Ik had 'm liever met wat meer kleur e.d. Rooie muts enzo...quote:
Hijs perfectquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
[..]
Vind je de mijne niet mooi?.
.
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:38 schreef p-etr-a het volgende:
Ik wil mijn icoontje ook graag feestdagen-stijl! Liefst natuurlijk alle feestdagen, Sinterklaas, Kerst en Oud & Nieuw. Leuk dit zeg! Ik word er vrolijk van.
Dit is mijn avatar:
[afbeelding]
Daar wordt hij helaas iets te groot van. (voor upload)quote:Op woensdag 2 november 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]-->[afbeelding]
Ik heb geen sint-avatar, maar hij ziet er zo wel al een stuk beter uit...
Of die van mij.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:49 schreef static het volgende:
[..]
Net zo lastig als die van mij denk ik.
Thanks!!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:45 schreef GoLLeM het volgende:
wat icoontjes van een beginnend fotoshopper:
[afbeelding] [afbeelding]
Toffe avatars zijn altijd lastigquote:Op woensdag 2 november 2005 00:49 schreef static het volgende:
[..]
Net zo lastig als die van mij denk ik.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:43 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb er nog één van vorig jaar, maar daar was ik niet helemaal tevreden over, dus als iemand zich zou willen uitleven? Mijn waardering is groot.
Die is geinigquote:
Dat is wel zoquote:Op woensdag 2 november 2005 22:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die is geinighet was alleen mooier geweest als die mol ook weer omhoog kwam nadat de zwartepiet is geweest
zo krijg je een mooiere loop
Nee hoor....is aangepast zie mijn vorige postquote:Op woensdag 2 november 2005 22:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat is wel zo
Dus, als het niet teveel gevraagd is......
Dank jequote:Op woensdag 2 november 2005 22:50 schreef misterDre het volgende:
[..]
Nee hoor....is aangepast zie mijn vorige post
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Liefst zou ik enkel mijn eigen foto in feestsfeer hebben, de andere 2 van sin city mogen eventueel iets met de kleur rood (=feestelijk ) krijgen ..
Waarom kleinerquote:Op woensdag 2 november 2005 23:20 schreef D.Rose het volgende:
ik zie dat mijn ava groter is dan de op Fok toegestane 10240 bytes.
Kan 'm dus niet in de iconmanager uploaden.
Is er een mogelijk 'm te verkleinen zonder kwaliteitsverlies?
Superquote:Op woensdag 2 november 2005 22:50 schreef misterDre het volgende:
[..]
Nee hoor....is aangepast zie mijn vorige post
Dan kan hij geupload worden op FOk, dat is handiger met beheren en je bent alleen afhankelijk van Fok. Als Fok down is doet je icon het niet, maar wat heb je aan je icon als fok het niet doet?quote:
thanksquote:Op donderdag 3 november 2005 07:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dan kan hij geupload worden op FOk, dat is handiger met beheren en je bent alleen afhankelijk van Fok. Als Fok down is doet je icon het niet, maar wat heb je aan je icon als fok het niet doet?
[afbeelding]
Geen kwaliteitsverlies.
quote:Op donderdag 3 november 2005 10:19 schreef Pronk het volgende:
Ik wilde mijn kop koffie ook klaarmaken voor de feestdagen maar ik heb geen idee hoe ik een kop koffie wat 'feestelijker' kan maken.
Heeft iemand een creatieve bui?
[afbeelding]
Goed hèquote:Op donderdag 3 november 2005 10:38 schreef Pronk het volgende:
[..]
Ehm.. Tja... Dat had ik zelf kunnen verzinnen!
Toch bedankt!
Dat ben ikquote:Op donderdag 3 november 2005 10:36 schreef steenz het volgende:
Wie maakt er een mooi Sinterklaas-icoontje van mijn usericon?
[afbeelding]
Evt. beschikbaar in groter formaat
Dus?quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:16 schreef Alicey het volgende:
Kan dan niemand iets met de mijne doen?
Sint-uitvoering:quote:Op woensdag 2 november 2005 19:39 schreef Shirley het volgende:
Ik zou ook graag mijn huidige in de feestdagen stijl willen. Sint/Kerst
Bv. een mijter/kerstmuts op het hoofdje en pepernoten/sneeuw in het stuk waar m'n naam staat.
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:12 schreef Snakey het volgende:
Is het mogelijk om een kerstmuts in mijn icoontje te proppen?![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:17 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik zou het ook tof vinden om een sneeuwende avatar te hebben of een JD met mijter of zo
Iemand inspiratie om van dat plaatje iets leukers te maken?
Ik ben slecht in bewegende plaatjes bewerken.quote:
Ik vind dat je het best leuk doet. Bij die van Alicey enzo, simpel maar doeltreffend toch!quote:Op donderdag 3 november 2005 14:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben slecht in bewegende plaatjes bewerken.
Ik ben sowieso slecht in plaatjes bewerken, maar dat terzijde.
Bupaaaa.... Patty is er nogquote:Op donderdag 3 november 2005 14:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben slecht in bewegende plaatjes bewerken.
Leuk, dankjewel.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:39 schreef pc-fr34k het volgende:
p-etr-a, ik kijk er waarschijnlijk vandaag nog wel naar, ook gelijk wat andere icon-aanvraagjes, heb wel weer zin om wat te designen.
Zou je ook ff naar die van mij willen kijken dan?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:39 schreef pc-fr34k het volgende:
p-etr-a, ik kijk er waarschijnlijk vandaag nog wel naar, ook gelijk wat andere icon-aanvraagjes, heb wel weer zin om wat te designen.
En de sinterklaas-versie:quote:Op donderdag 3 november 2005 15:19 schreef Tha_Flash het volgende:
[afbeelding]
Kleur is alleen zwaar knudde zie ik![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:06 schreef Bep het volgende:
Ik vraag het gewoon nog een keertje , wil iemand mij een scheve kerstmuts of mijter geven? Iets wat past bij mij dronken hoofdje![]()
quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:39 schreef Bep het volgende:
[..]
Maar dan graag zonder de baard , ik blijf natuurlijk wel ijdelEn de mijter mag nog schever
![]()
Hah, die van mij wel als 't lukt..quote:Op donderdag 3 november 2005 15:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
[afbeelding] Net niet uploadbaar, maar als ik het daarnaar optimaliseer dan krijgt je elfje een beetje rare gezichten die heel boos kijken.. Ga zo wel een kerst en oud en nieuw icon maken.
Is er trouwens iemand wiens icon ik mag opblazen met een oud en nieuw icon? Hier zit ik al heel de tijd aan te denken maar niet iedereen wilt dat he.. Zie die van kiwitjuhh, die heb ik maar stoer gemaakt met dat rennen en dan slowmotion zo'n explosieduik, maar ik zat eerst te denken om dat beest op te blazen.
.
mag wel met die van mij hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 15:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
[afbeelding] Net niet uploadbaar, maar als ik het daarnaar optimaliseer dan krijgt je elfje een beetje rare gezichten die heel boos kijken.. Ga zo wel een kerst en oud en nieuw icon maken.
Is er trouwens iemand wiens icon ik mag opblazen met een oud en nieuw icon? Hier zit ik al heel de tijd aan te denken maar niet iedereen wilt dat he.. Zie die van kiwitjuhh, die heb ik maar stoer gemaakt met dat rennen en dan slowmotion zo'n explosieduik, maar ik zat eerst te denken om dat beest op te blazen.
.
Primaquote:Op donderdag 3 november 2005 15:47 schreef pc-fr34k het volgende:
Skv, je krijgt meteen voorang, vooral met dat vuur is het echt te uitdagend om hier niet iets ontploffends meet e doen..
Die is erg gaaf, thx!quote:Op donderdag 3 november 2005 15:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En de sinterklaas-versie:
[afbeelding]
Andere achtergrond gedaan vanwege de rode mijter.
het kaal geaaide aapjequote:Op maandag 31 oktober 2005 21:06 schreef HV het volgende:
Ik wil ook wel graag een kerst/sinterklaas-versie van 1 van deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
Als dat mogelijk is tenminste.
Wie heeft die van BVO gemaakt danquote:Op donderdag 3 november 2005 14:29 schreef Bupatih het volgende:
Die van mij mag ook wel opgeblazen worden voor oud en nieuwquote:Op donderdag 3 november 2005 15:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
.
Gaat het lukken?quote:Op donderdag 3 november 2005 15:47 schreef pc-fr34k het volgende:
Skv, je krijgt meteen voorang, vooral met dat vuur is het echt te uitdagend om hier niet iets ontploffends meet e doen..
Mooi zoquote:Op donderdag 3 november 2005 14:39 schreef pc-fr34k het volgende:
Allebei, en een beetje sneeuw (al zal dat wel erg moeilijk worden ben ik bang).quote:Op donderdag 3 november 2005 16:41 schreef Svensational het volgende:
Misschien wel handig om te zeggen of je kerst of sinterklaas wil, of allebei.
Ach, het zijn slechts 36 frames.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:47 schreef static het volgende:
[..]
Allebei, en een beetje sneeuw (al zal dat wel erg moeilijk worden ben ik bang).
Sinterklaas,quote:Op donderdag 3 november 2005 16:41 schreef Svensational het volgende:
Misschien wel handig om te zeggen of je kerst of sinterklaas wil, of allebei.
oeeeeeeeeeeeeee dat heb je leuk gedaan zegquote:Op donderdag 3 november 2005 16:48 schreef pc-fr34k het volgende:
In het groot:
[afbeelding]
Icon-size:
[afbeelding]
Het is nog lang geen oud en nieuw.quote:
Eigen voor je icon is wel handig, ik gooi eigenlijk nooit bestanden weg omdat ik me er altijd aan erger dat er posts zijn waar de plaatjes het niet meer doen. Maar je weet maar nooit, er lopen meer mensen rond die een icon gebruiken van mijn host, maar als hij ineens weg is door een crash of een foutje van mij ofzo dan heb je pech.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:52 schreef Skv het volgende:
Blijf je 'm hosten trouwens, pc-fr34k?
Anders knal ik em ff op mn eigen ftp
Deze dus kerst of sinterklaas maakt niks uit.quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Die is erg gaaf, thx!
En jij ook thx Tha_Flash, maar ik ga toch voor die van Bupatih
Graag gedaan.quote:
Ik.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wie heeft die van BVO gemaakt dan?
Het gaat toch voornamelijk om inzicht, ik ben totaal niet artistiek maar ik heb altijd een hoop ideeen, de dingen die ik doe vergen dna ook niet echt veel skills maar is gewoon een kwestie van veel oefenen. Het gaat vanzelf steeds beter.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik..
Maar dat was mijn eerste. En ook meteen de beste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |