Ik zit normaal ook tweede ring lange zijde, maar het geen passe partout. Ben dus voor deze wedstrijd hier beland.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:14 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Schitterend overzicht op het veld zo hoog in die hoek, maar nul komma nul sfeer. Het is het vak dat volgens mij zo'n beetje gereserveerd is voor incidentele bezoekers, heb niet het idee dat het meerendeel seizoenskaarten bezit.
Oke, had ik dus niet meegekregen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Cafu zal niet spelen vanavond Vaduz, die is te geblesseerd en met het oog op het treffen met Udinese is hij in Milaan achtergebleven.
Dat denk/vrees ik ook en dan zou het voor de neutrale toeschouwer weer een saai duel worden, maar zodra er door Milan gescoord wordt zal PSV toch uit z'n schulp moeten kruipen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Shevchenko had het al over een schaakwedstrijd, dit zal het ook wel weer worden. Hopelijk houdt PSV nog een punt aan het duel over.
* BliksemSchigt kopt hem prachtig binnenquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:13 schreef Zwansen het volgende:
Wie zit er vanavond eerst in de Tipsy Duck?
Zodra er door Milan gescoord wordt ga ik een tukkie doen tot aan het laatste fluitsignaal...quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:12 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat denk/vrees ik ook en dan zou het voor de neutrale toeschouwer weer een saai duel worden, maar zodra er door Milan gescoord wordt zal PSV toch uit z'n schulp moeten kruipen.
Dan zitten ze wel in een hele comfortabele positie en hun team is er ook nog eens op ingespeeld, maar ik denk ook dat het bij PSV krachten losmaaktdie we dit seizoen nog nauwelijks gezien hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zodra er door Milan gescoord wordt ga ik een tukkie doen tot aan het laatste fluitsignaal...![]()
Mocht Milan op voorsprong komen dan verliezen we gewoon, punt.
In dat geval zullen we zeker strijden en zeker ten onder gaan...quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dan zitten ze wel in een hele comfortabele positie en hun team is er ook nog eens op ingespeeld, maar ik denk ook dat het bij PSV krachten losmaaktdie we dit seizoen nog nauwelijks gezien hebben.
Laat ze dan maar strijdend ten onder gaan.
Inderdaad, dat zou een goede optie ipv Lamey zijn. Laten we hopen dat Hiddink mijn mening deelde over Lamey in de laatste CL wedstrijdquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is er wel hoor (Ferreyra) , maar die wordt toch niet opgesteld.
Via een corner, vrije trap of wat dan ook kan PSV echt wel scoren hoor, Milan is verdedigend niet meer wat het geweest is.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In dat geval zullen we zeker strijden en zeker ten onder gaan...![]()
Voor mij is het gewoon hopen op het houden van de nul en misschien door een of ander godswonder zelf een doelpunt zetten.
Ik verwacht alleen niet dat PSV veel vrije trappen en corners gaat krijgen eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:49 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Via een corner, vrije trap of wat dan ook kan PSV echt wel scoren hoor, Milan is verdedigend niet meer wat het geweest is.
Daar zorgen Farfan en Beasley wel voor, Jan hangen ze ook wel een keer in de nek.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik verwacht alleen niet dat PSV veel vrije trappen en corners gaat krijgen eerlijk gezegd.
zeker 10 vanavond (incl corners, vrije trappen rond de 16).quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik verwacht alleen niet dat PSV veel vrije trappen en corners gaat krijgen eerlijk gezegd.
Ze hangen Jan altijd in de nek! Ik zie ons alleen veel te weinig vrije trappen krijgen daarvoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar zorgen Farfan en Beasley wel voor, Jan hangen ze ook wel een keer in de nek.
Nee wordt zo'n afgang avond vanavond voor p$v denk dat 1-3 of 1-4 wordt!!!! (en ja ik hoop het ook wel een beetje) zou wel is terecht wezen.....en eigenlijk hoop ik dat seedorf er twee scoort al is het maar om is een keer een lange neus te trekken naar die boerenquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:56 schreef Zjakkie het volgende:
Ik hou het op een 0-1
Jij bent zeker voor een club uit de randstad?quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:06 schreef kluivie het volgende:
[..]
Nee wordt zo'n afgang avond vanavond voor p$v denk dat 1-3 of 1-4 wordt!!!! (en ja ik hoop het ook wel een beetje) zou wel is terecht wezen.....en eigenlijk hoop ik dat seedorf er twee scoort al is het maar om is een keer een lange neus te trekken naar die boeren![]()
Wat leuk dat je ven komt meekletsen! Vertel eens, hoe denk jij over de dubbelfunctie van Guus Hiddink? En zou jij met of zonder vennegoor spelen in de competitie! Verder zul je ook vast een gefundeerde mening hebben over de ontwikkeling van Afellay, Aisatti en Culina. En Marcellis? Zal die binnenkort een kans krijgen van Hiddink?quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:06 schreef kluivie het volgende:
[..]
Nee wordt zo'n afgang avond vanavond voor p$v denk dat 1-3 of 1-4 wordt!!!! (en ja ik hoop het ook wel een beetje) zou wel is terecht wezen.....en eigenlijk hoop ik dat seedorf er twee scoort al is het maar om is een keer een lange neus te trekken naar die boeren![]()
OMG! Ik dacht aan je reactie te zien dat je een jaar of 15 was!quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:06 schreef kluivie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |