Hier nog maar een keertje dan:quote:
Amen @ Gert ..........quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het maar zielig, om in zo'n creatief topic te gaan zeuren over een slotje (en hier vervolgens wel stoer Dildo te gaan roepen).
En dan nog een beetje dreigen ook: "een slotje aub want ánders open ik.." Al een reden op zich om dat topic open te laten en jou op elke fout af te rekenen voortaan.
mooi genomenquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:26 schreef APK het volgende:
[..]
Hier nog maar een keertje dan:
[afbeelding]
Screenshot: trevanian.
Topquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:32 schreef BlaBlub het volgende:
Streams doen het nou goed
Als de bewoners nou ook nog ff boeiend gaan doen zou t fijn zijn
Zit me nou niet lekker te makenquote:
Die ligt vast uit te rusten van de vermoeiende ochtend.quote:
als houte klaasquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Rob heeft 10 jaar toneel gespeeld dus vandaarzit ie in BB
Zolang Dido dr aandacht maar krijgtquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:45 schreef regenworm het volgende:
Dido in haar element wordt aangerand door twee homo's joost en menno
Ik geloof dat geen 1 streamer op een musical zit te wachtenquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:52 schreef Mike1964 het volgende:
Rob, Roel en Dido zitten gezellig bij elkaar....Roel verheugt zich op een film. Rob zegt "lekker zitten, niks doen en voor de tv...
Dido denkt dat het leuk is om zelf maar wat in elkaar te zetten, een musical of zo..Ze zijn nu plannen aan het maken.
ben benieuwd, ik heb sommige bewoners wel eens op een hemeltergend pijnlijke manier horen zingen....verheug me niet echt op een musical van die gasten.
ik wel met Naat in a non singing rolequote:Op dinsdag 1 november 2005 15:55 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik geloof dat geen 1 streamer op een musical zit te wachten
en waarom ook niet, de Nixfactor wordt ook goed bekeken....(maar niet door mij)quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:55 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Nee niet echt neequote:Op dinsdag 1 november 2005 15:55 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dan gaat het wel goed met dido.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:53 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Zolang Dido dr aandacht maar krijgt
nee dank je wordt weer tijd voor flinke ruzie.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:55 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
ach even denken ach NEEquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:57 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb toch niet weer NIETS gemist vandaag
Ook niet door mijquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:56 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
en waarom ook niet, de Nixfactor wordt ook goed bekeken....(maar niet door mij)
Wil je graag iets missen dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:57 schreef scanman01 het volgende:
nee hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:57 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:57 schreef scanman01 het volgende:
en fluitenquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:58 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ook niet door mij
De gemiddelde streamer heeft een hekel aan het zingen van de bewoners
Jaquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee dank je wordt weer tijd voor flinke ruzie.
Fluiten is idd ook erg.quote:
Ik snap niet dat de bewoners het uithouden, het is echt urenlang oeverloos geleuter.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:57 schreef scanman01 het volgende:
Ik vermoed dat de rest slaapt, of in de badkamer is. En dat is niet boeiendquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:03 schreef scanman01 het volgende:
4 streams op de 4 personen in de huiskamer.
Is de rest niet meer boeiend?
OMG die smiliequote:
voor 350.000 euro zijn er mensen die het uithouden om urenlang oeverloos te leuteren.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik snap niet dat de bewoners het uithouden, het is echt urenlang oeverloos geleuter.
Waar moeten ze het anders over hebben na 70 dagenquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik snap niet dat de bewoners het uithouden, het is echt urenlang oeverloos geleuter.
Ik wel hoor, zonder er aan te ruiken overigens.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:04 schreef Mike1964 het volgende:
Ik wil bij deze even een statement maken: Ik heb nog nooit, ik herhaal, nog nooit, mijn vinger in mijn navel gestopt en er aan geroken...ook nog nooit op het idee gekomen. Hoe komen mensen daar in godsnaam op?
Mike1964, heel goed dat je in de streamverslagen topic post, maar commantaar/mening mag je daar achter wegen latenquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:04 schreef Mike1964 het volgende:
Rob: Je moet eens je vinger in je navel doen en dan ruiken....das hartstikke vies..Nathalie en Dido beamen dit.
*Ik wil bij deze even een statement maken: Ik heb nog nooit, ik herhaal, nog nooit, mijn vinger in mijn navel gestopt en er aan geroken...ook nog nooit op het idee gekomen. Hoe komen mensen daar in godsnaam op?*
Naat, Dido,Rob, Roel en Joost spreken verder over persoonlijke hygiene. Ze zijn het er over eens dat niemand in het huis naar roosjes ruikt, zeker niet na een toiletbezoek.
Ze hebben het nu over het wegduwen van drollen die niet in de wc passen...
Ze moeten ruzie maken, gaan zeiken, zeggen dat bepaald gedarag van iemand je ergert...quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:07 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Waar moeten ze het anders over hebben na 70 dagen
Nooit.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
omdat je veel lichtblauwe kleding aanhebt?
Ik verpak het stiekem tussen een paar zinnen...quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:09 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Mike1964, heel goed dat je in de streamverslagen topic post, maar commantaar/mening mag je daar achter wegen laten
Dat ben ik met je eens, ze mogen best wat meer ruzie makenquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ze moeten ruzie maken, gaan zeiken, zeggen dat bepaald gedarag van iemand je ergert...
Dit is gewoon niet normaal. Roel opperde gisteren al dat er Prozac door het water was gemengd.
Toch hoort het daar nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:11 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik verpak het stiekem tussen een paar zinnen...![]()
Die lag op die sofa achter de bank onder een groene deken te "slapen" (eigenlijk mee te luisteren met het gesprekquote:
Scan, je wil niet weten hoeveel vrouwen zoiets 'aan' hebben..quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:17 schreef scanman01 het volgende:
Die opvulling is knap tragisch. Dat ze dat zelf niet doorheeft
Een man gaat toch ook niet met een sok ofzo in zijn broek lopen. Tenminste, dat hoop ik niet.
Was wel duidelijk te zienquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:11 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik verpak het stiekem tussen een paar zinnen...![]()
Je hebt ook steeds meer bh's met opvulling. Als je cupmaat A/B heb ist een hele missie om een beha zonder opvulling te kopenquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Scan, je wil niet weten hoeveel vrouwen zoiets 'aan' hebben..![]()
Ja dat kloptquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:23 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Je hebt ook steeds meer bh's met opvulling. Als je cupmaat A/B heb ist een hele missie om een beha zonder opvulling te kopen
Nou idd jaquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:38 schreef teamlead het volgende:
Ik verwacht een uitnodiging van Jensen voor Joost![]()
Dat is dus hoe ze vrouwen laten geloven dat A/B niet groot genoeg meer is blijkbaarquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:23 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Je hebt ook steeds meer bh's met opvulling. Als je cupmaat A/B heb ist een hele missie om een beha zonder opvulling te kopen
Kijken of Joost dan nog steeds durft te zeggen dat hij Jensen een dikke pad vindquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:39 schreef Falco het volgende:
[..]
Nou idd ja. Joost past prima in dat programma!
quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:45 schreef Falco het volgende:
Josti snapte de vragen niet bij Knoop in je zakdoek.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:46 schreef Bocaj het volgende:
Knoop in je Zakdoek is toch voor geestelijk gehandicapten?
ken zowiezo de meeste programma;s niet die ze opnoemen..quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:48 schreef teamlead het volgende:
[..]en Dido was een trouwe fan......
Cartwoman had er een toppic over geopent dat er helemaal niemand meer voor isquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:48 schreef muizemeis het volgende:
zo ben ik weer
ben weer helemaal bij, uitzending van gisteren gezien, streamveslagen gelezen... die lopen trouwens lekker nu zeg!! toppie!!
quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:54 schreef muizemeis het volgende:
Het forum is weer eens erg traag
ga maar ff keihard metallica opzetten en wat afwassen ofzo, dit schiet niet op zeg
dat dacht ik ook!!quote:
wat sociaal van jequote:Op dinsdag 1 november 2005 16:59 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat dacht ik ook!!
was trouwens war voorbarig, was zeker alleen maar een hikje van het forum, nu loopt ie weer goed.. maarja, zal nu toch maar ff gaan afwassen, denk dat ik iemand anders hier in huis daar erg blij mee maak want meestal mag hij het doen
zie jullie misschien straks nog wel ff en anders van de week wel weer
![]()
![]()
![]()
![]()
40 zal ze wel niet hebbenquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:05 schreef scanman01 het volgende:
Gisteren had Ingrid een shirt aan met nummer 82 erop... Vandaag een ander shirt met 28.
Zal wel iets met die cijfers hebben ofzo
Ik weet het niet meer. Net lees ik dat bericht van mezelf over die cijfers nog even door en denk "waarom heb ik dat in godsnaam getypt?"quote:
Het komt weer vaak uit Chantals strot jaquote:
Grappig, bij die foto kreeg ik een heel aparte associatie.quote:
zal wel een opdracht worden waarbij zwaartekracht een rol speeltquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:34 schreef avonne het volgende:
ik snap eigenlijk niet waarom dit nou interessant zou zijn.
gadverrr, het lijkt wel alsof ze iets vreselijks te horen heeft gekregenquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
Naatje is blij dat ze een kilo is afgevallen. (waarschijnlijk had ze vorige keer gewoon haar laarzen aan)
quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
Naatje is blij dat ze een kilo is afgevallen. (waarschijnlijk had ze vorige keer gewoon haar laarzen aan)
Nee, sokken over je broek ziet er florissant uit!quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:17 schreef scanman01 het volgende:
Die opvulling is knap tragisch. Dat ze dat zelf niet doorheeft
Een man gaat toch ook niet met een sok ofzo in zijn broek lopen. Tenminste, dat hoop ik niet.
Die test is morgen pas.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:37 schreef flugeltje het volgende:
Een hele goeie avond allemaal
Ben benieuwd naar de 'test' van vanavond. Misschien dat we dan eindelijk eens te horen krijgen wat de weekopdracht vrijdag zal zijn...
dacht dat die test morgen was ???quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:37 schreef flugeltje het volgende:
Een hele goeie avond allemaal
Ben benieuwd naar de 'test' van vanavond. Misschien dat we dan eindelijk eens te horen krijgen wat de weekopdracht vrijdag zal zijn...
quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:37 schreef Rica het volgende:
Het belooft wel de spannendste BB ooit te worden. Een geweldige groep (complimenten voor de casting 14.gif), enorm spannende opdrachten, bewoners met een drive en doorzettingsvermogen waar je U tegen zegt, lak aan hun image en elkaar bestrijden op het scherpst van de snede, plotten langs de grens van wat BB toestaat. Mên wat worden de kijkers verwend.
Voor hetzelfde geld had je een groep bewoners gehad die gewoon lekker veilig hun tijd uit ging zitten. Moet je niet aan denken.
Ik loop weer eens een dag voor..... Dacht dat het al woensdag was...quote:
lolquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:36 schreef Gert het volgende:
[..]OMFG!!!!
![]()
Knap hoe ze haar trui ondertussen verwisselt ook.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
Ik kwee nie wat die Nathalie met haar bek doet iedere keer, maar iets stoot me af in die bekakte tronie van derquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:37 schreef Rica het volgende:
Het belooft wel de spannendste BB ooit te worden. Een geweldige groep (complimenten voor de casting 14.gif), enorm spannende opdrachten, bewoners met een drive en doorzettingsvermogen waar je U tegen zegt, lak aan hun image en elkaar bestrijden op het scherpst van de snede, plotten langs de grens van wat BB toestaat. Mên wat worden de kijkers verwend.
Voor hetzelfde geld had je een groep bewoners gehad die gewoon lekker veilig hun tijd uit ging zitten. Moet je niet aan denken.
Dit is nou ook niet echt iets om je moeder blij mee te maken, als ik daar mee thuiskwam......quote:
Die test is toch op vrijdag?quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:38 schreef avonne het volgende:
is de test vanavond? ik dacht woensdag
En je wil zeggen dat dat aan Dido ligt? Joost presteert het namelijk helemaal zelf om zich met de minuut belachelijker in het huis te manifesteren....quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:19 schreef Stereotomy het volgende:
Dido behandelt Joost als een baby
Geen enkel spatje waardigheid heeft Joost nog over
Dat is hij vanaf dag 1 al, maar toen had blijkbaar niemand het nog in de gatenquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En je wil zeggen dat dat aan Dido ligt? Joost presteert het namelijk helemaal zelf om zich met de minuut belachelijker in het huis te manifesteren....
Dido doet dat ook expres, het liefst in bijzijn met Roel, omdat ze zo ontzettend klaar is met Roel en dat nogmaals duidelijk wil maken. (Lees: "terugpakken" )quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En je wil zeggen dat dat aan Dido ligt? Joost presteert het namelijk helemaal zelf om zich met de minuut belachelijker in het huis te manifesteren....
quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:27 schreef APK het volgende:
Zei die stem net: Alle bewoners genomineerd?![]()
Echt waajjj?quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:37 schreef Kokstra het volgende:
Wat een verschrikkelijke RRRR heeft Natte Lie trouwens.
Uit de streamverslagen:quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:45 schreef Stereotomy het volgende:
Wat staat er op de enveloppe?
Het BB-logo, denk ik.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:45 schreef Stereotomy het volgende:
Wat staat er op de enveloppe?
In de live uitzendingen jaquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:11 schreef avonne het volgende:
Ze hebben met Bridget gesproken?
Lieske zei net dat ze donderdag na de live uitzending gaan nomineren. Geen idee of dat een aanname van haar was of een feit.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:14 schreef bunnyma het volgende:
Zijn ze nu toch aan het nomineren?
Volgens mij niet, ze mogen niet praten over wat er in de DKB gebeurd, maar Nathalie had laten doorschemeren dat t niet nomineren is. Maar dan zou het als nog wel kunnen eigenlijkquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:14 schreef bunnyma het volgende:
Zijn ze nu toch aan het nomineren?
Nou mag die een keer als ene laatstequote:Op dinsdag 1 november 2005 19:14 schreef BlaBlub het volgende:
Roel moet altijd als laatste, ach gossie zeg
T is idd erg boeiendquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:23 schreef Sonique het volgende:
![]()
![]()
-plaatje-
Tis weer reuze interesant op dit moment...
Ik kijk nog steeds zodra ik maar de kans krijg. Ik doen alleen wel steeds meer dingen tussendoor. Ik heb al een sjaal gebreit en nu ben ik een tas aan het maken.... Huisvlijt veroorzaakt door BBquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:43 schreef Flyduck het volgende:
Ik kijk steeds minder (nu ongeveer 5 minuten per dag). de bewoners komen me echt me strot uit, en die kop van Dido ben ik al helemaal zat. vind het knap dat jullie het nog zo interessant vinden
Lees de posts boven jou post maarquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:56 schreef Mike1964 het volgende:
ik zie op alle streams alleen maar de slaapkamer? Wat zijn ze aan het doen/
In alle saaie momenten van BB de laatste weken had ik wel een hele Porsche kunnen kleien...quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik kijk nog steeds zodra ik maar de kans krijg. Ik doen alleen wel steeds meer dingen tussendoor. Ik heb al een sjaal gebreit en nu ben ik een tas aan het maken.... Huisvlijt veroorzaakt door BB
Voor zover ik mezelf kan herinneren is het tijdens eerdere BB's ook hele perioden saai geweest.
Ze zitten nu trouwens met z'n allen in de DBK.. Ben zeer benieuwd!
Bij mij is de interesse er ook even af... zegt genoeg dat ik voor het eerst sinds vrijdag weer terug ben...... en als ik dan zie dat ik de BB-weblog in 10 minuten ben bijgelezen.....quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik kijk nog steeds zodra ik maar de kans krijg. Ik doen alleen wel steeds meer dingen tussendoor. Ik heb al een sjaal gebreit en nu ben ik een tas aan het maken.... Huisvlijt veroorzaakt door BB
Voor zover ik mezelf kan herinneren is het tijdens eerdere BB's ook hele perioden saai geweest.
Ze zitten nu trouwens met z'n allen in de DBK.. Ben zeer benieuwd!
Ja goeiemorgen!quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:58 schreef Isabeau het volgende:
1 post boven je lezen misschien, Mike?
Doe maar niet, dan worden je toetsen zo vies als er ineens wél iets interessants gebeurdquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:59 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
In alle saaie momenten van BB de laatste weken had ik wel een hele Porsche kunnen kleien...
Oké, ga ik wel een Porsche breien....quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan worden je toetsen zo vies als er ineens wél iets interessants gebeurd
Dat vind ik zo prettig aan het breien, ik kan gewoon streams kijken en als er iets leuks gebeurd tik ik weer een stukkie mee...
Als je dan maar wél de foto's post.....!!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:03 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Oké, ga ik wel een Porsche breien....![]()
echt welquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:11 schreef Pinball het volgende:
Die zijn allemaal meteen dronken, na al dat gesport
Volgens mij is het ook gewoon een test! Als ze dronken worden kunnen ze morgen nooit goed presterenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:13 schreef Sonique het volgende:
Dido zegt het ook: "Dit is een test hoor, we moeten vroeg naar bed..."
Maar dan hebben ze in ieder geval een leuk feestje gehad, zijn ze wel eens aan toe denk ik...(en wij ook trouwens)quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:12 schreef Maurisico het volgende:
hahaha... geven ze een feest... en de bewoners.. wars van enige discipline lopen in de val en verkloten nu de weekopdracht....![]()
En volgende week weer op rantsoenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:18 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze in ieder geval een leuk feestje gehad
Ingrid dan, die het op de hometrainer moeilijk heeft met het kiezen tussen dr sigaret of haar rosé'tje..quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:17 schreef Rica het volgende:
Het is een valsstrik zegt Dido met een glas wijn in de hand.
die puberige, huiligere allergiekop heb me een paar jetsers, tering daar kunnen al die volwassen vrouwen in het huis niet aan tippenquote:
Nee, hij denkt... heb ik zo mijn best gedaan deze groep sportiever te krijgen deze dagen... gaat alles verloren met een feestjequote:Op dinsdag 1 november 2005 20:23 schreef Mike1964 het volgende:
Menno kijkt mij even te bedenkelijk, wat zal er in die jongen om gaan? Ik heb niet echt het idee dat hij hier blij mee is.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:23 schreef Sonique het volgende:
Typisch talpa...
Weer worden die twee nichten (Gordon en Joling) door je strot geduwt, of je het wil of niet...
Wat een hoerenforum! Ik heb al een hoop hoerenforums gezien, echt waar, maar dit....quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:23 schreef flugeltje het volgende:
Hebben we eindelijk een hoerenfeest, is fok traag
Zou ik ook doen, die lui staan al drie weken droog.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:22 schreef Rica het volgende:
Deze week staat in het teken van gezondheid en conditie opbouwen en wat doen ze bij de eerste aanblik van zuip en snoepwaar?
En wat kan ze toch lekker met dat kontje schudden he?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:24 schreef Pinball het volgende:
Heeej.. Lieske doet haar 3 seconden dansje weer even
Leuk toch beter dan een hangende chantalquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:24 schreef Pinball het volgende:
Heeej.. Lieske doet haar 3 seconden dansje weer even
Net zo'n slappe hap als de bewoners dusquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:25 schreef APK het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, die lui staan al drie weken droog.![]()
dido al 5 maanden wel op een andere manierquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:25 schreef APK het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, die lui staan al drie weken droog.![]()
Ingrid bedoel je..? Dido heeft daar de moves niet voor...quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:27 schreef flugeltje het volgende:
Dido kan er ook wel wat van hoor... Dat Salsa-dansen...
Vond ik zelfs lekker om naar te kijken.![]()
Nope, dat was Dido.... Die heeft héél ff staan dansen....quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:29 schreef theMi het volgende:
[..]
Ingrid bedoel je..? Dido heeft daar de moves niet voor...![]()
Klopt, viel me ook al op dat ze het aardig goed kan.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nope, dat was Dido.... Die heeft héél ff staan dansen....
Menno is er blijkbaar niet erg van gecharmeerd...quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nope, dat was Dido.... Die heeft héél ff staan dansen....
Nou, oké...kom maar uit die kast...stort je hart maar uit...quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:27 schreef flugeltje het volgende:
Dido kan er ook wel wat van hoor... Dat Salsa-dansen...
Vond ik zelfs lekker om naar te kijken.![]()
Ziet er inderdaad een beetje uit als een houten klaas.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:34 schreef Maurisico het volgende:
Die Nathalie... haar dansmoves really suck...
Ik vind dit een behoorlijk beledigende opmerking. Dat zullen de varkens niet leuk vinden...quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:33 schreef Showtime het volgende:
Iedereen gezellig dansen en wat doet Chantal. Die gaat verdomme zitten op haar luie dikke vette Surinaamse gat en lopen mekkeren over filmpjes en weet ik veel wat. En die moet deze muziek in haar bloed hebben, lui varken.
Bekende mentaliteitquote:
Alweer een signaal dat de finale pas 29 december isquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:35 schreef frizti het volgende:
De Bewoners genieten van deze avond. Na al het gezwoeg op de sportapparaten, mogen ze zich nu in het zweet werken op de dansvloer, ehh, de vloer van de Huiskamer. Ze hebben een feestje aangeboden gekregen van Big Brother, want ze zijn op de helft van hun verblijf in het BB-Huis! Er klinkt een salsaliedje. "Mag de muziek iets harder Big Brother?", vraagt Chantal. Geen reactie. Het deert Lieske niet. Zij zwiept haar heupen naar alle kanten en schudt mee op het ritme. Ook Joost probeert zo goed mogelijk mee te doen op de dansvloer, maar houterig als hij is, gaat hem dat niet best af. Rob danst echter mee alsof hij zich tijdens ondergaande zon op een strand in Cuba bevindt. Schudden met die lijven!
bron: talpa
Bij deze bied ik mijn excuses aan, aan alle varkens. Sorry ik had jullie niet mogen vergelijken met die mummie.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:36 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik vind dit een behoorlijk beledigende opmerking. Dat zullen de varkens niet leuk vinden...
Omdat bb die klote cover versie draait.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:37 schreef Sonique het volgende:
Grappig dat ze niet de orginele tekst kennen van Lady Marmelade "He met marmelade down in ol' Moulin Rouge" is niet orgineel...
Moet ol' New Orleans zijn...
Detail...
Mooie fotoquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:35 schreef frizti het volgende:
Na al het gezwoeg op de sportapparaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |