quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:45 schreef Falco het volgende:
Josti snapte de vragen niet bij Knoop in je zakdoek.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:46 schreef Bocaj het volgende:
Knoop in je Zakdoek is toch voor geestelijk gehandicapten?
ken zowiezo de meeste programma;s niet die ze opnoemen..quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:48 schreef teamlead het volgende:
[..]en Dido was een trouwe fan......
Cartwoman had er een toppic over geopent dat er helemaal niemand meer voor isquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:48 schreef muizemeis het volgende:
zo ben ik weer
ben weer helemaal bij, uitzending van gisteren gezien, streamveslagen gelezen... die lopen trouwens lekker nu zeg!! toppie!!
quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:54 schreef muizemeis het volgende:
Het forum is weer eens erg traag
ga maar ff keihard metallica opzetten en wat afwassen ofzo, dit schiet niet op zeg
dat dacht ik ook!!quote:
wat sociaal van jequote:Op dinsdag 1 november 2005 16:59 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat dacht ik ook!!
was trouwens war voorbarig, was zeker alleen maar een hikje van het forum, nu loopt ie weer goed.. maarja, zal nu toch maar ff gaan afwassen, denk dat ik iemand anders hier in huis daar erg blij mee maak want meestal mag hij het doen
zie jullie misschien straks nog wel ff en anders van de week wel weer
![]()
![]()
![]()
![]()
40 zal ze wel niet hebbenquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:05 schreef scanman01 het volgende:
Gisteren had Ingrid een shirt aan met nummer 82 erop... Vandaag een ander shirt met 28.
Zal wel iets met die cijfers hebben ofzo
Ik weet het niet meer. Net lees ik dat bericht van mezelf over die cijfers nog even door en denk "waarom heb ik dat in godsnaam getypt?"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |