Zou ik ook doen, die lui staan al drie weken droog.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:22 schreef Rica het volgende:
Deze week staat in het teken van gezondheid en conditie opbouwen en wat doen ze bij de eerste aanblik van zuip en snoepwaar?
En wat kan ze toch lekker met dat kontje schudden he?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:24 schreef Pinball het volgende:
Heeej.. Lieske doet haar 3 seconden dansje weer even
Leuk toch beter dan een hangende chantalquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:24 schreef Pinball het volgende:
Heeej.. Lieske doet haar 3 seconden dansje weer even
Net zo'n slappe hap als de bewoners dusquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:25 schreef APK het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, die lui staan al drie weken droog.![]()
dido al 5 maanden wel op een andere manierquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:25 schreef APK het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, die lui staan al drie weken droog.![]()
Ingrid bedoel je..? Dido heeft daar de moves niet voor...quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:27 schreef flugeltje het volgende:
Dido kan er ook wel wat van hoor... Dat Salsa-dansen...
Vond ik zelfs lekker om naar te kijken.![]()
Nope, dat was Dido.... Die heeft héél ff staan dansen....quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:29 schreef theMi het volgende:
[..]
Ingrid bedoel je..? Dido heeft daar de moves niet voor...![]()
Klopt, viel me ook al op dat ze het aardig goed kan.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nope, dat was Dido.... Die heeft héél ff staan dansen....
Menno is er blijkbaar niet erg van gecharmeerd...quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nope, dat was Dido.... Die heeft héél ff staan dansen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |