Zou ik ook doen, die lui staan al drie weken droog.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:22 schreef Rica het volgende:
Deze week staat in het teken van gezondheid en conditie opbouwen en wat doen ze bij de eerste aanblik van zuip en snoepwaar?
En wat kan ze toch lekker met dat kontje schudden he?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:24 schreef Pinball het volgende:
Heeej.. Lieske doet haar 3 seconden dansje weer even
Leuk toch beter dan een hangende chantalquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:24 schreef Pinball het volgende:
Heeej.. Lieske doet haar 3 seconden dansje weer even
Net zo'n slappe hap als de bewoners dusquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:25 schreef APK het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, die lui staan al drie weken droog.![]()
dido al 5 maanden wel op een andere manierquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:25 schreef APK het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, die lui staan al drie weken droog.![]()
Ingrid bedoel je..? Dido heeft daar de moves niet voor...quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:27 schreef flugeltje het volgende:
Dido kan er ook wel wat van hoor... Dat Salsa-dansen...
Vond ik zelfs lekker om naar te kijken.![]()
Nope, dat was Dido.... Die heeft héél ff staan dansen....quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:29 schreef theMi het volgende:
[..]
Ingrid bedoel je..? Dido heeft daar de moves niet voor...![]()
Klopt, viel me ook al op dat ze het aardig goed kan.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nope, dat was Dido.... Die heeft héél ff staan dansen....
Menno is er blijkbaar niet erg van gecharmeerd...quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nope, dat was Dido.... Die heeft héél ff staan dansen....
Nou, oké...kom maar uit die kast...stort je hart maar uit...quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:27 schreef flugeltje het volgende:
Dido kan er ook wel wat van hoor... Dat Salsa-dansen...
Vond ik zelfs lekker om naar te kijken.![]()
Ziet er inderdaad een beetje uit als een houten klaas.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:34 schreef Maurisico het volgende:
Die Nathalie... haar dansmoves really suck...
Ik vind dit een behoorlijk beledigende opmerking. Dat zullen de varkens niet leuk vinden...quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:33 schreef Showtime het volgende:
Iedereen gezellig dansen en wat doet Chantal. Die gaat verdomme zitten op haar luie dikke vette Surinaamse gat en lopen mekkeren over filmpjes en weet ik veel wat. En die moet deze muziek in haar bloed hebben, lui varken.
Bekende mentaliteitquote:
Alweer een signaal dat de finale pas 29 december isquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:35 schreef frizti het volgende:
De Bewoners genieten van deze avond. Na al het gezwoeg op de sportapparaten, mogen ze zich nu in het zweet werken op de dansvloer, ehh, de vloer van de Huiskamer. Ze hebben een feestje aangeboden gekregen van Big Brother, want ze zijn op de helft van hun verblijf in het BB-Huis! Er klinkt een salsaliedje. "Mag de muziek iets harder Big Brother?", vraagt Chantal. Geen reactie. Het deert Lieske niet. Zij zwiept haar heupen naar alle kanten en schudt mee op het ritme. Ook Joost probeert zo goed mogelijk mee te doen op de dansvloer, maar houterig als hij is, gaat hem dat niet best af. Rob danst echter mee alsof hij zich tijdens ondergaande zon op een strand in Cuba bevindt. Schudden met die lijven!
bron: talpa
Bij deze bied ik mijn excuses aan, aan alle varkens. Sorry ik had jullie niet mogen vergelijken met die mummie.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:36 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik vind dit een behoorlijk beledigende opmerking. Dat zullen de varkens niet leuk vinden...
Omdat bb die klote cover versie draait.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:37 schreef Sonique het volgende:
Grappig dat ze niet de orginele tekst kennen van Lady Marmelade "He met marmelade down in ol' Moulin Rouge" is niet orgineel...
Moet ol' New Orleans zijn...
Detail...
Mooie fotoquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:35 schreef frizti het volgende:
Na al het gezwoeg op de sportapparaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |