Traditioneel topicquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:50 schreef qu63 het volgende:
zo jammer dat dit dan wel weer mag
en alleen maar omdat je zelf je icoon in kerstsfeer wilt hebben
Slowchat niet danquote:
Als het past, anders heb ik wel hetzelfde plaatje, groot, met meer omgevingquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:40 schreef -Trinity- het volgende:
Ik wil graag een kerst- of pietenmuts.
[afbeelding]
Zwartepieterisatie;quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:47 schreef Dagonet het volgende:
Net als elk jaar zijn er vast wel weer van die actievelingen die icoontjes omtoveren naar hele toffe Sinterklaas en Kersticoontjes.
Wie wil en kan voor mij deze bewerken?
[afbeelding]
als ik het zou kunnen zou ik helpen..quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:33 schreef ThE_ED het volgende:
Ja dit topic gaat goed lopen zo met alleen mensen die vragen....
Me 2, maar ik heb echt geeeen idee..quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
als ik het zou kunnen zou ik helpen..
quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:31 schreef blrrrt het volgende:
Iemand inspiratie voor mijne?
[afbeelding]
gaat mij een beetje boven de pet, sorryquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Weet niet of het mogelijk is om mijn avatar in de feest stemming te brengen![]()
[afbeelding]
Photoshop en imageready voor de animatie. Soms in het andere topic gebruik ik 3dsmax als er iets 3D's uit moet komen. Maar eigenlijk altijd photoshop en imageready.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:58 schreef GoLLeM het volgende:
fr34k waar doe jij dat mee?
Kijk piet eens haasten met de zak.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Haha, thankss!
Maar die van Sint is voor nu natuurlijk belangrijker
het was wel een serieuze vraag btwquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:30 schreef Natalie het volgende:
pc-fr34k
Je hebt mijn huidige avatar gemaakt voor Halloween! Zou je ook zo'n soort Sinterklaas-variant kunnen maken? (ik ben je eeuwig dankbaar)
Origineel: [afbeelding]
quote:
ja!quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:59 schreef cerror het volgende:
[..]
[afbeelding]
Beetje flauw, daar niet van.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:59 schreef cerror het volgende:
[..]
[afbeelding]
Beetje flauw, daar niet van.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:13 schreef cerror het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voor sinterklaas... en piet flikkert van het dak.
Overal rode lippen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:37 schreef BVO het volgende:
Ik wil dus een zwarte piet maken van m'n huidige avatar..
Inclusief bruine huid enzo.
Heb hier een voorbeeldje gemaakt (ja, met paint.) en vraag me af of iemand ook zoiets kan maken alleen dan een stuk mooier?
.
[afbeelding]
Dit is het origineel van de foto:
http://tinypic.com/f53go9.jpg
Thanks..ik vind 'm leukquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:45 schreef GoLLeM het volgende:
wat icoontjes van een beginnend fotoshopper:
[afbeelding] [afbeelding]
die is cool!quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:00 schreef pc-fr34k het volgende:
Oud en nieuw voor KiwiTjuHh:
[afbeelding]
quote:
Het beste wat ik ervan kon maken:quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Weet niet of het mogelijk is om mijn avatar in de feest stemming te brengen![]()
[afbeelding]
Dat ik niet aan die kraag heb gedacht.quote:
Ik gebruik photoshop en imageready. In imageready open je hem, dan krijg je alle frames, en dan in photoshop neerzetten wat je wilt en eventueel aanpassen per frame aangezien die vaak verschuift.(zoals ik vaak doe met bv een mijter, als het poppetje op en neer gaat gaat de mijter ook)quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:20 schreef Manneke_Pils het volgende:
Wel cool dat jullie ook bestaande animaties kunnen bewerken. Welk programma gebruik je daarvoor? Misschien kan ik dan zelf ook wel mijn eigen avatar bewerken
Ok, Imageready dus. Thuis straks eens kijken of dat er op staat en of ik dan mn manneke een mijtertje ofzo kan gevenquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:23 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik gebruik photoshop en imageready. In imageready open je hem, dan krijg je alle frames, en dan in photoshop neerzetten wat je wilt en eventueel aanpassen per frame aangezien die vaak verschuift.(zoals ik vaak doe met bv een mijter, als het poppetje op en neer gaat gaat de mijter ook)
Jaaa, thx a lotquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:45 schreef GoLLeM het volgende:
mooi...!quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:40 schreef Lynx666 het volgende:
Van mij mag het beginnen, ik ben er klaar voor.
In het andere topic, deze is alleen voor feesticons.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:02 schreef Sickert het volgende:
pc-freak had voor mij deze al bewegend gemaakt
zou nu nog iemand m kleiner kunnen maken? alvast bedankt!
[afbeelding]
ik kan ook zo lekker lezen hequote:Op dinsdag 1 november 2005 17:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
In het andere topic, deze is alleen voor feesticons..
ik zie dat ie nu wel érg vaag is geworden.quote:
Jep, deze 2 zijn idd duidelijker..nogmaals bedanktquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:58 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
ik zie dat ie nu wel érg vaag is geworden.
deze zijn beter (misschien die tweede wat te ver afwijkend van je origineel)
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmmz oke, wel jammerquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:59 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
gaat mij een beetje boven de pet, sorry
ik kan al weinig bedenken en ik ben bang dat ik je animatie volledig verkloot als ik het ga proberen
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmz oke, wel jammerkun je dan iets met Speedy Gonzales doen?
Vind je de mijne niet mooi?quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het beste wat ik ervan kon maken:
[afbeelding]
Hij is dan wel uploadbaar op fok..
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil feest kerstversiering om de letters TLK en om de dood in mijn avater
Bij de dood kun je hem wel een kerstmuts geven en een baard
Net zo lastig als die van mij denk ik.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kunnen jullie hier niks mee
Die van jou heeft iemand toch ook ooit in oranje-sfeer gekregen? Dan moet een kerst/sint-icon ook wel lukkenquote:Op woensdag 2 november 2005 00:49 schreef static het volgende:
[..]
Net zo lastig als die van mij denk ik.
En van mij natuurlijkquote:Op woensdag 2 november 2005 00:49 schreef static het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het beste wat ik ervan kon maken:
[afbeelding]
Hij is dan wel uploadbaar op fok..
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:44 schreef Svensational het volgende:
Ik vraag mijn kerstavatar wel aan als het iets rustiger is.
Whehehehe.quote:
Ik had 'm liever met wat meer kleur e.d. Rooie muts enzo...quote:
Hijs perfectquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
[..]
Vind je de mijne niet mooi?.
.
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:38 schreef p-etr-a het volgende:
Ik wil mijn icoontje ook graag feestdagen-stijl! Liefst natuurlijk alle feestdagen, Sinterklaas, Kerst en Oud & Nieuw. Leuk dit zeg! Ik word er vrolijk van.
Dit is mijn avatar:
[afbeelding]
Daar wordt hij helaas iets te groot van. (voor upload)quote:Op woensdag 2 november 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]-->[afbeelding]
Ik heb geen sint-avatar, maar hij ziet er zo wel al een stuk beter uit...
Of die van mij.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:49 schreef static het volgende:
[..]
Thanks!!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:45 schreef GoLLeM het volgende:
Toffe avatars zijn altijd lastigquote:Op woensdag 2 november 2005 00:49 schreef static het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:43 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb er nog één van vorig jaar, maar daar was ik niet helemaal tevreden over, dus als iemand zich zou willen uitleven? Mijn waardering is groot.
Die is geinigquote:
Dat is wel zoquote:Op woensdag 2 november 2005 22:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die is geinighet was alleen mooier geweest als die mol ook weer omhoog kwam nadat de zwartepiet is geweest
zo krijg je een mooiere loop
Nee hoor....is aangepast zie mijn vorige postquote:Op woensdag 2 november 2005 22:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat is wel zo
Dus, als het niet teveel gevraagd is......
Dank jequote:Op woensdag 2 november 2005 22:50 schreef misterDre het volgende:
[..]
Nee hoor....is aangepast zie mijn vorige post
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Liefst zou ik enkel mijn eigen foto in feestsfeer hebben, de andere 2 van sin city mogen eventueel iets met de kleur rood (=feestelijk ) krijgen ..
Waarom kleinerquote:Op woensdag 2 november 2005 23:20 schreef D.Rose het volgende:
ik zie dat mijn ava groter is dan de op Fok toegestane 10240 bytes.
Kan 'm dus niet in de iconmanager uploaden.
Is er een mogelijk 'm te verkleinen zonder kwaliteitsverlies?
Superquote:Op woensdag 2 november 2005 22:50 schreef misterDre het volgende:
[..]
Nee hoor....is aangepast zie mijn vorige post
Dan kan hij geupload worden op FOk, dat is handiger met beheren en je bent alleen afhankelijk van Fok. Als Fok down is doet je icon het niet, maar wat heb je aan je icon als fok het niet doet?quote:
thanksquote:Op donderdag 3 november 2005 07:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan kan hij geupload worden op FOk, dat is handiger met beheren en je bent alleen afhankelijk van Fok. Als Fok down is doet je icon het niet, maar wat heb je aan je icon als fok het niet doet?
[afbeelding]
Geen kwaliteitsverlies.
quote:Op donderdag 3 november 2005 10:19 schreef Pronk het volgende:
Ik wilde mijn kop koffie ook klaarmaken voor de feestdagen maar ik heb geen idee hoe ik een kop koffie wat 'feestelijker' kan maken.
Heeft iemand een creatieve bui?
[afbeelding]
Goed hèquote:Op donderdag 3 november 2005 10:38 schreef Pronk het volgende:
[..]
Ehm.. Tja... Dat had ik zelf kunnen verzinnen!
Toch bedankt!
Dat ben ikquote:Op donderdag 3 november 2005 10:36 schreef steenz het volgende:
Wie maakt er een mooi Sinterklaas-icoontje van mijn usericon?
[afbeelding]
Evt. beschikbaar in groter formaat
Dus?quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:16 schreef Alicey het volgende:
Kan dan niemand iets met de mijne doen?
Sint-uitvoering:quote:Op woensdag 2 november 2005 19:39 schreef Shirley het volgende:
Ik zou ook graag mijn huidige in de feestdagen stijl willen. Sint/Kerst
Bv. een mijter/kerstmuts op het hoofdje en pepernoten/sneeuw in het stuk waar m'n naam staat.
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:12 schreef Snakey het volgende:
Is het mogelijk om een kerstmuts in mijn icoontje te proppen?![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:17 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik zou het ook tof vinden om een sneeuwende avatar te hebben of een JD met mijter of zo
Iemand inspiratie om van dat plaatje iets leukers te maken?
Ik ben slecht in bewegende plaatjes bewerken.quote:
Ik vind dat je het best leuk doet. Bij die van Alicey enzo, simpel maar doeltreffend toch!quote:Op donderdag 3 november 2005 14:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben slecht in bewegende plaatjes bewerken.
Ik ben sowieso slecht in plaatjes bewerken, maar dat terzijde.
Bupaaaa.... Patty is er nogquote:Op donderdag 3 november 2005 14:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben slecht in bewegende plaatjes bewerken.
Leuk, dankjewel.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:39 schreef pc-fr34k het volgende:
p-etr-a, ik kijk er waarschijnlijk vandaag nog wel naar, ook gelijk wat andere icon-aanvraagjes, heb wel weer zin om wat te designen.
Zou je ook ff naar die van mij willen kijken dan?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:39 schreef pc-fr34k het volgende:
p-etr-a, ik kijk er waarschijnlijk vandaag nog wel naar, ook gelijk wat andere icon-aanvraagjes, heb wel weer zin om wat te designen.
En de sinterklaas-versie:quote:Op donderdag 3 november 2005 15:19 schreef Tha_Flash het volgende:
[afbeelding]
Kleur is alleen zwaar knudde zie ik![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:06 schreef Bep het volgende:
Ik vraag het gewoon nog een keertje , wil iemand mij een scheve kerstmuts of mijter geven? Iets wat past bij mij dronken hoofdje![]()
quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:39 schreef Bep het volgende:
[..]
Maar dan graag zonder de baard , ik blijf natuurlijk wel ijdelEn de mijter mag nog schever
![]()
Hah, die van mij wel als 't lukt..quote:Op donderdag 3 november 2005 15:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
[afbeelding] Net niet uploadbaar, maar als ik het daarnaar optimaliseer dan krijgt je elfje een beetje rare gezichten die heel boos kijken.. Ga zo wel een kerst en oud en nieuw icon maken.
Is er trouwens iemand wiens icon ik mag opblazen met een oud en nieuw icon? Hier zit ik al heel de tijd aan te denken maar niet iedereen wilt dat he.. Zie die van kiwitjuhh, die heb ik maar stoer gemaakt met dat rennen en dan slowmotion zo'n explosieduik, maar ik zat eerst te denken om dat beest op te blazen.
.
mag wel met die van mij hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 15:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
[afbeelding] Net niet uploadbaar, maar als ik het daarnaar optimaliseer dan krijgt je elfje een beetje rare gezichten die heel boos kijken.. Ga zo wel een kerst en oud en nieuw icon maken.
Is er trouwens iemand wiens icon ik mag opblazen met een oud en nieuw icon? Hier zit ik al heel de tijd aan te denken maar niet iedereen wilt dat he.. Zie die van kiwitjuhh, die heb ik maar stoer gemaakt met dat rennen en dan slowmotion zo'n explosieduik, maar ik zat eerst te denken om dat beest op te blazen.
.
Primaquote:Op donderdag 3 november 2005 15:47 schreef pc-fr34k het volgende:
Skv, je krijgt meteen voorang, vooral met dat vuur is het echt te uitdagend om hier niet iets ontploffends meet e doen..
Die is erg gaaf, thx!quote:Op donderdag 3 november 2005 15:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En de sinterklaas-versie:
[afbeelding]
Andere achtergrond gedaan vanwege de rode mijter.
het kaal geaaide aapjequote:Op maandag 31 oktober 2005 21:06 schreef HV het volgende:
Ik wil ook wel graag een kerst/sinterklaas-versie van 1 van deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
Als dat mogelijk is tenminste.
Wie heeft die van BVO gemaakt danquote:Op donderdag 3 november 2005 14:29 schreef Bupatih het volgende:
Die van mij mag ook wel opgeblazen worden voor oud en nieuwquote:Op donderdag 3 november 2005 15:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
.
Gaat het lukken?quote:Op donderdag 3 november 2005 15:47 schreef pc-fr34k het volgende:
Skv, je krijgt meteen voorang, vooral met dat vuur is het echt te uitdagend om hier niet iets ontploffends meet e doen..
Mooi zoquote:Op donderdag 3 november 2005 14:39 schreef pc-fr34k het volgende:
Allebei, en een beetje sneeuw (al zal dat wel erg moeilijk worden ben ik bang).quote:Op donderdag 3 november 2005 16:41 schreef Svensational het volgende:
Misschien wel handig om te zeggen of je kerst of sinterklaas wil, of allebei.
Ach, het zijn slechts 36 frames.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:47 schreef static het volgende:
[..]
Allebei, en een beetje sneeuw (al zal dat wel erg moeilijk worden ben ik bang).
Sinterklaas,quote:Op donderdag 3 november 2005 16:41 schreef Svensational het volgende:
Misschien wel handig om te zeggen of je kerst of sinterklaas wil, of allebei.
oeeeeeeeeeeeeee dat heb je leuk gedaan zegquote:Op donderdag 3 november 2005 16:48 schreef pc-fr34k het volgende:
In het groot:
[afbeelding]
Icon-size:
[afbeelding]
Het is nog lang geen oud en nieuw.quote:
Eigen voor je icon is wel handig, ik gooi eigenlijk nooit bestanden weg omdat ik me er altijd aan erger dat er posts zijn waar de plaatjes het niet meer doen. Maar je weet maar nooit, er lopen meer mensen rond die een icon gebruiken van mijn host, maar als hij ineens weg is door een crash of een foutje van mij ofzo dan heb je pech.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:52 schreef Skv het volgende:
Blijf je 'm hosten trouwens, pc-fr34k?
Anders knal ik em ff op mn eigen ftp
Deze dus kerst of sinterklaas maakt niks uit.quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Die is erg gaaf, thx!
En jij ook thx Tha_Flash, maar ik ga toch voor die van Bupatih
Graag gedaan.quote:
Ik.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wie heeft die van BVO gemaakt dan?
Het gaat toch voornamelijk om inzicht, ik ben totaal niet artistiek maar ik heb altijd een hoop ideeen, de dingen die ik doe vergen dna ook niet echt veel skills maar is gewoon een kwestie van veel oefenen. Het gaat vanzelf steeds beter.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik..
Maar dat was mijn eerste. En ook meteen de beste.
Mijnes is ook mooiquote:Op donderdag 3 november 2005 16:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik..
Maar dat was mijn eerste. En ook meteen de beste.
Wow, mooi gedaanquote:Op donderdag 3 november 2005 17:14 schreef Bupatih het volgende:
|LangeLijst|
Ja maar ik wou ook een kerst-avatar... Natuurlijk heb ik nu al een sint-versie, maar heel veel mensen hier vragen er om 2..quote:Op donderdag 3 november 2005 17:14 schreef Bupatih het volgende:
-------------------------
'Blauwe' mensen wachten nog steeds op een aangepaste icon.
Klopt. Kwam ik ook pas later achter.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar ik wou ook een kerst-avatar... Natuurlijk heb ik nu al een sint-versie, maar heel veel mensen hier vragen er om 2..
Nee, daarom vermelde ik het daarboven even, maar toen kwam die lijstquote:Op donderdag 3 november 2005 18:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Klopt. Kwam ik ook pas later achter.
Maar dan zou ik twee lijstjes moeten maken.
Ik durfde het niet te vragen..quote:Op donderdag 3 november 2005 17:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar ik wou ook een kerst-avatar... Natuurlijk heb ik nu al een sint-versie, maar heel veel mensen hier vragen er om 2..
Tijd over?quote:Op donderdag 3 november 2005 18:05 schreef Bupatih het volgende:
Morgen ofzo kijk ik wel ff naar een complete lijst (kerst én sint)
Sinds ik mijn bijbaantje en studie voor julliequote:
Jaja, ik ben al bezig met de lijst.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:21 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik wil nog een pietenmuts en kraag hoor!
Komend weekend pas weer tijd!quote:Op donderdag 3 november 2005 18:00 schreef Bupatih het volgende:
Bedankt!
Het zou mooi zijn als de icon-makers ook bovenaan beginnen, zodat mensen die het eerst een icon
aanvroegen, niet het langste moeten wachten.
Ik probeer het meestal op volgorde omdat dat voor mij zelf ook handigger is, maar als er iets tussen zit wat me meer bevalt of wat eventjes snel gedaan is dan doe ik dat toch eerst.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:00 schreef Bupatih het volgende:
Bedankt!
Het zou mooi zijn als de icon-makers ook bovenaan beginnen, zodat mensen die het eerst een icon
aanvroegen, niet het langste moeten wachten.
I know you like me!quote:Op donderdag 3 november 2005 19:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik probeer het meestal op volgorde omdat dat voor mij zelf ook handigger is, maar als er iets tussen zit wat me meer bevalt of wat eventjes snel gedaan is dan doe ik dat toch eerst..
Hmmm, ziet er ingenieus uit, maar ik moet volgens mij nog in lijst 2quote:Op donderdag 3 november 2005 19:50 schreef Bupatih het volgende:
Het ziet er misschien een beetje onoverzichtelijk uit....maar dat is het ook.!
Maar goed. Jullie wilden een lijst pér feestdag aangegeven, dus hier heb je hem.
Op een gegeven moment snapte ik er geen snars meer van, dus als er niet klopt of ontbreekt moet je het maar zeggen.
Verander ik zo ffquote:Op donderdag 3 november 2005 19:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmmm, ziet er ingenieus uit, maar ik moet volgens mij nog in lijst 2
Flikker maar lekker op, schatquote:Kon je niet gewoon alle namen doen en dan erachter: 'wil nog sint' 'wil nog kerst' 'wil nog alledrie'?
Nu kom ik heel zeurderig over he? Maar het lijkt mij makkelijker.
ziet er goed uitquote:Op donderdag 3 november 2005 19:50 schreef Bupatih het volgende:
Het ziet er misschien een beetje onoverzichtelijk uit....maar dat is het ook.!
Maar goed. Jullie wilden een lijst pér feestdag aangegeven, dus hier heb je hem.
Op een gegeven moment snapte ik er geen snars meer van, dus als er niet klopt of ontbreekt moet je het maar zeggen.
Ik rekende dit als een sint-avatar?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:07 schreef p-etr-a het volgende:
Bupatih, ik heb nog geen Sint-avatar.
Is het ook, mijn icons vallen niet op.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik rekende dit als een sint-avatar?
Ik vind hem in ieder geval prachtig.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is het ook, mijn icons vallen niet op.. Het is toch geen kerstman-zak, er staan zelfs een sint en piet op afgebeeld.
. En het is een elven-piet geworden.
.
Als je hem niet leuk vind kan je het ook zeggen..
quote:
Je vindt mijn idee gewoon beter he?quote:Flikker maar lekker op, schat![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:32 schreef Jump het volgende:
Iemand zin om de mijne wat aan te passen? Gelijk welke feest, sint, kerst, met sneeuw enzo(mag allemaal
, credits komen in signatuur
)
Het origineel is te vinden op: http://sven.bild.de/_sub_(...)ckground_01_1280.jpg
Het is het linkse schaapje
Niet meer dan dit :quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:29 schreef static het volgende:
Het gaat niet lukken bij die van mij hè?
Dit is toch niet naar aanleiding van de Unox muts die ik heb geplaatst in de het 'Warme voeten' topicquote:
Nopequote:Op vrijdag 4 november 2005 00:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit is toch niet naar aanleiding van de Unox muts die ik heb geplaatst in de het 'Warme voeten' topic![]()
![]()
Ik heb wel een idee.....maar 36 framesquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:29 schreef static het volgende:
Het klinkt wel als een uitdaging, ik zal eens kijken wat er te doen valt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:29 schreef static het volgende:
Tuurlijk kan ik dat.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kan iemand mijn avatar iets laten wegschoppen? Een kerstbal of een cadeautje ofzo...?
Ik doe dat met photoshop save for web.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:51 schreef super-muffin het volgende:
Je bestand is 10583 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
![]()
Hoe kan ik een plaatje in Imageready een klein beetje comprimeren?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:00 schreef super-muffin het volgende:
Ja, en ik doe het ook nog voor je.
Hé, ie is tofquote:
quote:
Ik vind hem wel coolquote:
Ik vond het ook niet staan om het rustig te doen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind hem wel coolEcht zo'n sneeuwstorm is het nu
!
Ik zal eens voor je kijkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kan iemand mijn avatar iets laten wegschoppen? Een kerstbal of een cadeautje ofzo...?
Cewl!quote:
Ik vind ze wel tof, maar hoopte stiekem op iets bewegends.quote:
opslaan als jpg of gifquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
"Fout bestandstype: het bestand met type 'image/png' is niet toegestaan voor plaatsing op de server."
Ik kan geen bewegende dingen maken, maar ik denk ook als iemand dat kan dattie hooguit het been kan laten "scharnieren" omdat er het anders niet meer zo goed uitziet, omdat het nogal lastig is met jouw avatar.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind ze wel tof, maar hoopte stiekem op iets bewegends.Maar die met het cadeau is leuk, die ga ik nu alvast nemen.
Dat bedoelde ik ook, dat dan dat ene pootje zou scharnieren. Maakt verder niet uit als het er belachelijk uitziet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik kan geen bewegende dingen maken, maar ik denk ook als iemand dat kan dattie hooguit het been kan laten "scharnieren" omdat er het anders niet meer zo goed uitziet, omdat het nogal lastig is met jouw avatar.
Als 't makkelijker is mbt het FEE-icoontje, dan wil ik ook wel een fotootje met mijn koppie zichtbaar beschikbaar stellen, hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:59 schreef steenz het volgende:
Van mij hoeft het niet per se sinterklaas te zijn hoor
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook, dat dan dat ene pootje zou scharnieren. Maakt verder niet uit als het er belachelijk uitziet.
Dit is eigenlijk erg simpel, je maak gewoon in photoshop alle stukken die je nodig hebt, dan exporteer je naar imageready en maak je een frame extra aan telkens waarbij je de eerste laag onzichtbaar maar en dan devolgende layer weer wel zichtbaar. Ben er pas sinds kort achter gekomen dat imageready verschuivingen ook per frame kan doen, eerst maakte ik altijd apparte layers daarvoor aan, is nu een stuk minder werk. Voor diegene die het nog niet wisten: Als je een layer verschuift in imageready in een nieuw frame blijft hij in het vorige frame staan en verschuift hij in de animatie dus wel, met gebruik van maar 1 layer. Dit geld overigens ook voor de blending options, wat overgang van bv opacity heel makkelijk maakt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:09 schreef Yeahinho het volgende:
Wehehehe, pc-fr34k is echt goed met bewegende icoontjes.
Kan ik hem overigens naar jou laten linken?quote:
Ja, iedereen doet het al. Over het algemeen verwijder ik niks maar er is altijkd de kans dat ik iets fout doe of dat er een servercrash is ofzo. De site is bijna altijd online maar hij staat op een experimental server dus altijd de nieuwste en ook unstable versies van software, kan wel eens een oepsje geven dus. Maar dan is het ook niet langer dan een dag max.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:32 schreef static het volgende:
[..]
Kan ik hem overigens naar jou laten linken?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:07 schreef T1andonly het volgende:
Ik had graag een
sinterklaas
kerst en oud en nieuw versie als het kanvan m'n eigen icoon als iemand daar zin in heeft
Ok, thanks.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, iedereen doet het al. Over het algemeen verwijder ik niks maar er is altijkd de kans dat ik iets fout doe of dat er een servercrash is ofzo. De site is bijna altijd online maar hij staat op een experimental server dus altijd de nieuwste en ook unstable versies van software, kan wel eens een oepsje geven dus. Maar dan is het ook niet langer dan een dag max.
Het duurde eventjes voordat ik doorhad dat de onderste 2 een mijter waren en geen kroon.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:54 schreef misterDre het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |