Mijnes is ook mooiquote:Op donderdag 3 november 2005 16:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik..
Maar dat was mijn eerste. En ook meteen de beste.
Wow, mooi gedaanquote:Op donderdag 3 november 2005 17:14 schreef Bupatih het volgende:
|LangeLijst|
Ja maar ik wou ook een kerst-avatar... Natuurlijk heb ik nu al een sint-versie, maar heel veel mensen hier vragen er om 2..quote:Op donderdag 3 november 2005 17:14 schreef Bupatih het volgende:
-------------------------
'Blauwe' mensen wachten nog steeds op een aangepaste icon.
Klopt. Kwam ik ook pas later achter.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar ik wou ook een kerst-avatar... Natuurlijk heb ik nu al een sint-versie, maar heel veel mensen hier vragen er om 2..
Nee, daarom vermelde ik het daarboven even, maar toen kwam die lijstquote:Op donderdag 3 november 2005 18:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Klopt. Kwam ik ook pas later achter.
Maar dan zou ik twee lijstjes moeten maken.
Ik durfde het niet te vragen..quote:Op donderdag 3 november 2005 17:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar ik wou ook een kerst-avatar... Natuurlijk heb ik nu al een sint-versie, maar heel veel mensen hier vragen er om 2..
Tijd over?quote:Op donderdag 3 november 2005 18:05 schreef Bupatih het volgende:
Morgen ofzo kijk ik wel ff naar een complete lijst (kerst én sint)
Sinds ik mijn bijbaantje en studie voor julliequote:
Jaja, ik ben al bezig met de lijst.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:21 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik wil nog een pietenmuts en kraag hoor!
Komend weekend pas weer tijd!quote:Op donderdag 3 november 2005 18:00 schreef Bupatih het volgende:
Bedankt!
Het zou mooi zijn als de icon-makers ook bovenaan beginnen, zodat mensen die het eerst een icon
aanvroegen, niet het langste moeten wachten.
Ik probeer het meestal op volgorde omdat dat voor mij zelf ook handigger is, maar als er iets tussen zit wat me meer bevalt of wat eventjes snel gedaan is dan doe ik dat toch eerst.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:00 schreef Bupatih het volgende:
Bedankt!
Het zou mooi zijn als de icon-makers ook bovenaan beginnen, zodat mensen die het eerst een icon
aanvroegen, niet het langste moeten wachten.
I know you like me!quote:Op donderdag 3 november 2005 19:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik probeer het meestal op volgorde omdat dat voor mij zelf ook handigger is, maar als er iets tussen zit wat me meer bevalt of wat eventjes snel gedaan is dan doe ik dat toch eerst..
Hmmm, ziet er ingenieus uit, maar ik moet volgens mij nog in lijst 2quote:Op donderdag 3 november 2005 19:50 schreef Bupatih het volgende:
Het ziet er misschien een beetje onoverzichtelijk uit....maar dat is het ook.!
Maar goed. Jullie wilden een lijst pér feestdag aangegeven, dus hier heb je hem.
Op een gegeven moment snapte ik er geen snars meer van, dus als er niet klopt of ontbreekt moet je het maar zeggen.
Verander ik zo ffquote:Op donderdag 3 november 2005 19:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmmm, ziet er ingenieus uit, maar ik moet volgens mij nog in lijst 2
Flikker maar lekker op, schatquote:Kon je niet gewoon alle namen doen en dan erachter: 'wil nog sint' 'wil nog kerst' 'wil nog alledrie'?
Nu kom ik heel zeurderig over he? Maar het lijkt mij makkelijker.
ziet er goed uitquote:Op donderdag 3 november 2005 19:50 schreef Bupatih het volgende:
Het ziet er misschien een beetje onoverzichtelijk uit....maar dat is het ook.!
Maar goed. Jullie wilden een lijst pér feestdag aangegeven, dus hier heb je hem.
Op een gegeven moment snapte ik er geen snars meer van, dus als er niet klopt of ontbreekt moet je het maar zeggen.
Ik rekende dit als een sint-avatar?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:07 schreef p-etr-a het volgende:
Bupatih, ik heb nog geen Sint-avatar.
Is het ook, mijn icons vallen niet op.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik rekende dit als een sint-avatar?
Ik vind hem in ieder geval prachtig.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is het ook, mijn icons vallen niet op.. Het is toch geen kerstman-zak, er staan zelfs een sint en piet op afgebeeld.
. En het is een elven-piet geworden.
.
Als je hem niet leuk vind kan je het ook zeggen..
quote:
Je vindt mijn idee gewoon beter he?quote:Flikker maar lekker op, schat![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:32 schreef Jump het volgende:
Iemand zin om de mijne wat aan te passen? Gelijk welke feest, sint, kerst, met sneeuw enzo(mag allemaal
, credits komen in signatuur
)
Het origineel is te vinden op: http://sven.bild.de/_sub_(...)ckground_01_1280.jpg
Het is het linkse schaapje
Niet meer dan dit :quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:29 schreef static het volgende:
Het gaat niet lukken bij die van mij hè?
Dit is toch niet naar aanleiding van de Unox muts die ik heb geplaatst in de het 'Warme voeten' topicquote:
Nopequote:Op vrijdag 4 november 2005 00:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit is toch niet naar aanleiding van de Unox muts die ik heb geplaatst in de het 'Warme voeten' topic![]()
![]()
Ik heb wel een idee.....maar 36 framesquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:29 schreef static het volgende:
Het klinkt wel als een uitdaging, ik zal eens kijken wat er te doen valt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:29 schreef static het volgende:
Tuurlijk kan ik dat.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kan iemand mijn avatar iets laten wegschoppen? Een kerstbal of een cadeautje ofzo...?
Ik doe dat met photoshop save for web.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:51 schreef super-muffin het volgende:
Je bestand is 10583 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
![]()
Hoe kan ik een plaatje in Imageready een klein beetje comprimeren?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:00 schreef super-muffin het volgende:
Ja, en ik doe het ook nog voor je.
Hé, ie is tofquote:
quote:
Ik vind hem wel coolquote:
Ik vond het ook niet staan om het rustig te doen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind hem wel coolEcht zo'n sneeuwstorm is het nu
!
Ik zal eens voor je kijkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kan iemand mijn avatar iets laten wegschoppen? Een kerstbal of een cadeautje ofzo...?
Cewl!quote:
Ik vind ze wel tof, maar hoopte stiekem op iets bewegends.quote:
opslaan als jpg of gifquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
"Fout bestandstype: het bestand met type 'image/png' is niet toegestaan voor plaatsing op de server."
Ik kan geen bewegende dingen maken, maar ik denk ook als iemand dat kan dattie hooguit het been kan laten "scharnieren" omdat er het anders niet meer zo goed uitziet, omdat het nogal lastig is met jouw avatar.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind ze wel tof, maar hoopte stiekem op iets bewegends.Maar die met het cadeau is leuk, die ga ik nu alvast nemen.
Dat bedoelde ik ook, dat dan dat ene pootje zou scharnieren. Maakt verder niet uit als het er belachelijk uitziet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik kan geen bewegende dingen maken, maar ik denk ook als iemand dat kan dattie hooguit het been kan laten "scharnieren" omdat er het anders niet meer zo goed uitziet, omdat het nogal lastig is met jouw avatar.
Als 't makkelijker is mbt het FEE-icoontje, dan wil ik ook wel een fotootje met mijn koppie zichtbaar beschikbaar stellen, hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:59 schreef steenz het volgende:
Van mij hoeft het niet per se sinterklaas te zijn hoor
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook, dat dan dat ene pootje zou scharnieren. Maakt verder niet uit als het er belachelijk uitziet.
Dit is eigenlijk erg simpel, je maak gewoon in photoshop alle stukken die je nodig hebt, dan exporteer je naar imageready en maak je een frame extra aan telkens waarbij je de eerste laag onzichtbaar maar en dan devolgende layer weer wel zichtbaar. Ben er pas sinds kort achter gekomen dat imageready verschuivingen ook per frame kan doen, eerst maakte ik altijd apparte layers daarvoor aan, is nu een stuk minder werk. Voor diegene die het nog niet wisten: Als je een layer verschuift in imageready in een nieuw frame blijft hij in het vorige frame staan en verschuift hij in de animatie dus wel, met gebruik van maar 1 layer. Dit geld overigens ook voor de blending options, wat overgang van bv opacity heel makkelijk maakt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:09 schreef Yeahinho het volgende:
Wehehehe, pc-fr34k is echt goed met bewegende icoontjes.
Kan ik hem overigens naar jou laten linken?quote:
Ja, iedereen doet het al. Over het algemeen verwijder ik niks maar er is altijkd de kans dat ik iets fout doe of dat er een servercrash is ofzo. De site is bijna altijd online maar hij staat op een experimental server dus altijd de nieuwste en ook unstable versies van software, kan wel eens een oepsje geven dus. Maar dan is het ook niet langer dan een dag max.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:32 schreef static het volgende:
[..]
Kan ik hem overigens naar jou laten linken?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:07 schreef T1andonly het volgende:
Ik had graag een
sinterklaas
kerst en oud en nieuw versie als het kanvan m'n eigen icoon als iemand daar zin in heeft
Ok, thanks.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, iedereen doet het al. Over het algemeen verwijder ik niks maar er is altijkd de kans dat ik iets fout doe of dat er een servercrash is ofzo. De site is bijna altijd online maar hij staat op een experimental server dus altijd de nieuwste en ook unstable versies van software, kan wel eens een oepsje geven dus. Maar dan is het ook niet langer dan een dag max.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |