abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31841652

Wedstrijd : PSV - AC Milan
Datum : 01 - 11 - 2005
Tijd : 20.45
Stadion : Philips Stadion

Champions League Passe-Partout Plekken:

Als we winnen doen we goede zaken maar het zal weer een zware wedstrijd gaan worden.
Boodschap van algemeen nut.
pi_31841715
Als uit 0-0 mogelijk is moet er thuis toch minimaal ook een puntje te halen vallen!

En vorig jaar deden we het thuis helemaal niet slecht. Ik ben benieuwd...
Uhm...
  Trouwste user 2022 maandag 31 oktober 2005 @ 17:06:57 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_31841720
Natuurlijk zwaar.Maardit zijn wel de wedstrijden om er eens voor te gaan zitten. Succes PSV.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 31 oktober 2005 @ 17:07:51 #4
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_31841752
Tja, als je dit wint ben je zo goed als zeker door. Maar een gelijkspel lijkt me ook goed. Ik sta op oost.
pi_31842170
Ik heb er zin in. Zit morgen trouwens op NN ipv UU. Ben benieuwd of ze het gaan winnen. Laat die andere wedstrijd maar lekker gelijk worden, dat lijkt me het beste voor PSV.
pi_31842177
ik denk zelf dat milan wint met minimaal 0-1 maar ik hoop natuurlijk wel op een puntje of 3
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
pi_31842265
Gaat inderdaad lastig worden, maar drie punten halen is zeker niet onmogelijk. Heb in ieder geval al zin in morgen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_31842899
Shevchenko had het al over een schaakwedstrijd, dit zal het ook wel weer worden. Hopelijk houdt PSV nog een punt aan het duel over.
That's all folks!
pi_31843170
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Shevchenko had het al over een schaakwedstrijd, dit zal het ook wel weer worden. Hopelijk houdt PSV nog een punt aan het duel over.
Liever drie, maar één punt zou al prachtig zijn.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31843634
PSV!!!... weer een gelijkspel zou goed zijn, maar winst SUPER
  maandag 31 oktober 2005 @ 18:18:06 #11
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_31843837
Ik zit in vak AA, ik sta alleen (nog?) niet op het plaatje

Word lekker billenknijpen ... maar gelukkig is het niet zo koud als vorig jaar tijdens PSV-Arsenal
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_31844123
Kopie van de halve finale zou leuk zijn, maarja dat was een totaal andere situatie dan nu.
Met een punt ben ik tevreden, meer is altijd beter natuurlijk
pi_31846497
Deze wordt denk ik moeilijker dan de wedstrijd in Milaan, omdat de fans PSV meer naar voren zullen schreeuwen. Of gaan jullie dat niet doen en accepteren jullie een eventuele herhaling van de match in Italië?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31846762
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
Deze wordt denk ik moeilijker dan de wedstrijd in Milaan, omdat de fans PSV meer naar voren zullen schreeuwen. Of gaan jullie dat niet doen en accepteren jullie een eventuele herhaling van de match in Italië?
Ik denk dat PSV het achterin potdicht gooit met een vijfmansblok en Cocu als verbindingsspeler. Afellay/Aissati, Farfán en Robert/Beasley zullen het spel gaan maken en VOH in stelling brengen. Daarnaast zullen er nog standaardsituaties ontstaan, dus ik zie zeker kansen voor PSV.

Zelf zou ik beginnen met:
Gomes
Reiziger Ooijer Alex Lamey
Aissati Simons Cocu
Farfán VOH Robert

De licht geblesseerde Afellay kan zo mooi invallen en het spel gaan maken wanneer Milan al wat vermoeid is geraakt. Robert kan met z'n harde werk de verdediging van Milan vermoeien, zodat Beasley in de 60e minuut fris in kan vallen en zo meer kans maakt op het creëren van kansen (jaja).
Mocht Afellay helemaal niet kunnen spelen, dan kan Beerens invallen voor Robert en Beasley voor Aissati. Ik heb er vertrouwen in.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31846835
2-0 voor PSV.
pi_31847039
quote:
Sheva speelt waarschijnlijk niet, hooguit als invaller om weer wat ritme op de doen voor Udinese thuis zondag.

Ancelotti heeft in de Italiaanse media al aangegeven dat Vieri in de basis begint.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_31847122
Klopt, dat las ik vanmorgen ook in de krant.
That's all folks!
pi_31847192
Cultheld kan Guus wel even bellen, dan moet het lukken. Vindt Guus ook wel leuk, zo tussen die FIOD-ondervragingen door.
www.thuisuiteten.nl
pi_31857740
Ancelotti noemt vandaag in de Gazzetta deze match tegen PSV belangrijker dan die tegen Juve.
Zal erom gaan dat ie PSV niet wil onderschatten en dat een zege er voor zou zorgen dat ie de laatste 2 CL matchen wat meer met spelers kan rouleren en zich wat meer op de Serie A can richten.

Naast Sheva, ook Inzaghi een twijfelgeval, reken dus maar op Gilardino - Vieri voorin.

Als Stam fit is, wat verwacht wordt, dan start ie.
pi_31858172
Ik zit op GG!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_31858413
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:55 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik denk dat PSV het achterin potdicht gooit met een vijfmansblok en Cocu als verbindingsspeler. Afellay/Aissati, Farfán en Robert/Beasley zullen het spel gaan maken en VOH in stelling brengen. Daarnaast zullen er nog standaardsituaties ontstaan, dus ik zie zeker kansen voor PSV.

Zelf zou ik beginnen met:
Gomes
Reiziger Ooijer Alex Lamey
Aissati Simons Cocu
Farfán VOH Robert

De licht geblesseerde Afellay kan zo mooi invallen en het spel gaan maken wanneer Milan al wat vermoeid is geraakt. Robert kan met z'n harde werk de verdediging van Milan vermoeien, zodat Beasley in de 60e minuut fris in kan vallen en zo meer kans maakt op het creëren van kansen (jaja).
Mocht Afellay helemaal niet kunnen spelen, dan kan Beerens invallen voor Robert en Beasley voor Aissati. Ik heb er vertrouwen in.
Klinkt op zich goed, alleen ben ik echt geen fan van Lamey. vorige CL wedstrijd maakte hij te veel onnodige fouten, maar er is nu eenmaal geen betere vervanging...
Uhm...
  dinsdag 1 november 2005 @ 09:03:04 #22
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31858514
Mooi Affiche, Gaan voor een punt en hopen op 3.

Ik zeg het niet gauw, maar:

HUP PSV
pi_31858620
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 09:03 schreef DeTolk het volgende:
Mooi Affiche, Gaan voor een punt en hopen op 3.

Ik zeg het niet gauw, maar:

HUP PSV
Wat een vrouw!
spits!
pi_31858686
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 08:54 schreef Fool het volgende:

[..]

Klinkt op zich goed, alleen ben ik echt geen fan van Lamey. vorige CL wedstrijd maakte hij te veel onnodige fouten, maar er is nu eenmaal geen betere vervanging...
Is er wel hoor (Ferreyra) , maar die wordt toch niet opgesteld.
pi_31858895
Ik ben er ook live bij vanavond, vak LL (naast het uitvak)

Suc6 PSV
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_31859045
Had graag op MM gezeten maar helaas.....
Wens ze veel succes vanavond
pi_31859126
PSV gaat 3 punten pakken. Lijkt me vrij duidelijk.
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:02:50 #28
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31859733
Hmm jammer dat we hier geen TV hebben.. anders had ik het morgen ochtend (voor jullie vanavond) kunnen kijken.. ik denk dat PSV gewoon de punten gaat pakken
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_31859755
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:02 schreef appelsientje het volgende:
Hmm jammer dat we hier geen TV hebben.. anders had ik het morgen ochtend (voor jullie vanavond) kunnen kijken.. ik denk dat PSV gewoon de punten gaat pakken
geen TV, derdewereld land
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:03:53 #30
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31859764
komt er geen stream voor Sien?
pi_31859857
Ook ik ben er bij vakkie GG van de keer
maar dat mag de pret niet drukken!
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:15:46 #32
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_31860047
zou wel een stunt zijn als ze van Milan winnen
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_31860148
In het BD van vanmorgen stond dat Hiddink vindt dat de aanval de beste verdediging is en dus welleens met 4 aanvallers zou kunnen gaan beginnen. Dus Farfán VOH Robert Beasley. En dan maar met drie verdedigers. Ben benieuwd....
pi_31860174
Nog mensen die tegen de middag op stratum te vinden zijn?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_31860185
Dat lijkt me toch sterk. Met Beasley, Farfan en VoH speel je al aanvallend zat.
That's all folks!
pi_31860189
Ik hoop op Ferreyra en Robert, maar het zullen wel Lamey en Beasley worden

Maarja, een punt halen zou al mooi zijn. Zeker omdat Milan dan nog voluit moet gaan tegen Fener en Schalke.
pi_31860303
Waarom Robert de voorkeur geven boven Beasley? Aan Beasley heb je toch veel meer tegen Milan lijkt me.
That's all folks!
pi_31860929
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom Robert de voorkeur geven boven Beasley? Aan Beasley heb je toch veel meer tegen Milan lijkt me.
Robert kan tegenstanders beter slopen dan Beasley. Beasley wordt eerder door de tegenstander gesloopt. Niet dat Robert nou zo'n buffel is, maar hij put zijn directe tegenstander wel sneller uit dan Beasley.
pi_31860952
Lijkt me niet dat PSV nu weer een punt of meer gaat af snoepen van AC Milan, zeker niet na de 3-1 overwinning tegen Juve.

Hopelijk is het vermaak-niveau dit keer hoger
pi_31860992
Ik ben benieuwd, afgaande op het spel de laatste wedstrijden verwacht ik dat Milan zwaar de bovenliggende partij wordt. Dan maar hopen dat die bal iedere keer net niet goed valt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31861339
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:07 schreef LudoSanders het volgende:
Ook ik ben er bij vakkie GG van de keer
maar dat mag de pret niet drukken!
Ben nooit op GG geweest. Is dat zo erg dan?
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 1 november 2005 @ 11:12:29 #42
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31861440
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:21 schreef JustJunior het volgende:
Ik hoop op Ferreyra en Robert, maar het zullen wel Lamey en Beasley worden

Maarja, een punt halen zou al mooi zijn. Zeker omdat Milan dan nog voluit moet gaan tegen Fener en Schalke.
Ik vind Lamey als linksback beter dan Ferreyra, en hij is natuurlijk een "Nigeriaanse" Nederlander
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_31861487
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:08 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ben nooit op GG geweest. Is dat zo erg dan?
Schitterend overzicht op het veld zo hoog in die hoek, maar nul komma nul sfeer. Het is het vak dat volgens mij zo'n beetje gereserveerd is voor incidentele bezoekers, heb niet het idee dat het meerendeel seizoenskaarten bezit.
pi_31861512
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:51 schreef cultheld het volgende:

[..]

Robert kan tegenstanders beter slopen dan Beasley. Beasley wordt eerder door de tegenstander gesloopt. Niet dat Robert nou zo'n buffel is, maar hij put zijn directe tegenstander wel sneller uit dan Beasley.
Beasley staat garant voor veel vrije trappen mee en kan met z'n snelheid Cafu beter volgen en meer Milan spelers achterin houden denk ik.
That's all folks!
  dinsdag 1 november 2005 @ 11:18:22 #45
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31861594
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:15 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Beasley staat garant voor veel vrije trappen mee en kan met z'n snelheid Cafu beter volgen en meer Milan spelers achterin houden denk ik.
Cafu zal niet spelen vanavond Vaduz, die is te geblesseerd en met het oog op het treffen met Udinese is hij in Milaan achtergebleven.
pi_31861662
Beasley en Robert zijn beide te matig eigenlijk, maar dan zou ik ook Beasley kiezen. Je hebt met VoH al een sloper die de bal kan vasthouden en afleggen. Als Aissati maar speelt, dan komt het wel goed in aanvallend opzicht qua tegenstoten. De individuele actie van de jongeling die Jantje zoekt, waarna hij die bal kan vasthouden en Farfan en Beasley met hun snelheid het echte gevaar opleveren als opkomende mensen.
pi_31861694
Kom op PSV .

Lastige wedstrijd maar minstens een punt gaat gewoon lukken .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 1 november 2005 @ 11:26:54 #48
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31861806
Ook leuk
quote:
PSV dichtbij Nederlands CL-record

De fansite PSV Stats heeft uitgezocht dat PSV dinsdagavond een Nederlands CL-record kan breken. De Eindhovenaren kunnen namelijk voor de tiende keer op rij ongeslagen blijven in een thuiswedstrijd. Op dit moment deelt PSV dit record met Ajax met een ongeslagen thuisreeks van negen duels. PSV verloor voor het laatst in 2003, van AS Monaco.
  dinsdag 1 november 2005 @ 11:31:14 #49
68638 Zwansen
pi_31861923
Straks maar alvast die kant op.
  dinsdag 1 november 2005 @ 11:34:02 #50
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_31862000
Drie uur in de stad. Puntje is zo gewenst. Na vanavond kan het echte rekenen beginnen.
pi_31862810
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:14 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Schitterend overzicht op het veld zo hoog in die hoek, maar nul komma nul sfeer. Het is het vak dat volgens mij zo'n beetje gereserveerd is voor incidentele bezoekers, heb niet het idee dat het meerendeel seizoenskaarten bezit.
Ik zit normaal ook tweede ring lange zijde, maar het geen passe partout. Ben dus voor deze wedstrijd hier beland.
Wat een vrouw!
spits!
pi_31862922
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:18 schreef PyTh het volgende:

[..]

Cafu zal niet spelen vanavond Vaduz, die is te geblesseerd en met het oog op het treffen met Udinese is hij in Milaan achtergebleven.
Oke, had ik dus niet meegekregen.
That's all folks!
pi_31863032
quote:
Dat denk/vrees ik ook en dan zou het voor de neutrale toeschouwer weer een saai duel worden, maar zodra er door Milan gescoord wordt zal PSV toch uit z'n schulp moeten kruipen.

k hoop op een stuntje door met 1-0 te winnen, maar met een gelijkspel ben ik ook tevreden en dat lijkt me reeler.
Yeah baby Yeah!
pi_31863048
Ik heb er niet zo'n goed gevoel over...
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 1 november 2005 @ 12:13:04 #55
68638 Zwansen
pi_31863053
Wie zit er vanavond eerst in de Tipsy Duck?
pi_31863253
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:13 schreef Zwansen het volgende:
Wie zit er vanavond eerst in de Tipsy Duck?
* BliksemSchigt kopt hem prachtig binnen

Rubbereend
  dinsdag 1 november 2005 @ 12:19:50 #57
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_31863263
0-2
A.M.A.B
pi_31863276
Wij vertrekken ook zo! Kom op PSV!
pi_31863549
PSV zal gaan aanvallen wat Milaan in de gewenste positie zet. Italianen mogen graag behoudend spelen, de tegenstander laten komen, en dan toeslaan.

Ik denk eerlijk gezegd dat Milaan de punten gaat pakken met 1-2.
pi_31863842
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:12 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dat denk/vrees ik ook en dan zou het voor de neutrale toeschouwer weer een saai duel worden, maar zodra er door Milan gescoord wordt zal PSV toch uit z'n schulp moeten kruipen.
Zodra er door Milan gescoord wordt ga ik een tukkie doen tot aan het laatste fluitsignaal...

Mocht Milan op voorsprong komen dan verliezen we gewoon, punt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31863907
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zodra er door Milan gescoord wordt ga ik een tukkie doen tot aan het laatste fluitsignaal...

Mocht Milan op voorsprong komen dan verliezen we gewoon, punt.
Dan zitten ze wel in een hele comfortabele positie en hun team is er ook nog eens op ingespeeld, maar ik denk ook dat het bij PSV krachten losmaaktdie we dit seizoen nog nauwelijks gezien hebben.
Laat ze dan maar strijdend ten onder gaan.
Yeah baby Yeah!
pi_31863993
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:43 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dan zitten ze wel in een hele comfortabele positie en hun team is er ook nog eens op ingespeeld, maar ik denk ook dat het bij PSV krachten losmaaktdie we dit seizoen nog nauwelijks gezien hebben.
Laat ze dan maar strijdend ten onder gaan.
In dat geval zullen we zeker strijden en zeker ten onder gaan...

Voor mij is het gewoon hopen op het houden van de nul en misschien door een of ander godswonder zelf een doelpunt zetten.
  dinsdag 1 november 2005 @ 12:47:16 #63
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31864002
PSV

(Schaam me er niet voor, het is toch Europees)
pi_31864023
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 09:12 schreef cultheld het volgende:

[..]

Is er wel hoor (Ferreyra) , maar die wordt toch niet opgesteld.
Inderdaad, dat zou een goede optie ipv Lamey zijn. Laten we hopen dat Hiddink mijn mening deelde over Lamey in de laatste CL wedstrijd Wat ik overigens niet zie gebeuren
Uhm...
pi_31864051
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

In dat geval zullen we zeker strijden en zeker ten onder gaan...

Voor mij is het gewoon hopen op het houden van de nul en misschien door een of ander godswonder zelf een doelpunt zetten.
Via een corner, vrije trap of wat dan ook kan PSV echt wel scoren hoor, Milan is verdedigend niet meer wat het geweest is.
Yeah baby Yeah!
pi_31864124
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:49 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Via een corner, vrije trap of wat dan ook kan PSV echt wel scoren hoor, Milan is verdedigend niet meer wat het geweest is.
Ik verwacht alleen niet dat PSV veel vrije trappen en corners gaat krijgen eerlijk gezegd.
  dinsdag 1 november 2005 @ 12:55:40 #67
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_31864177
Farfan versiert vast wel wat vrije trappen en penalty's
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_31864187
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik verwacht alleen niet dat PSV veel vrije trappen en corners gaat krijgen eerlijk gezegd.
Daar zorgen Farfan en Beasley wel voor, Jan hangen ze ook wel een keer in de nek.
That's all folks!
pi_31864189
Ik hou het op een 0-1
pi_31864267
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

zeker 10 vanavond (incl corners, vrije trappen rond de 16).

Milan laat zich helemaal zakken vanavond en gokt op snelheid voorin, daardoor zal PSV op de helft van Milan spelen en als het dan onregelementair gestuit wordt kun je vanaf die positie de bal voor de goal lepelen.
Yeah baby Yeah!
pi_31864379
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:55 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Daar zorgen Farfan en Beasley wel voor, Jan hangen ze ook wel een keer in de nek.
Ze hangen Jan altijd in de nek! Ik zie ons alleen veel te weinig vrije trappen krijgen daarvoor .

Daar kan ik me dus echt kwaad over maken, als je een beetje een grote spits bent mag je vastgehouden worden, naar de grond geduwd en weet ik niet wat zonder een vrije trap mee te krijgen. Ben je een klein opdondertje, dan krijg je voor de lichtste aanraking meteen een penalty mee...
pi_31864467
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:56 schreef Zjakkie het volgende:
Ik hou het op een 0-1
Nee wordt zo'n afgang avond vanavond voor p$v denk dat 1-3 of 1-4 wordt!!!! (en ja ik hoop het ook wel een beetje) zou wel is terecht wezen.....en eigenlijk hoop ik dat seedorf er twee scoort al is het maar om is een keer een lange neus te trekken naar die boeren
pi_31864553
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 13:06 schreef kluivie het volgende:

[..]

Nee wordt zo'n afgang avond vanavond voor p$v denk dat 1-3 of 1-4 wordt!!!! (en ja ik hoop het ook wel een beetje) zou wel is terecht wezen.....en eigenlijk hoop ik dat seedorf er twee scoort al is het maar om is een keer een lange neus te trekken naar die boeren
Jij bent zeker voor een club uit de randstad?
pi_31864666
quote:

[..]

Wat leuk dat je ven komt meekletsen! Vertel eens, hoe denk jij over de dubbelfunctie van Guus Hiddink? En zou jij met of zonder vennegoor spelen in de competitie! Verder zul je ook vast een gefundeerde mening hebben over de ontwikkeling van Afellay, Aisatti en Culina. En Marcellis? Zal die binnenkort een kans krijgen van Hiddink?
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 1 november 2005 @ 13:28:48 #75
68638 Zwansen
pi_31865082
quote:

[..]

OMG! Ik dacht aan je reactie te zien dat je een jaar of 15 was!

Blijk je al bijna 40 te zijn!
pi_31865129
quote:
en eigenlijk hoop ik dat seedorf er twee scoort al is het maar om is een keer een lange neus te trekken
ook ik hoop dat hij twee keer scoort maar dan vooral om een lange neus te trekken naar de critici
pi_31865236
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 13:30 schreef snellejelle het volgende:

[..]

ook ik hoop dat hij twee keer scoort maar dan vooral om een lange neus te trekken naar de critici
Hij mag best twee keer scoren, zolang er minimaal 1tje in zijn eigen goal vliegt en hij een pingel veroorzaakt in zijn eigen 16.

Waarom zou Seedorf eigenlijk een lange neus willen maken naar de critici, wat heeft hij nog te winnen?
In Oranje komt ie toch nooit meer en de mening over hem zal na vanavond ook niet veranderen.
Yeah baby Yeah!
pi_31865248
quote:

[..]

Van mij mogen alle Nederlandse clubs in Europees voetbal winnen, alleen al omdat nederlandse clubs die het goed doen in Europa goed zijn voor het niveau van het Nederlandse voetbal. Als we 't goed genoeg doen verdienen we misschien zelfs nog eens een extra plaatsje in de UEFA-cup of de CL.

En als je niks nuttigs te vertellen hebt, ga dan rustig ergens anders lopen zeiken!
Uhm...
  dinsdag 1 november 2005 @ 13:36:06 #79
93509 FotzeH
En succes ermee!!
pi_31865284
Ik ben geen PSV-er maar hoop wel dat ze kunnen stunten vanavond door weer minimaal 1 punt te pakken. Alleen vrees ik dat het ze dit keer niet zal gaan lukken. ik verwacht een 0-2
http://www.hattrick.org
fc FotzeH (365914)
pi_31865357
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 13:28 schreef Zwansen het volgende:

[..]

OMG! Ik dacht aan je reactie te zien dat je een jaar of 15 was!

Blijk je al bijna 40 te zijn!
Ja, wat een wasted spermacelletje is dat geweest...
Yeah baby Yeah!
pi_31865435
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 13:38 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ja, wat een wasted spermacelletje is dat geweest...
Op 't fornuis moeten kwakken, was 't met een sisser afgelopen!
Uhm...
  dinsdag 1 november 2005 @ 13:47:40 #82
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_31865581
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 13:30 schreef snellejelle het volgende:

[..]

en dan beginnen we een campagne dat hij mee moet naar Duitsland

Seedorf gun ik het wel, maar verder heb ik een hekel aan Milan.
Ik hoop dat de wedstrijd een beetje het aanzien waard is, en dan bepaal ik achteraf wel of ik kan leven met het resultaat
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  dinsdag 1 november 2005 @ 13:51:14 #83
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_31865666
Seedorf mag van mij 2x scoren... als PSV dan wint met 4-2 ... deal?
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_31865692
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 13:51 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Seedorf mag van mij 2x scoren... als PSV dan wint met 4-2 ... deal?
daar zou ik wel mee kunnen leven graag een e.d. van cafu dan
pi_31865710
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 13:47 schreef Againzender het volgende:

[..]

en dan beginnen we een campagne dat hij mee moet naar Duitsland

Seedorf gun ik het wel, maar verder heb ik een hekel aan Milan.
Ik hoop dat de wedstrijd een beetje het aanzien waard is, en dan bepaal ik achteraf wel of ik kan leven met het resultaat
Ach please, laat de onderontwikkeldheid zelve, meneer Clarence S aub het WK voor de TV volgen..

Het is een man zonder zelfkennis en daarmee verlies je een WK op voorhand al.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 1 november 2005 @ 13:58:25 #86
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31865871
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 13:52 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ach please, laat de onderontwikkeldheid zelve, meneer Clarence S aub het WK voor de TV volgen..

Het is een man zonder zelfkennis en daarmee verlies je een WK op voorhand al.
Clarence is een geweldige clubvoetballer maar hoort niet thuis in het Nederland elftal,is in het verleden al regelmatig gebleken.
Zeg maar een soort van Bommel.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31866227
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 13:58 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Clarence is een geweldige clubvoetballer maar hoort niet thuis in het Nederland elftal,is in het verleden al regelmatig gebleken.
Zeg maar een soort van Bommel.
Niet met elkaar te vergelijken, van Bommel heeft nog niet zo'n palmares als Seedorf en dus ook niet zo'n spatjes als meneer Seedorf en dat is de reden, samen met zijn gebrek aan zelfkennis, dat hij niet in Oranje speelt (en daar komt bij dat hij bij de oude garde hoort en daar wil van Basten vanaf).

Wat het probkleem met Bommel is is niet te zeggen, echt uberslecht speelde hij in Oranje niet en op een toernooi zijn zijn kwalititen vaak goud waard, maar het zal een persoonlijk confict zijn met Marco denk ik.

Van Bommel heeft imo te weinig kansen gekregen in Oranje en het is niet slim van Marco om te zeggen dat hij zich maar moet gaan bewijzen in Barcelona, want ik zie het van Bommel doen en moet hij hem dus alsnog selecteren.
Yeah baby Yeah!
pi_31866313
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb er niet zo'n goed gevoel over...
Gisteravond Chinees gegeten?
pi_31866440
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 13:13 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Wat leuk dat je ven komt meekletsen! Vertel eens, hoe denk jij over de dubbelfunctie van Guus Hiddink? En zou jij met of zonder vennegoor spelen in de competitie! Verder zul je ook vast een gefundeerde mening hebben over de ontwikkeling van Afellay, Aisatti en Culina. En Marcellis? Zal die binnenkort een kans krijgen van Hiddink?
Dan zou die dat vast wel melden in het PSV topic Dylan...dit gaat over een wedstrijd
pi_31866506
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 13:13 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Uit [VBL-FB] #23 - Fanmail voor de mods
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 16:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Waarom heb ik nu nooit ruzie met een andere user?
Wat een opzichtige poging
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 1 november 2005 @ 14:26:11 #91
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31866615
Seedorf speelt tegen PSV alleen maar slechte wedstrijden gelukkig

jammergenoeg kan k er vanavond niet bij zijn vanavond.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31866682
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 14:19 schreef Kaap het volgende:

[..]

Dan zou die dat vast wel melden in het PSV topic Dylan...dit gaat over een wedstrijd
Ow oke, is het dat...
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 1 november 2005 @ 14:47:15 #93
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_31867132
Ik wil voetbal kijken. Duurt nog 6 uur.
Ontopic: Als we winnen zijn we bijna door, maar ik denk dat we verliezen. Gelijkspel ben ik blij mee.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_31867241
Mijn glazen bol geeft 1-0.
  dinsdag 1 november 2005 @ 15:03:40 #95
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31867568
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 14:51 schreef DIJK het volgende:
Mijn glazen bol geeft 1-0.
Dan zou ik de batterijen maar eens vervangen
pi_31867631
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 15:03 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Dan zou ik de batterijen maar eens vervangen
pi_31868097
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 14:26 schreef rubbereend het volgende:
Seedorf speelt tegen PSV alleen maar slechte wedstrijden gelukkig

jammergenoeg kan k er vanavond niet bij zijn vanavond.
ben je nou om half 3 al dronken?
pi_31869923
khoop op een mooie avond
  dinsdag 1 november 2005 @ 16:45:06 #99
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31870332
Hans Kraay Jr, nu op RadioVeronica , over PSV-Milan.
pi_31870401
ik ben weg van 20.00 tot 22.15 zal de hele wedstrijd moeten missen
pi_31870457
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 16:45 schreef DeTolk het volgende:
Hans Kraay Jr, nu op RadioVeronica , over PSV-Milan.
Hans Kraay Jr
  dinsdag 1 november 2005 @ 17:03:24 #102
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31870791
PSV op jacht naar CL-record Ajax

1/11/2005 16:30

PSV kan tegen AC Milan een Nederlands Champions League-record evenaren. De Eindhovenaren zijn momenteel negen thuiswedstrijden op rij ongeslagen. Ajax presteerde het om tussen september 1994 en maart 1996 tien duels niet te verliezen.

De vier langste ongeslagen reeksen

Ajax 10 duels 14/09/94 tot 20/03/96
PSV 9 duels 05/11/03 tot 13/09/05
Feyenoord 6 duels 26/11/97 tot 08/03/00
Ajax 6 duels 10/12/02 tot 22/10/03

De laatste keer dat PSV in het eigen Philips Stadion verloor was op 17 september 2003. AS Monaco versloeg de ploeg van Guus Hiddink met 2-1, door doelpunten van Fernando Morientes en Edouard Cissé. Wilfred Bouma scoorde tegen.

Sindsdien boekte PSV zeven overwinningen en speelde het tweemaal gelijk. Alleen Arsenal en Olympique Lyon ontkwamen in Eindhoven aan een nederlaag.

De ongeslagen reeks van PSV

05/11/2003 PSV - AEK Athene 2-0
10/12/2003 PSV - Deportivo La Coruña 3-2
29/09/2004 PSV - Panathinaikos 1-0
02/11/2004 PSV - Rosenborg BK 1-0
24/11/2004 PSV - Arsenal 1-1
22/02/2005 PSV - AS Monaco 1-0
13/04/2005 PSV - Olympique Lyon 1-1
04/05/2005 PSV - AC Milan 3-1
13/09/2005 PSV - FC Schalke 04 1-0
pi_31871276
2-1 voor PSV
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 1 november 2005 @ 17:23:34 #104
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31871322
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:21 schreef F1Bas het volgende:
2-1 voor PSV
ik hoop zooo dat jij gelijk krijgt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31871376
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:21 schreef F1Bas het volgende:
2-1 voor PSV
Zou mooi zijn
En dan morgen een overwinning voor Ajax en mijn week is alvast weer goed
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_31871447
helaas gaat milan er met een geniepige 0-1 vandoor
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_31871500
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:23 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik hoop zooo dat jij gelijk krijgt
PSV en Ajax naar de volgende ronde zou leuk zijn.
pi_31871657
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:30 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Zou erg goed zijn voor het Nederlands voetbal inderdaad .

Hoe zou het zijn gegaan als PSV inde poule van Ajax had gezeten en andersom?
pi_31871854
FF eten en dropaf. Veel plezier allen.
pi_31871869
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:35 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zou erg goed zijn voor het Nederlands voetbal inderdaad .

Hoe zou het zijn gegaan als PSV inde poule van Ajax had gezeten en andersom?
Dan stonden wij waarschijnlijk onderaan
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_31871946
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:03 schreef DeTolk het volgende:
PSV op jacht naar CL-record Ajax

1/11/2005 16:30

PSV kan tegen AC Milan een Nederlands Champions League-record evenaren. De Eindhovenaren zijn momenteel negen thuiswedstrijden op rij ongeslagen. Ajax presteerde het om tussen september 1994 en maart 1996 tien duels niet te verliezen.

De vier langste ongeslagen reeksen

Ajax 10 duels 14/09/94 tot 20/03/96
PSV 9 duels 05/11/03 tot 13/09/05
Feyenoord 6 duels 26/11/97 tot 08/03/00
Ajax 6 duels 10/12/02 tot 22/10/03

De laatste keer dat PSV in het eigen Philips Stadion verloor was op 17 september 2003. AS Monaco versloeg de ploeg van Guus Hiddink met 2-1, door doelpunten van Fernando Morientes en Edouard Cissé. Wilfred Bouma scoorde tegen.

Sindsdien boekte PSV zeven overwinningen en speelde het tweemaal gelijk. Alleen Arsenal en Olympique Lyon ontkwamen in Eindhoven aan een nederlaag.

De ongeslagen reeks van PSV

05/11/2003 PSV - AEK Athene 2-0
10/12/2003 PSV - Deportivo La Coruña 3-2
29/09/2004 PSV - Panathinaikos 1-0
02/11/2004 PSV - Rosenborg BK 1-0
24/11/2004 PSV - Arsenal 1-1
22/02/2005 PSV - AS Monaco 1-0
13/04/2005 PSV - Olympique Lyon 1-1
04/05/2005 PSV - AC Milan 3-1
13/09/2005 PSV - FC Schalke 04 1-0
dat het vanavond maar de tien mag worden

[ Bericht 3% gewijzigd door pascalheister op 01-11-2005 18:21:32 ]
pi_31872699
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:46 schreef pascalheister het volgende:

[..]

dat het vanavond maar de elfde mag worden
oops, sorry

[ Bericht 4% gewijzigd door Me_Wesley op 01-11-2005 18:17:24 (leesmistake ;)) ]
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  Trouwste user 2022 dinsdag 1 november 2005 @ 18:36:59 #113
7889 tong80
Spleenheup
pi_31873223
Succes vanavond

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 1 november 2005 @ 18:38:45 #114
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31873270
ja succes dan maar he? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_31873323
Alles in eigen hand huis vanavond

Maar ik hoop dat ac milan vloekend terugreist vanavond met een sjeedorf die er weer schlemielig wordt afgehaald na een helft spelen
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_31873642
Succes jongens, pak Jaap Stam in en stuur hem naar Friesland
pi_31873724
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 18:51 schreef SCH het volgende:
Succes jongens, pak Jaap Stam in en stuur hem naar Friesland
die houden we lekker in Eindhoven
pi_31873957
Affelay en Aisatti vanavond weer samen op het middenveld. Dat ging de vorige wedstrijd vrij goed we zullen zien hoe het nu gaat uitpakken. Ik ben bang dat ze het samen zeker in het begin van de wedstrijd moeilijk gaan krijgen.
Boodschap van algemeen nut.
pi_31874014
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:30 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Volgens mij is het pas 1 keer voorgekomen dat twee Nederlandse ploegen de tweede ronde haalden, dat waren Feyenoord en Ajax een jaar of 5 geleden ofzo.
Maar voor het Nederlandse voetbal zou het fantastisch zijn.

Ik verwacht een loodzware wedstrijd en ik denk dat Milan zwaar favoriet is, daarom hoop ik op een goede twaalfde man in Eindhoven en dat er bij de ploeg het besef leeft dat er gewonnen kan worden, men moet spelen zoals er vorig jaar aan de wedstrijd begonnen werd: vol overtuiging en wilskracht!
Yeah baby Yeah!
pi_31874316
Veel succes aan de leuke PSV-fans vanavond!

En BramK, succes als Milan-fan.
www.thuisuiteten.nl
pi_31874432
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
Veel succes aan de leuke PSV-fans vanavond!

En BramK, succes als Milan-fan.
Dank je wel Method, dat hebben we nodig denk ik.
Yeah baby Yeah!
pi_31874447
Bon chance, mes amis!
pi_31875961
Opstelling Milan:

Dida N. 1
Stam J. 31
Nesta A. 13
Maldini P. 3
Kaladze K. 4
Gattuso G. 8
Pirlo A. 21
Seedorf C. 20
Kaka' R. 22
Vieri C. 32
Gilardino A. 11

Opstelling PSV:

1 Gomes H.
4 Alex R.
2 Ooijer A.
19 Lamey M.
20 Afellay I.
6 Simons T.
37 Aissati I.
8 Cocu P.
11 Beasley D.
9 Vennegoor Of Hesselink J.
17 Farfan J.

Bij Milan op de bank naast Sheva, o.a. Kalac en Vogel.
pi_31876161
Spannend!
pi_31876241
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:09 schreef du_ke het volgende:
Spannend!
FORZA PSV
Yeah baby Yeah!
pi_31876292
Weer geen Sheva, daar mag PSV blij mee zijn.

Kan me vergissen maar Vieri scoort tegenwoordig erg weinig, dus dat is mooi.
pi_31876386
Cruijff met zijn 100%
Viper 4 life
pi_31876392
PSV loopt er overheen vandaag. Respect voor Hiddink en de aanvallende intentie's met Aissati.
pi_31876438
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:15 schreef Showtime het volgende:
Cruijff met zijn 100%
Geweldig inderdaad.
That's all folks!
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:24:27 #130
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_31876695
Er is zeker geen cabaret op de televisie vanavond?
A.M.A.B
pi_31876710
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:04 schreef DIGGER het volgende:
Opstelling Milan:

Dida N. 1
Stam J. 31
Nesta A. 13
Maldini P. 3
Kaladze K. 4
Gattuso G. 8
Pirlo A. 21
Seedorf C. 20
Kaka' R. 22
Vieri C. 32
Gilardino A. 11

Opstelling PSV:

1 Gomes H.
4 Alex R.
2 Ooijer A.
19 Lamey M.
20 Afellay I.
6 Simons T.
37 Aissati I.
8 Cocu P.
11 Beasley D.
9 Vennegoor Of Hesselink J.
17 Farfan J.

Bij Milan op de bank naast Sheva, o.a. Kalac en Vogel.
Wedden dat het gewoon 4-3-3 wordt, dat Simons naar achter gaat? Hiddink strooit zand
pi_31876778
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:24 schreef Cart_man het volgende:
Er is zeker geen cabaret op de televisie vanavond?
zondag half 3 ergens in rotterdam heb ik vernomen
pi_31876857
Gomes .
pi_31876861
Gomes is een aardige kerel
pi_31876873
Gomes geweldige gozer
pi_31876945
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:24 schreef jpzegthallo het volgende:

[..]

Wedden dat het gewoon 4-3-3 wordt, dat Simons naar achter gaat? Hiddink strooit zand
Dat denk ik ook ja.
That's all folks!
pi_31877002
Dat nummer net voor The eye of the tiger, weet iemand hoe het heet?
...drop it like it's hot...
pi_31877222
Fransje Bauer met Heb je even voor mij.
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:38:36 #139
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_31877229
3 - 3
pi_31877319
HUP PSV
  Trouwste user 2022 dinsdag 1 november 2005 @ 20:42:05 #141
7889 tong80
Spleenheup
pi_31877336
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:29 schreef El_Bassie het volgende:
Gomes is een aardige kerel
Ja, echt eern leuke vent

dinsdag 1 november 2005 @ 20:42:47 #142
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_31877361
Wie was nou die Aisattie? Staat ie nou voor een PSV'er in een Milan shirt?
Confidence through competence
pi_31877382
Ik denk dat het 1-2 wordt (hoop het niet overigens)
Succes voor de PSV ers iig
pi_31877444
Sfeer zit er weer goed in .
pi_31877446
Come on PSV!
That's all folks!
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:45:04 #146
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_31877449
Kom op psv, de punten voor NL zijn altijd welkom
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:46:37 #147
55709 Stereotomy
pi_31877499
Mooie doelpoging
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:48:57 #148
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_31877596
omg zenuwen gieren echt door mijn lijf
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:49:16 #149
55709 Stereotomy
pi_31877610
Aisatti
Affelay
Ali B
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:49:43 #150
69315 raistlin6
pi_31877621
shit, nu ja, in ieder geval met deze corner gevaarlijker dan vorige wedstrijd tegen milan
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:51:19 #151
69315 raistlin6
pi_31877672
ik hoop voornamelijk dat gomez weer zo goed is als vorige keer
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:51:25 #152
55709 Stereotomy
pi_31877678
Simons
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:52:08 #153
55709 Stereotomy
pi_31877695
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:53:04 #154
45511 TimmyAsd
pi_31877725
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:52 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Of we stoppen met postopkrikken

Er worden trouwens best wat fouten al gemaakt, door beide partijen..
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:53:43 #155
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_31877745
Ik zie het helemaal zitten vanavond
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:54:08 #156
55709 Stereotomy
pi_31877757
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:53 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Horen wie het zegt

Commentaar is welkom, maar het loopt nog niet zo storm.
pi_31877767
playstation blessures .
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:54:28 #158
69315 raistlin6
pi_31877772
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:53 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

ja inderdaad, aan de ene kant is dat wel goed, zonder fouten van milan heeft psv geen kans dat zagen we vorige keer wel, maar met foutjes van psv verliezen we zeker hmm klinkt niet rooskleurig.

nu ja CORNER
pi_31877791
ik heb het niet helemaal meegekregen, maar wat zei 'ie nou net over de playstation?
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:55:24 #160
45511 TimmyAsd
pi_31877796
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:54 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Horen wie het zegt

Wat was de toegevoegde waarde van het plaatje?

Juist niets. En nu gaan we ontopic, want anders blijven we aan de gang
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:56:08 #161
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_31877819
JAAAAA
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:56:09 #162
55709 Stereotomy
pi_31877820
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:55 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Wat was de toegevoegde waarde van het plaatje?

Juist niets. En nu gaan we ontopic, want anders blijven we aan de gang
Sfeeeeeeer!!

Beter dan die zakelijke wannabe-mod instelling van jou.

GOOOOOOOOOOOOAL
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:56:09 #163
45511 TimmyAsd
pi_31877821
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:55 schreef ixio het volgende:
ik heb het niet helemaal meegekregen, maar wat zei 'ie nou net over de playstation?
Een speler had een blessure door teveel playstation spelen. Milan ontkent dit trouwens (nogal logisch )
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:56:10 #164
69315 raistlin6
pi_31877822
omg
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:56:13 #165
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_31877823
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
omg
pi_31877824
YESSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:56:16 #167
45511 TimmyAsd
pi_31877830
Farfán
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:56:28 #169
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_31877833
BOEREN!
pi_31877842
Leuk binnen gelegd.
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:56:47 #171
45511 TimmyAsd
pi_31877844
Nouja, geweldige afronding wil ik het nou ook weer niet noemen..
pi_31877847
Wat een schot verdomme !
  Trouwste user 2022 dinsdag 1 november 2005 @ 20:56:53 #173
7889 tong80
Spleenheup
pi_31877848
Beter had ie hem niet kunnen schieten

dinsdag 1 november 2005 @ 20:56:54 #174
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_31877849
Boeruh.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_31877853
Schitterend doelpunt .
pi_31877854
OW MIJN GOD
We sure are cute for two ugly people.
pi_31877858
PSV
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:57:17 #178
69315 raistlin6
pi_31877861
oh jezus, ik kan amper meer typen, ik sta versteld
pi_31877867
Huppateeh!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:57:40 #180
45511 TimmyAsd
pi_31877878
Waarom wordt Seedorf nou weer uitgefloten??
pi_31877881
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Boeruh.
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:58:00 #183
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_31877893
Mazzeltje Maar mooi
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:58:10 #184
55709 Stereotomy
pi_31877898
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:57 schreef TimmyAsd het volgende:
Iets met penalty's enzo...
pi_31877907
quote:

Iets met Ajax en strafschoppen denk ik.
pi_31877910
1-0 voor en Who the fuck is Milan schalt van de tribunes.
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:58:30 #187
45511 TimmyAsd
pi_31877919
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:58 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dom volk
pi_31877924
quote:
Omdat hij een teringlijer is misschien?
pi_31877929
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:58 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

pi_31877931
10 10 10 10 !!!!!
Nothing to see here, carry on
pi_31877963
Sinds wanneer kan een nederlandse ploeg zo koelbloedig afronden? Farfan
Atje zeggen is adje doen!
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:00:06 #192
55709 Stereotomy
pi_31877985
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:58 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Dom volk

Je ziet trouwens alle spelers van Milan gewoon denken, als Aisatti aan de bal is: "Fuck, ik ga hem ECHT niet aanraken, straks breekt dat ventje nog en dan heb ik het gedaan "
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:00:12 #193
69315 raistlin6
pi_31877991
hahahahahahhahahaha, mooi schot van alex
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:00:15 #194
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_31877993
oh bijna... ingooi
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:00:17 #195
45511 TimmyAsd
pi_31877994
Bijna doelpunt
pi_31877999
OEiiiiiii!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_31878006
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:59 schreef At_Fundum het volgende:
Sinds wanneer kan een nederlandse ploeg zo koelbloedig afronden? Farfan
Waar komt die Farfan vandaan?
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:00:48 #199
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_31878015
pfff nu kan ik er even echt voor zitten zeg... niet te geloven
Neerkomen wel!
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:00:54 #200
45511 TimmyAsd
pi_31878019
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:00 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Je ziet trouwens alle spelers van Milan gewoon denken, als Aisatti aan de bal is: "Fuck, ik ga hem ECHT niet aanraken, straks breekt dat ventje nog en dan heb ik het gedaan "

Dat denk ik nou altijd bij spelers als Affelay en Pienaar..
pi_31878027
Mooie vrije trap
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:01:48 #202
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_31878051
Als dit een tijdje stand houdt gaat dit zenuwlijden tot de 93e minuut worden

[ Bericht 2% gewijzigd door kingmob op 01-11-2005 21:02:16 (ei = ij) ]
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:02:00 #203
55709 Stereotomy
pi_31878059
Oe

Mooie trap
  Trouwste user 2022 dinsdag 1 november 2005 @ 21:02:02 #204
7889 tong80
Spleenheup
pi_31878061
Kaka kreeg z'n naam trouwens toen ie voor de eerste keer op het potje had gepoept.

pi_31878062
Pfffff...
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:02:06 #206
15600 BB-King
Long live the King!
pi_31878063
Komop PSV...
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:02:09 #207
69315 raistlin6
pi_31878065
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:01 schreef kingmob het volgende:
Als dit een tijdje stand houd gaat dit zenuwleiden tot de 93e minuut worden
oh god, dat gaat mijn hart niet aankunnen
pi_31878069
quote:

[..]

Lol heb je wel eens naast hem gestaan? Hij zou zo bij je in de brugklas kunnen zitten zo klein en onschuldig.
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:02:44 #209
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_31878088
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:02 schreef tong80 het volgende:
Kaka kreeg z'n naam trouwens toen ie voor de eerste keer op het potje had gepoept.

waar haal je die dijenkletsers vandaan
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:02:45 #210
108558 Messenga
pi_31878090
quote:

[..]

Whaha echt he
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:02:46 #211
55709 Stereotomy
pi_31878091
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:02 schreef tong80 het volgende:

Vennegoor of Hesselink heeft nog geen naam gekregen
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:03:02 #212
69315 raistlin6
pi_31878099
was daar toch bijna de eerste goede pass van simons
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:03:25 #213
45511 TimmyAsd
pi_31878107
Jezus zeg wat maakt Milan toch veel fouten
pi_31878131
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:02 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

oh god, dat gaat mijn hart niet aankunnen
Wordt lastig inderdaad .
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:05:47 #215
45511 TimmyAsd
pi_31878194
Komop zeg, das toch geen overtreding
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:06:08 #216
108558 Messenga
pi_31878202
Gattusso, prachtige speler
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:06:09 #217
69315 raistlin6
pi_31878203
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:05 schreef TimmyAsd het volgende:
Komop zeg, das toch geen overtreding
euhm jawel
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:06:14 #218
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_31878206
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
pi_31878207
woei bijna
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:06:14 #220
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_31878208
WOOAWHA!
pi_31878210
oef dida
Brett Holman
pi_31878214
Scheelt weer niks....
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:06:22 #223
55709 Stereotomy
pi_31878216
HOLY CRAP, wat een redding!!!
pi_31878218
Dida herstelt zich
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:06:26 #225
69315 raistlin6
pi_31878221
alex for the win!!!
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:06:31 #226
15600 BB-King
Long live the King!
pi_31878229
Sodeju die kopbal was bijna de 2-0... AC Milan in paniek!
pi_31878231
pfffff.
pi_31878234
AAAAAAAAAAAAAAAlex... ai ai, wat een wedstrijd
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:06:39 #229
45511 TimmyAsd
pi_31878235
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:06 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

euhm jawel
Beasley kan soms ook het Farfan syndroom hebben
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:06:45 #230
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_31878239
de buren zullen zich wel afvragen wat ik hier in hemelsnaam loop te slachten
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:06:52 #231
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31878242
Wat is dit voor Milan zeg? .

respect voor psv hoor, maar hoe hebben ze ooit Juve 3-1 klop gegeven als ze zo spelen?
Get woke, go broke!
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:07:05 #232
55709 Stereotomy
pi_31878250
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:06 schreef du_ke het volgende:
pfffff.
... als een leeggelopen opblaasbedje
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:07:09 #233
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_31878254
Milan laat PSV ook wel zijn gang gaan. Ze lijken het allemaal maar goed te vinden heb ik het idee. Aan motivatie hoort het niet te liggen denk ik.
pi_31878257
sakkerloot, bijna 2-0
pi_31878269
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:06 schreef HeatWave het volgende:

respect voor psv hoor, maar hoe hebben ze ooit Juve 3-1 klop gegeven als ze zo spelen?
Ligt aan de manier van spelen van PSV denk ik. Op de een of andere manier ligt die hun niet...
pi_31878275
quote:

Ja dat vraag ik me ook altijd af, hoe PSV het tegen Ajax zo heeft kunnen laten afweten bijvoorbeeld
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:08:04 #237
55709 Stereotomy
pi_31878277
Milan mist Sevchenko een beetje heel erg, heb ik het idee
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:08:07 #238
69315 raistlin6
pi_31878279
het is een beetje vreemd, maar psv heeft het betere van het spel
pi_31878281
quote:

zeker ajax "fan"
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:08:37 #240
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_31878302
Ik vind Gilardino in plaats van Shevchenko niet echt een verzwakking hoor.
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:08:41 #241
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_31878307
Het lijkt er idd een beetje op dat PSV milans angstgegner is.
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:08:44 #242
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31878309
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:08 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

zeker ajax "fan"
Ja, dus?

Je kan moeilijk ontkennen dat dit een onherkenbaar Milan is.
Get woke, go broke!
  Trouwste user 2022 dinsdag 1 november 2005 @ 21:09:21 #243
7889 tong80
Spleenheup
pi_31878329
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Grapje hoop ik

pi_31878342
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, dus?

Je kan moeilijk ontkennen dat dit een onherkenbaar Milan is.
Milan is niet gewend te worden 'getikt' bedoel je. Geen wonder dat het dan moet zoeken
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:09:53 #245
69315 raistlin6
pi_31878349
haha dat was niet heel slim van aissati
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:10:15 #246
55709 Stereotomy
pi_31878360
Lief van Aisatti, maar was idd niet nodig
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:10:16 #247
45511 TimmyAsd
pi_31878363
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:08 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

zeker ajax "fan"
Milan speelt gewoon onzorgvuldig en on-Milans. Daar hoef je geen Ajacied voor te zijn om dat te zien..
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:10:33 #248
80382 manny
30 is best veel
pi_31878370
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Die Giliardionioni heeft tot nu toe alleen op de grond gelegen
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:10:34 #249
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_31878372
Het mannetje is wel heerlijk fel. Het lijkt wel davids af en toe
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:10:47 #250
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_31878380
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:09 schreef tong80 het volgende:

[..]

Grapje hoop ik

Als je 60+ goals maakt in 3 seizoenen, ben je echt geen kleintje hoor.
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:11:16 #251
45511 TimmyAsd
pi_31878393
Ooijer is ook een misselijk mannetje. Altijd de vermoorde onschuld spelen
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:11:34 #252
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_31878403
missssss
pi_31878420
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:11 schreef TimmyAsd het volgende:
Ooijer is ook een misselijk mannetje. Altijd de vermoorde onschuld spelen
Ooijer is een held.
pi_31878421
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:10 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Welke 3 seizoenen waren dat dan?
pi_31878434
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:11 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Football Manager 2005 denk ik.
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:12:26 #256
45511 TimmyAsd
pi_31878439
quote:

[..]

Jouw vergelijking was een beetje krom. Elke trainer speelt liever met Shevschenko dan met Gilardino..
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:12:32 #257
69315 raistlin6
pi_31878445
als ik zo doorga hoef ik in ieder geval de eerstvolgende 4 dagen niet te roken om nicotine binnen te krijgen
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:12:41 #258
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_31878450
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:12 schreef cultheld het volgende:

[..]

Football Manager 2005 denk ik.
  Trouwste user 2022 dinsdag 1 november 2005 @ 21:12:47 #259
7889 tong80
Spleenheup
pi_31878453
quote:

[..]

Ik maakte er in de B-1 64.

dinsdag 1 november 2005 @ 21:13:25 #260
45511 TimmyAsd
pi_31878470
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:11 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ooijer is een held.
Hij moet gewoon eens volwassen worden ipv de vermoorde onschuld spelen..
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:14:05 #261
69315 raistlin6
pi_31878491
die gatuso wil graag rood?
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:14:07 #262
45511 TimmyAsd
pi_31878492
wat een overtreding..
pi_31878496
Beroerde scheids
pi_31878501
Geef die man rood .
pi_31878505
gatuso krijgt nog wel rood
  Trouwste user 2022 dinsdag 1 november 2005 @ 21:14:33 #266
7889 tong80
Spleenheup
pi_31878507
Dit was zoieo al rood waard

dinsdag 1 november 2005 @ 21:14:57 #267
45511 TimmyAsd
pi_31878517
dat leek net hands..
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:15:06 #268
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_31878520
nouja, kijkend hoe hij tot nu toe fluit was het consequent
pi_31878521
Ben dan consequent, teringscheids.
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:15:14 #270
69315 raistlin6
pi_31878528
aissati doet het best goed trouwens
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:15:38 #271
55709 Stereotomy
pi_31878549
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:15 schreef raistlin6 het volgende:
Vlaar-syndroom
  Trouwste user 2022 dinsdag 1 november 2005 @ 21:15:45 #272
7889 tong80
Spleenheup
pi_31878552
Daarom krijgen Koreanen vaak rood. De scheids weet dan de gezichten niet te herkennen en geeft wel twee keer geel

dinsdag 1 november 2005 @ 21:16:10 #273
45511 TimmyAsd
pi_31878565
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:15 schreef raistlin6 het volgende:
In de vorm van hij heeft nog geen fout gemaakt?
Hij zet tot nu toe geen stempel op de wedstrijd...
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:16:24 #274
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_31878576
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:11 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

2003/04 Parma 34 23 Serie A
2004/05 Parma 38 23 Serie A
2005/06 AC Milan 8 5 Serie A

Inclusief vriendschappelijke wedstrijden + interlands + Europese wedstrijden kom je al rond de 60.
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:16:42 #275
69315 raistlin6
pi_31878586
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:15 schreef tong80 het volgende:
Daarom krijgen Koreanen vaak rood. De scheids weet dan de gezichten niet te herkennen en geeft wel twee keer geel

lol
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:16:57 #276
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_31878594
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:16 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

in de vorm van hij begint in de basis op z'n 17e tegen Milan achter de spits lijkt me...
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:17:42 #277
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_31878618
liepen 4 man naar binnen van Milan
pi_31878628
Respect voor PSV als zij dit tempo vol weten te houden en respect voor Gattuso als die ook de 90 minuten haalt
Atje zeggen is adje doen!
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:18:05 #279
45511 TimmyAsd
pi_31878638
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:16 schreef kingmob het volgende:

[..]

in de vorm van hij begint in de basis op z'n 17e tegen Milan achter de spits lijkt me...
Ach, hij doet het niet slecht maar om te zeggen dat hij het goed doet..
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:18:33 #280
45511 TimmyAsd
pi_31878651
Nesta is duidelijk geen spits
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:18:39 #281
69315 raistlin6
pi_31878655
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:16 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

je bent erg negatief die in het begin zegt te hopen dat psv wint omdat nl punten nodig hebt, maar goed ik zal even antwoorden hij haalt de opbouw van pierlo eruit (toch best een geroutineerde speler) hij toont goed inzicht te hebben, is fanatiek en passt elke bal tot nu toe goed.
ik vind dat je dan mag zeggen dat iemand best goed speelt. (punt)
pi_31878666
owjah, Lamey doet het ook aardig de laatste wedstrijden
Brett Holman
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:19:01 #283
55709 Stereotomy
pi_31878669
PSV heeft eigenlijk best een goeie ploeg. Samen met AZ & Feyenoord echt de enige drie titelkandidaten voor dit jaar.
pi_31878692
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:17 schreef At_Fundum het volgende:
Respect voor PSV als zij dit tempo vol weten te houden en respect voor Gattuso als die ook de 90 minuten haalt
als psv veel van de linkerflank gebruik maakt geef ik hem weinig kans
pi_31878709
Ben bang dat die beasley nog een keer doormidden wordt getrapt vandaag .
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:20:13 #286
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_31878710
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:00 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Waar komt die Farfan vandaan?
Peru?
2000 light years from home
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:20:58 #287
45511 TimmyAsd
pi_31878743
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:18 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

je bent erg negatief die in het begin zegt te hopen dat psv wint omdat nl punten nodig hebt, maar goed ik zal even antwoorden hij haalt de opbouw van pierlo eruit (toch best een geroutineerde speler) hij toont goed inzicht te hebben, is fanatiek en passt elke bal tot nu toe goed.
ik vind dat je dan mag zeggen dat iemand best goed speelt. (punt)
Ik mag toch best kritisch zijn Ik hoop ook dat Ajax de CL wint maar ben zo realistisch om mijn geld niet op Ajax te zetten
pi_31878751
Netjes, hopen dat ze t volhouden.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_31878799
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:16 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

2003/04 Parma 34 23 Serie A
2004/05 Parma 38 23 Serie A
2005/06 AC Milan 8 5 Serie A

Inclusief vriendschappelijke wedstrijden + interlands + Europese wedstrijden kom je al rond de 60.
Tel de trainingspartijtjes er anders ook even bij...
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:22:35 #290
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_31878802
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:22:44 #291
55709 Stereotomy
pi_31878805
Gevalletje "bal verkeerd raken"
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:22:48 #292
69315 raistlin6
pi_31878808
ok, dat was het klungelmoment van gomez, blij dat we die nu meteen gehad hebben
pi_31878815
dat was een crandelletje
  Trouwste user 2022 dinsdag 1 november 2005 @ 21:23:03 #294
7889 tong80
Spleenheup
pi_31878817
Ooijer in de sandwich. Wat een porno opmerking

dinsdag 1 november 2005 @ 21:23:03 #295
15600 BB-King
Long live the King!
pi_31878818
Gomes heeft af en toe wel eens een komisch momentje...
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:23:26 #296
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_31878836
een 'de boertje', maar dan voor de keeper
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:23:42 #297
45511 TimmyAsd
pi_31878845
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:22 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Tel de trainingspartijtjes er anders ook even bij...
Dat waren gewoon Serie-A wedstrijden. Hij heeft een punt als hij zegt dat het een zeer goede, doelgerichte spits is. Alleen maaktge hij de fout de vergelijking te maken met een veel betere spits..
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:25:16 #298
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_31878891
vage scheids...
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:25:18 #299
45511 TimmyAsd
pi_31878893
Das niet echt een vrije trap waard
  Trouwste user 2022 dinsdag 1 november 2005 @ 21:25:34 #300
7889 tong80
Spleenheup
pi_31878899
Die veters

dinsdag 1 november 2005 @ 21:26:09 #301
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_31878922
lol, die milanees ging er met zijn hand naartoe?
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:26:09 #302
45511 TimmyAsd
pi_31878924
Slot, en Tong was eerder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')