ook ik hoop dat hij twee keer scoort maar dan vooral om een lange neus te trekken naar de criticiquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:06 schreef kluivie het volgende:
en eigenlijk hoop ik dat seedorf er twee scoort al is het maar om is een keer een lange neus te trekken
Hij mag best twee keer scoren, zolang er minimaal 1tje in zijn eigen goal vliegt en hij een pingel veroorzaakt in zijn eigen 16.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ook ik hoop dat hij twee keer scoort maar dan vooral om een lange neus te trekken naar de critici
Van mij mogen alle Nederlandse clubs in Europees voetbal winnen, alleen al omdat nederlandse clubs die het goed doen in Europa goed zijn voor het niveau van het Nederlandse voetbal. Als we 't goed genoeg doen verdienen we misschien zelfs nog eens een extra plaatsje in de UEFA-cup of de CL.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:06 schreef kluivie het volgende:
[..]
Nee wordt zo'n afgang avond vanavond voor p$v denk dat 1-3 of 1-4 wordt!!!! (en ja ik hoop het ook wel een beetje) zou wel is terecht wezen.....en eigenlijk hoop ik dat seedorf er twee scoort al is het maar om is een keer een lange neus te trekken naar die boeren![]()
Ja, wat een wasted spermacelletje is dat geweest...quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
OMG! Ik dacht aan je reactie te zien dat je een jaar of 15 was!
Blijk je al bijna 40 te zijn!
Op 't fornuis moeten kwakken, was 't met een sisser afgelopen!quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:38 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ja, wat een wasted spermacelletje is dat geweest...
en dan beginnen we een campagne dat hij mee moet naar Duitslandquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ook ik hoop dat hij twee keer scoort maar dan vooral om een lange neus te trekken naar de critici
daar zou ik wel mee kunnen levenquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:51 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Seedorf mag van mij 2x scoren... als PSV dan wint met 4-2... deal?
Ach please, laat de onderontwikkeldheid zelve, meneer Clarence S aub het WK voor de TV volgen..quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dan beginnen we een campagne dat hij mee moet naar Duitsland
Seedorf gun ik het wel, maar verder heb ik een hekel aan Milan.
Ik hoop dat de wedstrijd een beetje het aanzien waard is, en dan bepaal ik achteraf wel of ik kan leven met het resultaat
Clarence is een geweldige clubvoetballer maar hoort niet thuis in het Nederland elftal,is in het verleden al regelmatig gebleken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:52 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ach please, laat de onderontwikkeldheid zelve, meneer Clarence S aub het WK voor de TV volgen..
Het is een man zonder zelfkennis en daarmee verlies je een WK op voorhand al.
Niet met elkaar te vergelijken, van Bommel heeft nog niet zo'n palmares als Seedorf en dus ook niet zo'n spatjes als meneer Seedorf en dat is de reden, samen met zijn gebrek aan zelfkennis, dat hij niet in Oranje speelt (en daar komt bij dat hij bij de oude garde hoort en daar wil van Basten vanaf).quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Clarence is een geweldige clubvoetballer maar hoort niet thuis in het Nederland elftal,is in het verleden al regelmatig gebleken.
Zeg maar een soort van Bommel.
Gisteravond Chinees gegeten?quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb er niet zo'n goed gevoel over...
Dan zou die dat vast wel melden in het PSV topic Dylan...dit gaat over een wedstrijdquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:13 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wat leuk dat je ven komt meekletsen! Vertel eens, hoe denk jij over de dubbelfunctie van Guus Hiddink? En zou jij met of zonder vennegoor spelen in de competitie! Verder zul je ook vast een gefundeerde mening hebben over de ontwikkeling van Afellay, Aisatti en Culina. En Marcellis? Zal die binnenkort een kans krijgen van Hiddink?
Uit [VBL-FB] #23 - Fanmail voor de modsquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:13 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wat leuk dat je ven komt meekletsen! Vertel eens, hoe denk jij over de dubbelfunctie van Guus Hiddink? En zou jij met of zonder vennegoor spelen in de competitie! Verder zul je ook vast een gefundeerde mening hebben over de ontwikkeling van Afellay, Aisatti en Culina. En Marcellis? Zal die binnenkort een kans krijgen van Hiddink?
Wat een opzichtige pogingquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Waarom heb ik nu nooit ruzie met een andere user?
Ow oke, is het dat...quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:19 schreef Kaap het volgende:
[..]
Dan zou die dat vast wel melden in het PSV topic Dylan...dit gaat over een wedstrijd
Dan zou ik de batterijen maar eens vervangenquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:51 schreef DIJK het volgende:
Mijn glazen bol geeft 1-0.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:03 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dan zou ik de batterijen maar eens vervangen![]()
ben je nou om half 3 al dronken?quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:26 schreef rubbereend het volgende:
Seedorf speelt tegen PSV alleen maar slechte wedstrijden gelukkig
jammergenoeg kan k er vanavond niet bij zijn vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |