ook gevoel hoor. Helemaal alleen in een lege kamer. Niemand die even z'n billen op je zitting vleit. Tja, dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten. Dan kun je je als stoel behoorlijk eenzaam voelen.quote:
verlaten =/= eenzaam...quote:Op woensdag 2 november 2005 18:27 schreef N.icka het volgende:
Hoe kan een stoel nou eenzaam zijn??
jaaaaaaaaaaaaa ja , dan wil ik wel graag een hele zielige stoel zienquote:Op woensdag 2 november 2005 18:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Zo'n stoel heeft ook gevoel hoor. Helemaal alleen in een lege kamer. Niemand die even z'n billen op je zitting vleit. Tja, dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten. Dan kun je je als stoel behoorlijk eenzaam voelen.
Nou, hier vind je bijvoorbeeld een hele eenzame stoel.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:58 schreef N.icka het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaa ja , dan wil ik wel graag een hele zielige stoel zien
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou, hier vind je bijvoorbeeld een hele eenzame stoel.
tuurlijk, da's gewoon niet stemmen.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou, hier vind je bijvoorbeeld een hele eenzame stoel.
quote:Op donderdag 3 november 2005 09:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
tuurlijk, da's gewoon niet stemmen.
maar dan moet je ook niet zeiken over het onderwerp wat het dan geworden is
Stem dan maar gewoon op Verlatenquote:Op donderdag 3 november 2005 09:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ga niet zeiken over het onderwerp.... Ik kan alleen niet kiezen
![]()
Maar de werkwoord vorm is wel moeilijker uit te beelden.. vind ik.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:58 schreef RonaldV het volgende:
aangezien verlaten niet aangeeft of het een werkwoord is of een bijvoeglijk naamwoord kun je ze natuurlijk allebei gebruiken
1 2 3 4 5 6 | De mens in zijn natuurlijke habitat 6 Tegenstellingen 5 Emotie 4 Druk 3 De jaren '20 1 |
NEE!quote:Op donderdag 3 november 2005 18:40 schreef RonaldV het volgende:
Kun je het nog één keer uitleggen? please?
ow...ik wist niet dat het een originaliteitswedstrijd was...ik dacht een fotowedstrijd....quote:Op donderdag 3 november 2005 21:26 schreef k_man het volgende:
Lege landschappen. Niet heel origineel, wel een mooie foto.
Oh ja. Toch hechten sommige mensen wel waarde aan een beetje orignele benadering.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:31 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ow...ik wist niet dat het een originaliteitswedstrijd was...ik dacht een fotowedstrijd....
iedereen beoordeeld een foto op eigen manier.. orginaliteit, techniek, voorstelling, nabewerking, sfeer etc. dat beslist ieder voor zich welquote:Op donderdag 3 november 2005 21:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh ja. Toch hechten sommige mensen wel waarde aan een beetje orignele benadering.
Zo aan de vele bandensporen te zien is het niet echt verlatenquote:
zow Re is alweer klaar voor deze maandquote:
Trust me...hij is mooiquote:
Re kennende zal ie idd mooi zijn..quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Trust me...hij is mooi![]()
ik denk dat deze een beetje teveel geshopt is voor de regels:ik ben ook zo eerlijk om te zeggen dat die wolken er niet echt waren die dag
[afbeelding]
Hij voelt niet alleen scheef, hij is ook ietsje scheef genomen. Ik denk ook niet dat het mijn inzending wordt want ik voel me persoonlijk gewoon niet lekker bij de wolken. Ik heb het gevoel dat ik 'valsspeel' omdat die erin geshopt zijn, maar de lucht die dag was zo verschrikkelijk wit dat het gewoon uitgebeten werdt. Ik ga nog verder met dit idee maar dan geef ik er even een andere draai aan, figuurtje met koffertje langs de kant van het spoor ofzo. Ik ben benieuwd hoe de bomen nu zijn, dit was in de zomer.quote:Op vrijdag 4 november 2005 08:56 schreef Vliegvrager het volgende:
sorry Puckzzz,ik vind het idee leuk, maar de uitvoering een heel stuk minder. Het poppetje (Marty? is ie wel scherp?) valt weg tegen de boom omdat zijn trui dezelfde kleur grijs heeft. Het reperterend patroon in de wolken geeft de foto een heel onrustige dynamiek. En hij 'voelt' scheef.
YWquote:
ja is orgineel, moet nog ff een paar schuifjes overheenquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:49 schreef Olio het volgende:
De foto is een beetje grauw Re.
Vind het idee wel leuk.
het was wel de bedoeling dat het ook veel leegte uitstraalde, verlatenheidquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zie vooral veel gras en blaadjes. En oh ja, een schommel.... Benadrukken is heel iets anders volgens mij....
Probeer het eens van de andere kant. een schommel op de voorgrond, met daarachter een leeg veldquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:55 schreef yonielo het volgende:
[..]
het was wel de bedoeling dat het ook veel leegte uitstraalde, verlatenheid
ik dacht dat dat waarschijnlijk beter ging door er een groot lap gras bij te nemen
maar nu ik er over nadenk maakt het de foto idd niet mooier eerder een beetje saaitjes...
Heb je gezien hoe die schommel tussen de bomen staat?quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Probeer het eens van de andere kant. een schommel op de voorgrond, met daarachter een leeg veld
kan ik je alleen maar gelijk in geven..quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe die schommel tussen de bomen staat?en misschien staat er aan de andere kant wel een lelijk gebouw ofzo.
Ik vind het idee op zich leuk, maar de omgeving leent zich er niet helemaal voor....
Gelukkig kun je nog meer schommels vinden. Ik vind het idee wel leuk, maar het moet even beter uitgewerkt worden. en de tuin ff snoeien is ook nog een optiequote:Op vrijdag 4 november 2005 15:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe die schommel tussen de bomen staat?en misschien staat er aan de andere kant wel een lelijk gebouw ofzo.
Ik vind het idee op zich leuk, maar de omgeving leent zich er niet helemaal voor....
precies. Er zijn veel betere schoonmaakmiddelenquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:24 schreef Re het volgende:
ik zou me ook verlaten voelen als ajax fan ja
Je mag in dit topic zo veel posten als je maar wilt. Maar je mag maar één wedstrijd-inzending doen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:10 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Miss_S haar foto vind ik mooi, maar in de SC heb ik al betere gezien.
Je mag, als fotograaf zeker maar 1 inzending sturen?
Okayquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:00 schreef Miss_S het volgende:
nam het ook niet rottig opben al lang blij dat iemand er iets over zegt
yep maar je mag hem nog veranderenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:10 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Miss_S haar foto vind ik mooi, maar in de SC heb ik al betere gezien.
Je mag, als fotograaf zeker maar 1 inzending sturen?
kijk maar uitquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:40 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik heb alleen maar flut-ID-en. Maar da's altijd aan het begin. Goede soep moet trekken.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:19 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
We hebben inderdaad nog tot 27 november.
Heb gisteren helaas geen ideeen op kunnen doen.
Maar ik blijf er zeker mee bezig, leuk topic en leuk initiatief!
ah die, ja die is wel sterk,maar ook erg persoonlijk ik had geen uien nodig het waren echte emoties vandaar dat ik daar een beetje over twijfel. En ik heb nu al vier keer achter elkaar (kennelijkquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Puckzzz heeft er nu 3 gepost.
Daarvan vond ik de eerste het mooist, het zelfportret.
en dat is een probleem omdat?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:15 schreef Puckzzz het volgende:
En ik heb nu al vier keer achter elkaar (kennelijk) een foto van mezelf ingestuurd,
Dat was toch niet de eerste die ze postte?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Daarvan vond ik de eerste het mooist, het zelfportret.
Met een goed lijkende pop misschien?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:38 schreef _evenstar_ het volgende:
het enige watik tot nu toe kan bedenken bij verlaten is luguberen geloof niet dat ik het vooe 27 november zou redden
![]()
![]()
Nou, in dit topic welquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was toch niet de eerste die ze postte?
ik dcaht eerder aan de placenta met navelstreng die afgeknipt isquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:49 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Met een goed lijkende pop misschien?
gatverdamme zegquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:50 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik dcaht eerder aan de placenta met navelstreng die afgeknipt ismisschien is zoiets wel na te boetseren
![]()
je moet eens opletten wat voor sommigen al een probleem isquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
en dat is een probleem omdat?
ik heb geen inspiratiequote:Op zaterdag 5 november 2005 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gatverdamme zegJe bent aardig in de stemming
De eerste is mooi!!quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:50 schreef Puckzzz het volgende:
Nog twee dan maar?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind dit ook een erg mooie foto trouwens!quote:
Bij die 2e foto komt dat beertje niet goed uit..quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:50 schreef Puckzzz het volgende:
Nog twee dan maar?
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |