Liever drie, maar één punt zou al prachtig zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Shevchenko had het al over een schaakwedstrijd, dit zal het ook wel weer worden. Hopelijk houdt PSV nog een punt aan het duel over.
Ik denk dat PSV het achterin potdicht gooit met een vijfmansblok en Cocu als verbindingsspeler. Afellay/Aissati, Farfán en Robert/Beasley zullen het spel gaan maken en VOH in stelling brengen. Daarnaast zullen er nog standaardsituaties ontstaan, dus ik zie zeker kansen voor PSV.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
Deze wordt denk ik moeilijker dan de wedstrijd in Milaan, omdat de fans PSV meer naar voren zullen schreeuwen. Of gaan jullie dat niet doen en accepteren jullie een eventuele herhaling van de match in Italië?
Sheva speelt waarschijnlijk niet, hooguit als invaller om weer wat ritme op de doen voor Udinese thuis zondag.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Shevchenko had het al over een schaakwedstrijd, dit zal het ook wel weer worden. Hopelijk houdt PSV nog een punt aan het duel over.
Klinkt op zich goed, alleen ben ik echt geen fan van Lamey. vorige CL wedstrijd maakte hij te veel onnodige fouten, maar er is nu eenmaal geen betere vervanging...quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV het achterin potdicht gooit met een vijfmansblok en Cocu als verbindingsspeler. Afellay/Aissati, Farfán en Robert/Beasley zullen het spel gaan maken en VOH in stelling brengen. Daarnaast zullen er nog standaardsituaties ontstaan, dus ik zie zeker kansen voor PSV.
Zelf zou ik beginnen met:
Gomes
Reiziger Ooijer Alex Lamey
Aissati Simons Cocu
Farfán VOH Robert
De licht geblesseerde Afellay kan zo mooi invallen en het spel gaan maken wanneer Milan al wat vermoeid is geraakt. Robert kan met z'n harde werk de verdediging van Milan vermoeien, zodat Beasley in de 60e minuut fris in kan vallen en zo meer kans maakt op het creëren van kansen (jaja).
Mocht Afellay helemaal niet kunnen spelen, dan kan Beerens invallen voor Robert en Beasley voor Aissati. Ik heb er vertrouwen in.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:03 schreef DeTolk het volgende:
Mooi Affiche, Gaan voor een punt en hopen op 3.
Ik zeg het niet gauw, maar:HUP PSV
Is er wel hoor (Ferreyra) , maar die wordt toch niet opgesteld.quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:54 schreef Fool het volgende:
[..]
Klinkt op zich goed, alleen ben ik echt geen fan van Lamey. vorige CL wedstrijd maakte hij te veel onnodige fouten, maar er is nu eenmaal geen betere vervanging...![]()
geen TV, derdewereld landquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:02 schreef appelsientje het volgende:
Hmm jammer dat we hier geen TV hebben.. anders had ik het morgen ochtend (voor jullie vanavond) kunnen kijken.. ik denk dat PSV gewoon de punten gaat pakken
Robert kan tegenstanders beter slopen dan Beasley. Beasley wordt eerder door de tegenstander gesloopt. Niet dat Robert nou zo'n buffel is, maar hij put zijn directe tegenstander wel sneller uit dan Beasley.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom Robert de voorkeur geven boven Beasley? Aan Beasley heb je toch veel meer tegen Milan lijkt me.
Ben nooit op GG geweest. Is dat zo erg dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:07 schreef LudoSanders het volgende:
Ook ik ben er bij vakkie GG van de keer![]()
maar dat mag de pret niet drukken!
Ik vind Lamey als linksback beter dan Ferreyra, en hij is natuurlijk een "Nigeriaanse" Nederlanderquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:21 schreef JustJunior het volgende:
Ik hoop op Ferreyra en Robert, maar het zullen wel Lamey en Beasley worden
Maarja, een punt halen zou al mooi zijn. Zeker omdat Milan dan nog voluit moet gaan tegen Fener en Schalke.
Schitterend overzicht op het veld zo hoog in die hoek, maar nul komma nul sfeer. Het is het vak dat volgens mij zo'n beetje gereserveerd is voor incidentele bezoekers, heb niet het idee dat het meerendeel seizoenskaarten bezit.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ben nooit op GG geweest. Is dat zo erg dan?
Beasley staat garant voor veel vrije trappen mee en kan met z'n snelheid Cafu beter volgen en meer Milan spelers achterin houden denk ik.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Robert kan tegenstanders beter slopen dan Beasley. Beasley wordt eerder door de tegenstander gesloopt. Niet dat Robert nou zo'n buffel is, maar hij put zijn directe tegenstander wel sneller uit dan Beasley.
Cafu zal niet spelen vanavond Vaduz, die is te geblesseerd en met het oog op het treffen met Udinese is hij in Milaan achtergebleven.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Beasley staat garant voor veel vrije trappen mee en kan met z'n snelheid Cafu beter volgen en meer Milan spelers achterin houden denk ik.
quote:PSV dichtbij Nederlands CL-record
De fansite PSV Stats heeft uitgezocht dat PSV dinsdagavond een Nederlands CL-record kan breken. De Eindhovenaren kunnen namelijk voor de tiende keer op rij ongeslagen blijven in een thuiswedstrijd. Op dit moment deelt PSV dit record met Ajax met een ongeslagen thuisreeks van negen duels. PSV verloor voor het laatst in 2003, van AS Monaco.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |