Mooi gedaan!!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:21 schreef dubbellu het volgende:
@ Olio: ik vind het een mooie foto, vooral de kleur.
Hij doet nostalgisch aan, behalve de moderne schoenen, alleen dat verlaten zie ik niet zo.
@ PoseidonVS: Ik vind de laatste bewerking al een stuk beter maar vind zijn gezicht te grof uitgebeten, je ziet van die witte vlekken, de omgeving vind ik wel mooier zo.
Ik zelf had vanmorgen om 8 uur![]()
ineens een ideetje:
[afbeelding]
Hier hou ik het denk ik bij, een moeilijk onderwerp...
Je moet ook niet zoveel door elkaar zuipenquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:21 schreef dubbellu het volgende:
@ Olio: ik vind het een mooie foto, vooral de kleur.
Hij doet nostalgisch aan, behalve de moderne schoenen, alleen dat verlaten zie ik niet zo.
@ PoseidonVS: Ik vind de laatste bewerking al een stuk beter maar vind zijn gezicht te grof uitgebeten, je ziet van die witte vlekken, de omgeving vind ik wel mooier zo.
Ik zelf had vanmorgen om 8 uur![]()
ineens een ideetje:
[afbeelding]
Hier hou ik het denk ik bij, een moeilijk onderwerp...
Sterretjes??quote:Op maandag 21 november 2005 12:24 schreef dubbellu het volgende:
Thx girls![]()
@ Puckzzz: je nieuwe homepage wordt mooi, lekker strak design![]()
Die van Marjo vind ik iets minder, ik zie al 5 minuten sterretjes![]()
![]()
Hij is idd in Thorn gemaaktquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:26 schreef Vava het volgende:
Da's volgens mij in Thorn. MIsschien omdat het een verlaten dorpje is? Ik zie het verder ook niet zo....
Het dorpje komt mij niet echt verlaten over. Ik vind het best netjes voor een verlaten dorp.quote:Op dinsdag 22 november 2005 08:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij is idd in Thorn gemaaktEn als jullie het verder niet zien, dan kan ik daar ook niets aan doen he
Meer mensen die dat probleem hebben
Ik heb het contact gelegd en de boel via sub doorgegeven aan de PR-mensjes van Fok!. Ik kan immers geen toezeggingen doen namens Fok!.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:16 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind 'm wel wat hebben
@Fr.Oosje: heb je deze maand ook nog een CD in de aanbieding? En Vliegvrager: heb jij nou al eens je vrouw gevraagd voor dat ZOOM magazine? anders schrijf ik wel een paar magazines aan
ow okee, maar dan is er iig al actie ondernomenquote:Op woensdag 23 november 2005 11:57 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik heb het contact gelegd en de boel via sub doorgegeven aan de PR-mensjes van Fok!. Ik kan immers geen toezeggingen doen namens Fok!.
Jij hebt weinig vertrouwen in de organisatie zeg!quote:Op woensdag 23 november 2005 11:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow okee, maar dan is er iig al actie ondernomen
Ze heeft een plotselinge aanval van regelwoede.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:10 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Jij hebt weinig vertrouwen in de organisatie zeg!
Heequote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 12:12 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ze heeft een plotselinge aanval van regelwoede.vrouwen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |