Het komt weer vaak uit Chantals strot jaquote:
Grappig, bij die foto kreeg ik een heel aparte associatie.quote:
zal wel een opdracht worden waarbij zwaartekracht een rol speeltquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:34 schreef avonne het volgende:
ik snap eigenlijk niet waarom dit nou interessant zou zijn.
gadverrr, het lijkt wel alsof ze iets vreselijks te horen heeft gekregenquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
Naatje is blij dat ze een kilo is afgevallen. (waarschijnlijk had ze vorige keer gewoon haar laarzen aan)
quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
Naatje is blij dat ze een kilo is afgevallen. (waarschijnlijk had ze vorige keer gewoon haar laarzen aan)
Nee, sokken over je broek ziet er florissant uit!quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:17 schreef scanman01 het volgende:
Die opvulling is knap tragisch. Dat ze dat zelf niet doorheeft
Een man gaat toch ook niet met een sok ofzo in zijn broek lopen. Tenminste, dat hoop ik niet.
Die test is morgen pas.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:37 schreef flugeltje het volgende:
Een hele goeie avond allemaal
Ben benieuwd naar de 'test' van vanavond. Misschien dat we dan eindelijk eens te horen krijgen wat de weekopdracht vrijdag zal zijn...
dacht dat die test morgen was ???quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:37 schreef flugeltje het volgende:
Een hele goeie avond allemaal
Ben benieuwd naar de 'test' van vanavond. Misschien dat we dan eindelijk eens te horen krijgen wat de weekopdracht vrijdag zal zijn...
quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:37 schreef Rica het volgende:
Het belooft wel de spannendste BB ooit te worden. Een geweldige groep (complimenten voor de casting 14.gif), enorm spannende opdrachten, bewoners met een drive en doorzettingsvermogen waar je U tegen zegt, lak aan hun image en elkaar bestrijden op het scherpst van de snede, plotten langs de grens van wat BB toestaat. Mên wat worden de kijkers verwend.
Voor hetzelfde geld had je een groep bewoners gehad die gewoon lekker veilig hun tijd uit ging zitten. Moet je niet aan denken.
Ik loop weer eens een dag voor..... Dacht dat het al woensdag was...quote:
lolquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:36 schreef Gert het volgende:
[..]OMFG!!!!
![]()
Knap hoe ze haar trui ondertussen verwisselt ook.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
Ik kwee nie wat die Nathalie met haar bek doet iedere keer, maar iets stoot me af in die bekakte tronie van derquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:37 schreef Rica het volgende:
Het belooft wel de spannendste BB ooit te worden. Een geweldige groep (complimenten voor de casting 14.gif), enorm spannende opdrachten, bewoners met een drive en doorzettingsvermogen waar je U tegen zegt, lak aan hun image en elkaar bestrijden op het scherpst van de snede, plotten langs de grens van wat BB toestaat. Mên wat worden de kijkers verwend.
Voor hetzelfde geld had je een groep bewoners gehad die gewoon lekker veilig hun tijd uit ging zitten. Moet je niet aan denken.
Dit is nou ook niet echt iets om je moeder blij mee te maken, als ik daar mee thuiskwam......quote:
Die test is toch op vrijdag?quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:38 schreef avonne het volgende:
is de test vanavond? ik dacht woensdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |