Wie heeft die van BVO gemaakt danquote:Op donderdag 3 november 2005 14:29 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben sowieso slecht in plaatjes bewerken, maar dat terzijde.
Die van mij mag ook wel opgeblazen worden voor oud en nieuwquote:Op donderdag 3 november 2005 15:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
[afbeelding] Net niet uploadbaar, maar als ik het daarnaar optimaliseer dan krijgt je elfje een beetje rare gezichten die heel boos kijken.. Ga zo wel een kerst en oud en nieuw icon maken.
Is er trouwens iemand wiens icon ik mag opblazen met een oud en nieuw icon? Hier zit ik al heel de tijd aan te denken maar niet iedereen wilt dat he.. Zie die van kiwitjuhh, die heb ik maar stoer gemaakt met dat rennen en dan slowmotion zo'n explosieduik, maar ik zat eerst te denken om dat beest op te blazen.
.
Gaat het lukken?quote:Op donderdag 3 november 2005 15:47 schreef pc-fr34k het volgende:
Skv, je krijgt meteen voorang, vooral met dat vuur is het echt te uitdagend om hier niet iets ontploffends meet e doen..
Mooi zoquote:Op donderdag 3 november 2005 14:39 schreef pc-fr34k het volgende:
p-etr-a, ik kijk er waarschijnlijk vandaag nog wel naar, ook gelijk wat andere icon-aanvraagjes, heb wel weer zin om wat te designen.
Allebei, en een beetje sneeuw (al zal dat wel erg moeilijk worden ben ik bang).quote:Op donderdag 3 november 2005 16:41 schreef Svensational het volgende:
Misschien wel handig om te zeggen of je kerst of sinterklaas wil, of allebei.
Ach, het zijn slechts 36 frames.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:47 schreef static het volgende:
[..]
Allebei, en een beetje sneeuw (al zal dat wel erg moeilijk worden ben ik bang).
Sinterklaas,quote:Op donderdag 3 november 2005 16:41 schreef Svensational het volgende:
Misschien wel handig om te zeggen of je kerst of sinterklaas wil, of allebei.
oeeeeeeeeeeeeee dat heb je leuk gedaan zegquote:Op donderdag 3 november 2005 16:48 schreef pc-fr34k het volgende:
In het groot:
[afbeelding]
Icon-size:
[afbeelding]
Het is nog lang geen oud en nieuw.quote:
Eigen voor je icon is wel handig, ik gooi eigenlijk nooit bestanden weg omdat ik me er altijd aan erger dat er posts zijn waar de plaatjes het niet meer doen. Maar je weet maar nooit, er lopen meer mensen rond die een icon gebruiken van mijn host, maar als hij ineens weg is door een crash of een foutje van mij ofzo dan heb je pech.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:52 schreef Skv het volgende:
Blijf je 'm hosten trouwens, pc-fr34k?
Anders knal ik em ff op mn eigen ftp
Deze dus kerst of sinterklaas maakt niks uit.quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Die is erg gaaf, thx!
En jij ook thx Tha_Flash, maar ik ga toch voor die van Bupatih
Graag gedaan.quote:
Ik.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wie heeft die van BVO gemaakt dan?
Het gaat toch voornamelijk om inzicht, ik ben totaal niet artistiek maar ik heb altijd een hoop ideeen, de dingen die ik doe vergen dna ook niet echt veel skills maar is gewoon een kwestie van veel oefenen. Het gaat vanzelf steeds beter.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik..
Maar dat was mijn eerste. En ook meteen de beste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |