abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31841652

Wedstrijd : PSV - AC Milan
Datum : 01 - 11 - 2005
Tijd : 20.45
Stadion : Philips Stadion

Champions League Passe-Partout Plekken:

Als we winnen doen we goede zaken maar het zal weer een zware wedstrijd gaan worden.
Boodschap van algemeen nut.
pi_31841715
Als uit 0-0 mogelijk is moet er thuis toch minimaal ook een puntje te halen vallen!

En vorig jaar deden we het thuis helemaal niet slecht. Ik ben benieuwd...
Uhm...
  Trouwste user 2022 maandag 31 oktober 2005 @ 17:06:57 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_31841720
Natuurlijk zwaar.Maardit zijn wel de wedstrijden om er eens voor te gaan zitten. Succes PSV.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 31 oktober 2005 @ 17:07:51 #4
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_31841752
Tja, als je dit wint ben je zo goed als zeker door. Maar een gelijkspel lijkt me ook goed. Ik sta op oost.
pi_31842170
Ik heb er zin in. Zit morgen trouwens op NN ipv UU. Ben benieuwd of ze het gaan winnen. Laat die andere wedstrijd maar lekker gelijk worden, dat lijkt me het beste voor PSV.
pi_31842177
ik denk zelf dat milan wint met minimaal 0-1 maar ik hoop natuurlijk wel op een puntje of 3
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
pi_31842265
Gaat inderdaad lastig worden, maar drie punten halen is zeker niet onmogelijk. Heb in ieder geval al zin in morgen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_31842899
Shevchenko had het al over een schaakwedstrijd, dit zal het ook wel weer worden. Hopelijk houdt PSV nog een punt aan het duel over.
That's all folks!
pi_31843170
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Shevchenko had het al over een schaakwedstrijd, dit zal het ook wel weer worden. Hopelijk houdt PSV nog een punt aan het duel over.
Liever drie, maar één punt zou al prachtig zijn.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31843634
PSV!!!... weer een gelijkspel zou goed zijn, maar winst SUPER
  maandag 31 oktober 2005 @ 18:18:06 #11
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_31843837
Ik zit in vak AA, ik sta alleen (nog?) niet op het plaatje

Word lekker billenknijpen ... maar gelukkig is het niet zo koud als vorig jaar tijdens PSV-Arsenal
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_31844123
Kopie van de halve finale zou leuk zijn, maarja dat was een totaal andere situatie dan nu.
Met een punt ben ik tevreden, meer is altijd beter natuurlijk
pi_31846497
Deze wordt denk ik moeilijker dan de wedstrijd in Milaan, omdat de fans PSV meer naar voren zullen schreeuwen. Of gaan jullie dat niet doen en accepteren jullie een eventuele herhaling van de match in Italië?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31846762
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
Deze wordt denk ik moeilijker dan de wedstrijd in Milaan, omdat de fans PSV meer naar voren zullen schreeuwen. Of gaan jullie dat niet doen en accepteren jullie een eventuele herhaling van de match in Italië?
Ik denk dat PSV het achterin potdicht gooit met een vijfmansblok en Cocu als verbindingsspeler. Afellay/Aissati, Farfán en Robert/Beasley zullen het spel gaan maken en VOH in stelling brengen. Daarnaast zullen er nog standaardsituaties ontstaan, dus ik zie zeker kansen voor PSV.

Zelf zou ik beginnen met:
Gomes
Reiziger Ooijer Alex Lamey
Aissati Simons Cocu
Farfán VOH Robert

De licht geblesseerde Afellay kan zo mooi invallen en het spel gaan maken wanneer Milan al wat vermoeid is geraakt. Robert kan met z'n harde werk de verdediging van Milan vermoeien, zodat Beasley in de 60e minuut fris in kan vallen en zo meer kans maakt op het creëren van kansen (jaja).
Mocht Afellay helemaal niet kunnen spelen, dan kan Beerens invallen voor Robert en Beasley voor Aissati. Ik heb er vertrouwen in.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31846835
2-0 voor PSV.
pi_31847039
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Sheva speelt waarschijnlijk niet, hooguit als invaller om weer wat ritme op de doen voor Udinese thuis zondag.

Ancelotti heeft in de Italiaanse media al aangegeven dat Vieri in de basis begint.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_31847122
Klopt, dat las ik vanmorgen ook in de krant.
That's all folks!
pi_31847192
Cultheld kan Guus wel even bellen, dan moet het lukken. Vindt Guus ook wel leuk, zo tussen die FIOD-ondervragingen door.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31857740
Ancelotti noemt vandaag in de Gazzetta deze match tegen PSV belangrijker dan die tegen Juve.
Zal erom gaan dat ie PSV niet wil onderschatten en dat een zege er voor zou zorgen dat ie de laatste 2 CL matchen wat meer met spelers kan rouleren en zich wat meer op de Serie A can richten.

Naast Sheva, ook Inzaghi een twijfelgeval, reken dus maar op Gilardino - Vieri voorin.

Als Stam fit is, wat verwacht wordt, dan start ie.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_31858172
Ik zit op GG!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_31858413
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 19:55 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik denk dat PSV het achterin potdicht gooit met een vijfmansblok en Cocu als verbindingsspeler. Afellay/Aissati, Farfán en Robert/Beasley zullen het spel gaan maken en VOH in stelling brengen. Daarnaast zullen er nog standaardsituaties ontstaan, dus ik zie zeker kansen voor PSV.

Zelf zou ik beginnen met:
Gomes
Reiziger Ooijer Alex Lamey
Aissati Simons Cocu
Farfán VOH Robert

De licht geblesseerde Afellay kan zo mooi invallen en het spel gaan maken wanneer Milan al wat vermoeid is geraakt. Robert kan met z'n harde werk de verdediging van Milan vermoeien, zodat Beasley in de 60e minuut fris in kan vallen en zo meer kans maakt op het creëren van kansen (jaja).
Mocht Afellay helemaal niet kunnen spelen, dan kan Beerens invallen voor Robert en Beasley voor Aissati. Ik heb er vertrouwen in.
Klinkt op zich goed, alleen ben ik echt geen fan van Lamey. vorige CL wedstrijd maakte hij te veel onnodige fouten, maar er is nu eenmaal geen betere vervanging...
Uhm...
  dinsdag 1 november 2005 @ 09:03:04 #22
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31858514
Mooi Affiche, Gaan voor een punt en hopen op 3.

Ik zeg het niet gauw, maar:

HUP PSV
pi_31858620
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 09:03 schreef DeTolk het volgende:
Mooi Affiche, Gaan voor een punt en hopen op 3.

Ik zeg het niet gauw, maar:

HUP PSV
Wat een vrouw!
spits!
pi_31858686
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 08:54 schreef Fool het volgende:

[..]

Klinkt op zich goed, alleen ben ik echt geen fan van Lamey. vorige CL wedstrijd maakte hij te veel onnodige fouten, maar er is nu eenmaal geen betere vervanging...
Is er wel hoor (Ferreyra) , maar die wordt toch niet opgesteld.
pi_31858895
Ik ben er ook live bij vanavond, vak LL (naast het uitvak)

Suc6 PSV
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_31859045
Had graag op MM gezeten maar helaas.....
Wens ze veel succes vanavond
pi_31859126
PSV gaat 3 punten pakken. Lijkt me vrij duidelijk.
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:02:50 #28
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_31859733
Hmm jammer dat we hier geen TV hebben.. anders had ik het morgen ochtend (voor jullie vanavond) kunnen kijken.. ik denk dat PSV gewoon de punten gaat pakken
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_31859755
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:02 schreef appelsientje het volgende:
Hmm jammer dat we hier geen TV hebben.. anders had ik het morgen ochtend (voor jullie vanavond) kunnen kijken.. ik denk dat PSV gewoon de punten gaat pakken
geen TV, derdewereld land
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:03:53 #30
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31859764
komt er geen stream voor Sien?
pi_31859857
Ook ik ben er bij vakkie GG van de keer
maar dat mag de pret niet drukken!
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  dinsdag 1 november 2005 @ 10:15:46 #32
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_31860047
zou wel een stunt zijn als ze van Milan winnen
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_31860148
In het BD van vanmorgen stond dat Hiddink vindt dat de aanval de beste verdediging is en dus welleens met 4 aanvallers zou kunnen gaan beginnen. Dus Farfán VOH Robert Beasley. En dan maar met drie verdedigers. Ben benieuwd....
pi_31860174
Nog mensen die tegen de middag op stratum te vinden zijn?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_31860185
Dat lijkt me toch sterk. Met Beasley, Farfan en VoH speel je al aanvallend zat.
That's all folks!
pi_31860189
Ik hoop op Ferreyra en Robert, maar het zullen wel Lamey en Beasley worden

Maarja, een punt halen zou al mooi zijn. Zeker omdat Milan dan nog voluit moet gaan tegen Fener en Schalke.
pi_31860303
Waarom Robert de voorkeur geven boven Beasley? Aan Beasley heb je toch veel meer tegen Milan lijkt me.
That's all folks!
pi_31860929
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom Robert de voorkeur geven boven Beasley? Aan Beasley heb je toch veel meer tegen Milan lijkt me.
Robert kan tegenstanders beter slopen dan Beasley. Beasley wordt eerder door de tegenstander gesloopt. Niet dat Robert nou zo'n buffel is, maar hij put zijn directe tegenstander wel sneller uit dan Beasley.
pi_31860952
Lijkt me niet dat PSV nu weer een punt of meer gaat af snoepen van AC Milan, zeker niet na de 3-1 overwinning tegen Juve.

Hopelijk is het vermaak-niveau dit keer hoger
pi_31860992
Ik ben benieuwd, afgaande op het spel de laatste wedstrijden verwacht ik dat Milan zwaar de bovenliggende partij wordt. Dan maar hopen dat die bal iedere keer net niet goed valt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31861339
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:07 schreef LudoSanders het volgende:
Ook ik ben er bij vakkie GG van de keer
maar dat mag de pret niet drukken!
Ben nooit op GG geweest. Is dat zo erg dan?
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 1 november 2005 @ 11:12:29 #42
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31861440
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:21 schreef JustJunior het volgende:
Ik hoop op Ferreyra en Robert, maar het zullen wel Lamey en Beasley worden

Maarja, een punt halen zou al mooi zijn. Zeker omdat Milan dan nog voluit moet gaan tegen Fener en Schalke.
Ik vind Lamey als linksback beter dan Ferreyra, en hij is natuurlijk een "Nigeriaanse" Nederlander
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_31861487
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:08 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ben nooit op GG geweest. Is dat zo erg dan?
Schitterend overzicht op het veld zo hoog in die hoek, maar nul komma nul sfeer. Het is het vak dat volgens mij zo'n beetje gereserveerd is voor incidentele bezoekers, heb niet het idee dat het meerendeel seizoenskaarten bezit.
pi_31861512
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 10:51 schreef cultheld het volgende:

[..]

Robert kan tegenstanders beter slopen dan Beasley. Beasley wordt eerder door de tegenstander gesloopt. Niet dat Robert nou zo'n buffel is, maar hij put zijn directe tegenstander wel sneller uit dan Beasley.
Beasley staat garant voor veel vrije trappen mee en kan met z'n snelheid Cafu beter volgen en meer Milan spelers achterin houden denk ik.
That's all folks!
  dinsdag 1 november 2005 @ 11:18:22 #45
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31861594
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 11:15 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Beasley staat garant voor veel vrije trappen mee en kan met z'n snelheid Cafu beter volgen en meer Milan spelers achterin houden denk ik.
Cafu zal niet spelen vanavond Vaduz, die is te geblesseerd en met het oog op het treffen met Udinese is hij in Milaan achtergebleven.
pi_31861662
Beasley en Robert zijn beide te matig eigenlijk, maar dan zou ik ook Beasley kiezen. Je hebt met VoH al een sloper die de bal kan vasthouden en afleggen. Als Aissati maar speelt, dan komt het wel goed in aanvallend opzicht qua tegenstoten. De individuele actie van de jongeling die Jantje zoekt, waarna hij die bal kan vasthouden en Farfan en Beasley met hun snelheid het echte gevaar opleveren als opkomende mensen.
pi_31861694
Kom op PSV .

Lastige wedstrijd maar minstens een punt gaat gewoon lukken .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 1 november 2005 @ 11:26:54 #48
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31861806
Ook leuk
quote:
PSV dichtbij Nederlands CL-record

De fansite PSV Stats heeft uitgezocht dat PSV dinsdagavond een Nederlands CL-record kan breken. De Eindhovenaren kunnen namelijk voor de tiende keer op rij ongeslagen blijven in een thuiswedstrijd. Op dit moment deelt PSV dit record met Ajax met een ongeslagen thuisreeks van negen duels. PSV verloor voor het laatst in 2003, van AS Monaco.
  dinsdag 1 november 2005 @ 11:31:14 #49
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_31861923
Straks maar alvast die kant op.
  dinsdag 1 november 2005 @ 11:34:02 #50
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_31862000
Drie uur in de stad. Puntje is zo gewenst. Na vanavond kan het echte rekenen beginnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')