Hmmm, ziet er ingenieus uit, maar ik moet volgens mij nog in lijst 2quote:Op donderdag 3 november 2005 19:50 schreef Bupatih het volgende:
Het ziet er misschien een beetje onoverzichtelijk uit....maar dat is het ook.!
Maar goed. Jullie wilden een lijst pér feestdag aangegeven, dus hier heb je hem.
Op een gegeven moment snapte ik er geen snars meer van, dus als er niet klopt of ontbreekt moet je het maar zeggen.
Verander ik zo ffquote:Op donderdag 3 november 2005 19:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmmm, ziet er ingenieus uit, maar ik moet volgens mij nog in lijst 2
Flikker maar lekker op, schatquote:Kon je niet gewoon alle namen doen en dan erachter: 'wil nog sint' 'wil nog kerst' 'wil nog alledrie'?
Nu kom ik heel zeurderig over he? Maar het lijkt mij makkelijker.
ziet er goed uitquote:Op donderdag 3 november 2005 19:50 schreef Bupatih het volgende:
Het ziet er misschien een beetje onoverzichtelijk uit....maar dat is het ook.!
Maar goed. Jullie wilden een lijst pér feestdag aangegeven, dus hier heb je hem.
Op een gegeven moment snapte ik er geen snars meer van, dus als er niet klopt of ontbreekt moet je het maar zeggen.
Ik rekende dit als een sint-avatar?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:07 schreef p-etr-a het volgende:
Bupatih, ik heb nog geen Sint-avatar.
Is het ook, mijn icons vallen niet op.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik rekende dit als een sint-avatar?
Ik vind hem in ieder geval prachtig.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is het ook, mijn icons vallen niet op.. Het is toch geen kerstman-zak, er staan zelfs een sint en piet op afgebeeld.
. En het is een elven-piet geworden.
.
Als je hem niet leuk vind kan je het ook zeggen..
quote:
Je vindt mijn idee gewoon beter he?quote:Flikker maar lekker op, schat![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:32 schreef Jump het volgende:
Iemand zin om de mijne wat aan te passen? Gelijk welke feest, sint, kerst, met sneeuw enzo(mag allemaal
, credits komen in signatuur
)
Het origineel is te vinden op: http://sven.bild.de/_sub_(...)ckground_01_1280.jpg
Het is het linkse schaapje
Niet meer dan dit :quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:29 schreef static het volgende:
Het gaat niet lukken bij die van mij hè?
Dit is toch niet naar aanleiding van de Unox muts die ik heb geplaatst in de het 'Warme voeten' topicquote:
Nopequote:Op vrijdag 4 november 2005 00:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit is toch niet naar aanleiding van de Unox muts die ik heb geplaatst in de het 'Warme voeten' topic![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |