Toch hoort het daar nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:11 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik verpak het stiekem tussen een paar zinnen...![]()
Die lag op die sofa achter de bank onder een groene deken te "slapen" (eigenlijk mee te luisteren met het gesprekquote:
Scan, je wil niet weten hoeveel vrouwen zoiets 'aan' hebben..quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:17 schreef scanman01 het volgende:
Die opvulling is knap tragisch. Dat ze dat zelf niet doorheeft
Een man gaat toch ook niet met een sok ofzo in zijn broek lopen. Tenminste, dat hoop ik niet.
Was wel duidelijk te zienquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:11 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik verpak het stiekem tussen een paar zinnen...![]()
Je hebt ook steeds meer bh's met opvulling. Als je cupmaat A/B heb ist een hele missie om een beha zonder opvulling te kopenquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Scan, je wil niet weten hoeveel vrouwen zoiets 'aan' hebben..![]()
Ja dat kloptquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:23 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Je hebt ook steeds meer bh's met opvulling. Als je cupmaat A/B heb ist een hele missie om een beha zonder opvulling te kopen
Nou idd jaquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:38 schreef teamlead het volgende:
Ik verwacht een uitnodiging van Jensen voor Joost![]()
Dat is dus hoe ze vrouwen laten geloven dat A/B niet groot genoeg meer is blijkbaarquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:23 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Je hebt ook steeds meer bh's met opvulling. Als je cupmaat A/B heb ist een hele missie om een beha zonder opvulling te kopen
Kijken of Joost dan nog steeds durft te zeggen dat hij Jensen een dikke pad vindquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:39 schreef Falco het volgende:
[..]
Nou idd ja. Joost past prima in dat programma!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |