Maar dan hebben ze in ieder geval een leuk feestje gehad, zijn ze wel eens aan toe denk ik...(en wij ook trouwens)quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:12 schreef Maurisico het volgende:
hahaha... geven ze een feest... en de bewoners.. wars van enige discipline lopen in de val en verkloten nu de weekopdracht....![]()
En volgende week weer op rantsoenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:18 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze in ieder geval een leuk feestje gehad
Ingrid dan, die het op de hometrainer moeilijk heeft met het kiezen tussen dr sigaret of haar rosé'tje..quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:17 schreef Rica het volgende:
Het is een valsstrik zegt Dido met een glas wijn in de hand.
die puberige, huiligere allergiekop heb me een paar jetsers, tering daar kunnen al die volwassen vrouwen in het huis niet aan tippenquote:
Nee, hij denkt... heb ik zo mijn best gedaan deze groep sportiever te krijgen deze dagen... gaat alles verloren met een feestjequote:Op dinsdag 1 november 2005 20:23 schreef Mike1964 het volgende:
Menno kijkt mij even te bedenkelijk, wat zal er in die jongen om gaan? Ik heb niet echt het idee dat hij hier blij mee is.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:23 schreef Sonique het volgende:
Typisch talpa...
Weer worden die twee nichten (Gordon en Joling) door je strot geduwt, of je het wil of niet...
Wat een hoerenforum! Ik heb al een hoop hoerenforums gezien, echt waar, maar dit....quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:23 schreef flugeltje het volgende:
Hebben we eindelijk een hoerenfeest, is fok traag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |