Hier nog maar een keertje dan:quote:
Amen @ Gert ..........quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het maar zielig, om in zo'n creatief topic te gaan zeuren over een slotje (en hier vervolgens wel stoer Dildo te gaan roepen).
En dan nog een beetje dreigen ook: "een slotje aub want ánders open ik.." Al een reden op zich om dat topic open te laten en jou op elke fout af te rekenen voortaan.
mooi genomenquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:26 schreef APK het volgende:
[..]
Hier nog maar een keertje dan:
[afbeelding]
Screenshot: trevanian.
Topquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:32 schreef BlaBlub het volgende:
Streams doen het nou goed
Als de bewoners nou ook nog ff boeiend gaan doen zou t fijn zijn
Zit me nou niet lekker te makenquote:
Die ligt vast uit te rusten van de vermoeiende ochtend.quote:
als houte klaasquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Rob heeft 10 jaar toneel gespeeld dus vandaarzit ie in BB
Zolang Dido dr aandacht maar krijgtquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:45 schreef regenworm het volgende:
Dido in haar element wordt aangerand door twee homo's joost en menno
Ik geloof dat geen 1 streamer op een musical zit te wachtenquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:52 schreef Mike1964 het volgende:
Rob, Roel en Dido zitten gezellig bij elkaar....Roel verheugt zich op een film. Rob zegt "lekker zitten, niks doen en voor de tv...
Dido denkt dat het leuk is om zelf maar wat in elkaar te zetten, een musical of zo..Ze zijn nu plannen aan het maken.
ben benieuwd, ik heb sommige bewoners wel eens op een hemeltergend pijnlijke manier horen zingen....verheug me niet echt op een musical van die gasten.
ik wel met Naat in a non singing rolequote:Op dinsdag 1 november 2005 15:55 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik geloof dat geen 1 streamer op een musical zit te wachten
en waarom ook niet, de Nixfactor wordt ook goed bekeken....(maar niet door mij)quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:55 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Nee niet echt neequote:Op dinsdag 1 november 2005 15:55 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dan gaat het wel goed met dido.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:53 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Zolang Dido dr aandacht maar krijgt
nee dank je wordt weer tijd voor flinke ruzie.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:55 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
ach even denken ach NEEquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:57 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb toch niet weer NIETS gemist vandaag
Ook niet door mijquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:56 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
en waarom ook niet, de Nixfactor wordt ook goed bekeken....(maar niet door mij)
Wil je graag iets missen dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:57 schreef scanman01 het volgende:
nee hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:57 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:57 schreef scanman01 het volgende:
en fluitenquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:58 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ook niet door mij
De gemiddelde streamer heeft een hekel aan het zingen van de bewoners
Jaquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee dank je wordt weer tijd voor flinke ruzie.
Fluiten is idd ook erg.quote:
Ik snap niet dat de bewoners het uithouden, het is echt urenlang oeverloos geleuter.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:57 schreef scanman01 het volgende:
Ik vermoed dat de rest slaapt, of in de badkamer is. En dat is niet boeiendquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:03 schreef scanman01 het volgende:
4 streams op de 4 personen in de huiskamer.
Is de rest niet meer boeiend?
OMG die smiliequote:
voor 350.000 euro zijn er mensen die het uithouden om urenlang oeverloos te leuteren.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik snap niet dat de bewoners het uithouden, het is echt urenlang oeverloos geleuter.
Waar moeten ze het anders over hebben na 70 dagenquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik snap niet dat de bewoners het uithouden, het is echt urenlang oeverloos geleuter.
Ik wel hoor, zonder er aan te ruiken overigens.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:04 schreef Mike1964 het volgende:
Ik wil bij deze even een statement maken: Ik heb nog nooit, ik herhaal, nog nooit, mijn vinger in mijn navel gestopt en er aan geroken...ook nog nooit op het idee gekomen. Hoe komen mensen daar in godsnaam op?
Mike1964, heel goed dat je in de streamverslagen topic post, maar commantaar/mening mag je daar achter wegen latenquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:04 schreef Mike1964 het volgende:
Rob: Je moet eens je vinger in je navel doen en dan ruiken....das hartstikke vies..Nathalie en Dido beamen dit.
*Ik wil bij deze even een statement maken: Ik heb nog nooit, ik herhaal, nog nooit, mijn vinger in mijn navel gestopt en er aan geroken...ook nog nooit op het idee gekomen. Hoe komen mensen daar in godsnaam op?*
Naat, Dido,Rob, Roel en Joost spreken verder over persoonlijke hygiene. Ze zijn het er over eens dat niemand in het huis naar roosjes ruikt, zeker niet na een toiletbezoek.
Ze hebben het nu over het wegduwen van drollen die niet in de wc passen...
Ze moeten ruzie maken, gaan zeiken, zeggen dat bepaald gedarag van iemand je ergert...quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:07 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Waar moeten ze het anders over hebben na 70 dagen
Nooit.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
omdat je veel lichtblauwe kleding aanhebt?
Ik verpak het stiekem tussen een paar zinnen...quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:09 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Mike1964, heel goed dat je in de streamverslagen topic post, maar commantaar/mening mag je daar achter wegen laten
Dat ben ik met je eens, ze mogen best wat meer ruzie makenquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ze moeten ruzie maken, gaan zeiken, zeggen dat bepaald gedarag van iemand je ergert...
Dit is gewoon niet normaal. Roel opperde gisteren al dat er Prozac door het water was gemengd.
Toch hoort het daar nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:11 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik verpak het stiekem tussen een paar zinnen...![]()
Die lag op die sofa achter de bank onder een groene deken te "slapen" (eigenlijk mee te luisteren met het gesprekquote:
Scan, je wil niet weten hoeveel vrouwen zoiets 'aan' hebben..quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:17 schreef scanman01 het volgende:
Die opvulling is knap tragisch. Dat ze dat zelf niet doorheeft
Een man gaat toch ook niet met een sok ofzo in zijn broek lopen. Tenminste, dat hoop ik niet.
Was wel duidelijk te zienquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:11 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik verpak het stiekem tussen een paar zinnen...![]()
Je hebt ook steeds meer bh's met opvulling. Als je cupmaat A/B heb ist een hele missie om een beha zonder opvulling te kopenquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Scan, je wil niet weten hoeveel vrouwen zoiets 'aan' hebben..![]()
Ja dat kloptquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:23 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Je hebt ook steeds meer bh's met opvulling. Als je cupmaat A/B heb ist een hele missie om een beha zonder opvulling te kopen
Nou idd jaquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:38 schreef teamlead het volgende:
Ik verwacht een uitnodiging van Jensen voor Joost![]()
Dat is dus hoe ze vrouwen laten geloven dat A/B niet groot genoeg meer is blijkbaarquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:23 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Je hebt ook steeds meer bh's met opvulling. Als je cupmaat A/B heb ist een hele missie om een beha zonder opvulling te kopen
Kijken of Joost dan nog steeds durft te zeggen dat hij Jensen een dikke pad vindquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:39 schreef Falco het volgende:
[..]
Nou idd ja. Joost past prima in dat programma!
quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:45 schreef Falco het volgende:
Josti snapte de vragen niet bij Knoop in je zakdoek.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:46 schreef Bocaj het volgende:
Knoop in je Zakdoek is toch voor geestelijk gehandicapten?
ken zowiezo de meeste programma;s niet die ze opnoemen..quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:48 schreef teamlead het volgende:
[..]en Dido was een trouwe fan......
Cartwoman had er een toppic over geopent dat er helemaal niemand meer voor isquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:48 schreef muizemeis het volgende:
zo ben ik weer
ben weer helemaal bij, uitzending van gisteren gezien, streamveslagen gelezen... die lopen trouwens lekker nu zeg!! toppie!!
quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:54 schreef muizemeis het volgende:
Het forum is weer eens erg traag
ga maar ff keihard metallica opzetten en wat afwassen ofzo, dit schiet niet op zeg
dat dacht ik ook!!quote:
wat sociaal van jequote:Op dinsdag 1 november 2005 16:59 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat dacht ik ook!!
was trouwens war voorbarig, was zeker alleen maar een hikje van het forum, nu loopt ie weer goed.. maarja, zal nu toch maar ff gaan afwassen, denk dat ik iemand anders hier in huis daar erg blij mee maak want meestal mag hij het doen
zie jullie misschien straks nog wel ff en anders van de week wel weer
![]()
![]()
![]()
![]()
40 zal ze wel niet hebbenquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:05 schreef scanman01 het volgende:
Gisteren had Ingrid een shirt aan met nummer 82 erop... Vandaag een ander shirt met 28.
Zal wel iets met die cijfers hebben ofzo
Ik weet het niet meer. Net lees ik dat bericht van mezelf over die cijfers nog even door en denk "waarom heb ik dat in godsnaam getypt?"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |