Traditioneel topicquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:50 schreef qu63 het volgende:
zo jammer dat dit dan wel weer mag
en alleen maar omdat je zelf je icoon in kerstsfeer wilt hebben
Slowchat niet danquote:
Als het past, anders heb ik wel hetzelfde plaatje, groot, met meer omgevingquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:40 schreef -Trinity- het volgende:
Ik wil graag een kerst- of pietenmuts.
[afbeelding]
Zwartepieterisatie;quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:47 schreef Dagonet het volgende:
Net als elk jaar zijn er vast wel weer van die actievelingen die icoontjes omtoveren naar hele toffe Sinterklaas en Kersticoontjes.
Wie wil en kan voor mij deze bewerken?
[afbeelding]
als ik het zou kunnen zou ik helpen..quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:33 schreef ThE_ED het volgende:
Ja dit topic gaat goed lopen zo met alleen mensen die vragen....
Me 2, maar ik heb echt geeeen idee..quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
als ik het zou kunnen zou ik helpen..
quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:31 schreef blrrrt het volgende:
Iemand inspiratie voor mijne?
[afbeelding]
gaat mij een beetje boven de pet, sorryquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Weet niet of het mogelijk is om mijn avatar in de feest stemming te brengen![]()
[afbeelding]
Photoshop en imageready voor de animatie. Soms in het andere topic gebruik ik 3dsmax als er iets 3D's uit moet komen. Maar eigenlijk altijd photoshop en imageready.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:58 schreef GoLLeM het volgende:
fr34k waar doe jij dat mee?
Kijk piet eens haasten met de zak.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Haha, thankss!
Maar die van Sint is voor nu natuurlijk belangrijker
het was wel een serieuze vraag btwquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:30 schreef Natalie het volgende:
pc-fr34k
Je hebt mijn huidige avatar gemaakt voor Halloween! Zou je ook zo'n soort Sinterklaas-variant kunnen maken? (ik ben je eeuwig dankbaar)
Origineel: [afbeelding]
quote:
ja!quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:59 schreef cerror het volgende:
[..]
[afbeelding]
Beetje flauw, daar niet van.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:59 schreef cerror het volgende:
[..]
[afbeelding]
Beetje flauw, daar niet van.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:13 schreef cerror het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voor sinterklaas... en piet flikkert van het dak.
Overal rode lippen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:37 schreef BVO het volgende:
Ik wil dus een zwarte piet maken van m'n huidige avatar..
Inclusief bruine huid enzo.
Heb hier een voorbeeldje gemaakt (ja, met paint.) en vraag me af of iemand ook zoiets kan maken alleen dan een stuk mooier?
.
[afbeelding]
Dit is het origineel van de foto:
http://tinypic.com/f53go9.jpg
Thanks..ik vind 'm leukquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:45 schreef GoLLeM het volgende:
wat icoontjes van een beginnend fotoshopper:
[afbeelding] [afbeelding]
die is cool!quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:00 schreef pc-fr34k het volgende:
Oud en nieuw voor KiwiTjuHh:
[afbeelding]
quote:
Het beste wat ik ervan kon maken:quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Weet niet of het mogelijk is om mijn avatar in de feest stemming te brengen![]()
[afbeelding]
Dat ik niet aan die kraag heb gedacht.quote:
Ik gebruik photoshop en imageready. In imageready open je hem, dan krijg je alle frames, en dan in photoshop neerzetten wat je wilt en eventueel aanpassen per frame aangezien die vaak verschuift.(zoals ik vaak doe met bv een mijter, als het poppetje op en neer gaat gaat de mijter ook)quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:20 schreef Manneke_Pils het volgende:
Wel cool dat jullie ook bestaande animaties kunnen bewerken. Welk programma gebruik je daarvoor? Misschien kan ik dan zelf ook wel mijn eigen avatar bewerken
Ok, Imageready dus. Thuis straks eens kijken of dat er op staat en of ik dan mn manneke een mijtertje ofzo kan gevenquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:23 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik gebruik photoshop en imageready. In imageready open je hem, dan krijg je alle frames, en dan in photoshop neerzetten wat je wilt en eventueel aanpassen per frame aangezien die vaak verschuift.(zoals ik vaak doe met bv een mijter, als het poppetje op en neer gaat gaat de mijter ook)
Jaaa, thx a lotquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:45 schreef GoLLeM het volgende:
wat icoontjes van een beginnend fotoshopper:
mooi...!quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:40 schreef Lynx666 het volgende:
Van mij mag het beginnen, ik ben er klaar voor.
In het andere topic, deze is alleen voor feesticons.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:02 schreef Sickert het volgende:
pc-freak had voor mij deze al bewegend gemaakt
zou nu nog iemand m kleiner kunnen maken? alvast bedankt!
[afbeelding]
ik kan ook zo lekker lezen hequote:Op dinsdag 1 november 2005 17:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
In het andere topic, deze is alleen voor feesticons..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |